Γεια, παρόλο που καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας και πρέπει να είστε δυσαρεστημένοι με την υποστήριξη αν δεν σας λέει κάτι περισσότερο, προσπαθήστε να κάνετε υπομονή για λίγο.
Μια εβδομάδα θα ήταν στην άκρη για μένα και θα ανησυχούσα, αλλά πρέπει να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα χρειάζονται και να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη. Εάν δεν συμβεί αυτό και δεν το καταλάβετε, μπορείτε να με ενημερώσετε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Τέλος πάντων, είχατε επιτυχείς αναλήψεις εδώ στο παρελθόν; Ήταν απαραίτητο να γίνει επαλήθευση ή όχι;
Ενημέρωσέ με.
Hi, although I understand your frustration and you must be unhappy with the support if it doesn't tell you anything more, try to be patient for a while.
A week would be on the edge for me and I would be getting worried, but I should add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and send the money to the player. If that doesn't happen and you don't get it, you can let me know and we'll try to help.
Anyway, have you had any successful withdrawals here in the past ? Was it necessary to verify or not ?
Let me know.
Αυτόματη μετάφραση: