ΦόρουμΚαζίνοCazino Stars Casino - γενική συζήτηση

Cazino Stars Casino - γενική συζήτηση

πριν από 5 μήνες από toni23776
|
2334 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Cazino Stars Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 5 μήνες

Οι απατεώνες χρειάστηκαν 20 μέρες για να εισπράξουν 1.197 ευρώ και μου δίνουν συνέχεια δικαιολογίες, μην επενδύσεις τίποτα αφού είναι απατεώνες.

Σήμερα δεν δέχονται πλέον Ισπανούς παίκτες αφού τους κατήγγειλαν, είναι επικίνδυνοι.....

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν ξέρω τι να σκεφτώ, πώς να καταθέσω πολύ γρήγορα, και πώς να κάνω ανάληψη... Περιμένω ανάληψη από τις 10 του προηγούμενου μήνα.

Πάντα χίλιες δικαιολογίες. Εάν δεν λάβω πληρωμή αυτή την εβδομάδα, θα κάνω αναφορά.

Αυτόματη μετάφραση:
marinxxxxx
πριν από 3 μήνες

Hi, I think you've waited long enough, so I wouldn't hesitate to report and lodge a complaint with us if you're interested. 

You can find the link here and our team will try to help you. 

Anyway, what excuses does the casino use for not paying you ? Have you been able to verify it yourself or was it not necessary ? Did you play with the bonus or not? 

I'll be waiting for your answer.

πριν από 3 μήνες

Διεκδικώ τα κέρδη μου εδώ και 14 μέρες και δεν μου έχουν πει τίποτα.

Αυτό το μήνυμα μου έχει σταλεί πολλές φορές..

Οι πληρωμές διαχειρίζονται αυτόνομα από το Οικονομικό Τμήμα μας. Είναι πιθανό ότι δεν θα είναι διαθέσιμο σήμερα, καθώς έχουμε στείλει το αίτημα αλλά δεν έχουμε λάβει ακόμη απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
toni23776
πριν από 3 μήνες

Νομίζω ήδη ότι είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Διεκδικώ τα κέρδη μου εδώ και 14 μέρες και δεν μου έχουν πει τίποτα.

Αυτό το μήνυμα μου έχει σταλεί πολλές φορές..

Οι πληρωμές διαχειρίζονται αυτόνομα από το Οικονομικό Τμήμα μας. Είναι πιθανό ότι δεν θα είναι διαθέσιμο σήμερα, καθώς έχουμε στείλει το αίτημα αλλά δεν έχουμε λάβει ακόμη απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Is your account fully verified at this casino, and is this your first withdrawal attempt?

Please let us know if you're interested in filing a complaint, so our team can have a deeper look into your case.

πριν από 3 μήνες

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Είναι η πρώτη μου απόσυρση. Τηρώ όλες τις προϋποθέσεις. Περιμένω από τις 10 Μαΐου. Σταμάτησε να μου απαντά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως σε αυτό το καζίνο..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Είναι η πρώτη μου απόσυρση. Τηρώ όλες τις προϋποθέσεις. Περιμένω από τις 10 Μαΐου. Σταμάτησε να μου απαντά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Thank you for answering and providing some more details in this case.

As Jaro has already suggested before, it would be probably really good for you to file a complaint here, so our team will get a chance to look into it deeper and do everything possible to help.

Please let us know how you have decided.

πριν από 3 μήνες

Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως σε αυτό το καζίνο..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Great. I can see that you have submitted a complaint and it is currently under review from our team. Shortly, you will be informed about the next steps. Please be patient.

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα. Φαίνεται ότι το πρόβλημά μου λύθηκε. Χθες το καζίνο με ειδοποίησε ότι έκανε μεταφορά. Σήμερα έλαβα ήδη την πρώτη μου ανάληψη. Σε αυτό το κομμάτι όλα έχουν ήδη λυθεί. Χρειάζεται μόνο να κάνω άλλες 2 αναλήψεις. Αλλά πρώτα το έχω ήδη!

Αυτόματη μετάφραση:
marinxxxxx
πριν από 3 μήνες

That's some pretty good news. I hope it'll continue to go this way. Please let us know.

πριν από 3 μήνες

περιμενω μια βδομαδα 400€ που τραβηξα να μπω και δεν υπαρχει περιπτωση οσο και να τους γραψω με email δεν προσεχουν και το τσατ καθε φορα που μπαινω να μιλησω λεει εμενα οτι ειναι 2 μπροστα μου και οταν ειναι η σειρα μου το κλεινουν και τιποτα δεν υπαρχει τροπος επικοινωνιας

Αυτόματη μετάφραση:
picoleto00
πριν από 3 μήνες

Hi, although I understand your frustration and you must be unhappy with the support if it doesn't tell you anything more, try to be patient for a while. 

A week would be on the edge for me and I would be getting worried, but I should add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and send the money to the player. If that doesn't happen and you don't get it, you can let me know and we'll try to help. 

Anyway, have you had any successful withdrawals here in the past ? Was it necessary to verify or not ? 

Let me know.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναι, έχω κάνει ήδη αρκετά και όλα είναι καλά, αλλά αυτό έχει περάσει περισσότερο από το συνηθισμένο

Αυτόματη μετάφραση:
picoleto00
πριν από 3 μήνες

So you have already received the money according to what you wrote, do I understand correctly ? Sometimes you just have to be a bit patient because casinos take time. 

I'm waiting for confirmation.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ναί. Έχω ήδη λάβει την πρώτη απόσυρση. Αν και χρειάστηκε πολύς χρόνος, σχεδόν ένας μήνας. Τώρα περίμενα το δεύτερο. Το ζήτησα στις 13 Ιουνίου. Στην πραγματικότητα θα έπρεπε να γίνει σε 7 εργάσιμες ημέρες σύμφωνα με τη νομοθεσία του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Όχι, έχω λάβει άλλες προηγούμενες αναλήψεις, όχι ακόμα αυτή και διαρκεί περισσότερο από το κανονικό και παρόλο που τους γράφω δεν απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ναί. Έχω ήδη λάβει την πρώτη απόσυρση. Αν και χρειάστηκε πολύς χρόνος, σχεδόν ένας μήνας. Τώρα περίμενα το δεύτερο. Το ζήτησα στις 13 Ιουνίου. Στην πραγματικότητα θα έπρεπε να γίνει σε 7 εργάσιμες ημέρες σύμφωνα με τη νομοθεσία του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Well, apparently it's not going to be like that at the casino and I wonder how long you'll be waiting this time. Anyway, the good news is that you've already got your first withdrawal, so we'll wait and see what happens with the next one. 

I firmly believe that it will be sooner, but I won't get ahead of the situation. 

Let me know when the money arrives. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα