Γεια σου!
Πραγματικά μισώ να φέρνω ξανά την προσοχή σας στον τζόγο, ωστόσο ο Tomas περιμένει ακόμα την απάντησή σας.
Εάν αισθάνεστε ότι θέλετε να συνεχίσετε τη διαδικασία, απαντήστε σύντομα. Μπορείτε να το κάνετε απλά κάνοντας κλικ ή πατώντας αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο 👈
Στην πραγματικότητα, πρέπει απλώς να βεβαιωθούμε ότι έχετε ενημερώσει πλήρως την υποστήριξη του καζίνο για την κατάστασή σας.
Το να λέτε ότι θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας δεν αρκεί επειδή το άτομο στην άλλη πλευρά της οθόνης δεν γνωρίζει το πρόβλημα με τον τζόγο σας, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μια πρόσθετη προσφορά μπόνους αντί για άμεσο κλείσιμο λογαριασμού. Ειλικρινά, τέτοιες επιπλοκές εμφανίζονται αρκετά συχνά.
Ελπίζω να μας ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες. Το να ξέρεις πώς να αυτο-αποκλείεσαι αποτελεσματικά ακούγεται σαν απαραίτητη γνώση. Τι νομίζετε;
Hey there!
I truly hate to bring your attention back to gambling again, yet Tomas is still waiting for your response.
If you feel like you want to continue with the process, kindly respond soon. You may do so simply by clicking or tapping this green link 👈
As a matter of fact, we just need to be sure you have informed the casino support fully about your situation.
Saying you wish to close your account is just not enough because the person on the other side of the screen is not aware of your gambling issue, which may result in an additional bonus offer instead of immediate account closure. Frankly, such complications arise quite often.
I hope you'll let us know about the details. Knowing how to self-exclude effectively sounds like necessary knowledge to possess. What do you think?