ΦόρουμΚαζίνοCashed Casino - γενική συζήτηση

Cashed Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από leonardocaragua100
|
3256 προβολές 67 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Cashed Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Καθώς η βαθμολογία αυτού του Καζίνο θα μπορούσε να είναι 8,3, θα πρέπει να αλλάξετε αυτήν την βαθμολογία, γιατί είδα παραπάνω ότι υπάρχουν πολλά παράπονα για το Καζίνο, δεν πληρώνουν τα κέρδη, χρειάζονται πολύ χρόνο για να επαληθεύσουν, έχουν πάντα τις ίδιες απαντήσεις επειδή δεν πληρώνετε τα κέρδη σας, είδα παραπάνω ότι υπάρχουν πολλά παράπονα, η βαθμολογία αυτού του Καζίνο θα έπρεπε ήδη να έχει πέσει κάτω από το μέσο όρο.

Προσπαθώ να λαμβάνω πληρωμές από αυτό το καζίνο για περισσότερες από 20 ημέρες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
leonardocaragua100
πριν από 3 μήνες

Hello!

We appreciate your interest, it's always nice to players care about safety. From my perspective, though I have found only six submitted complaints, two were rejected, leaving only four in progress.

Perhaps I should mention, that we can't adjust any casino's "rating" due to an open complaint. How could we determine, or better say count the value of an open complaint?

Instead, let's just stick with our Fair Gambling Codex:

"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

Besides, I'm sorry to mention it, but we do not count withdrawal speed among the related aspects. That's because each withdrawal is not the same for everyone, though I agree for players that's the most pressing matter. On the other hand, based on the Safety index you have quite a good chance to determine whether the casino pays out or not.

You're right though! Casinos should handle the withdrawals with care and without unnecessary delays.

So, to cover the gap between the calculated rating - called the Safety Index, and the player's direct experiences, we allow everyone to submit user review.

Care to submit yours?

Well, I checked your complaint, and maybe you can help us understand why the casino keeps rejecting your documents.

Have you tried to ask them? I'd say, submitting the samedocumentss over again, won't get you further.

Let us know the details if you like. We aim to help and understand the issue.

πριν από 3 μήνες

Κατάλαβα αυτή την ταξινόμηση όπως μου εξηγήθηκε, ζήτησαν αποσπάσματα από την παραγγελία από 16 Μαΐου έως 20 Ιουνίου, έστειλα όλα τα αποσπάσματα από την παραγγελία που ζητήθηκε, τους ρωτάω, λένε ότι την αναλύουν ή μου απαντούν ότι την προωθώ στο αρμόδιο τμήμα, αλλά πάντα κάνω το UP load και πάντα γυρνάει για αποστολή ξανά, πάντα μπαίνω στο chat και μου απαντούν το ίδιο πράγμα, έχω στείλει ήδη τα έγγραφα περίπου 11 φορές, δεν φταίει γιατί Έστειλα το αίτημα που τους ζήτησαν, ενέκριναν τη διεύθυνση, τη selfie και την ταυτότητά μου, υπήρχε μόνο αυτό σε εκκρεμότητα που δεν δέχονται. Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε αυτή την περίπτωση που πιστεύετε ότι η προθεσμία πληρωμής έχει υπερβεί την προθεσμία.

Θα μείνω μέχρι το τέλος αυτής της διαμάχης. Εάν δεν λάβω τα χρήματα, θα ειδοποιήσω τουλάχιστον τους άλλους παίκτες, το να παίζω χωρίς να μπορώ να κάνω ανάληψη είναι το ίδιο με το να παίζω σε λειτουργία επίδειξης, οπότε εφόσον δεν μπορώ να κάνω ανάληψη, θα αντιστρέψω την ανάληψη και θα παίξω. διατηρήσει την καταγγελία. και θα προσπαθήσω να λάβω τα 1.000 BRL.

Ευχαριστώ


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
leonardocaragua100
πριν από 3 μήνες

That's good. thank you.

To sum it up, there is just one document you are unable to upload through the casino website. Is this correct, please?

If so, which document is it? My bet would be the banking history as proof of deposit.

Additionally, I could use your help to understand what answers you are getting from the casino, please.

Have you ever been told what seems to be wrong with this one specific document, or has it always just been constantly rejected?

Since the complaint will most likely be in the waiting stage for the next three days, I will try to investigate what you have learned so far. We definitely have time for that.



πριν από 3 μήνες

Radka ευχαριστώ για τα σχόλια,

Εν ολίγοις, υπάρχει μόνο ένα έγγραφο που δεν μπορείτε να στείλετε μέσω του ιστότοπου του καζίνο. Είναι σωστό αυτό παρακαλώ;

Απάντηση: Μπορώ να το στείλω αλλά πάντα ξαναρωτάνε.

Εάν ναι, ποιο έγγραφο είναι; Το στοίχημά μου θα ήταν το τραπεζικό ιστορικό ως απόδειξη κατάθεσης.

Απάντηση: αυτό το τραπεζικό ιστορικό, αποστέλλεται από την παραγγελία που ζητήθηκε από το Καζίνο.

Επίσης, θα ήθελα τη βοήθειά σας για να καταλάβω τι απαντήσεις λαμβάνετε από το καζίνο, παρακαλώ.

Απάντηση: στο chat λένε ότι θα λάβω email με τα στοιχεία, αλλά δεν το έλαβα ποτέ, λένε ότι η εταιρεία χρηματοδότησης αναλύει τα έγγραφα, λένε ότι είναι σε διαδικασία επαλήθευσης, λένε να περιμένω, λένε το έστειλαν για να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην περίπτωσή μου, λένε πολλά πράγματα....

Σας έχουν πει τι φαίνεται να είναι λάθος με αυτό το συγκεκριμένο έγγραφο ή απορρίπτεται πάντα με συνέπεια;

Απάντηση: δεν μου είπαν κάτι που θα μπορούσε να είναι λάθος στο έγγραφο, γιατί δεν υπάρχει τίποτα λάθος, είναι τα τραπεζικά αρχεία που δείχνουν τις καταθέσεις που έκανα σε αυτό το Καζίνο.

Δεδομένου ότι η αξίωση θα είναι πιθανότατα σε αναμονή για τις επόμενες τρεις ημέρες, θα προσπαθήσω να διερευνήσω τι έχετε μάθει μέχρι τώρα. Σίγουρα έχουμε χρόνο για αυτό.

Απάντηση: ναι έχω ανοιχτό παράπονο, ναι θα περιμένω το τριήμερο, ευχαριστώ!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Και εγώ δυσκολεύομαι να πληρώσω! Πάντα ακυρώνεται

Αυτόματη μετάφραση:
leonardocaragua100
πριν από 3 μήνες

Hello,

The best summary I have seen in a long time is this one. I must admit that, in spite of this very reasonable response, I find the casino's actions to be illogical. Although I realize this will sound very foolish, I am speaking from very recent personal experience: In addition, have you checked the spam or bin folder twice in case the Gmail promotions folder - in your mailbox?

If the email you have been waiting for so long was there, you could finally move on. That would be fantastic.

But I feel it's just a blind wish.

Well, since it seems we would all need a hint from the casino representative, I will watch your complaint closely. Hopefully, a significant development towards a happy ending will be reached soon!

In any case, we will be here for you.




muraroberta02
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχετε ήδη κάνει καταγγελία; Κάντε ένα παράπονο για να μειώσετε την αξιολόγηση αυτού του Καζίνο, ώστε να μην καταθέσει κανείς εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Έχω ήδη ψάξει στο spam box, κοιτάζω κάθε μέρα και δεν έχω λάβει email, ευχαριστώ Radka.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Και εγώ δυσκολεύομαι να πληρώσω! Πάντα ακυρώνεται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, I'm sorry you can't get your funds. Have you tried to write to support why this is so and what happens when your withdrawal is still canceled ? Did you go through the verification process at the casino or was it not necessary ? 

I will wait for your reply.

πριν από 3 μήνες

Έχω ήδη ψάξει στο spam box, κοιτάζω κάθε μέρα και δεν έχω λάβει email, ευχαριστώ Radka.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

That's a great pity, sometimes it happens that emails of a similar nature stay right there. 

I saw that the complaint was transferred to Katarina and she will contact the casino, hopefully it will succeed and it will be solved.

Fingers crossed 🤞

leonardocaragua100
πριν από 3 μήνες

Αυτό το Καζίνο είναι από την ομάδα rabid, πρέπει να είστε τυχεροί για να λάβετε κάποιους ανθρώπους που πληρώνουν, απλά κοιτάξτε εδώ για το ποσό των παραπόνων που έχει αυτή η ομάδα, τώρα άνοιξαν αυτήν την εταιρεία Adonio επειδή οι άλλοι στο rabid έχουν καεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 3 μήνες

Ακολούθησα τη βαθμολογία που το Casinoguro βαθμολόγησε με 8.0, αν αυτό το Καζίνο είναι κακό και έχει τόσα πολλά παράπονα γιατί η βαθμολογία του είναι υψηλή; Δεν έχω λάβει τα κέρδη μου μέχρι τώρα, έχει περάσει 1 μήνας, νομίζω ότι οι πάροχοι παιχνιδιών πρέπει να αφαιρέσουν τα παιχνίδια από αυτά τα καζίνο που δεν πληρώνουν. Ποια είναι τα άλλα καζίνο αυτής της ομάδας;

Αυτόματη μετάφραση:
leonardocaragua100
πριν από 3 μήνες

Nomini, 5gringos, έχουν τεράστια λίστα, κάνουν αρκετές απάτες ως προς αυτό, πληρώνουν κάποιους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Nomini έπαιξα ήδη ευτυχώς πληρωμένος, 5 ξένοι που έπαιξα επίσης άργησαν να πληρώσω αλλά πλήρωσα, οπότε είχα την τύχη να λάβω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γειά σου ,

Είχα ένα πρόβλημα με τον τζόγο εδώ και πολύ καιρό και είχα μπλοκαριστεί παντού εξαιτίας αυτού. Δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση σε αξιοπρεπή καζίνο όταν είμαι σε αδύναμη στιγμή. Απλώς με αυτό το καζίνο κατά κάποιο τρόπο δεν λειτουργεί. Ούτε το πρώτο αίτημα για κλείσιμο του λογαριασμού υποβλήθηκε σε επεξεργασία ούτε ο δικός μου αποκλεισμός από τον ιστότοπο τυχερών παιχνιδιών. Ως αποτέλεσμα, έχασα γύρω στα 1300 ευρώ, ολόκληρο τον μισθό μου, όταν ήμουν σε αδύναμη στιγμή. Σε τι χρησιμεύουν αυτά τα μέσα εάν δεν λειτουργούν; Ως εθισμένος, νιώθω στο έλεος αυτών των καζίνο. Δυστυχώς, δεν μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου σε αυτές τις στιγμές, γι' αυτό και χαίρομαι που μπορείς να αποκλείσεις τον εαυτό σου. Αλλά εδώ ζητούν αγενή συγγνώμη, αλλά λένε ότι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Δεν ξέρω πώς θα επιβιώσω τον μήνα. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
txxsp2crcw
πριν από 2 μήνες

Hello, I'm very sorry for the situation you've gotten yourself into. I see from what you say that you have informed the casino that you are a gambling addict is that correct ? In this case, when you wanted to close your account, I think they should act and not do nothing. I would expect a serious casino to close your account as soon as possible. 😥

So I was going to recommend a complaint, but I see that you have already made a request, which I think is a good step, and our team will try to help you. So we'll see how it goes and I hope it's fair. 

Please let me know if you have anything new. 

I'll keep my fingers crossed.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ, ελπίζω το Casinoguru να μπορεί να με βοηθήσει επίσης!

Αυτόματη μετάφραση:
txxsp2crcw
πριν από 2 μήνες

In this matter, Tomas posted some important information in your complaint, so have a read whenever possible, please.

We'll wait for any new information from you.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα