ΦόρουμΚαζίνοCadoola Casino - γενική συζήτηση

Cadoola Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από rebeca12345souza
|
6819 προβολές 48 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Balaualex
πριν από 1 έτος

Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?

πριν από 1 έτος

Κανένας λόγος.. όταν έβγαλα 500 ευρώ (αφού έχω παίξει πολλά πολλά άλλα) ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και μετά με έστειλαν στο cadoola kyc support. Όπου μου ζήτησαν αδιανόητα έγγραφα, όπως λογαριασμούς που μου είχαν κάνει

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 1 έτος

I don't think these are unimaginable documents, but often quite common. For example, what were the ones that you didn't know how to deliver to the casino? 

However, I saw that you had already filed a complaint in the past against this casino, which was closed as unjustified because you violated the casino's Terms and Conditions in the context of using a 3rd party deposit method. I assume that was the reason why the casino closed your account, am I right ?

πριν από 8 μήνες

Terrible customer service, be careful with payments. They don't pay. 2024. februar 🙁

endrodybalazs
πριν από 8 μήνες

Do you need help, perhaps? Do you still have an active balance you couldn't withdraw?

Radka
πριν από 8 μήνες

Ναι, ακόμα δεν τα κατάφερα, πού να απευθυνθώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Δεν μου δόθηκε καμία απάντηση, αλλά ζητήθηκαν μόνο έγγραφα που έδωσα. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε είναι της γυναίκας μου, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα, μπορώ να προσκομίσω 8 έγγραφά της

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 8 μήνες

Most casinos forbid using a 3rd party's card for deposit even if it's a joint account, it normally results in account closure and winnings forfeited.

Anonymized534
πριν από 8 μήνες

Δεν είναι αλήθεια, χρησιμοποιώ την κάρτα της συζύγου μου τόσο για αναλήψεις όσο και για καταθέσεις, προστιθέμενη μαζί με τις κάρτες μου, στα περισσότερα sites στην Ιταλία χωρίς κανένα πρόβλημα. Έκανα επίσης σημαντικά κέρδη και δεν υπήρχαν προβλήματα με την ανάληψη μοιρασμένη λίγο σε ένα φύλλο και λίγο σε ένα άλλο φύλλο

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 8 μήνες

That's good news. In the UK and all casinos I have used they stipulate in their terms and conditions that all deposits must be made in the name of the registered card holder only. People over time have had problems with that issue. So good luck getting your money.

Radka
πριν από 8 μήνες

I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.

πριν από 8 μήνες

Δεν μου δόθηκε καμία απάντηση, αλλά ζητήθηκαν μόνο έγγραφα που έδωσα. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε είναι της γυναίκας μου, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα, μπορώ να προσκομίσω 8 έγγραφά της

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hello there. Unfortunately, as our complaint team had already informed you in your complaint 👈, we have received clear evidence from the casino that you have used a 3rd party deposit method which is strictly against the casino terms. Actually it is pretty common in online casinos, even though, there can be some exceptions, as you have said here 👈. Therefore it is always better to read the terms at each casino before making a deposit, to prevent this kind of issues.

πριν από 8 μήνες

I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.

πριν από 8 μήνες

Hello and congratulations on getting that case solved. What was actually the reason, they didn't want to pay your money from the beginning, if I may ask?

Romi
πριν από 8 μήνες

Δεν θα έπρεπε να σε κάνουν να γεμίσεις με την κάρτα κάποιου άλλου τότε, γιατί ήταν καλοί στο να παίρνουν τα χρήματα, αλλά όχι στο να τα επιστρέψουν. Εδώ είναι η απάτη, όλοι είναι καλοί στο να παίρνουν χρήματα. Πολύ αρνητική κριτική από την πλευρά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 8 μήνες

I can definitely understand if you have negative feelings about it and your review is rather bad. However, as it was said, you always need to use your information, documents, payment method written in your name to avoid similar problems. In most casinos these things are forbidden and lessons should be learned for the future. I hope this has been an enlightening lesson. 😕

πριν από 8 μήνες

Τίποτα διαφωτιστικό μάθημα. Απλά νευρικός. Για μένα αυτό είναι μια πλήρης απάτη. Γιατί κανείς δεν σας προειδοποίησε να χρησιμοποιείτε κάρτες μόνο στο όνομά σας, ούτε κατά τη φάση της κατάθεσης. Αυτό ονομάζεται απάτη. Κανένας κανόνας...

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 8 μήνες

Now you are aware of what I said and there have been cases here before where people have lost their winnings. This was taken from a random casinos terms and conditions but all casinos have the same policy.


file

Anonymized534
πριν από 8 μήνες

Να πω ευχαριστώ;! 🤣 Απλά κλείστε το νήμα, εντάξει. Κατανοώ ότι δεν θα ξεκλειδώσουν ποτέ τον λογαριασμό μου και δεν θα μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου. Μια λέξη για να περιγράψω την cadoola. Κλέφτες. Χαιρετίσματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Τίποτα διαφωτιστικό μάθημα. Απλά νευρικός. Για μένα αυτό είναι μια πλήρης απάτη. Γιατί κανείς δεν σας προειδοποίησε να χρησιμοποιείτε κάρτες μόνο στο όνομά σας, ούτε κατά τη φάση της κατάθεσης. Αυτό ονομάζεται απάτη. Κανένας κανόνας...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I think it's pretty common and accepted practice that when you play in a casino you have to use everything in your name. There are definitely exceptions, but I would certainly look into such things beforehand, because I don't think it's a scam. 

I also found in the Terms and Conditions that the casino may ask you to verify your payment method ownership. So in the future, make sure you check these things out and if it's not clearly written, make sure you ask the casino and take a screenshot if they tell you it's not a problem.

file

πριν από 4 μήνες

I've deposited about 25eur. Won around 75eur. ive tried to withdraw it but they had to verify me. okay. ive sent every documents they asked for. Sadly, my account has been frozen, the help-chat can't tell me why and my money is gone. What is going on here? One year ago everything was fine and now theyre deleting accounts without any reason and taking money?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα