πριν από 1 έτος
Υπάρχει κάποιος λόγος για αυτό; 🤔 Εννοώ, σας έχει πει ποτέ κάτι το καζίνο;
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
0
Υπάρχει κάποιος λόγος για αυτό; 🤔 Εννοώ, σας έχει πει ποτέ κάτι το καζίνο;
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
Κανένας λόγος.. όταν έβγαλα 500 ευρώ (αφού έχω παίξει πολλά πολλά άλλα) ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και μετά με έστειλαν στο cadoola kyc support. Όπου μου ζήτησαν αδιανόητα έγγραφα, όπως λογαριασμούς που μου είχαν κάνει
No reason.. when I withdrew 500 euros (after having played many many more) my account was blocked and then I was sent to cadoola kyc support. Where they asked for unthinkable documents such as bills made out to me
Nessun motivo .. al momento di prelevare 500 euro (dopo averne giocati molti molti di più) mi e stato bloccato l'account e poi sono stato mandato a cadoola kyc supporto. Dove hanno chiesto documenti impensabile tipo bollette intestate a me
Δεν νομίζω ότι πρόκειται για ασύλληπτα έγγραφα, αλλά συχνά αρκετά συνηθισμένα. Για παράδειγμα, ποια ήταν αυτά που δεν ήξερες πώς να παραδώσεις στο καζίνο;
Ωστόσο, είδα ότι είχατε ήδη υποβάλει καταγγελία στο παρελθόν εναντίον αυτού του καζίνο, το οποίο έκλεισε ως αδικαιολόγητο επειδή παραβιάσατε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του καζίνο στο πλαίσιο της χρήσης μεθόδου κατάθεσης από τρίτους. Υποθέτω ότι αυτός ήταν ο λόγος που το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σας, έχω δίκιο;
I don't think these are unimaginable documents, but often quite common. For example, what were the ones that you didn't know how to deliver to the casino?
However, I saw that you had already filed a complaint in the past against this casino, which was closed as unjustified because you violated the casino's Terms and Conditions in the context of using a 3rd party deposit method. I assume that was the reason why the casino closed your account, am I right ?
Μήπως χρειάζεστε βοήθεια; Έχετε ακόμα ένα ενεργό υπόλοιπο που δεν μπορέσατε να κάνετε ανάληψη;
Do you need help, perhaps? Do you still have an active balance you couldn't withdraw?
Ναι, ακόμα δεν τα κατάφερα, πού να απευθυνθώ;
Yes, I still haven't succeeded, where should I contact?
Și, io ancora non sono riuscito, dove devo contattare?
Δεν μου δόθηκε καμία απάντηση, αλλά ζητήθηκαν μόνο έγγραφα που έδωσα. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε είναι της γυναίκας μου, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα, μπορώ να προσκομίσω 8 έγγραφά της
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Τα περισσότερα καζίνο απαγορεύουν τη χρήση κάρτας τρίτου μέρους για κατάθεση, ακόμη και αν πρόκειται για κοινό λογαριασμό, συνήθως οδηγεί σε κλείσιμο λογαριασμού και απώλεια κερδών.
Most casinos forbid using a 3rd party's card for deposit even if it's a joint account, it normally results in account closure and winnings forfeited.
Δεν είναι αλήθεια, χρησιμοποιώ την κάρτα της συζύγου μου τόσο για αναλήψεις όσο και για καταθέσεις, προστιθέμενη μαζί με τις κάρτες μου, στα περισσότερα sites στην Ιταλία χωρίς κανένα πρόβλημα. Έκανα επίσης σημαντικά κέρδη και δεν υπήρχαν προβλήματα με την ανάληψη μοιρασμένη λίγο σε ένα φύλλο και λίγο σε ένα άλλο φύλλο
Not true, I use my wife's card for both withdrawals and deposits, added together with my cards, on most sites in Italy without any problems. I also made important winnings and there were no problems with the withdrawal divided a little on one card and a little on another card
Non vero, utilizzo la carta di mia moglie sia per prelievi che depositi, aggiunta insieme alle mie carte, sulla maggior parte dei siti in Italia senza nessun problema. Ho fatto anche vincite importanti e non ci sono stati problemi sul prelievo diviso un po' su una carta un po' su un altran carta
Αυτά είναι καλά νέα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλα τα καζίνο που έχω χρησιμοποιήσει, ορίζουν στους όρους και τις προϋποθέσεις τους ότι όλες οι καταθέσεις πρέπει να γίνονται μόνο στο όνομα του εγγεγραμμένου κατόχου της κάρτας. Οι άνθρωποι με την πάροδο του χρόνου είχαν προβλήματα με αυτό το θέμα. Καλή τύχη λοιπόν να πάρεις τα χρήματά σου.
That's good news. In the UK and all casinos I have used they stipulate in their terms and conditions that all deposits must be made in the name of the registered card holder only. People over time have had problems with that issue. So good luck getting your money.
Εγγράφηκα στο Cadoola κάτω από ένα streamer, επικοινώνησα μαζί του. Και με βοήθησε, μίλησε με τον διευθυντή και πήρα τα χρήματά μου. Ήταν μια δύσκολη υπόθεση.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Δεν μου δόθηκε καμία απάντηση, αλλά ζητήθηκαν μόνο έγγραφα που έδωσα. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε είναι της γυναίκας μου, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα, μπορώ να προσκομίσω 8 έγγραφά της
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Γειά σου. Δυστυχώς, όπως η ομάδα καταγγελιών μας σας είχε ήδη ενημερώσει στην καταγγελία σας 👈, λάβαμε σαφή στοιχεία από το καζίνο ότι χρησιμοποιήσατε μέθοδο κατάθεσης τρίτου μέρους, η οποία είναι αυστηρά αντίθετη με τους όρους του καζίνο. Στην πραγματικότητα είναι αρκετά συνηθισμένο στα διαδικτυακά καζίνο, παρόλο που μπορεί να υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, όπως είπατε εδώ 👈. Επομένως, είναι πάντα καλύτερο να διαβάζετε τους όρους σε κάθε καζίνο πριν κάνετε μια κατάθεση, για να αποτρέψετε τέτοιου είδους ζητήματα.
Hello there. Unfortunately, as our complaint team had already informed you in your complaint 👈, we have received clear evidence from the casino that you have used a 3rd party deposit method which is strictly against the casino terms. Actually it is pretty common in online casinos, even though, there can be some exceptions, as you have said here 👈. Therefore it is always better to read the terms at each casino before making a deposit, to prevent this kind of issues.
Εγγράφηκα στο Cadoola κάτω από ένα streamer, επικοινώνησα μαζί του. Και με βοήθησε, μίλησε με τον διευθυντή και πήρα τα χρήματά μου. Ήταν μια δύσκολη υπόθεση.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Γεια σας και συγχαρητήρια για την επίλυση αυτής της υπόθεσης. Ποιος ήταν στην πραγματικότητα ο λόγος, δεν ήθελαν να πληρώσουν τα χρήματά σας από την αρχή, αν μπορώ να ρωτήσω;
Hello and congratulations on getting that case solved. What was actually the reason, they didn't want to pay your money from the beginning, if I may ask?
Δεν θα έπρεπε να σε κάνουν να γεμίσεις με την κάρτα κάποιου άλλου τότε, γιατί ήταν καλοί στο να παίρνουν τα χρήματα, αλλά όχι στο να τα επιστρέψουν. Εδώ είναι η απάτη, όλοι είναι καλοί στο να παίρνουν χρήματα. Πολύ αρνητική κριτική από την πλευρά μου.
They shouldn't even make you top up with someone else's card then, because they were good at taking the money, but not at giving it back. Here's the scam, everyone is good at taking money. Very negative review for my part.
Non dovrebbero nemmeno farti fare la ricarica con la carta di qualcun altro allora, perché sono stati bravi a prendere i soldi, ma a darli indietro no. Ecco la fregatura quale è, a prendere soldi sono bravi tutti. Da parte mia recensione negativissima.
Μπορώ σίγουρα να καταλάβω αν έχετε αρνητικά συναισθήματα για αυτό και η κριτική σας είναι μάλλον κακή. Ωστόσο, όπως ειπώθηκε, πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε τα στοιχεία, τα έγγραφα, τον τρόπο πληρωμής που γράφετε στο όνομά σας για να αποφύγετε παρόμοια προβλήματα. Στα περισσότερα καζίνο αυτά τα πράγματα είναι απαγορευμένα και πρέπει να ληφθούν μαθήματα για το μέλλον. Ελπίζω ότι αυτό ήταν ένα διαφωτιστικό μάθημα. 😕
I can definitely understand if you have negative feelings about it and your review is rather bad. However, as it was said, you always need to use your information, documents, payment method written in your name to avoid similar problems. In most casinos these things are forbidden and lessons should be learned for the future. I hope this has been an enlightening lesson. 😕
Τίποτα διαφωτιστικό μάθημα. Απλά νευρικός. Για μένα αυτό είναι μια πλήρης απάτη. Γιατί κανείς δεν σας προειδοποίησε να χρησιμοποιείτε κάρτες μόνο στο όνομά σας, ούτε κατά τη φάση της κατάθεσης. Αυτό ονομάζεται απάτη. Κανένας κανόνας...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Τώρα γνωρίζετε τι είπα και υπήρξαν περιπτώσεις εδώ στο παρελθόν όπου οι άνθρωποι έχασαν τα κέρδη τους. Αυτό ελήφθη από τυχαίους όρους και προϋποθέσεις καζίνο, αλλά όλα τα καζίνο έχουν την ίδια πολιτική.
Now you are aware of what I said and there have been cases here before where people have lost their winnings. This was taken from a random casinos terms and conditions but all casinos have the same policy.
Να πω ευχαριστώ;! 🤣 Απλά κλείστε το νήμα, εντάξει. Κατανοώ ότι δεν θα ξεκλειδώσουν ποτέ τον λογαριασμό μου και δεν θα μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου. Μια λέξη για να περιγράψω την cadoola. Κλέφτες. Χαιρετίσματα.
Should I say thank you?! 🤣 Just close the thread, okay. I understand that they will never unlock my account and I won't be able to withdraw my winnings. One word to describe cadoola. Thieves. Greetings.
Dovrei dire grazie?! 🤣 Chiudete pure il thread, o bene Capito che non mi sbloccheranno mai l'accoount ne potrò ritirare le vincite. Una parola per descrivere cadoola. Ladri. Saluti.
Τίποτα διαφωτιστικό μάθημα. Απλά νευρικός. Για μένα αυτό είναι μια πλήρης απάτη. Γιατί κανείς δεν σας προειδοποίησε να χρησιμοποιείτε κάρτες μόνο στο όνομά σας, ούτε κατά τη φάση της κατάθεσης. Αυτό ονομάζεται απάτη. Κανένας κανόνας...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Νομίζω ότι είναι αρκετά κοινή και αποδεκτή πρακτική ότι όταν παίζεις σε ένα καζίνο πρέπει να χρησιμοποιείς τα πάντα στο όνομά σου. Υπάρχουν σίγουρα εξαιρέσεις, αλλά σίγουρα θα τα κοιτούσα από πριν, γιατί δεν νομίζω ότι είναι απάτη.
Επίσης, βρήκα στους Όρους και Προϋποθέσεις ότι το καζίνο μπορεί να σας ζητήσει να επαληθεύσετε την ιδιοκτησία του τρόπου πληρωμής σας. Επομένως, στο μέλλον, φροντίστε να ελέγξετε αυτά τα πράγματα και εάν δεν είναι καθαρά γραμμένα, φροντίστε να ρωτήσετε το καζίνο και να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης εάν σας πουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
I think it's pretty common and accepted practice that when you play in a casino you have to use everything in your name. There are definitely exceptions, but I would certainly look into such things beforehand, because I don't think it's a scam.
I also found in the Terms and Conditions that the casino may ask you to verify your payment method ownership. So in the future, make sure you check these things out and if it's not clearly written, make sure you ask the casino and take a screenshot if they tell you it's not a problem.
Έχω καταθέσει περίπου 25 ευρώ. Κέρδισε περίπου 75 ευρώ. Προσπάθησα να το αποσύρω αλλά έπρεπε να με επαληθεύσουν. εντάξει. έστειλα όλα τα έγγραφα που ζήτησαν. Δυστυχώς, ο λογαριασμός μου έχει παγώσει, το help-chat δεν μπορεί να μου πει γιατί και τα χρήματά μου έχουν φύγει. Τι συμβαίνει εδώ; Πριν από ένα χρόνο όλα ήταν καλά και τώρα διαγράφουν λογαριασμούς χωρίς λόγο και παίρνουν χρήματα;
I've deposited about 25eur. Won around 75eur. ive tried to withdraw it but they had to verify me. okay. ive sent every documents they asked for. Sadly, my account has been frozen, the help-chat can't tell me why and my money is gone. What is going on here? One year ago everything was fine and now theyre deleting accounts without any reason and taking money?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.