ΦόρουμΚαζίνοCadoola Casino - γενική συζήτηση

Cadoola Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από rebeca12345souza
|
5506 προβολές 48 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Ακόμα δεν έχω νέα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα έκανα κατάθεση 50€ στο καζίνο Cadoola και έπαιξα και κερδισα αλλά 50

και πάω να κάνω ανάληψη 100€ και δεν μου το δέχονται

παρακαλω πολύ να επιλυθεί το θέμα άμεσα !

ζηταω από το καζίνο γκουρού να επιβληθεί του θέματος

πριν από 10 μήνες

Hey, do you also know why this problem occurred, that the casino doesn't want to give you money ? Do you already have a verified account ? Did you play with or without the bonus ? 

Describe the situation to me a bit more so I have an idea why this situation occurred and we will try to help.

πριν από 10 μήνες

Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε κατά την πρώτη σύνδεση, στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε χωρίς προβλήματα για ένα μήνα, έπαιξε και έκανε ανάληψη χρημάτων χωρίς μπόνους. Τότε ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 10 μήνες

Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?

πριν από 10 μήνες

Κανένας λόγος.. όταν έβγαλα 500 ευρώ (αφού έχω παίξει πολλά πολλά άλλα) ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε και μετά με έστειλαν στο cadoola kyc support. Όπου μου ζήτησαν αδιανόητα έγγραφα, όπως λογαριασμούς που μου είχαν κάνει

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 10 μήνες

I don't think these are unimaginable documents, but often quite common. For example, what were the ones that you didn't know how to deliver to the casino? 

However, I saw that you had already filed a complaint in the past against this casino, which was closed as unjustified because you violated the casino's Terms and Conditions in the context of using a 3rd party deposit method. I assume that was the reason why the casino closed your account, am I right ?

πριν από 7 μήνες

Terrible customer service, be careful with payments. They don't pay. 2024. februar 🙁

endrodybalazs
πριν από 7 μήνες

Do you need help, perhaps? Do you still have an active balance you couldn't withdraw?

Radka
πριν από 6 μήνες

Ναι, ακόμα δεν τα κατάφερα, πού να απευθυνθώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 6 μήνες

Δεν μου δόθηκε καμία απάντηση, αλλά ζητήθηκαν μόνο έγγραφα που έδωσα. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε είναι της γυναίκας μου, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα, μπορώ να προσκομίσω 8 έγγραφά της

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 6 μήνες

Most casinos forbid using a 3rd party's card for deposit even if it's a joint account, it normally results in account closure and winnings forfeited.

Anonymized534
πριν από 6 μήνες

Δεν είναι αλήθεια, χρησιμοποιώ την κάρτα της συζύγου μου τόσο για αναλήψεις όσο και για καταθέσεις, προστιθέμενη μαζί με τις κάρτες μου, στα περισσότερα sites στην Ιταλία χωρίς κανένα πρόβλημα. Έκανα επίσης σημαντικά κέρδη και δεν υπήρχαν προβλήματα με την ανάληψη μοιρασμένη λίγο σε ένα φύλλο και λίγο σε ένα άλλο φύλλο

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 6 μήνες

That's good news. In the UK and all casinos I have used they stipulate in their terms and conditions that all deposits must be made in the name of the registered card holder only. People over time have had problems with that issue. So good luck getting your money.

Radka
πριν από 6 μήνες

I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.

Δημοσίευση από Romi διαγράφηκε
πριν από 6 μήνες

Δεν μου δόθηκε καμία απάντηση, αλλά ζητήθηκαν μόνο έγγραφα που έδωσα. Η κάρτα που χρησιμοποιήθηκε είναι της γυναίκας μου, δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα, μπορώ να προσκομίσω 8 έγγραφά της

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello there. Unfortunately, as our complaint team had already informed you in your complaint 👈, we have received clear evidence from the casino that you have used a 3rd party deposit method which is strictly against the casino terms. Actually it is pretty common in online casinos, even though, there can be some exceptions, as you have said here 👈. Therefore it is always better to read the terms at each casino before making a deposit, to prevent this kind of issues.

πριν από 6 μήνες

I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.

πριν από 6 μήνες

Hello and congratulations on getting that case solved. What was actually the reason, they didn't want to pay your money from the beginning, if I may ask?

Romi
πριν από 6 μήνες

Δεν θα έπρεπε να σε κάνουν να γεμίσεις με την κάρτα κάποιου άλλου τότε, γιατί ήταν καλοί στο να παίρνουν τα χρήματα, αλλά όχι στο να τα επιστρέψουν. Εδώ είναι η απάτη, όλοι είναι καλοί στο να παίρνουν χρήματα. Πολύ αρνητική κριτική από την πλευρά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 6 μήνες

I can definitely understand if you have negative feelings about it and your review is rather bad. However, as it was said, you always need to use your information, documents, payment method written in your name to avoid similar problems. In most casinos these things are forbidden and lessons should be learned for the future. I hope this has been an enlightening lesson. 😕

πριν από 6 μήνες

Τίποτα διαφωτιστικό μάθημα. Απλά νευρικός. Για μένα αυτό είναι μια πλήρης απάτη. Γιατί κανείς δεν σας προειδοποίησε να χρησιμοποιείτε κάρτες μόνο στο όνομά σας, ούτε κατά τη φάση της κατάθεσης. Αυτό ονομάζεται απάτη. Κανένας κανόνας...

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα