Μπορώ να ρωτήσω πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρση, παρακαλώ;
Μερικές φορές τα καζίνο το κάνουν αυτό λόγω της εκκρεμούς διαδικασίας επαλήθευσης, αλλά φυσικά πιστεύουμε ότι ο παίκτης πρέπει να ενημερώνεται για τα πάντα.
Έχετε ελέγξει τα email σας για κάποια μηνύματα με την εξήγηση από το καζίνο; Προσπαθήστε να ρίξετε μια ματιά και στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων, καθώς μερικές φορές αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να τελειώσουν εκεί.
May I ask when exactly you requested the withdrawal, please?
Sometimes casinos do this due to the pending verification process, but we of course believe that the player should be informed about everything.
Have you checked your emails for some messages with the explanation from the casino? Try to have a look into the spam folder as well, as sometimes these emails can finish there.