Έτσι, όταν ζητήσατε την ανάληψη, λάβατε ένα email ότι ακυρώθηκε. Μόνο μετά από αυτό πάγωσε ο λογαριασμός σας;
Θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, αλλά δεν είναι δυνατόν να παρέμβετε πριν περάσει το χρονικό πλαίσιο των 14 ημερών, οπότε αυτή τη στιγμή είναι λίγο νωρίς, ξέρετε.
Ίσως γνωρίζετε για οποιονδήποτε λόγο που σας έρχεται στο μυαλό γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;🤔
Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή μαζί τους μέσω συνομιλίας ή email και ενημερώστε μας για τυχόν νέα, παρακαλώ.
So when you requested the withdrawal, you got an email that it was canceled. Was it only after that that your account was frozen?
I would suggest you file a complaint here with our team, but it is not possible to intervene before the 14-day time frame passes, so right now it is a bit early, you know.
Do you maybe know about any reason that comes to mind why this could be happening?🤔
Try to get in touch with them by chat or email, and keep us updated about any news, please.
Αυτόματη μετάφραση: