Ευχαριστώ για την εξήγηση!
Λοιπόν, κάνατε λάθος δημιουργώντας τον δεύτερο λογαριασμό. Αλλά ένα τέτοιο λάθος δεν πρέπει να είναι ο μόνος λόγος για την ακύρωση των κερδών σας. Αυτό είναι πολύ άνετο.
Όπως αναφέρθηκε στο Casino Guru Fair Gambling Codex - αυτό θα πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά:
"Κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά. Εάν το καζίνο ανακαλύψει ότι ένας παίκτης έχει δημιουργήσει πέντε ξεχωριστούς λογαριασμούς και έχει διεκδικήσει το πλήρες ποσό μπόνους για καθέναν από αυτούς, είναι πιθανό ότι πρόκειται για κατάχρηση μπόνους και το καζίνο έχει κάθε δικαίωμα να τιμωρήσει Από την άλλη, εάν ένας περιστασιακός παίκτης δημιουργήσει κατά λάθος δύο λογαριασμούς και δεν διεκδικήσει καν το μπόνους, το καζίνο δεν θα πρέπει να τον τιμωρήσει μόνο και μόνο επειδή έχει έναν κανόνα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον του."
Δυστυχώς, στην περίπτωσή σας, το καζίνο δεν είναι σε θέση να εντοπίσει διπλούς λογαριασμούς μετά την εγγραφή. Ας ελπίσουμε ότι μια μέρα αυτό θα είναι τυπικό.
Ας δούμε τι βγαίνει από το παράπονό σας .
Thank you for the explanation!
Well, you made a mistake by creating the second account. But such a mistake should not be the only reason for voiding your winnings. That's too comfortable.
As said in Casino Guru Fair Gambling Codex - this should be considered separately:
"each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them."
Sadly, in your case, the casino is not capable of detecting duplicate accounts after registration. Hopefully, one day this will be standard.
Let's what comes out of your complaint.
Αυτόματη μετάφραση: