ΦόρουμΚαζίνοCadoola Casino - γενική συζήτηση

Cadoola Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από rebeca12345souza
|
6806 προβολές 48 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Cadoola Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Υπάρχουν διαθέσιμα μπόνους σε αυτό το καζίνο. Μπορώ να παίξω εδώ στο Σάο Πάολο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το cadoola casino.υπαρχει καποιος να με βοηθησει?

Stalas
πριν από 1 έτος

Hi, it depends on what the problem is. Could you describe it in more detail?

πριν από 1 έτος

καλησπέρα, έκλεισε το καζίνο cadoola; Προσπάθησα να μπω στην ιστοσελίδα σας από υπολογιστή και από κινητό και μου βγάζει σφάλμα. Δεν θα εκπλαγώ αφού χρειάστηκαν δύο μήνες για να μου επιστραφούν τα 475 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
elywinehouse
πριν από 1 έτος

Hello there.

We do not have such information from the casino at the moment. But the casino does not accept players from Spain anymore. So, this is probably the case.

Check out the review here.


Two months? That's harsh! What happened? 🤔


Radka
πριν από 1 έτος

Δημιούργησα έναν λογαριασμό και τον έκλεισα και μετά δημιούργησα άλλον και έβγαλα κέρδος 4.200 €. Αλλά το καζίνο μπλόκαρε τον λογαριασμό μου επειδή δεν μπορώ να έχω περισσότερους από έναν λογαριασμούς, αν και ποτέ δεν επαλήθευσαν τίποτα. Λένε όμως ότι επιστρέφουν την κατάθεση που έκανα 475 ευρώ. Αλλά τα κέρδη των €3700 τα χάνω. Και περίμενα δύο μήνες για αυτά τα 475€. Είναι απλά απίστευτο, να συνειδητοποιώ ότι είχα ήδη άλλο λογαριασμό, το έμαθαν την ίδια μέρα, και για την επιστροφή χρημάτων, δύο μήνες, δεν μου φαίνεται σοβαρό

Αυτόματη μετάφραση:
elywinehouse
πριν από 1 έτος

Thank you for the explanation!

Well, you made a mistake by creating the second account. But such a mistake should not be the only reason for voiding your winnings. That's too comfortable.

As said in Casino Guru Fair Gambling Codex - this should be considered separately:

"each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them."

Sadly, in your case, the casino is not capable of detecting duplicate accounts after registration. Hopefully, one day this will be standard.

Let's what comes out of your complaint.

πριν από 1 έτος

Αν κάνετε κλικ στο προφίλ μου, θα δείτε ότι έχω ένα παράπονο που έγινε πριν από δύο μήνες, το οποίο μεταφέρει ο σύντροφός σας nikolas. σε αυτό θα δείτε ότι συμφωνεί με το καζίνο. Δεν ζήτησα κανένα μπόνους. Κατέθεσα €475 και τα μετέτρεψα σε €4200 πραγματικά χρήματα. Το ίδιο βράδυ έκανα ανάληψη 500€. Την επόμενη μέρα, όταν προσπάθησα να κάνω άλλη ανάληψη, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε. Το χειρότερο από όλα, το καζίνο δεν επικοινώνησε μαζί μου μέσω ταχυδρομείου αυτούς τους δύο μήνες για να εξηγήσει την κατάσταση. Μόνο μέσω διαδικτυακής συνομιλίας και επειδή σας γράφω. Αλλά οι άνθρωποι της εξυπηρέτησης πελατών λένε ότι δεν είναι δικό τους πρόβλημα, ότι πρέπει να μου γράψουν από τις οικονομικές υπηρεσίες. Και έχω γράψει 6 email και καμία απάντηση. Οι μόνες απαντήσεις που έχω λάβει είναι για την καταγγελία που έχω παρουσιάσει εδώ και σου απαντούν μια φορά την εβδομάδα. Δεν φαίνεται δίκαιο ή σοβαρό καζίνο. Αν μπορούσα να κινηθώ νομικά, θα τους κατήγγειλα.

Αυτόματη μετάφραση:
elywinehouse
πριν από 1 έτος

Hello!

I read your complaint, and I mentioned that, plus I also added a link to it in my previous post.

Did you miss that, perhaps?

So, what are you suggesting, please? 🙂

One way or another I wish your complaint will get resolved soon.


πριν από 1 έτος

Ναι, συγγνώμη δεν είδα ότι είχα βάλει το σύνδεσμο της καταγγελίας μου. Εννοώ, εάν μπορούσα να κινηθώ νομικά για τα κέρδη μου, θα το έκανα.

Αυτόματη μετάφραση:
elywinehouse
πριν από 1 έτος

Honestly, I would start with free and much easier options. Give this complaint some time, and we shall see where it leads us.

I imagine the waiting is not a pleasant experience, on the other hand, if there is a way to help you, our Complaint Team will find it!

πριν από 1 έτος

καλημέρα, επέστρεψα για να προσπαθήσω να αναλάβω τη διαχείριση του λογαριασμού μου στο Cadoola, ο οποίος μπλοκαρίστηκε μετά την προσπάθεια ανάληψης. τώρα έκανα chat στο site και μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου είναι κλειστός για έλεγχο. Θα ήθελα ένα χέρι βοηθείας και θα ήθελα να αμφισβητήσω εδώ το καζίνο cadoola

Αυτόματη μετάφραση:
elywinehouse
πριν από 1 έτος

ίδια κατάσταση, έκανε ανάληψη 500 και μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός αμέσως

Αυτόματη μετάφραση:
Balaualex
πριν από 1 έτος

Hey. Can I ask you why your casino account was blocked, were you told the reason? 

Anyway, I noticed that you had a complaint opened in the past about this particular case and you have reopened it. Nick asked you to answer his last questions, so I think the most sensible thing to do would be to start there and reply so that the complaint can move forward.

Would that be possible ?

πριν από 1 έτος

Καλημέρα λοιπόν. Επικοινώνησα προηγουμένως με τον Kyc και άρχισαν να ζητούν έγγραφα που δεν έχω, όπως λογαριασμούς και έγγραφα τραπεζικού λογαριασμού και κάρτας. Η μία κάρτα ανήκει στη σύζυγό μου, ενώ η άλλη είναι πλέον κλειστός τρεχούμενος λογαριασμός... Δεν έλαβα πλέον καμία απάντηση από αυτούς, επικοινώνησα ξανά με την υποστήριξη kyc και ακόμα δεν υπάρχει απάντηση. Γεγονός είναι ότι έλεγξα τον λογαριασμό gaming όταν τον άνοιξα, και αυτό που όταν προσπαθείς να κάνεις ανάληψη (αφού έχεις φορτώσει και παίξει μερικές δεκάδες εκατοντάδες ευρώ) μου φαίνεται αρκετή απάτη προς τους παίκτες cadoola. Θα ήθελα να μάθω πώς να το λύσω αυτό. Επισυνάπτω στιγμιότυπα οθόνης των email τους. Για την κάρτα της γυναίκας μου πήγαμε στο ταχυδρομείο και ζήτησα απόδειξη ιδιοκτησίας και μου έδωσαν ένα παραλληλόγραμμο δελτίο περίπου 5x20cm με όλα τα στοιχεία τυπωμένα. Δεν το θεωρούν καλό και το έδωσε και το ταχυδρομείο. Ο άλλος λογαριασμός είναι κλειστός και δεν έχω πλέον έγγραφα. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα έκανα κατάθεση 50€ στο καζίνο Cadoola και έπαιξα και κερδισα αλλά 50

και πάω να κάνω ανάληψη 100€ και δεν μου το δέχονται

παρακαλω πολύ να επιλυθεί το θέμα άμεσα !

ζηταω από το καζίνο γκουρού να επιβληθεί του θέματος

πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν έχω νέα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα έκανα κατάθεση 50€ στο καζίνο Cadoola και έπαιξα και κερδισα αλλά 50

και πάω να κάνω ανάληψη 100€ και δεν μου το δέχονται

παρακαλω πολύ να επιλυθεί το θέμα άμεσα !

ζηταω από το καζίνο γκουρού να επιβληθεί του θέματος

πριν από 1 έτος

Hey, do you also know why this problem occurred, that the casino doesn't want to give you money ? Do you already have a verified account ? Did you play with or without the bonus ? 

Describe the situation to me a bit more so I have an idea why this situation occurred and we will try to help.

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε κατά την πρώτη σύνδεση, στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε χωρίς προβλήματα για ένα μήνα, έπαιξε και έκανε ανάληψη χρημάτων χωρίς μπόνους. Τότε ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα