Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBizzo Casino - γενική συζήτηση

Bizzo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
50.184 προβολές 201 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...11
sciarpamassimiliano
πριν από 10 μήνες

It should be on your deposit history at the casino also in your bank transactions find the transaction click on it and it will give you date and time you can screen shot it and send it to them by live chat or email

Anonymized534
πριν από 10 μήνες

ευχαριστώ τα κατάφερα, ας ελπίσουμε να εξαργυρώσω και γιατί έχω χάσει ήδη 1700 ευρώ

να παρω 340.....


Αυτόματη μετάφραση:
sciarpamassimiliano
πριν από 10 μήνες

That's gambling either 😁 but also 😭🤢🤬 that's the risk. But at least your now getting this payment!!

πριν από 10 μήνες

Δεν επαληθεύουν την κάρτα μου γιατί δεν φαίνεται ο αριθμός και λένε ότι είναι απαραίτητο να γίνει επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
sergiomorenovf
πριν από 10 μήνες

Are you online banking if so your account number and sort code are not on it like my monzo card but your account number will be on your statement if you download it and either email or send it via live chat. It should have the 16 number card code

πριν από 10 μήνες

ευχαριστώ τα κατάφερα, ας ελπίσουμε να εξαργυρώσω και γιατί έχω χάσει ήδη 1700 ευρώ

να παρω 340.....


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I wanted to recommend you the same thing as nigeljc59. But I'm glad you managed to solve it successfully. Can I take it that you're already verified? 

Regarding the withdrawal, let me know how it went and if it was successful. I'll be waiting. 🙂

πριν από 10 μήνες

Δεν επαληθεύουν την κάρτα μου γιατί δεν φαίνεται ο αριθμός και λένε ότι είναι απαραίτητο να γίνει επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I think nigeljc59 advised you well and you should try to download the document and see if it contains what the casino requires. If not, I would probably go to the bank to see if it is possible to get such a document with all necessary information. 

Give it a try and let me know if you managed to verify. 

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, έπαιζα στο καζίνο Bizzo εδώ και λίγες μέρες και μέχρι στιγμής καλά, αλλά σήμερα το πρωί έπαιξα λίγο και κέρδισα €300 και η έκπληξή μου ήταν όταν ήθελα να κάνω ανάληψη αυτών των χρημάτων, μου είπαν ότι δεν θα να ακυρώσω την ανάληψη των κεφαλαίων μου, λόγω του εθισμού μου στον τζόγο, κάτι που δεν ισχύει, αφού δεν έχω παίξει για περισσότερα από δύο χρόνια, μέχρι πριν λίγες μέρες, και δεν με νοιάζει αν ακυρώσουν τον λογαριασμό μου, αλλά αν μου δώσουν εμένα τα λεφτά μου, σε παρακαλώ χρειάζομαι βοήθεια για να μου δώσουν τα χρήματά μου, γιατί δεν είναι φυσιολογικό να μην σου δημιουργούν προβλήματα κατά την κατάθεση, αλλά αν το κάνουν όταν αποσύρεις τα κέρδη, παρακαλώ, αν κάποιος το έχει βιώσει αυτό, πες το τι λύσεις υπάρχουν.

Αυτόματη μετάφραση:
maykeke73
πριν από 8 μήνες

Hello. Could you please give our team some answers they to know, and update your complaint? Just do so over here, please. Hopefully there will be a solution given to your case soon.🤞

πριν από 8 μήνες

I've been with BizzoCasino for 3 years now. There is very good support and I have always found it to be fair there. Nice bonuses and very visually appealing. I'll stay a little longer 🙂

svenmessmann99
πριν από 8 μήνες

Looks like you've gotten used to this casino and you're here quite a bit. I hope you have managed to withdraw some money in the meantime. Is that right ? If so, how long did it take ? 🙂

πριν από 8 μήνες

Το τούλι σταμάτησε να λειτουργεί

Αυτόματη μετάφραση:
sergiomorenovf
πριν από 8 μήνες

Hi, what do you mean - the tule ? What specifically stopped working ? Is there a problem ? 🤔

πριν από 7 μήνες

Επαιξα δοκιμαστικα στο BIZZO για να δω τι κανουν. Οταν ζητησα να παρω 24 EURO ( εχω διαβασει οτι αποφευγουν να πληρωσουν) αρχισαν να ακυρωμουν την αναληψη γιατι ηθελαν φωτο της καρτας μου. Τα εστειλα και ξαναζητησα τα χρηματ. Ξανα ακυρωση και ξανα η δικαιολογια οτι θελουν την φωτο της καρτας. Εστειλα mail στο complain και ξαναζητησα τα χρηματα. Ηθελα να δω ποσο θα το τραβηξουν. Ξανα ακυρωση γιατι δεν τζιραρισα την καταθεση 3 φορες. Τελικα προτιμω να παιζω στο STOIXIMAN, NOVIBET, BWIN, γιατι με αυτους δεν ειχα ποτε προβλημα. Οπως καταλαβαινετε δεν θα ξαναπαιξω στο site τους!!!!!!!!!!!!!

Marigoula61
πριν από 7 μήνες

Hi, I see you didn't have the best experience in the casino, but I have to point out that what the casino asked you to do was not unusual. 

You talked about verification and unless it is successful, you won't be able to withdraw the money, so if you made a withdrawal right after you sent something to the casino and they didn't check it, I'm not surprised that the withdrawal was rejected. So did you check your account here or not ? 

As for wagering 3x on deposit, that would probably put me off as well, but I've been seeing more and more of that becoming standard in some casinos lately, and even though it's not a small amount, casinos can make it a requirement. So did you know about this before you went to withdraw or did you find it in the terms and conditions ? 

πριν από 7 μήνες

Hi


I won 8000 euro with Bizzo casino and they wouldn't pay me.


asking me 3-4 times for the same questions.


Every transaction I made on my bank account it was weird.


Can they do this and ask?

griffin87
πριν από 7 μήνες

May I ask what they are asking for? Are you referring to some documents for KYC, perhaps? We always recommend that players fully cooperate with the casino, especially when it comes to the verification process. Only when the verification is done is the player able to withdraw the money from the casino's account.

Also, what do you mean by this, please? "Every transaction I made on my bank account it was weird." It is really difficult to understand.🤷‍♀️

πριν από 6 μήνες

Κέρδισα περισσότερα από 2,25 εκατομμύρια στο διαδικτυακό καζίνο BIZZO και αρνείται να με πληρώσει, πριν από λίγους μήνες έπαιξα σε αυτό το καζίνο και υπέβαλα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα δύο φορές και μπορούσα να κάνω αναλήψεις χωρίς προβλήματα. Λίγες ώρες πριν κερδίσω αυτά τα περισσότερα από 2,25 εκατομμύρια, είχα κάνει ανάληψη χωρίς καμία ταλαιπωρία και η συναλλαγή δεν κράτησε πάνω από μία ώρα από τότε που ζήτησα την απόσυρση μέχρι να με πληρώσουν, αλλά ήδη προσπαθώ να μαζέψω αυτά τα 2,25 εκατομμύρια για 72 ώρες και μου έχουν εφεύρει άπειρες βλακείες για να μην με πληρώσουν, το BIZZO casino αν κερδίσουν καλά δεν πληρώνουν ακόμα κι αν έχουν εγκριθεί όλα τα έγγραφα και έχουν ήδη κάνει αναλήψεις. τι προτείνετε;

Αυτόματη μετάφραση:
fbautech
πριν από 6 μήνες

May I ask if the situation continues to be the same, please? What reason did the casino give you for not paying?

Romi
πριν από 6 μήνες

Romi, καλημέρα.

Σου λέω ότι αφού τους παρενοχλούσες όλο το Σαββατοκύριακο, συζητώντας για τους "όρους και τις προϋποθέσεις" τους που σε ρωτούν αλαζονικά ξανά και ξανά αν το διάβασες (αυτή τη φορά αν συνάντησαν κάποιον που το έκανε κατά γράμμα) αποδεικνύεται ότι δεν το κάναμε βρίσκουν οποιονδήποτε λόγο για να δικαιολογήσουν την άρνησή τους να πληρώσουν, οπότε πριν από λίγο περισσότερο από 30 λεπτά έλαβα την πληρωμή.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα