ΦόρουμΚαζίνοBizzo Casino - γενική συζήτηση

Bizzo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
45834 προβολές 197 απαντήσεις |
|
1...8 9 10
Προσθήκη ανάρτησης
fbautech
πριν από 4 μήνες

So, it has a great outcome afterall. I'm glad for you. How long did it take at the end, and which payment method did you use?

πριν από 4 μήνες

Ξέρει κανείς ποιος διευθύνει το bizzo; Ο ιστότοπος λέει Techsolutions nv, αλλά έχουν έναν ιστότοπο με μια διεύθυνση email που δεν υπάρχει. Έχει κανείς καμία εμπειρία;

Εσείς εδώ στο Guru λέτε επίσης Kahnawake, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σωστό.

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Well, the owner is- TechSolutions Group N.V. as you can see on their website so we have mentioned it as well in our review. 

Kahnawake is a license that the casino has received, and that is not the same thing. I also see the Curacao license which they also have according to our website. 

So why are you asking, are you in trouble here? 🤔

Jaro
πριν από 4 μήνες

Όχι, αλλά είχα κάποιες δυσκολίες. 🥴 Απλά με ενδιαφέρει. Η Bizzo δεν έχει πλέον λογότυπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επικύρωση της άδειας.


Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 4 μήνες

Have you managed to solve those difficulties?

Our data team checked the licenses, and they are valid according to our information.

Romi
πριν από 4 μήνες

Καλή μέρα. Σας ευχαριστούμε πολύ για την υποστήριξη και την παρακολούθηση που μας παρείχατε. Η κατάσταση λύθηκε και μπόρεσα να μαζέψω τα χρήματα.

Χαιρετίσματα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
fbautech
πριν από 4 μήνες

Good day to you too!

It's cool to hear it all went well in the end! Perhaps you could remind me: how long did it take for you to get the money from the day you submitted the withdrawal request? Just to summarize it up. Thanks!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Romi
πριν από 3 μήνες

Σημαίνει αυτό ότι τα σχετικά καζίνο με την ίδια διεύθυνση είναι επίσης αδελφά καζίνο στο Bizzo;

για παράδειγμα, πρόσβαση σε αυτο-εξαιρέσεις μαζί;

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

Well, it should work like you say, but unfortunately, many times we have witnessed some difficulties. That is why it is always best to check it out with the support of the casino, just to make sure how things are. Also, whenever you make this kind of conversation through the live chat, keep screenshots of those and save all the emails regarding it as well. It is just in case you'll need to show some proff in the future.

Have you had this kind of experience with some sister casinos, perhaps?

Romi
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Romi,

ναι, άνοιξα καταγγελία. Έχω αποκλειστεί από πολλά. Και επίσης από ένα που παρατίθεται εδώ στο Guru: Avalon78. Δεν ξέρω τι σχέση έχουν μεταξύ τους. Και θα είναι δύσκολο να το αποδείξω για τους άλλους γιατί δεν έχω καμία πληροφορία. Δύσκολη υπόθεση! 🥲

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

Hello. I hope that our team will be able to get you some help with your complaint now. It is pretty complicated, as you said, but I am sure that they will do everything they can to get it solved in the best way possible.

I believe that these two casinos have the same management, according to our information.

I am keeping my fingers crossed for you.🤞

Romi
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Romi,

Ακριβώς. Συνδέονται επίσης μεταξύ τους ως συνεργάτες επειδή είναι μέλη του playamo. Και όταν λέγεται ότι δεν γνωρίζουν τίποτα ο ένας για τον άλλον ούτε έχουν πρόσβαση ο ένας στον άλλον, τότε δεν πιστεύω πια τίποτα. Έστειλα αυτό και την απόδειξη του αποκλεισμού στον Τόμας. Ελπίζω να τελειώσει δίκαια!

Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

I read it in your complaint, and Tomas will surely continue to investigate. Just, please give him some time to do that, as we work on many complaints right now. He will surely get back to you within the timeframe, as you can see the timer on your complaint "ticking."🙂

Romi
πριν από 3 μήνες

Ξέρεις, Ρόμι, απλά δεν καταλαβαίνω. Η καταγγελία θα πρέπει να απορριφθεί επειδή δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα αποκλειστείτε από όλες. Τότε δεν καταλαβαίνω καθόλου την έννοια της ίδιας διαχείρισης όταν μπορώ να εγγραφώ στην επόμενη αμέσως, παρόλο που η ίδια διαχείριση λειτουργεί εκεί. Για μένα αυτό είναι ακατανόητο και εντελώς ανεύθυνο. Έχω αποκλειστεί και από τα 13 συνεργαζόμενα καζίνο, παρόλο που δεν ήμουν εγγεγραμμένος εκεί. Δεν ήμουν εγγεγραμμένος σε όλα. Κάποιους δεν τους γνωρίζω καθόλου και παρόλα αυτά αποκλείομαι και αποκλείομαι από αυτά. Τότε πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί αν δεν συνεργάζονται;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
LaJenny7
πριν από 3 μήνες

I can understand your concern and you could be right here. Please do not hesitate to write it to Tomas as well, and express your concerns in the complaint thread. Hopefully he will be able to find out something more regarding this whole situation.

I really hope there will be a positive ending to all this and am keeping my fingers crossed for you.🤞

πριν από 3 μήνες

bizzo is one of my favorite casinos, they have fast withdraw and offer lots of deposit options.

moreover they have a rly kind vip manager service. at all this casino is pretty solid and definetly in my top 3

cclean
πριν από 3 μήνες

Hello, when you say that the casino has fast withdrawals, how quickly do you usually have money in your account ? What payment method do you use ? The same one for both deposit and withdrawal ? 😉

πριν από 2 μήνες

Απλώς μια αντιπαράθεση, πραγματικά λυπηρό που σχεδόν κάθε καζίνο ξεσκίζει τους πάντες, δεν έχει πλέον καμία σχέση με τον τζόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
ottrickpat062
πριν από 2 μήνες

Would you like to describe the situation at this casino, perhaps? Maybe we could even help somehow.

πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα.

Το όνομά μου είναι Celina.

Έκανα μια κατάθεση και έπαιξα το παιχνίδι, αλλά όταν έκανα την ανάληψη, πήρα μια άρνηση.

Όταν επικοινώνησα με την υποστήριξη, μου ζήτησαν πολλά έγγραφα, καταστάσεις πληρωμής και ούτω καθεξής και αφού έστειλα τα πάντα, διορθώνοντας μόνο την ημερομηνία γέννησής μου που έχασα έναν αριθμό στην πληκτρολόγηση, μου λέει η υποστήριξη του ιστότοπου ( Κυρία Celina, όλα εντάξει τώρα, απλά κάνε την ανάληψη ), το έκανα, το έστειλα σε ένα pix στο όνομά μου και CPF και τι κάνουν; Μου αφαιρούν την πρόσβαση στο AR, με μπλοκάρουν και παρακρατούν το συνολικό ποσό.

Κοίτα, έχω βαρεθεί να το κάνει αυτό το site, για 320 ρεάλ.

Πρέπει να ενωθούμε για να σταματήσουμε αυτό, γιατί βλέπω πολλά παράπονα!


Μπορώ μόνο να συμπεράνω ότι αυτό είναι άσχημο. Αυτό είναι κλοπή!

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα