ΦόρουμΚαζίνοBizzo Casino - γενική συζήτηση

Bizzo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
41670 προβολές 193 απαντήσεις |
|
1...9 10
Προσθήκη ανάρτησης
cclean
πριν από 1 μήνα

Hello, when you say that the casino has fast withdrawals, how quickly do you usually have money in your account ? What payment method do you use ? The same one for both deposit and withdrawal ? 😉

πριν από 1 μήνα

Απλώς μια αντιπαράθεση, πραγματικά λυπηρό που σχεδόν κάθε καζίνο ξεσκίζει τους πάντες, δεν έχει πλέον καμία σχέση με τον τζόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
ottrickpat062
πριν από 1 μήνα

Would you like to describe the situation at this casino, perhaps? Maybe we could even help somehow.

πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα.

Το όνομά μου είναι Celina.

Έκανα μια κατάθεση και έπαιξα το παιχνίδι, αλλά όταν έκανα την ανάληψη, πήρα μια άρνηση.

Όταν επικοινώνησα με την υποστήριξη, μου ζήτησαν πολλά έγγραφα, καταστάσεις πληρωμής και ούτω καθεξής και αφού έστειλα τα πάντα, διορθώνοντας μόνο την ημερομηνία γέννησής μου που έχασα έναν αριθμό στην πληκτρολόγηση, μου λέει η υποστήριξη του ιστότοπου ( Κυρία Celina, όλα εντάξει τώρα, απλά κάνε την ανάληψη ), το έκανα, το έστειλα σε ένα pix στο όνομά μου και CPF και τι κάνουν; Μου αφαιρούν την πρόσβαση στο AR, με μπλοκάρουν και παρακρατούν το συνολικό ποσό.

Κοίτα, έχω βαρεθεί να το κάνει αυτό το site, για 320 ρεάλ.

Πρέπει να ενωθούμε για να σταματήσουμε αυτό, γιατί βλέπω πολλά παράπονα!


Μπορώ μόνο να συμπεράνω ότι αυτό είναι άσχημο. Αυτό είναι κλοπή!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από anka81459 διαγράφηκε από Romi
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
celinacoutinho140343
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, did you pass the verification, yes ? When the casino told you that you can withdraw, I find it a bit strange that they confiscated your winnings. Did you edit your birth date after verification or did you notify the casino ? 

Also, have you thought about filing a complaint if you feel that the casino has unfairly taken your winnings ?

celinacoutinho140343
πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπητέ, καλημέρα, πώς είσαι; Θα ήταν βολικό για εσάς να μας πείτε σε ποια αρμόδια αρχή να υποβάλουμε τις αξιώσεις, επειδή είναι οι κύριοι και κύριοι στη διάθεση των εγγράφων και των χρημάτων μας. Στην περίπτωσή μου, κάνω καταθέσεις μέσω Astropay αλλά δεν εξουσιοδοτούν τις αναλήψεις με τον ίδιο τρόπο.

Το προσωπικό του CASINO GURU FORUM, πώς μπορώ να υποβάλω επίσημη και νομική καταγγελία και απαίτηση σε αυτά τα ιδρύματα;

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ????? Δεν έχουν νόμιμο δικαίωμα να ενεργούν με τέτοιο δόλιο τρόπο. Είναι εντελώς αντιφατικό και εγκληματικό να σας δίνεται η επιλογή να κάνετε μια κατάθεση μέσω ενός μέσου όπως το ASTROPAY και να απαιτήσετε να κάνετε την ανάληψη με τον ίδιο τρόπο όταν οι ίδιοι δεν χρησιμοποιούν αυτό το μέσο για αυτήν τη λειτουργία. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΤΡΟΠΗ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΖΟΥΝ, το ίδιο κάνουν και με μπόνους κλπ κλπ.

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕ ΕΝΠΑΡΑΣΗ: ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΥΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΜΟΙΒΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΖΗΜΙΩΝ.

Σας ευχαριστώ!!!

ΥΓ: Μην απαντάς με την ειρωνική και ασεβή απάντηση ότι το στοίχημα είναι εθελοντικό κτλ κτλ (είναι σαν να σου λέει κάποιος ότι έβαλες τα λεφτά στα χέρια μας, πήγαινε γάμα τώρα) γιατί αυτή η δικαιολογία δεν είναι σοβαρή απάντηση όταν αναλαμβάνουν τα λεφτά μας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
fbautech
πριν από 3 εβδομάδες

Oh, I thought you had filed a complaint a long time ago. 

So if nothing has changed and you are still having problems, I would recommend doing it here on this link. We will try to help you.

If you have something you would like to know ahead of time about our process, you can do so here and read this guide.

But why are you so angry ? You wrote a month or two ago and your case was settled according to what you wrote and you got your money.

Do you have another specific problem now ? 

πριν από 3 εβδομάδες

Καλημέρα.

Απλά για να σου δώσω μια ιδέα.

Έβαλα ένα ποσό 30 ρεάλ και κέρδισα γύρω στα 330. Ζήτησα την ανάληψη δύο φορές και αρνήθηκα, επικοινώνησα με την υποστήριξη που μου είπε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την εγγραφή, έστειλα ό,τι ζήτησαν, δίπλωμα οδήγησης, λογαριασμό στο όνομά μου με λιγότερο από 30 ημέρες λήξης, και την πληρωμή της κατάθεσης.

Τότε το καζίνο μου είπε ότι όλα ήταν καλά τώρα με την εγγραφή και τα άλλα έγγραφα και ότι πρέπει να κάνω την ανάληψη ξανά. Πήγα και το έκανα και την επόμενη μέρα που πήγα να ελέγξω τη διαδικασία ανάληψης, ο λογαριασμός μου ήταν άδειος και δεν υπήρχαν χρήματα.

Όταν επικοινώνησα με τον ιστότοπο, μου είπαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την εγγραφή μου, ότι δεν ήταν αποδεκτό από τους όρους τους και ότι θα παρακρατούσαν τα χρήματά μου και δεν θα επέστρεφαν.

Έχω αυτό το μήνυμα αποθηκευμένο στο e-mail μου.

Γελοία στάση από κλέφτη!

Αυτόματη μετάφραση:
celinacoutinho140343
πριν από 3 εβδομάδες

So you haven't gone through the verification process for what you're describing. If you feel that you have done nothing wrong and the casino has wrongly taken your winnings, you can file a complaint at this link

Our team will try to look into it and help you if possible, if you don't know why your account was closed and your money confiscated. 

Are you in ?

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Μην συμπεριφέρεστε σαν ιδιοφυΐες που δίνουν σαρκαστικές απαντήσεις. Αν ήσουν πιο επαγγελματίας, δώσε μου έναν ΝΟΜΙΚΟ σύνδεσμο όπου μπορώ να κάνω καταγγελία με μήνυση, γιατί αυτό που κάνεις λέγεται "Ζημίες και τραυματισμοί κατά του ατόμου". Έκανα μια νομική καταγγελία εδώ στην Αργεντινή και η απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να σε φτάσουν γιατί δεν έχεις γραφεία εδώ, είσαι διεθνής οργανισμός κλπ κλπ κλπ κλπ. Γι' αυτό νιώθεις ανέγγιχτος, μαφιόζικο στυλ. Έλλειψη σεβασμού για όσους από εμάς σας ταΐζουμε και πληρώνουμε για τις πολυτέλειές σας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Μην συμπεριφέρεστε σαν ιδιοφυΐες απαντώντας σαρκαστικά. Έκανα καταγγελία για "ζημιές στο πρόσωπο" με μήνυση και η απάντηση ήταν ότι είσαι διεθνής οργανισμός που δεν έχει γραφεία σε καμία χώρα και γι' αυτό είσαι απαλλαγμένος από μηνύσεις, δηλαδή μια άθικτη μαφία. . ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που δουλεύουν έτσι για να μην θιγούν νομικά.

Σε λίγο θα στοιχηματίσω και θα απαντήσω στον σαρκασμό σου, καλύτερα να μην στήσουν κανένα παιχνίδι για να χάσω, θα κάνω ανάληψη και θα δεις πόσο μαγικά δεν θα το επιτρέψεις. και ότι σύμφωνα με εσάς όλα λύνονται και οι αναλήψεις πρέπει να γίνονται χωρίς πρόβλημα και με απόλυτη κανονικότητα, οπότε εδώ θα αφήσω κάθε στιγμιότυπο για να τις εκθέσω. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν σέβονται το σημείο αναπλήρωσης που ισχυρίζονται ότι είναι κατά μέσο όρο 96%.

Θα μου αρέσει να βλέπω τον σαρκασμό τώρα. Επειδή έχω ήδη προηγούμενα στιγμιότυπα οθόνης των μέσων που επιτρέπουν την κατάθεση αλλά δεν είναι διαθέσιμα για ανάληψη. Είμαι σίγουρος ότι θα τα φτιάξουν αμέσως.

χαιρετισμούς...


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Αγαπητοί φίλοι, καλημέρα.

Αυτά τα καζίνο μιλάνε τόσο πολύ για ασφάλεια κτλ κτλ, είναι ήδη πέρα από την ΑΠΛΗΡΗ ΜΑΦΙΑ.

Έκανα μια σημαντική κατάθεση στο καζίνο BIZZO πριν από 48 ώρες και τα χρήματα εξαφανίστηκαν. Έλεγξα με την ΤΡΑΠΕΖΑ μου και τους παραδόθηκαν τα χρήματα, όλα επιβεβαιώνονται.

Έκανα τις διεκδικήσεις και δεν έχω απάντηση, μάλιστα η μόνη απάντηση που έχω είναι ότι ζητούν την υπομονή μου αφού επεξεργάζονται την υπόθεση.

Αποδεικνύεται ότι μου ζήτησαν κάθε είδους έγγραφα σχετικά με την κατάθεση, προφανώς τους τα έδωσα, συνεργάστηκα όσο γινόταν. Έχουν περάσει 48 ώρες και δεν έχω απάντηση, οπότε ζήτησα να μου δείξουν τα έγγραφα της διαδικασίας ανάκτησης των χρημάτων μου, ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΥΧΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΛΑΒΑ; ΧΑΧΑΧΑΧΑ είναι αστείο τι μαφία είναι, ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, εννοώ αυτή η μαφία μπορεί να ζητήσει όλα τα έγγραφα που θέλει με το πρόσχημα της ασφάλειας, τι έχουμε να κάνω; Τι συμβαίνει με την ασφάλειά μας; Έχουν τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ τους, αλλά δεν σέβονται τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ή ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Τι πιστεύεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Το επίπεδο της αλαζονείας και της έλλειψης σεβασμού από την BIZZO δεν έχει όρια. Διεκδικώ μια κατάθεση που έκανα και εξαφάνισαν τα χρήματά μου και δες τι μου απάντησαν: (απάντησαν σαν να ήταν η αξίωσή μου για αναλήψεις και το χειρότερο είναι ότι ανακάλυψα ότι η απάντηση καταγράφεται στο σύστημά τους, δηλαδή αυτοί δεν νοιάζεται για την υπόθεση και στέλνουν αυτόματες απαντήσεις σαν να κοροϊδεύουν τους ισχυρισμούς)

«Αγαπητέ παίκτη,


Λάβετε υπόψη ότι δεν είναι ποτέ πρόθεσή μας να κάνουμε τη διαδικασία ανάληψης περίπλοκη για τους χρήστες μας, ωστόσο, το Τμήμα Οικονομικών μας πρέπει να ακολουθεί αυστηρούς κανόνες πολιτικής κατά της απάτης για να αποτρέψει οποιαδήποτε παραβίαση της Άδειάς μας, ώστε το Καζίνο μας να είναι ασφαλές για παιχνίδι για όλους.


Εκτιμούμε ειλικρινά την υπομονή σας μέχρι στιγμής.


Αυτή είναι μια γρήγορη ενημέρωση για να σας ενημερώσουμε ότι εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για αυτό και θα παρέχουμε μια ενημέρωση μόλις έχουμε.


Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε κάτι άλλο στο μεταξύ.


Με εκτίμηση,

Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο"

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα.

Συγγνώμη για την καθυστέρηση, έχω μείνει εκτός δουλειάς για λίγες μέρες.

Ναι, θα ήθελα να μπορέσω να ανακτήσω την αξία μου. Είναι εξαιρετικά γελοίοι με τη στάση τους.

Τους αξίζει μήνυση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Αγαπητοί φίλοι, καλημέρα.

Αυτά τα καζίνο μιλάνε τόσο πολύ για ασφάλεια κτλ κτλ, είναι ήδη πέρα από την ΑΠΛΗΡΗ ΜΑΦΙΑ.

Έκανα μια σημαντική κατάθεση στο καζίνο BIZZO πριν από 48 ώρες και τα χρήματα εξαφανίστηκαν. Έλεγξα με την ΤΡΑΠΕΖΑ μου και τους παραδόθηκαν τα χρήματα, όλα επιβεβαιώνονται.

Έκανα τις διεκδικήσεις και δεν έχω απάντηση, μάλιστα η μόνη απάντηση που έχω είναι ότι ζητούν την υπομονή μου αφού επεξεργάζονται την υπόθεση.

Αποδεικνύεται ότι μου ζήτησαν κάθε είδους έγγραφα σχετικά με την κατάθεση, προφανώς τους τα έδωσα, συνεργάστηκα όσο γινόταν. Έχουν περάσει 48 ώρες και δεν έχω απάντηση, οπότε ζήτησα να μου δείξουν τα έγγραφα της διαδικασίας ανάκτησης των χρημάτων μου, ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΥΧΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΛΑΒΑ; ΧΑΧΑΧΑΧΑ είναι αστείο τι μαφία είναι, ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, εννοώ αυτή η μαφία μπορεί να ζητήσει όλα τα έγγραφα που θέλει με το πρόσχημα της ασφάλειας, τι έχουμε να κάνω; Τι συμβαίνει με την ασφάλειά μας; Έχουν τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ τους, αλλά δεν σέβονται τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ή ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Τι πιστεύεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Hello, the situation regarding a deposit that hasn't been credited to a player's account is sometimes complicated. I see that you have already checked with your bank and in the current situation you will probably have to wait for an update from the casino. I know it can happen, but only the provider knows exactly what is behind it. 

If you are unable to get your deposited money, please file a complaint and we will try to help you, even though we are limited in such cases. 

If, on the other hand, the deposit comes through, let us know. Hopefully it won't take long and it will be resolved as soon as possible. 

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα.

Συγγνώμη για την καθυστέρηση, έχω μείνει εκτός δουλειάς για λίγες μέρες.

Ναι, θα ήθελα να μπορέσω να ανακτήσω την αξία μου. Είναι εξαιρετικά γελοίοι με τη στάση τους.

Τους αξίζει μήνυση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Well then, I see that you have succeeded in creating a complaint and so Kristina will be waiting for your answers to her questions. Would it be possible to respond to her ? 

Good luck in the next sequel. 

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα Jaro.

Σας ικετεύω, εάν γνωρίζετε πού να υποβάλετε μια νομική αξίωση που έχει πραγματικά αντίκτυπο σε αυτά τα καζίνο, παρακαλώ δώστε τη σε μένα, εκ μέρους όλων όσων επηρεάζονται.

Έχουν περάσει 96 ώρες από τότε που έκανα την κατάθεση χωρίς λύση ή συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό το θέμα. Στην πραγματικότητα, όλες οι απαντήσεις που έλαβα, τόσο online στο chat όσο και μέσω email με υποστήριξη, αφορούσαν τις αναλήψεις, που σημαίνει ότι είναι αυτοματοποιημένες σε έναν μόνο τύπο σφάλματος, το οποίο δείχνει επίσης ότι το πρόβλημα με τις αναλήψεις προκαλείται σκόπιμα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Στη σελίδα τους κατά την κατάθεση αναφέρουν τα εξής: «Από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα οι καταθέσεις γίνονται δεκτές/απορρίπτονται εντός 10 λεπτών από την ολοκλήρωση της συναλλαγής στην τράπεζά σας.

Μετά από αυτό το διάστημα, ο χρόνος αποδοχής μπορεί να διαρκέσει έως και 24 ώρες."

ΕΙΜΑΣΤΕ 96 ΩΡΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ. Τους αξίζει μια μεγάλη αγωγή που ζητά μεγάλη χρηματική αποζημίωση για ζημιές και απώλειες στο άτομο. Δεν μπορούν πάντα να κερδίζουν. Αντί για καζίνο θα έπρεπε να λέγονται ΜΑΦΙΑ, δεν μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν και να αναιρούν ό,τι θέλουν και να καταλήγουν πάντα ατιμώρητοι.

Αυτόματη μετάφραση:
fbautech
πριν από 1 εβδομάδα

As far as legal action is concerned, unfortunately I can't recommend it. If I knew, I would certainly provide it to you. I was referring to the complaint on our site. 

I might at least try to lighten the situation a little. I know I had a similar problem once when I made a deposit and was told that it can sometimes take up to 5 days depending on my bank. Even though the money left my account, I didn't have it in my gaming account. However, after about 3 days I had it. So it was my case in another casino, anyway you may have a different situation and I don't know what could be behind it. It's a shame that situations like this happen. 😕

1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα