ΦόρουμΚαζίνοBizzo Casino - γενική συζήτηση

Bizzo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
45822 προβολές 197 απαντήσεις |
|
1...9 10
Προσθήκη ανάρτησης
celinacoutinho140343
πριν από 2 μήνες

Hi, did you pass the verification, yes ? When the casino told you that you can withdraw, I find it a bit strange that they confiscated your winnings. Did you edit your birth date after verification or did you notify the casino ? 

Also, have you thought about filing a complaint if you feel that the casino has unfairly taken your winnings ?

celinacoutinho140343
πριν από 2 μήνες

Αγαπητέ, καλημέρα, πώς είσαι; Θα ήταν βολικό για εσάς να μας πείτε σε ποια αρμόδια αρχή να υποβάλουμε τις αξιώσεις, επειδή είναι οι κύριοι και κύριοι στη διάθεση των εγγράφων και των χρημάτων μας. Στην περίπτωσή μου, κάνω καταθέσεις μέσω Astropay αλλά δεν εξουσιοδοτούν τις αναλήψεις με τον ίδιο τρόπο.

Το προσωπικό του CASINO GURU FORUM, πώς μπορώ να υποβάλω επίσημη και νομική καταγγελία και απαίτηση σε αυτά τα ιδρύματα;

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ????? Δεν έχουν νόμιμο δικαίωμα να ενεργούν με τέτοιο δόλιο τρόπο. Είναι εντελώς αντιφατικό και εγκληματικό να σας δίνεται η επιλογή να κάνετε μια κατάθεση μέσω ενός μέσου όπως το ASTROPAY και να απαιτήσετε να κάνετε την ανάληψη με τον ίδιο τρόπο όταν οι ίδιοι δεν χρησιμοποιούν αυτό το μέσο για αυτήν τη λειτουργία. ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΤΡΟΠΗ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΖΟΥΝ, το ίδιο κάνουν και με μπόνους κλπ κλπ.

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕ ΕΝΠΑΡΑΣΗ: ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΥΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΜΟΙΒΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΖΗΜΙΩΝ.

Σας ευχαριστώ!!!

ΥΓ: Μην απαντάς με την ειρωνική και ασεβή απάντηση ότι το στοίχημα είναι εθελοντικό κτλ κτλ (είναι σαν να σου λέει κάποιος ότι έβαλες τα λεφτά στα χέρια μας, πήγαινε γάμα τώρα) γιατί αυτή η δικαιολογία δεν είναι σοβαρή απάντηση όταν αναλαμβάνουν τα λεφτά μας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
fbautech
πριν από 2 μήνες

Oh, I thought you had filed a complaint a long time ago. 

So if nothing has changed and you are still having problems, I would recommend doing it here on this link. We will try to help you.

If you have something you would like to know ahead of time about our process, you can do so here and read this guide.

But why are you so angry ? You wrote a month or two ago and your case was settled according to what you wrote and you got your money.

Do you have another specific problem now ? 

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα.

Απλά για να σου δώσω μια ιδέα.

Έβαλα ένα ποσό 30 ρεάλ και κέρδισα γύρω στα 330. Ζήτησα την ανάληψη δύο φορές και αρνήθηκα, επικοινώνησα με την υποστήριξη που μου είπε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την εγγραφή, έστειλα ό,τι ζήτησαν, δίπλωμα οδήγησης, λογαριασμό στο όνομά μου με λιγότερο από 30 ημέρες λήξης, και την πληρωμή της κατάθεσης.

Τότε το καζίνο μου είπε ότι όλα ήταν καλά τώρα με την εγγραφή και τα άλλα έγγραφα και ότι πρέπει να κάνω την ανάληψη ξανά. Πήγα και το έκανα και την επόμενη μέρα που πήγα να ελέγξω τη διαδικασία ανάληψης, ο λογαριασμός μου ήταν άδειος και δεν υπήρχαν χρήματα.

Όταν επικοινώνησα με τον ιστότοπο, μου είπαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την εγγραφή μου, ότι δεν ήταν αποδεκτό από τους όρους τους και ότι θα παρακρατούσαν τα χρήματά μου και δεν θα επέστρεφαν.

Έχω αυτό το μήνυμα αποθηκευμένο στο e-mail μου.

Γελοία στάση από κλέφτη!

Αυτόματη μετάφραση:
celinacoutinho140343
πριν από 2 μήνες

So you haven't gone through the verification process for what you're describing. If you feel that you have done nothing wrong and the casino has wrongly taken your winnings, you can file a complaint at this link

Our team will try to look into it and help you if possible, if you don't know why your account was closed and your money confiscated. 

Are you in ?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Μην συμπεριφέρεστε σαν ιδιοφυΐες που δίνουν σαρκαστικές απαντήσεις. Αν ήσουν πιο επαγγελματίας, δώσε μου έναν ΝΟΜΙΚΟ σύνδεσμο όπου μπορώ να κάνω καταγγελία με μήνυση, γιατί αυτό που κάνεις λέγεται "Ζημίες και τραυματισμοί κατά του ατόμου". Έκανα μια νομική καταγγελία εδώ στην Αργεντινή και η απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να σε φτάσουν γιατί δεν έχεις γραφεία εδώ, είσαι διεθνής οργανισμός κλπ κλπ κλπ κλπ. Γι' αυτό νιώθεις ανέγγιχτος, μαφιόζικο στυλ. Έλλειψη σεβασμού για όσους από εμάς σας ταΐζουμε και πληρώνουμε για τις πολυτέλειές σας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μην συμπεριφέρεστε σαν ιδιοφυΐες απαντώντας σαρκαστικά. Έκανα καταγγελία για "ζημιές στο πρόσωπο" με μήνυση και η απάντηση ήταν ότι είσαι διεθνής οργανισμός που δεν έχει γραφεία σε καμία χώρα και γι' αυτό είσαι απαλλαγμένος από μηνύσεις, δηλαδή μια άθικτη μαφία. . ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που δουλεύουν έτσι για να μην θιγούν νομικά.

Σε λίγο θα στοιχηματίσω και θα απαντήσω στον σαρκασμό σου, καλύτερα να μην στήσουν κανένα παιχνίδι για να χάσω, θα κάνω ανάληψη και θα δεις πόσο μαγικά δεν θα το επιτρέψεις. και ότι σύμφωνα με εσάς όλα λύνονται και οι αναλήψεις πρέπει να γίνονται χωρίς πρόβλημα και με απόλυτη κανονικότητα, οπότε εδώ θα αφήσω κάθε στιγμιότυπο για να τις εκθέσω. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν σέβονται το σημείο αναπλήρωσης που ισχυρίζονται ότι είναι κατά μέσο όρο 96%.

Θα μου αρέσει να βλέπω τον σαρκασμό τώρα. Επειδή έχω ήδη προηγούμενα στιγμιότυπα οθόνης των μέσων που επιτρέπουν την κατάθεση αλλά δεν είναι διαθέσιμα για ανάληψη. Είμαι σίγουρος ότι θα τα φτιάξουν αμέσως.

χαιρετισμούς...


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Αγαπητοί φίλοι, καλημέρα.

Αυτά τα καζίνο μιλάνε τόσο πολύ για ασφάλεια κτλ κτλ, είναι ήδη πέρα από την ΑΠΛΗΡΗ ΜΑΦΙΑ.

Έκανα μια σημαντική κατάθεση στο καζίνο BIZZO πριν από 48 ώρες και τα χρήματα εξαφανίστηκαν. Έλεγξα με την ΤΡΑΠΕΖΑ μου και τους παραδόθηκαν τα χρήματα, όλα επιβεβαιώνονται.

Έκανα τις διεκδικήσεις και δεν έχω απάντηση, μάλιστα η μόνη απάντηση που έχω είναι ότι ζητούν την υπομονή μου αφού επεξεργάζονται την υπόθεση.

Αποδεικνύεται ότι μου ζήτησαν κάθε είδους έγγραφα σχετικά με την κατάθεση, προφανώς τους τα έδωσα, συνεργάστηκα όσο γινόταν. Έχουν περάσει 48 ώρες και δεν έχω απάντηση, οπότε ζήτησα να μου δείξουν τα έγγραφα της διαδικασίας ανάκτησης των χρημάτων μου, ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΥΧΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΛΑΒΑ; ΧΑΧΑΧΑΧΑ είναι αστείο τι μαφία είναι, ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, εννοώ αυτή η μαφία μπορεί να ζητήσει όλα τα έγγραφα που θέλει με το πρόσχημα της ασφάλειας, τι έχουμε να κάνω; Τι συμβαίνει με την ασφάλειά μας; Έχουν τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ τους, αλλά δεν σέβονται τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ή ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Τι πιστεύεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το επίπεδο της αλαζονείας και της έλλειψης σεβασμού από την BIZZO δεν έχει όρια. Διεκδικώ μια κατάθεση που έκανα και εξαφάνισαν τα χρήματά μου και δες τι μου απάντησαν: (απάντησαν σαν να ήταν η αξίωσή μου για αναλήψεις και το χειρότερο είναι ότι ανακάλυψα ότι η απάντηση καταγράφεται στο σύστημά τους, δηλαδή αυτοί δεν νοιάζεται για την υπόθεση και στέλνουν αυτόματες απαντήσεις σαν να κοροϊδεύουν τους ισχυρισμούς)

«Αγαπητέ παίκτη,


Λάβετε υπόψη ότι δεν είναι ποτέ πρόθεσή μας να κάνουμε τη διαδικασία ανάληψης περίπλοκη για τους χρήστες μας, ωστόσο, το Τμήμα Οικονομικών μας πρέπει να ακολουθεί αυστηρούς κανόνες πολιτικής κατά της απάτης για να αποτρέψει οποιαδήποτε παραβίαση της Άδειάς μας, ώστε το Καζίνο μας να είναι ασφαλές για παιχνίδι για όλους.


Εκτιμούμε ειλικρινά την υπομονή σας μέχρι στιγμής.


Αυτή είναι μια γρήγορη ενημέρωση για να σας ενημερώσουμε ότι εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για αυτό και θα παρέχουμε μια ενημέρωση μόλις έχουμε.


Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε κάτι άλλο στο μεταξύ.


Με εκτίμηση,

Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο"

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Καλημέρα.

Συγγνώμη για την καθυστέρηση, έχω μείνει εκτός δουλειάς για λίγες μέρες.

Ναι, θα ήθελα να μπορέσω να ανακτήσω την αξία μου. Είναι εξαιρετικά γελοίοι με τη στάση τους.

Τους αξίζει μήνυση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Αγαπητοί φίλοι, καλημέρα.

Αυτά τα καζίνο μιλάνε τόσο πολύ για ασφάλεια κτλ κτλ, είναι ήδη πέρα από την ΑΠΛΗΡΗ ΜΑΦΙΑ.

Έκανα μια σημαντική κατάθεση στο καζίνο BIZZO πριν από 48 ώρες και τα χρήματα εξαφανίστηκαν. Έλεγξα με την ΤΡΑΠΕΖΑ μου και τους παραδόθηκαν τα χρήματα, όλα επιβεβαιώνονται.

Έκανα τις διεκδικήσεις και δεν έχω απάντηση, μάλιστα η μόνη απάντηση που έχω είναι ότι ζητούν την υπομονή μου αφού επεξεργάζονται την υπόθεση.

Αποδεικνύεται ότι μου ζήτησαν κάθε είδους έγγραφα σχετικά με την κατάθεση, προφανώς τους τα έδωσα, συνεργάστηκα όσο γινόταν. Έχουν περάσει 48 ώρες και δεν έχω απάντηση, οπότε ζήτησα να μου δείξουν τα έγγραφα της διαδικασίας ανάκτησης των χρημάτων μου, ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΥΧΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΛΑΒΑ; ΧΑΧΑΧΑΧΑ είναι αστείο τι μαφία είναι, ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, εννοώ αυτή η μαφία μπορεί να ζητήσει όλα τα έγγραφα που θέλει με το πρόσχημα της ασφάλειας, τι έχουμε να κάνω; Τι συμβαίνει με την ασφάλειά μας; Έχουν τους ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ τους, αλλά δεν σέβονται τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ή ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Τι πιστεύεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello, the situation regarding a deposit that hasn't been credited to a player's account is sometimes complicated. I see that you have already checked with your bank and in the current situation you will probably have to wait for an update from the casino. I know it can happen, but only the provider knows exactly what is behind it. 

If you are unable to get your deposited money, please file a complaint and we will try to help you, even though we are limited in such cases. 

If, on the other hand, the deposit comes through, let us know. Hopefully it won't take long and it will be resolved as soon as possible. 

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα.

Συγγνώμη για την καθυστέρηση, έχω μείνει εκτός δουλειάς για λίγες μέρες.

Ναι, θα ήθελα να μπορέσω να ανακτήσω την αξία μου. Είναι εξαιρετικά γελοίοι με τη στάση τους.

Τους αξίζει μήνυση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Well then, I see that you have succeeded in creating a complaint and so Kristina will be waiting for your answers to her questions. Would it be possible to respond to her ? 

Good luck in the next sequel. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Καλημέρα Jaro.

Σας ικετεύω, εάν γνωρίζετε πού να υποβάλετε μια νομική αξίωση που έχει πραγματικά αντίκτυπο σε αυτά τα καζίνο, παρακαλώ δώστε τη σε μένα, εκ μέρους όλων όσων επηρεάζονται.

Έχουν περάσει 96 ώρες από τότε που έκανα την κατάθεση χωρίς λύση ή συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό το θέμα. Στην πραγματικότητα, όλες οι απαντήσεις που έλαβα, τόσο online στο chat όσο και μέσω email με υποστήριξη, αφορούσαν τις αναλήψεις, που σημαίνει ότι είναι αυτοματοποιημένες σε έναν μόνο τύπο σφάλματος, το οποίο δείχνει επίσης ότι το πρόβλημα με τις αναλήψεις προκαλείται σκόπιμα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Στη σελίδα τους κατά την κατάθεση αναφέρουν τα εξής: «Από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα οι καταθέσεις γίνονται δεκτές/απορρίπτονται εντός 10 λεπτών από την ολοκλήρωση της συναλλαγής στην τράπεζά σας.

Μετά από αυτό το διάστημα, ο χρόνος αποδοχής μπορεί να διαρκέσει έως και 24 ώρες."

ΕΙΜΑΣΤΕ 96 ΩΡΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ. Τους αξίζει μια μεγάλη αγωγή που ζητά μεγάλη χρηματική αποζημίωση για ζημιές και απώλειες στο άτομο. Δεν μπορούν πάντα να κερδίζουν. Αντί για καζίνο θα έπρεπε να λέγονται ΜΑΦΙΑ, δεν μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν και να αναιρούν ό,τι θέλουν και να καταλήγουν πάντα ατιμώρητοι.

Αυτόματη μετάφραση:
fbautech
πριν από 1 μήνα

As far as legal action is concerned, unfortunately I can't recommend it. If I knew, I would certainly provide it to you. I was referring to the complaint on our site. 

I might at least try to lighten the situation a little. I know I had a similar problem once when I made a deposit and was told that it can sometimes take up to 5 days depending on my bank. Even though the money left my account, I didn't have it in my gaming account. However, after about 3 days I had it. So it was my case in another casino, anyway you may have a different situation and I don't know what could be behind it. It's a shame that situations like this happen. 😕

πριν από 4 εβδομάδες

Προσπαθώ να πάρω μια κατάθεση 300 ευρώ στον τρόπο πληρωμής μου (τραπεζική κάρτα), αφού μου ζητήθηκαν χίλια έγγραφα επαλήθευσης και τα αποδέχομαι όλα, κάνω το αίτημά μου για κατάθεση 300 ευρώ και μου απαντούν ότι ο πάροχος πληρωμής μου έχει απορρίφθηκε. Επικοινωνώ μαζί τους και μου λένε να αλλάξω τρόπο πληρωμής κ.ο.κ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ

Αυτόματη μετάφραση:
mcaballero_83
πριν από 4 εβδομάδες

Hello, can I please know how long this whole situation of yours has been going on? I see that the payment method is at fault in this case and the casino has recommended you to use another one. Have you done so and are you trying to withdraw with another one or have you asked which one would be the best to use? I would probably start with this and try to be patient and work with the casino to get it sorted out as soon as possible.

πριν από 2 εβδομάδες

Έχω 5.000 CZK στο λογαριασμό μου και δεν μπορώ καν να τα κάνω ανάληψη για τίποτα 😡😡😡 Έκανα αρχικά μια κατάθεση μέσω paysafecard και όταν ήθελα να κάνω ανάληψη χρημάτων, η paysafecard δεν βρέθηκε πουθενά! Λοιπόν δοκίμασα άλλους λογαριασμούς και πάλι τίποτα 😡😡😡😡 Έχω 5000 CZK εκεί και όχι και καμία ανάληψη, τέλεια σωστά; 👌👌👌😡 file

Αυτόματη μετάφραση:
patrik1996
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας, βλέπω ότι υπήρξαν κάποιες δυσκολίες με την επιλογή. Έχετε επικοινωνήσει με την υποστήριξη, τι πρέπει να κάνετε σε μια τέτοια περίπτωση που δεν βρήκατε τον ίδιο τρόπο πληρωμής για ανάληψη και κατάθεση; Θα πρέπει να σας δώσουν τις καλύτερες συμβουλές και να σας συστήσουν τι πρέπει να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση.

Θα το δοκιμάσεις σε παρακαλώ και θα μου πεις τι σου είπαν; 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από DIGAO διαγράφηκε
1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα