ΦόρουμΚαζίνοBizzo Casino - γενική συζήτηση

Bizzo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
41664 προβολές 193 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...10
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από veselin83 διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, μείνετε μακριά από το Bizzo Casino, έχω παραδώσει όλα τα έγγραφα αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν!

Αν και πλήρωσα αμέσως, έδειξα ότι ο λογαριασμός μου ανήκει, αλλά έχεις πάντα μια δικαιολογία...

Δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
cn7bh596v4
πριν από 11 μήνες

Hi, I've moved your post under the casino you're writing about. According to what you write, you have passed the verification and successfully ? 

How long has your situation been going on that you have not been able to withdraw ? Could you describe it a bit more so I can try to help you ?

I will wait for your answer.

πριν από 8 μήνες

I'm writing to say stay away from bizzo they have held my withdrawals for over 5 days I'm still waiting not happy at all with them no good

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
christopher87
πριν από 8 μήνες

Hello. May I ask if you have passed the verification already? Are you in contact with their support? They should explain to you what is actually happening. I can understand that from your point of view it can be frustrating to wait for your money, on the other side, though, the casinos always need to go thru all the documentation and in that case it could be a bit more time consuming. Also if you read some of the reviews from players, over here 👈, you will actually see that their experiences may vary 🙂. Please keep us updated if you have anything new from the casino, and try not to put it down until you'll see what is really happening there. Will wait for the info.

πριν από 8 μήνες

Καλημέρα. Έκανα κατάθεση 20 ευρώ στο bizzo kazino και ποτέ δεν μου έδωσαν τις δωρεάν περιστροφές ! Εχθές μου έδωσαν 20 δωρεάν περιστροφές από τις οποίες κέρδισα 100 ευρώ ! Δεν μου τα εμφανίζει ως πραγματικά χρήματα αλλά ως μπόνους και δεν μπορώ να τα κάνω ανάληψη ! Τί συμβαίνει με αυτούς ;

ljim7c7s
πριν από 8 μήνες

You know, you should be aware of the bonus conditions in the first place. If you struggle, ask the chat operator os support. They should be trained to explain this 😉

Just shooting now; have you completed the wagering requirement?

Ask the casino, and then we shall see.

πριν από 7 μήνες

Είχα έναν λογαριασμό πριν από 1 1/2 χρόνο και τον διέγραψε η υποστήριξη. Μετά από αυτό το διάλειμμα ήθελα να ξεκινήσω ξανά γιατί είχα καλή εντύπωση από το Bizzo Casino στο παρελθόν, φιλική υποστήριξη και γρήγορες πληρωμές. Όταν έφτιαξα νέο λογαριασμό (ζήτησα να διαγραφεί ο παλιός πριν από 1 1/2 χρόνο) κατέθεσα μερικές εκατοντάδες ευρώ. Έστειλα και έγγραφα για επαλήθευση. Όλα ήταν καλά και έγιναν δεκτά και αυτά. Τώρα όταν ήθελα να πληρώσω ένα πολυψήφιο ποσό εκατοντάδων ευρώ, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε με την αιτιολογία ότι έχω πολλούς λογαριασμούς, αλλά πώς; Είχα διαγράψει το παλιό μου... και ο Bizzo είπε ότι δεν ήθελε να πληρώσει όλα τα κέρδη και την πίστωση. Ούτε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη γιατί χάνετε πάντα τη σύνδεση "τυχαία". Η μόνη λύση ήταν να καλέσετε την τράπεζα και να ζητήσετε επιστροφή όλων των πληρωμών γιατί δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
Zezzan
πριν από 7 μήνες

Hello. I am really sorry you have found yourself in this situation. It sounds quite tricky to me, so I would like to ask you if the support back then confirmed that they have closed your account? Have you got any prove of that, any confirmation email, let's say?🤔 The reason I am asking about that is to make sure that your previous account was really closed. In that case you could file a complaint and our complaint team could help you with this issue. What do you say? The complaint is free of charge and you can submit it easily by clicking/taping on this link 👈. Let us know, how did it go, please.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, είμαι παίκτης στον διαδικτυακό κόσμο και γνώρισα το bizzo casino. Έκανα εγγραφή πριν από περισσότερο από ένα χρόνο και τώρα επέστρεψα στο να παίζω στην πλατφόρμα τους. Πριν λίγες μέρες κέρδισα περίπου 80€ και με άφησαν να κάνω ανάληψη, το πρόβλημα έρχεται όταν κερδίζω 150€ παραπάνω και μου ζητούν απόδειξη από 20-1-2023 για να επαληθεύσω και να μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων. Τους έχω εξηγήσει χίλιες φορές ότι δεν έχω καμία χρέωση εκείνη την ημέρα, αλλά έχω μία από αυτές 3 μέρες μετά, στις 23/01/2023. Δεν μου δίνουν καμία λύση, προσπαθώ να μιλήστε τους για περισσότερο από μια εβδομάδα και φαίνεται ότι μιλάτε σε έναν τοίχο. ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ BIZZO, ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΑΠΑΝΕΙΣ. Εξάλλου, το έγγραφο ταυτότητας και 2 πιστωτικές κάρτες είχαν ήδη επαληθευτεί (τώρα 3).

Αυτόματη μετάφραση:
aimiberriz7
πριν από 7 μήνες

Hello, I'm sorry to hear about your problem at the casino. 

When you say that they don't provide you with any solution, it's certainly not the nicest. 

Nevertheless, the proof they want from you should be a deposit of the given date ? Do I understand that correctly ? 

What does the casino give you as an answer to this issue when you say you've been trying to resolve it for a week ? 

Let me know so we can try to help if possible. 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Jaro. Μου ζητούν απόδειξη κατάθεσης στις 20 Ιανουαρίου 2023 στις 8 το πρωί. Τους έχω πει πολλές φορές να μην κάνουν κατάθεση εκείνη την ημέρα, τηλεφώνησα στην τράπεζα για να βεβαιωθώ και μου ζητούν ακόμα να την κάνω εκείνη την ημέρα. η απάντηση ήταν μηδενική, βασικά δεν ήθελαν να μου τη δώσουν, τους έγραψα 3-4 φορές και έπαιξαν χαζοί. Την 5η φορά μου ζήτησαν πολλές πληροφορίες χωρίς νόημα μόνο και μόνο για να δουν το πλήρες ιστορικό καταθέσεων μου, γνωρίζοντας ότι δεν είχα καταθέσει εκείνη την ημερομηνία. Τους έχω στείλει πολλές αποδείξεις για να ξέρουν ότι ο λογαριασμός και ο ιδιοκτήτης ήμουν εγώ, αλλά και πάλι τόνισαν τη συγκεκριμένη ημερομηνία. Τους είπα χιλιάδες και μια φορά ότι δεν έκανα καμία κατάθεση και ότι είχαν την υποχρέωση να μου δώσουν άλλη μορφή επαλήθευσης. Λοιπόν, η απάντησή τους ήταν να ανεβάσουν μια απόδειξη κατάθεσης από την ίδια μέρα αλλά στις 7:45 π.μ. Απίστευτος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Απλώς για πληροφορίες, μιας και ανέφερα τα προβλήματα στο καζίνο Bizzo εδώ, μου απαγόρευσαν αμέσως όλα τα μπόνους. Τώρα δεν μου έδωσαν καν μπόνους 1200 CZK για να προχωρήσω στο επίπεδο 11. Η συνομιλία μου επαναλαμβάνει συνεχώς τη φράση ότι είναι απόφαση του καζίνο. Ο λόγος που δίνεται είναι η ίδια διεύθυνση IP με έναν άλλο παίκτη. Ένα μαργαριτάρι στο τέλος. Η ίδια διεύθυνση IP προήλθε από έναν παίκτη που εγγράφηκε μέσω του συνδέσμου μου (ο ξάδερφός μου). Ήμασταν και οι δύο στην ίδια διεύθυνση IP για το πολύ ένα λεπτό όταν το σήμα δεδομένων κινητής τηλεφωνίας μου έπεσε και ανακατευθυνθήκαμε στο WiFi στο οποίο βρισκόταν ο ξάδερφός μου, ο οποίος έχασε ένα μεγάλο ποσό χρημάτων εδώ μέσα σε λίγα χρόνια μήνες. Έτσι, αντί να ανταμειφθώ για την εισαγωγή ενός νέου highroller, το καζίνο με επιβράβευσε με απαγόρευση όλων των μπόνους. Ήταν την ίδια στιγμή που έγραψα εδώ για την εμπειρία μου με την Bizzo. Υπάρχουν λοιπόν 2 πιθανοί λόγοι. Αλλά και τα δύο είναι περίεργα, δεν νομίζετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Jaro. Μου ζητούν απόδειξη κατάθεσης στις 20 Ιανουαρίου 2023 στις 8 το πρωί. Τους έχω πει πολλές φορές να μην κάνουν κατάθεση εκείνη την ημέρα, τηλεφώνησα στην τράπεζα για να βεβαιωθώ και μου ζητούν ακόμα να την κάνω εκείνη την ημέρα. η απάντηση ήταν μηδενική, βασικά δεν ήθελαν να μου τη δώσουν, τους έγραψα 3-4 φορές και έπαιξαν χαζοί. Την 5η φορά μου ζήτησαν πολλές πληροφορίες χωρίς νόημα μόνο και μόνο για να δουν το πλήρες ιστορικό καταθέσεων μου, γνωρίζοντας ότι δεν είχα καταθέσει εκείνη την ημερομηνία. Τους έχω στείλει πολλές αποδείξεις για να ξέρουν ότι ο λογαριασμός και ο ιδιοκτήτης ήμουν εγώ, αλλά και πάλι τόνισαν τη συγκεκριμένη ημερομηνία. Τους είπα χιλιάδες και μια φορά ότι δεν έκανα καμία κατάθεση και ότι είχαν την υποχρέωση να μου δώσουν άλλη μορφή επαλήθευσης. Λοιπόν, η απάντησή τους ήταν να ανεβάσουν μια απόδειξη κατάθεσης από την ίδια μέρα αλλά στις 7:45 π.μ. Απίστευτος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

So if you have a verification problem and the casino keeps repeating the same thing over and over again and you say you didn't make any deposit that day, did you also get a document from the bank that you gave to the casino that clearly shows that you didn't make a deposit at that time ? I think that should be proof enough to avoid being asked to provide such a thing. 

However, if you feel that you are going around in circles and you cannot communicate with the casino, I would recommend you to file a complaint on this link

I will also add information in the form of a guide that might be useful if you would like to know what to expect from this process. 

Let me know how you decide. 

πριν από 7 μήνες

Απλώς για πληροφορίες, μιας και ανέφερα τα προβλήματα στο καζίνο Bizzo εδώ, μου απαγόρευσαν αμέσως όλα τα μπόνους. Τώρα δεν μου έδωσαν καν μπόνους 1200 CZK για να προχωρήσω στο επίπεδο 11. Η συνομιλία μου επαναλαμβάνει συνεχώς τη φράση ότι είναι απόφαση του καζίνο. Ο λόγος που δίνεται είναι η ίδια διεύθυνση IP με έναν άλλο παίκτη. Ένα μαργαριτάρι στο τέλος. Η ίδια διεύθυνση IP προήλθε από έναν παίκτη που εγγράφηκε μέσω του συνδέσμου μου (ο ξάδερφός μου). Ήμασταν και οι δύο στην ίδια διεύθυνση IP για το πολύ ένα λεπτό όταν το σήμα δεδομένων κινητής τηλεφωνίας μου έπεσε και ανακατευθυνθήκαμε στο WiFi στο οποίο βρισκόταν ο ξάδερφός μου, ο οποίος έχασε ένα μεγάλο ποσό χρημάτων εδώ μέσα σε λίγα χρόνια μήνες. Έτσι, αντί να ανταμειφθώ για την εισαγωγή ενός νέου highroller, το καζίνο με επιβράβευσε με απαγόρευση όλων των μπόνους. Ήταν την ίδια στιγμή που έγραψα εδώ για την εμπειρία μου με την Bizzo. Υπάρχουν λοιπόν 2 πιθανοί λόγοι. Αλλά και τα δύο είναι περίεργα, δεν νομίζετε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια, δυστυχώς το καζίνο έχει το δικαίωμα να αποσύρει μπόνους από τους παίκτες με βάση την απόφασή τους. Μπορεί να είναι για οποιονδήποτε λόγο, και αν δεν το πάρουν πίσω, δεν θα κάνετε τίποτα γι 'αυτό.

Ωστόσο, τους περιέγραψες αυτή την κατάσταση που συνέβη και στο chat; Δεν λέω ότι το καζίνο πρέπει να το κατανοήσει αυτό, αλλά τουλάχιστον θα εξέφραζε πώς είναι το όλο θέμα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Ναι, το έκανα, αλλά και πάλι αρνήθηκαν τις αποδείξεις που τους έστειλα. Είχα εισόδημα στις 23 Ιανουαρίου 2023 και τους το έστειλα αλλά ούτε με άκουσαν. Θα κάνω καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
aimiberriz7
πριν από 7 μήνες

If the casino asks you for something you didn't do, then a complaint is a good step. I was wondering in this context, if someone else has deposited on your account ? 

Anyway, Veronica could also use an answer to her questions so that the whole complaint can move forward. Would that be possible ?

If you find out any new information, be sure to let me know. I'm curious to know how your case will develop. 

πριν από 7 μήνες

Πρέπει να κάνω ανάληψη χρημάτων και ξαφνικά δεν θα με αφήσει να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο από οποιαδήποτε συσκευή. Όλη την ώρα μου λέει ότι δεν μπορεί να βρεθεί η σελίδα και μου λένε ότι πρέπει να στείλω ένα capture της κατάθεσης κεφαλαίων και της χρεωστικής μου κάρτας. Είναι εκνευριστικό. Ανησυχώ .

Αυτόματη μετάφραση:
sergiomorenovf
πριν από 7 μήνες

Hello.

It is not usual to hear the site has disappeared, but anyway, did you try to provide the documents? It sounds like a common proof of payment option and deposit to me.

Could you perhaps, visit the casino review site and then use the link to access the casino?

Review site 👈

Let me know how it went, please.

πριν από 7 μήνες

καλημέρα δεν μπορώ να συγκεντρώσω μια γελοία νίκη

από το περίεργο καζίνο

μετά την αποστολή όλων των ειδών στιγμιότυπων οθόνης που αποδεικνύουν τα δικά μου

πληρωμές

μπορείς να με βοηθήσεις

Αυτόματη μετάφραση:
1...6 7 8...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα