Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBizzo Casino - γενική συζήτηση

Bizzo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
49.885 προβολές 200 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...11
πριν από 1 έτος

Για παράδειγμα, βλέπω ένα στιγμιότυπο οθόνης όπου ζητούν υπομονή. Καταλαβαίνω καλά ότι δεν είναι ο πρώτος; 🙂 Πόσο καιρό περιμένετε ή πότε υποβλήθηκε το αίτημα ανάληψης; Αυτό μάλλον θα βοηθούσε περισσότερο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λυπάμαι που δεν το πρόσθεσα εκεί, υπέβαλα την ανάληψη των κερδών στις 07/03/2023, τα χρήματα δεν έχουν έρθει μέχρι σήμερα, απλά γράφουν ότι θέλουν τις καταθέσεις μου σε PDF, οπότε τους έστειλα Απλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο, ξέρουν πολύ καλά ότι οι καταθέσεις ήταν σε τάξη


Σήμερα γράψαμε ότι θέλουν το αντίγραφο του λογαριασμού σε PDF αλλά δεν είναι τέλος Μαρτίου, οπότε η τελευταία δήλωση του Γιώργου για εμένα είναι ο Φεβρουάριος 😏 Θα περιμένω την πλήρη δήλωση, θα είναι τον Απρίλιο, θα τους τη στείλω και δες αν ξαναβρεθούν κάτι 😐

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας ελπίζω να βρήκα το ....Dafabet.....ακριβώς όπως ήθελα....οι περιορισμοί υπάρχουν, αλλά δεν ισχύουν για το Live croupier....και αυτό έψαχνα, Αρνούμαι να παίξω ενάντια στο μηχάνημα που παράγει αριθμούς… όσοι ενδιαφέρονται πιο βαθιά για θέματα RNG θα διαπιστώσουν ότι ένα μεγάλο μέρος του prog. Ο κόσμος της πληροφορικής δεν πιστεύει στη σωστή λειτουργία του RNG και αμφισβητεί τη λειτουργικότητά του.....αυτό δεν είναι φαντασία, αλλά γεγονός, κινήθηκα στον τομέα της πληροφορικής....και κανένα "επαληθευμένο" πρόγραμμα δεν αλλάζει τίποτα. ...οπότε παίζω πάντα μόνο με ζωντανό κρουπιέρη, και για μερικές συνεδρίες παρατηρώ και πώς "κυλάει" κάποιος και μόνο τότε παίζω....μήπως είναι χρονοβόρο; Ναι, αλλά είναι τα λεφτά μου και δεν στοιχηματίζω μόνο έτσι... Θα μπορούσα να γράψω πολλά, παίζω ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ εδώ και 17 χρόνια, αλλά ένας πρώην συνάδελφός σου με «γιάτρεψε» από το να εμπιστευτώ την αλήθεια. .. ευχαριστώ Zdena

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Zdena, σε ευχαριστώ πολύ για τις ωραίες πληροφορίες και μια ματιά κάτω από την κουκούλα. 🙂 Μια λεπτομέρεια,

έχεις στο μυαλό σου αυτό το Dafabet ; Είχαμε αυτό το καζίνο ως κλειστό, αλλά εάν είναι δυνατό να εγγραφείτε ξανά εκεί, θα ήθελα να σας ζητήσω μια μικρή ενημέρωση μέσω της φόρμας μας:

file

Μπορείτε να το βρείτε κάνοντας κύλιση στο κάτω μέρος της σελίδας εισαγωγής. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας 🙂

Φυσικά, κανείς δεν πρέπει να μας το εκμυστηρευτεί, όλοι έχουμε τη δική μας άποψη και όλοι έχουμε τις ίδιες εμπειρίες. Αν θέλετε να του δώσετε μια ευκαιρία, υπάρχει ακόμα χώρος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λυπάμαι που δεν το πρόσθεσα εκεί, υπέβαλα την ανάληψη των κερδών στις 07/03/2023, τα χρήματα δεν έχουν έρθει μέχρι σήμερα, απλά γράφουν ότι θέλουν τις καταθέσεις μου σε PDF, οπότε τους έστειλα Απλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο, ξέρουν πολύ καλά ότι οι καταθέσεις ήταν σε τάξη


Σήμερα γράψαμε ότι θέλουν το αντίγραφο του λογαριασμού σε PDF αλλά δεν είναι τέλος Μαρτίου, οπότε η τελευταία δήλωση του Γιώργου για εμένα είναι ο Φεβρουάριος 😏 Θα περιμένω την πλήρη δήλωση, θα είναι τον Απρίλιο, θα τους τη στείλω και δες αν ξαναβρεθούν κάτι 😐

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν πειράζει 🙂. Καταλαβαίνω ότι ανησυχείς για την επιλογή, οπότε αν νιώσω ότι δεν καταλαβαίνω κάτι, θα ρωτήσω.

Έτσι το καζίνο ζήτησε επιβεβαίωση παρέχοντας μια δήλωση που δείχνει τις καταθέσεις. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό, ελέγχει επίσης τα δεδομένα πληρωμής, μεταξύ άλλων.

Εάν το καζίνο θέλει επίσης μηνιαίο αντίγραφο κίνησης, πιθανότατα θα είναι και για επαλήθευση διεύθυνσης. Είναι πραγματικά καλύτερο να παρέχετε μερικά επιπλέον έγγραφα παρά να παρατείνετε τη διαδικασία έστω και εν αγνοία σας. Καταλαβαίνω ότι αυτό μπορεί να μοιάζει περισσότερο με κακή οργάνωση ή εύρεση τρόπων επέκτασης της επιλογής, αλλά δεν το νομίζω. Η πρώτη επιλογή είναι συνήθως μεγαλύτερη και πιο απαιτητική. Μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς η επαλήθευση του λογαριασμού και περάσει η πρώτη ανάληψη, οι υπόλοιποι θα πρέπει να είναι πιο ανεκτοί 🙂

Θα περιμένω περισσότερες πληροφορίες για να είμαστε σίγουροι πώς θα πάει.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Ίσως ο πρώην συνάδελφός σας (ο κ. Kováč, αν θυμάμαι, έγραψε στα σλοβακικά) δεν ήθελε να καταλάβει με κανένα κόστος ότι κάποιος θα μπορούσε να είναι σε θετικές αξίες νίκης, μέχρι τη συνολική δήλωση από το καζίνο που ζήτησε και πού είναι όλες οι καταθέσεις και αναλήψεις και το συνολικό υπόλοιπο του λογαριασμού για όλη την περίοδο το "έσπασε" λίγο (ήταν +9700 ευρώ), αλλά και πάλι δεν συγχώρησε τις παρατηρήσεις ότι θα το χάσω....δεν ήρθε , αντίθετα...επιπλέον, δεν ήθελε καν να παραδεχτεί το ενδεχόμενο "τεχνικού λάθους" από το καζίνο, αφού περιέγραψε την υπόθεση και το στιγμιότυπο οθόνης του άλλαξε λίγο γνώμη και ρώτησε αν ήθελα να παραπονεθώ στο καζίνο. πού συνέβη και ότι θα μπορούσατε να βοηθήσετε.....το πρόβλημα ήταν ότι το σφάλμα που προέκυψε συνέβη σε εμένα προσωπικά πολλές φορές και μία φορά προς όφελός ΜΟΥ, οπότε γιατί να παραπονεθώ.....για μένα ήταν + 96.000 CZK. ...ναι καλά διαβάσατε....άρα κανείς δεν θα με κρατήσει μακριά από το πληκτρολόγιο και θα "γαλακτώ" στο πιγούνι μου (μην τ άσε το προσωπικά) και δεκάδες χιλιάδες περιστροφές για να ερμηνεύσει κάτι, κάτι που ο ίδιος δεν έχει βιώσει και δεν μπορεί να καταλάβει, γιατί έχει "προγραμματισμένο" εγκέφαλο (τελικά δεν μπορείς να βγάλεις λεφτά παίζοντας, ποτέ δεν προσπάθησε και προτιμά να πληρώνεται για τη σοφία που σκορπάει από κάποιον άλλο - έχει το δικαίωμα να το κάνει, αλλά έχω άλλη αρχή - δείξε τι έχεις πετύχει και μετά μίλα ή γράψε γι' αυτό)...... σήμερα Είμαι συνταξιούχος (δούλεψα και στον τομέα της πληροφορικής και μπορώ να "υπολογίσω" πολλά πράγματα μόνος μου) και έχω "τζόγο" για διασκέδαση και επιπλέον εισόδημα για τη σύνταξη..... αν χρησιμοποιείς την κοινή λογική, θα μάθε με τον δύσκολο τρόπο!!!!!!!!!!!!! !!! πειθαρχία ό,τι κι αν γίνει και βάλεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ στόχο, είναι πιθανό να κερδίσεις... ναι, υπάρχουν και ήττες, αλλά πρέπει να υπολογίζεις με αυτές... πρόκειται για το συνολικό + - στο τέλος κάθε μήνα , και αυτό συμβαίνει

Ζντένα

ps είναι ασιατικό Dafabet (Κινεζικό)

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized297
πριν από 1 έτος

Ας επιστρέψουμε απλώς σε αυτό το θέμα επαλήθευσης λογαριασμού Dafabet. Πώς πάει παρακαλώ; Ποια είναι η κατάσταση τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
zetorbrno73
πριν από 1 έτος

Έχω το ίδιο πρόβλημα με το BIZZO CASINO και χρειάζεται μια εβδομάδα για να κάνω ανάληψη και μου λένε συνέχεια ότι η τράπεζα το απορρίπτει, αλλά η τράπεζα δεν το απορρίπτει, δεν ξέρω τι να κάνω μετά

Αυτόματη μετάφραση:
poustkamartin41
πριν από 1 έτος

Γειά σου.

Πρέπει να πω ότι θεωρητικά δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε πολλά εδώ στο φόρουμ. Και γι' αυτό η υποβολή καταγγελίας ήταν σίγουρα μια καλή κίνηση, οι συνάδελφοι θα κάνουν ό,τι μπορούν για να μάθουν ποιο είναι το πρόβλημα και να βοηθήσουν αποτελεσματικά.

Μερικές φορές είναι λίγο πιο χρονοβόρο, γι' αυτό παρακαλούμε να είστε υπομονετικοί εκ των προτέρων.

Φυσικά, ενημερώστε με αν υπάρχουν εξελίξεις. 🤞

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, δυστυχώς δεν θα χρειαστεί να με βοηθήσετε άλλο, γιατί τα χρήματα που είχα εκεί ξαφνικά εξαφανίστηκαν και όταν τους γράφω στο chat, δεν επικοινωνούν, δεν ξέρω τι έγιναν τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
poustkamartin41
πριν από 1 έτος

Αντίθετα, θα έλεγα ότι αν δεν ξέρετε πού πήγαν τα χρήματα και το καζίνο δεν επικοινωνεί μαζί σας, καλό θα ήταν να το πιάσετε.

Δεν θα μπορούσε, για παράδειγμα, να είχε συμβεί το καζίνο να πάρει τα κέρδη για κάποιο λόγο; Αυτό συμβαίνει συχνότερα εάν ένας παίκτης παραβεί τους κανόνες. Δεν θα μπορούσε να συμβεί κάτι αντίστοιχο;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν έχω σπάσει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
poustkamartin41
πριν από 1 έτος

Καλός.

Θα συνιστούσα επίσης την ενημέρωση της καταγγελίας, καθώς βλέπω ότι δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την εξαφάνιση των χρημάτων και δεν έχουμε ιδέα γιατί. Αυτό είναι αρκετά σημαντικό.

Αυτός ο σύνδεσμος πηγαίνει απευθείας στην καταγγελία , κάντε κλικ ή πατήστε πάνω του και ενημερώστε τον Nick, παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Προχθές κέρδισα 10.000€ από 2500€ ήθελα να έχω την πληρωμή και πάντα προωθούμαι ώστε να χρειάζομαι ακόμα έγγραφα και σήμερα ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε μπορεί κάποιος να βοηθήσει σε αυτό; Έχω ήδη γράψει για υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
rachelbariova17
πριν από 1 έτος

Hello, and congratulations!

I would say your account is blocked due to ongoing verification. This happens quite often. Just make sure to provide all documents in the correct form or format. Generally speaking, cooperation is the best approach in such situations. I would not be nervous just yet.

Update us regularly so we know how you're faring. 🤞

πριν από 1 έτος

I am having issues proving my payment through etrabsfer so I can withdrawl my winnings. I have sent numourous documents but I get the run around and what they are asking for is not possible my next step is legal action.

tompkinschris288
πριν από 1 έτος

Hi, I see you sent the documents to the casino as you describe. What things does the casino require from you that you consider impossible ? In addition, I would like to ask if your account is fully verified? If not, the withdrawal process may take a longer period of time.

How long does this withdrawal issue take ? Please let us know and we will try to help you.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, σας γράφω γιατί είχα ένα πρόβλημα με το bizzo casino και δεν έχω ιδέα αν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.

Το γεγονός είναι ότι κέρδισα πολλά χρήματα παίζοντας με την πρώτη μου κατάθεση και άρχισα να παίζω υψηλότερα στοιχήματα, τότε μου έδωσε ένα ειδικό έπαθλο που ήταν Major 12 χιλιάδων και μισό ευρώ, η έκπληξή μου ήταν ότι όταν πήγα για ανάληψη των χρημάτων με μπόνους και όλα αυτά απενεργοποιημένα, δηλαδή συνολικά 14.600 ευρώ για ανάληψη, λαμβάνω email και επιστροφή του αρχικού μου ποσού που λέει ότι έχω παραβιάσει το μέγιστο στοίχημα ή κάτι τέτοιο, οπότε φυσικά μου Το ερώτημα είναι κατά πόσο είναι νόμιμο αυτό που έχω κάνει γιατί γρήγορα από τον θυμό μου προφανώς τους έβαλα σε κακή διάθεση που με διέγραψαν από αυτή τη σελίδα απάτη.

Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει ή απλά θα πρέπει να το φάω με πατάτες... Ευχαριστώ εκ των προτέρων, με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
Bananas9
πριν από 1 έτος

Hello there,

I'm sorry to say that, but even according to our consideration, you've gained an unfair advantage over the casino by placing higher bets than the rules allowed you. Those bets were winning bets.

The explanation is found in the unjustified complaint.

Since you breached the terms, I would not be very convinced this is the best case for a lawyer. Would be great to get a free consultation with a specialist on gambling law, I still think it's a lost cause.

I'm also pretty sure if you take this complaint to the authority, you won't get the money. 🙁

It is not always a good idea to take a bonus, and I'm sorry you failed to comply with its rules.

I wish I could say something more positive.

πριν από 1 έτος

Ok

πριν από 1 έτος

Γεια σας, μείνετε μακριά από το Bizzo Casino, έχω παραδώσει όλα τα έγγραφα αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν!

Αν και πλήρωσα αμέσως, έδειξα ότι ο λογαριασμός μου ανήκει, αλλά έχεις πάντα μια δικαιολογία...

Δεν ξέρω πια τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
cn7bh596v4
πριν από 1 έτος

Hi, I've moved your post under the casino you're writing about. According to what you write, you have passed the verification and successfully ? 

How long has your situation been going on that you have not been able to withdraw ? Could you describe it a bit more so I can try to help you ?

I will wait for your answer.

1...5 6 7...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα