ΦόρουμΚαζίνοBitStarz Casino - γενική συζήτηση

BitStarz Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από dearmonikam
|
31713 προβολές 139 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, το bitstarz αρνείται να εγγραφεί για εμένα και απλώς διαγράφει τον λογαριασμό μου. Μπορεί κάποιος να μου πει τι σημαίνει αυτό;

Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι παράνομο. Όταν ρωτήθηκαν γιατί, η μόνη απάντηση είναι ένα απόσπασμα από τις Συχνές Ερωτήσεις τους.

Είχα καταθέσει περίπου 7 BCH και τα έχασα, χωρίς αίτημα ανάληψης ήρθε το αίτημα επαλήθευσης και μετά αφού έστειλα τα έγγραφά μου τίποτα για 3 ημέρες και μετά απλά έκλεισε ο λογαριασμός.

Ποιες είναι αυτές οι διαδικασίες;

"Όπως αναφέρθηκε στο προηγούμενο email μας, σύμφωνα με τους όρους μας, το καζίνο διατηρεί το δικαίωμα να πραγματοποιήσει πρόσθετες διαδικασίες επαλήθευσης και να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια κριθεί απαραίτητη από τη διεύθυνση.

Δυστυχώς η απόφαση είναι οριστική και δεν μπορεί να αλλάξει».


Έχετε ιδέα περί τίνος πρόκειται;

Αυτόματη μετάφραση:
jadzia99
πριν από 10 μήνες

Hi, from what I can see, the casino could definitely use an answer because this way we don't really know why your account was closed. I'm wondering if there might have been a problem with your documents since this problem appeared during verification.

However, I would recommend that you file a complaint and our team will try to find out more. You can find a link to file a complaint here.

Are you in? 

πριν από 10 μήνες

Το καζίνο δεν πληρώνει νωρίς το πρωί, η συνομιλία υποστήριξης είναι σχεδόν πάντα εκτός σύνδεσης

Αυτόματη μετάφραση:
poivon
πριν από 10 μήνες

Hi, I hope that according to what you say you don't have a problem with the withdrawal and you are just describing your experience in this casino. I think that as long as it doesn't take long, it's okay if the casino doesn't pay out in the morning, because I don't see the problem. As far as support is concerned, did you try to clarify the situation or did you ask a question when you mentioned that the they are almost always offline ? What did you want to solve if I may know ? 

πριν από 9 μήνες

Έπαιζα όταν έμεινε η κρύπτη, σταμάτησα και το καζίνο είναι κανονικό.

Αυτόματη μετάφραση:
sarokin116
πριν από 9 μήνες

Uhm, have you encountered any crypto-associated issues by any chance? I guess the translator is making fun of us 🙂. It may sound silly of some sort, but I can't figure out the point.

πριν από 9 μήνες

Bitstarz hides the minimum ammount to withdraw, only after deposit and request withdraw you can see the abusive minimum to withdraw for brazilian players. That's the best casino ever?


When I could see the minimum necessary to proceed a withdraw, after being a deposit, it was 300BRL, almost 70$. I began to laugh!!!


Really, I didn't see anything that justifies using Bitstarz. Account closed for sure!!!

Rafaeliton
πριν από 9 μήνες

If I remember correctly deposits must be wagered 3 times before a withdrawal can be done, how many times have you wagered your deposit?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
SunsetGaze
πριν από 9 μήνες

I'm talking about withdraws not deposits rollover. For example: if you deposit 50BRL or 100BRL or 1000BRL you must reach at least 300BRL to request a withdraw. They hide it if you don't have real money in your balance, only appears a message written insuficient funds to withdraw.

SunsetGaze
πριν από 9 μήνες

Somebody could check it, maybe I'm wrong but my session with Money I concluded it.

Rafaeliton
πριν από 9 μήνες

Sorry, my bad, I misunderstood your complaint, now I get it. You are talking about the minimum withdrawal amount allowed, well, most casinos got a minimum withdrawal amount and a max withdrawal amount that is normally visible on the withdrawal tab, regardless of there being a balance in the account or not. I suppose here the minimum withdrawal amount depends on the payment method and currency, sadly there is not much to do, usually in T&C you will find a deposits & withdrawals clauses stating which is the minimum deposit and minimum and max withdrawal amount allowed, next time be sure to check that out or ask support. By the moment in this case I don't really see how to solve this besides betting more and risking losing the balance or get a chance to reach the minimum amount, or maybe asking support if withdrawing below the minimum is possible

πριν από 9 μήνες

Somebody could check it, maybe I'm wrong but my session with Money I concluded it.

πριν από 9 μήνες

Hi there!

Even though I read your post more than once, I honestly have to admit that there is little to check, in my books.

According to the well-written summary you got from SunsetGaze, I only want to add that next time, I would ask the casino chat or support sooner rather than later. I'm trying to say we all have our preferences, and it's usually quite reasonable to clarify possible issues in advance.

Just to avoid bitter feelings.

Rafaeliton
πριν από 8 μήνες

Το ελάχιστο ποσό ανάληψης είναι πραγματικά ένα αστείο, συμφωνώ μαζί σου

Αυτόματη μετάφραση:
poivon
πριν από 8 μήνες

Hello, have you also encountered this inconvenience for you? I think that if something like this has ever happened before, it's good to ask in advance in the live chat about this kind of thing. At least you will be sure how it is and you will be able to find out if it is worth depositing and playing in such a casino for you. 🤔

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, χρησιμοποιώ το Καζίνο όταν είμαι οικονομικά σε θέση να καταθέσω 300 $ παραπάνω, επομένως είναι εύκολη η ανάληψη.


Πάντα ήξερα αυτές τις πληροφορίες όταν χρησιμοποιούσα το καζίνο, αλλά εξακολουθώ να μην συμφωνώ, εξ ου και η κριτική μου. Οπότε το χρησιμοποιώ όταν μπορώ να καταθέσω μεγάλα ποσά.


Είναι απλά μια κριτική, όχι ένα παράπονο για το ότι δεν γνωρίζω κτλ. Γιατί το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι 100, αλλά το ελάχιστο ποσό ανάληψης είναι 300, οπότε θεωρώ ότι είναι άδικο.


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Είμαι ανήσυχος για το θέμα της ανάληψης, γιατί παραδέχομαι ότι όταν έχω πολλά χρήματα στο bankroll μου, ανυπομονώ να συνεχίσω να παίζω και να αυξήσω τα στοιχήματά μου, αλλά σήμερα με περισσότερη εμπειρία, μπορώ να κρατήσω τα δικά μου, αλλά Το πρόβλημα είναι ότι στον ιστότοπο αναφέρουν ότι ο μέσος χρόνος ανάληψης είναι 6~7 λεπτά, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν διεκπεραιώνονται όλες οι αναλήψεις το πρωί. Ω, εκτός αν είναι η αξία της παραγγελίας, η οποία στην περίπτωσή μου ήταν 5.000,00 $:.: επειδή οι χαμηλές αξίες άλλες φορές επεξεργάζονταν γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
poivon
πριν από 8 μήνες

Hello!

Generally speaking, every limit: deposit, withdrawal, bet, e.g., are important aspects that might affect your experiences a lot; hence, it's great you are aware of them.

It's important to note that depending on your deposit history with the casino or the payment method, both deposit and withdrawal limits may change. If you feel the withdrawal limit puts you under pressure, especially when your current balance is high, try to discuss that with the support of finding a casino with adequate limits.

Don't worry; I know you said you're not complaining. I aim to express that it's good to try solving such inconveniences sooner rather than later. Keeping responsible gambling in mind.

So, have you tried to ask the casino?



πριν από 8 μήνες

Hello. I have been cheated by BitStarz Casino. They have not paid out a prize of 375 Euros won on Funky Time.

They could see that I had won them but said that unfortunately they were lost due to technical problems.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
πριν από 8 μήνες

They have subsequently closed my account with almost 300 Euro because I wanted to close my account and they have kept the money. BEWARE BitStars Casino

dannierefsgaard
πριν από 8 μήνες

Hey. Hmm the only thing the casino said about not giving you the 375€ win was that they had technical problems, yes ? 

As for your closed account, you asked the casino to close it. But regarding your money, did you communicate how you could withdraw it ? 

Anyway, I saw that you filed a complaint right away, so I'm curious to see how it all turns out. The casino has a pretty high safety index and tries to deal with complaints, so I hope it gets to you when it comes to that. 

I trust everything will be resolved fairly. 

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα