Γεια, κοιτάζω μόνο την καταγγελία που υποβάλατε: https://casino.guru/bitstarz-casino-player-s-account-has-been-blocked-1
Φυσικά, θα ήταν πολύ καλύτερο εάν το καζίνο αποκλείσει τους παίκτες από τις ΗΠΑ και άλλες περιορισμένες χώρες. Υπάρχουν ακόμη και καζίνο που δεν σας επιτρέπουν να έχετε πρόσβαση στον ιστότοπο όταν προσπαθείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης. Μια άλλη επιλογή είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής.
Δυστυχώς, αυτό που περιγράψατε είναι πολύ συνηθισμένο. Οι παίκτες καταφέρνουν να εγγραφούν και τα καζίνο υποθέτουν ότι διαβάζετε τους Όρους και Προϋποθέσεις τους πριν εγγραφείτε. Από την άλλη πλευρά, διαβάζω στο παράπονό σας ότι καταφέρατε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας στέλνοντας το αμερικανικό διαβατήριο, οπότε δεν είμαι πραγματικά σίγουρος πώς θα επιλυθεί αυτή η υπόθεση. Είναι μια αρκετά δύσκολη κατάσταση.
Hi, I'm just looking at the complaint you submitted: https://casino.guru/bitstarz-casino-player-s-account-has-been-blocked-1
Of course, it would be much better if the casino blocked the players from the USA and other restricted countries. There are even casinos that don't allow you to access the website when you're trying to access it from a restricted country. Another option is to make sure that you won't manage to complete the registration process.
Unfortunately, what you described is very common. The players manage to register and the casinos assume that you read their Terms and Conditions before you register. On the other hand, I'm reading in your complaint that you managed to verify your account by sending the US passport so I'm not really sure how this case is going to be resolved. It's a pretty tricky situation.
Αυτόματη μετάφραση: