Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetPlays Casino - γενική συζήτηση

BetPlays Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 1 έτος από Darian
|
22.956 προβολές 232 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...12
πριν από 3 εβδομάδες

Exactly, and I asked myself at casino guru how it is that this site has a very high trust rating, because I based myself on the rating of casinoguru to make a deposit of 400 eur and play on the site betplays.com, I felt a little betrayed anyway.

Δημοσίευση από Biff Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 3 εβδομάδες

Χαστούκι

Το ευρετήριο ασφαλείας του CasinoGuru δεν είναι για χρήστες.

Η BetPlays άλλαξε επίσης τα προσωπικά μου στοιχεία χωρίς άδεια, και ωστόσο το CasinoGuru υποστηρίζει τη δήμευση των κερδών μου.

Αγνοούν όλες τις συζητήσεις και τις κριτικές χρηστών.

Ο κώδικας συμπεριφοράς τους δεν περιλαμβάνει καμία έμφαση στις πραγματικές εμπειρίες των πελατών.

Όσον αφορά τις αξιώσεις, 34 διαδοχικές αξιώσεις έχουν απορριφθεί από τις 5 Δεκεμβρίου 2023.

Ίσως οι ειδικοί των καζίνο φαντάζονται ότι δεν υπάρχει προκατάληψη προς κάποια συγκεκριμένη χώρα και ότι οι ομάδες πίσω από την απάτη συνδέονται διεθνώς.

34 συνεχόμενοι αριθμοί, που είναι απόδειξη ότι η BetPlays εξαπατά με κάποιο τρόπο

Ο πρώτος εμπειρογνώμονας υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, διότι όλες οι καταγγελίες αντιμετωπίστηκαν μεμονωμένα.


Η εικασία μου είναι ότι το πρόβλημα έγκειται στο σύστημα ανίχνευσης IP που έχει εφαρμόσει η BetPlays.

Η εξαιρετικά εκτεταμένη δυνατότητα ανίχνευσης IP πιθανότατα λειτουργεί υπέρ της BetPlays.

Η προσφορά που μου έκαναν περιελάμβανε την κατάσχεση των κερδών μου και την καταγγελία μου στις αρχές.

Είναι αυτοί που πρέπει να αναφέρονται στις ρυθμιστικές αρχές. Είμαι ιδιώτης και η BetPlays είναι ξένη εταιρεία.

Δεν ξέρω αν η ρυθμιστική αρχή είναι η αστυνομία ή τα δικαστήρια, αλλά δεν έχω τον χρόνο ή την ενέργεια να το αναφέρω.

Αλλά έχουν τα μέσα να το κάνουν, και παρόλα αυτά δεν έχω λάβει ακόμη επιστολή από τη ρυθμιστική αρχή.

Θα συνεχίσουν να βγάζουν χρήματα με αυτόν τον τρόπο.

Ο δείκτης ασφάλειας του CasinoGuru είναι μια πολύ καλή βαθμολογία για τους χειριστές, αλλά μια πύλη στην κόλαση για εμάς τους χρήστες.


Αν και θα ήταν δυνατό για ορισμένους από τους κορυφαίους ειδικούς να πάνε μυστικά για να επαληθεύσουν ότι η BetPlays εξαπατά, μπορεί να υπάρχουν λόγοι για τους οποίους θα ήταν βολικό να μην το κάνουν.

Και μπορεί να είναι δύσκολο να αναφέρετε αυτό το πρόβλημα στην υπηρεσία αδειοδότησης.

Εάν υπάρχουν άτομα στην περιοχή σας που έχουν παίξει πραγματικά σε αυτόν τον ιστότοπο στο παρελθόν, αυτό θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως δικαιολογία για ένα ψευδώς θετικό.

Ωστόσο, αμφιβάλλω πολύ αν κάποιος στην περιοχή μου έχει παίξει σε αυτόν τον ιστότοπο καζίνο.

Είμαι εγγεγραμμένος σε αρκετούς ιστότοπους καζίνο, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων από τους διάσημους ιστότοπους καζίνο στην Ιαπωνία.

Ωστόσο, δεν θα υπάρξουν προειδοποιήσεις ή κατάσχεση χρηματικού έπαθλου λόγω επικάλυψης IP κ.λπ.


Νομίζω ότι θα ήταν σοφό να μείνετε μακριά από αυτόν τον ιστότοπο καζίνο.

Σκέφτηκα να ζητήσω από έναν φίλο που μένει μακριά να παίξει πραγματικά το παιχνίδι, αλλά

Παρέχουν αποδείξεις μη ύπαρξης επικαλύψεων IP και μεθόδων παιχνιδιού στους γκουρού του καζίνο και στους δικαιοδόχους.

Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι θα ξαναγίνω μόνο θύμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Biff Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 3 εβδομάδες

Εκτός από το Casino Guru, τα Ask Gambles και Trustpilot είναι επίσης γεμάτα παράπονα.

Το παράθυρο κατάθεσης είναι μεγάλο και το παράθυρο ανάληψης πολύ μικρό.

Και πάλι, θεωρώ ότι οι χαμένοι είναι πολύ τυχεροί, καθώς δεν χρειάζεται να τους δώσουν προσωπικά στοιχεία.

Οι νικητές χρήστες κατηγορήθηκαν για εξαπάτηση και παρείχαν τα προσωπικά τους στοιχεία σε απατεώνες.

Όταν ζητάμε βοήθεια από οποιαδήποτε κοινότητα, η απάντηση είναι απλώς η υποστήριξη της BetPlays.

Εφόσον η ομάδα διαχείρισης κάνει τέτοια κακόβουλα πράγματα, μπορεί επίσης να πουλά τα προσωπικά στοιχεία που έχουν λάβει.


Πορτοφόλια κατάθεσης και ανάληψης κρυπτονομισμάτων BetPlays

Εάν εξετάσουμε τη ροή αυτών των κεφαλαίων, ίσως μπορέσουμε να αποδείξουμε αντικειμενικά ότι πληρώνουν για απάτη.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι για κάθε 1 κατάθεση, το πορτοφόλι ανάληψης ενός αξιοπρεπούς ιστότοπου καζίνο θα επιστρέφει οπουδήποτε από 0,1 έως 0,9 στον χρήστη.


Η εικασία μου είναι ότι το πορτοφόλι αναλήψεων της BetPlays θα αποσύρει περίπου 0-0,2 στους χρήστες.

Το πλεονέκτημα του κρυπτονομίσματος είναι ότι εάν το καζίνο συνεχίσει να αρνείται παράνομα αναλήψεις, θα πρέπει να μπορείτε να παρατηρήσετε τις τάσεις στο παράθυρο αναλήψεων. Δεν έχω την ενέργεια να το κάνω, αλλά μπορεί να είναι δυνατό να δείξουμε αντικειμενικά ότι η BetPlays συνεχίζει να αρνείται τις αναλήψεις.


Φαίνεται ότι επικεντρώνονται στην Ευρωζώνη, οπότε ελπίζουμε ότι οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες θα κλείσουν αυτό το site του καζίνο μια μέρα.


Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 3 εβδομάδες

Askgamblers has helped me in a few cases before. They wouldn't even touch this one lol. They said go to the licensee. But hey.. The license doesn't mean anything.


But everything you are saying is correct and the truth. The ones who didn't win are the lucky ones.


Unfortunately they now have my all my id information on top of the thousands I deposited.


8.0. Safe. Mindblowing.

πριν από 3 εβδομάδες

They closed my account. Told me I'm breaching terms and conditions. Citing rules 3 and 9 in particular. Which are, multi accounting, and cheating. Dozens of other people have had the same thing happen to them. Real gamblers. People with money. Always the same reason.


-So if everyone's cheating and multi accounting maybe the site isn't safe?


Had a withdrawal of 2193 euro pending. Over 4000 euro in my account. Just suddenly closed.


In emails they will not provide what multi accounting nor what cheating. They just repeat same answers.


There's NOTHING a complaint on casinogurufi will do. Their license isn't legitimate. But a clear WARNING to other people should be placed. The person above me seems to have been blamed on the same reason.


The problem with is none of the moderators on this site have placed real money in this site or some others that are deemed safe. They don't know what people have gone through.


https://www.trustpilot.com/review/www.betplays.com?stars=1 these are the real reviews and they are scary.



" Dear Customer,


Following a thorough review of your betting activity, we have identified violation of our General Terms and Conditions. As a result, your account has been suspended, and any winnings associated with these breaches will not be paid.


We encourage you to review our rules, specifically Betting Rule 3 and Rule 9, which are detailed in our General Terms and Conditions. You can access them using the link below:

https://www.betplays.com/Rules/en/17252/General-Terms-and-Conditions/


If you have any questions or require further clarification, please do not hesitate to reach out to our support team.


Best Regards,

BetPlays Team "




" Dear Customer,


We regret to inform you that after conducting a thorough review of your recent betting activity, we have identified certain actions that are in violation of our General Terms and Conditions. As a result, your account has been suspended, and any winnings associated with this activity will not be paid out.


We take these matters very seriously in order to maintain the fairness and integrity of our platform for all users. We encourage you to review Betting Rule 3, Rule 9 for more details on the specific regulations that apply to your case. You can access the relevant section of our terms and conditions using the following link:

https://www.betplays.com/Rules/en/17252/General-Terms-and-Conditions/


If you have any further questions or concerns regarding this decision, please feel free to contact us. However, please note that this suspension is final unless new, relevant information is presented.


Thank you for your understanding.


Best regards,

BetPlays Team "



Wont respond to providing specific details.


Tested over 200 casinos. This is top 10 scam casinos.


The fact whoever upholds Betplays rating hasn't even tested it, and you consider yourself a casino evaluator is mindblowing.


Go test real money on it. Hire a real person to do tests with real money. Maybe trust the people on this casino who have had negative experiences. There are dozens to read from. Pages. Of robberies.

Yet safe. And a link to it. Pretty disgusting.

πριν από 3 εβδομάδες

Hi, there

We value your diligence in alerting others. On the other hand, Casino Guru solely investigates casino-related issues. Could this be the reason why your complaint didn't make it to be published? I spotted something about betting exclusively on martial arts.

Your complaint will undoubtedly be accepted if you have encountered any unfair circumstances pertaining solely to casino-related matters.

In this instance, we have limited authority to address your issue, so despite your best efforts, the Safety Index will not change, I'm afraid. We have already attempted to explain to your new friend that if there are no proofs, the Safety Index will remain unchanged. It is really that easy.

Has the casino deprived you of your casino-related winnings in an unfair manner? The effect will occur if you can demonstrate that through the complaint.


Biff
πριν από 3 εβδομάδες

Dear kassan7,

I have now gathered information and evidence from the casino team to understand the situation. The initial concern regarding the address change appears to have been resolved by the casino team, so there are no issues with your address. However, the investigation has uncovered additional factors.

We have received evidence of multiple accounts being created by you in quite close succession from the same or very similar IP addresses, using the same device (with the same device ID), and engaging in similar gameplay while claiming the same bonuses. This cannot be dismissed as mere coincidence, especially considering this previous response from you: "As the head of the household, I live alone and no one else can operate my device except for me, right?"

The casino adheres to a strict policy in these matters, and its actions align with the terms and conditions outlined in the rules, as previously communicated by the casino team. Given the evidence, we have to agree with the casino's decision and must close your complaint as rejected.

I regret that we could not provide more assistance in this instance. Should you encounter any issues with this or any other casino in the future, please feel free to reach out to us, and we will try our best to assist you.


I'm sorry to remind you that this is how your complaints against Betplays ended. Well, it would not be fair to punish the casino for these findings.

It appears you disagree with what the casino demonstrated, but that does not mean the casino did actualy some fraud. Again, Safety Index can't be changed every time we players are certain something wrong has happened. First, it must be proved. Especially when it comes to breaking the rules.

I would expect someone with your moral qualities to understand the principles of evidence.

In any event, we will not reply to the issue that we have already addressed with you, and all of your posts that contain explicit accusations or turnouts will be removed. We will not waste our time correcting your "opinions" on Casino Guru based on assumptions and rejected complaints, but you are free to leave if you do not like what and how we do.

Last warning.


πριν από 3 εβδομάδες

Δεν μου έχουν δείξει στοιχεία για αυτό.

Εάν έχω εγγραφεί και έπαιξα χρησιμοποιώντας διαφορετικό email ή συσκευή, ενημερώστε με τη διεύθυνση email σας.

Αρχικά, έχω μόνο μία κινητή συσκευή και συνήθως χρησιμοποιώ μόνο το φορητό υπολογιστή που συνοδεύει το παιχνίδι.


Εάν οι πληροφορίες στις οποίες βασίζεται ο ισχυρισμός σας δεν έχουν δημοσιοποιηθεί και η αποκάλυψή τους στο ευρύ κοινό μπορεί να είναι προβληματική, στείλτε μου τα αποδεικτικά στοιχεία.


Η έρευνα αποκάλυψε επιπλέον παράγοντες

Η BetPlays αναγνωρίζει το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι τα προσωπικά στοιχεία τροποποιήθηκαν και θεωρεί ότι αυτό αποτελεί λόγο κατάσχεσης ως παραβίαση των όρων χρήσης τους.

Ακόμα κι αν λυθεί, δεν θα υπάρχει ποινή για τον άλλο;

Λένε ότι είναι IP ή κάτι παρόμοιο, αλλά δείτε την απήχηση της κοινότητας.

Πολλοί χρήστες επηρεάζονται για τον ίδιο λόγο.

Ο πρόσθετος παράγοντας δεν σημαίνει ότι η διαφορετική διεύθυνση περιλαμβανόταν στον αρχικό λόγο κατάσχεσης;

Οπότε το θέμα μου είναι ότι παρέχουν κατασκευασμένα στοιχεία.


Ακόμα κι αν παραδεχτώ ότι άλλαξα προσωπικά στοιχεία, όταν σας δείξω τα κατασκευασμένα στοιχεία όπως αυτό, θα το πιστέψετε και αυτό θα είναι το τέλος.

Με άλλα λόγια, θα παραδεχτούν ειλικρινά ότι άλλαξαν τα προσωπικά τους στοιχεία και θα επιμείνουν ότι το θέμα έχει λυθεί.

Αν είχα παρουσιάσει στοιχεία με τον συνήθη τρόπο σε άλλες περιπτώσεις, ο διαιτητής θα τα είχε χειριστεί χωρίς καμία αμφιβολία.


Επιτρέψτε μου να εξηγήσω το πρόβλημά μου άλλη μια φορά.

Τα προσωπικά μου στοιχεία είχαν αρχικά αλλοιωθεί, γεγονός που αποτελεί τη βάση για την κατάσχεση.

Εξήγησα επίσης ότι δεν είχα αλλάξει καμία προσωπική πληροφορία και ότι είχα αποκαλύψει το πρόβλημα ενός συστήματος στο καζίνο που διαβάζει αυτόματα τις πληροφορίες και σας παρείχα μαρτυρία για αυτό.


Δεν απέδειξα μόλις ότι ένας από τους λόγους της κατάσχεσης οφειλόταν σε δόλια δραστηριότητα εκ μέρους του καζίνο;

Δεδομένου αυτού, δεν καταλαβαίνω γιατί οι άνθρωποι πρέπει απλώς να αποδέχονται τους ισχυρισμούς τους.

Πρώτα απ 'όλα, θα έπρεπε να ήμουν καχύποπτος και αποκάλυψα την απάτη τους, συμπεριλαμβανομένης της παραποίησης προσωπικών πληροφοριών.

Τότε θα πρέπει να μου δείξεις έναν άλλο λόγο γιατί.


Η BetPlays έκανε ένα λάθος.

Επιπλέον, δεν μπορώ να καταλάβω την απάντησή σας να εμπιστεύεστε πλήρως τα στοιχεία που παρέχει η BetPlays.

(Από την αρχή ανέφερα τη δυνατότητα παροχής κατασκευασμένων αποδεικτικών στοιχείων)


Εάν θέλετε να είστε δίκαιοι, δώστε μου μια λίστα με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις οποίες έχω εγγραφεί πολλές φορές και τις διευθύνσεις πορτοφολιού κρυπτονομισμάτων στις οποίες έχω κάνει καταθέσεις μέσω αυτών των λογαριασμών.


Εάν ο ισχυρισμός μου ότι το ετοίμασα είναι σωστός, τότε είμαι ο δημιουργός και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το να μοιραστώ τις πληροφορίες μου.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 3 εβδομάδες

It is clear from your responses that you merely believe what you are saying, and nothing we say will alter that.

Nothing I say will change your mind if you would rather continue to believe that the casino provided false evidence, which we were more than willing to use against you.

You would say these are untrue even if I presented the proof. So, I think the only way this could end is:

Do not bring up this subject again; maybe this will be sufficient to keep you around. Do not ever accuse us of any other presumptions you may have.

However, if you insist that you no longer trust us and, as a result, you likely do not even want to use any other free services, we can immediately close your account and put an end to another ongoing complaint.

The choice is yours.

πριν από 3 εβδομάδες

Radka :

Απαντήστε εάν ένα από τα θέματα κατάσχεσης ήταν ψευδείς προσωπικές πληροφορίες.

Εάν τα ψευδή προσωπικά στοιχεία δεν είναι το αρχικό ζήτημα, τότε θα υποχωρήσω.

Ο λόγος είναι ο ίδιος με οποιονδήποτε άλλο χρήστη και το καζίνο θα κάνει το ίδιο για όλους.


Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 3 εβδομάδες

Happy Saturday to you!

Forum administrators are seen as enthusiastic Casino Guru members who are fully engaged in all that this site has to offer. But, as I have already stated, I will say it again: we take over the forum and, when necessary, we attempt to enlist the help of our committed colleagues. I genuinely get that you think I am a person who can look into anything you have found suspicious or that you came to a conclusion about. In actuality, I am not obligated to serve as your personal clerk. It would really be best to email your mediator if you have any disagreements about anything related to your complaint. If the complaint has already been closed, you can also gather new information and request that it be reopened.

Naturally, you have been using the forum to ask Caisno Guru questions for the past few days, looking for every detail to answer your thoughts. However, I will not do my best to respond to such posts every day. As you can see, there are still a lot of people in the area looking for assistance with the current problems at the casino; they are the ones who most need our focus. Even so, I continue to think that an open discussion is far preferable to ignorance.

I know you will be disappointed, but no one will post complaint proofs on the forum for a very good reason. For this reason, complaints are handled outside of the public forum. By displaying the internal documents the mediators received from the casinos. It would quickly close all the gaps and very likely prevent the Casino Resolution Center from handling additional complaints. Please try to respect us; we can't allow that to happen.

However, the casino proved that multiple active accounts were created from the single device you claimed to have, according to the complaint closure. When combined with the rest of the internal files, the result was:

The initial concern regarding the address change appears to have been resolved by the casino team,

We have received evidence of multiple accounts being created by you in quite close succession from the same or very similar IP addresses, using the same device (with the same device ID), and engaging in similar gameplay while claiming the same bonuses. This cannot be dismissed as mere coincidence, especially considering this previous response from you: "As the head of the household, I live alone and no one else can operate my device except for me, right?"


For instance, all of these details are typical indicators of bonus hunting.

Since you always have access to this resume, I am not sure if it helps.

I am unable to guarantee that I will reply to other responses on Monday.

πριν από 3 εβδομάδες

Αλλά παρακαλώ, οι διαχειριστές σταματήστε να δικαιολογείτε τα στοιχήματα, αυτό το καζίνο έχει εξαπατήσει πολλούς παίκτες, συμπεριλαμβανομένου και εμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Όταν οργανώνω τη σειρά των ιστοριών, δεν μπορώ να μην έχω ερωτήσεις.

Διαπιστώθηκε για άλλη μια φορά ότι ο αρχικός λόγος της κατάσχεσης οφειλόταν σε διαφωνία σχετικά με την εισαγωγή της διεύθυνσης.

Ως αποτέλεσμα, τα κέρδη κατασχέθηκαν και ο λογαριασμός δεσμεύτηκε.

Έλαβα διαβεβαίωση από ένα από το προσωπικό υποστήριξης ότι δεν είχα αλλάξει σκόπιμα κανένα από τα προσωπικά μου στοιχεία και ότι η BetPlays το είχε κάνει.

Σε αυτό το σημείο, αυτό δεν πληροί τις προϋποθέσεις για πάγωμα του λογαριασμού μου.


Ήλπιζα ότι θα μπορούσα να αποκαλύψω διεξοδικά την αδικοπραγία του άλλου μέρους στο ζήτημα της διεύθυνσης και να στείλω κάποια καλά νέα στην κοινότητα, αλλά δεν κατάφερα να το κάνω.

Και πάλι, έχω μόνο μία συσκευή: μια φορητή συσκευή και ένα φορητό υπολογιστή.

Έχω μόνο μία διεύθυνση email για να εγγραφώ στο καζίνο.

Δεν υπάρχει τρόπος να αποδειχθεί το περιβάλλον ενός ατόμου και θα ήταν εύκολο να κατασκευαστεί ιστορικό πρόσβασης κ.λπ.

Θα κατασκευάσουν ενέργειες που δεν διέπραξαν ποτέ, καθιστώντας αδύνατο για τους χρήστες να αποδείξουν την αθωότητά τους σχετικά με τους όρους χρήσης που ισχυρίζονται ότι ακολουθούν.


Κατανοώ ότι ο διαιτητής είναι υπέρ μου και ότι δεν έχει νόημα να πολεμήσω περαιτέρω υπό τις παρούσες συνθήκες.

Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με αυτό, αλλά ήταν πολύτιμη εμπειρία για μένα που έμαθα ότι υπάρχουν ιστότοποι που συμπεριφέρονται με τέτοιο κακόβουλο τρόπο.

Ελπίζουμε ότι η κακόβουλη συμπεριφορά αυτού του ιστότοπου καζίνο θα αποκαλυφθεί και οι άλλοι χρήστες θα μπορούν να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

casino.guru's review of betplays is most definitely wrong, Betplays is a known scam in the gambling industry.


hundreds of closed accounts for the same reason, I also do not understand what evidence the casino presents but it seems that it may be prefabricated, most of the 90% positive reviews on trustpilot are made by the casino itself from fictitious accounts with one review, it is clearly visible, in reality betplayś would have 99% negative reviews in which each of them concerns an accusation of breaking point 3 and 9 of the regulations, which seems unlikely that such a large number of players could be accused of the same.

πριν από 3 εβδομάδες

CASINO.GURU you can be sure that if you open an account at this casino and win a larger amount you will be accused of breaking point 3 and 9, no matter what you do.

πριν από 3 εβδομάδες

Αλλά παρακαλώ, οι διαχειριστές σταματήστε να δικαιολογείτε τα στοιχήματα, αυτό το καζίνο έχει εξαπατήσει πολλούς παίκτες, συμπεριλαμβανομένου και εμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hi there.

Frankly, in your precise situation, we could not even prove whether you have been scammed or not because our whole website is solely dedicated to casinos, not sportsbooks. We have explained everything to you.

Therefore, relating your situation to the context of this ongoing communication is, at best, misleading.

I understand it is very convenient to agree without a deeper thought, but please try to think about the context.

I understand you feel somehow betrayed, but we can't help you unless your matter is associated purely with a casino-related situation.

I hope you at least tried to resolve the matter through the list of sports betting sites that Tomas provided you with.

Did you?

πριν από 3 εβδομάδες

casino.guru's review of betplays is most definitely wrong, Betplays is a known scam in the gambling industry.


hundreds of closed accounts for the same reason, I also do not understand what evidence the casino presents but it seems that it may be prefabricated, most of the 90% positive reviews on trustpilot are made by the casino itself from fictitious accounts with one review, it is clearly visible, in reality betplayś would have 99% negative reviews in which each of them concerns an accusation of breaking point 3 and 9 of the regulations, which seems unlikely that such a large number of players could be accused of the same.

πριν από 3 εβδομάδες

I understand what you're saying, and I recall having one of your cases discussed because of failing the verification through the Sumsub.

So, submit the complaint. The main issue is that no one has proven those claims. Will you be the first? The only action required was to submit a complaint and prove the casios techniques wrong. This is something we can't do without you casino players.

In the very few cases where the players were able to even explait the merit, the casino's choice was found reasonable, thus right.

If you are aware of any other players who have had their accounts unfairly closed without any involvement from Sportsbok, please forward them to us. For now, it seems they prefer to complain around forums or on TP, which provides us little chance of confronting the casino's methods. 🙁


tyraxx
πριν από 3 εβδομάδες

Perhaps, but first someone needs to back up this story. The size of this forum has grown to such an extent that we are unable to dispatch someone to visit every casino where players are likely to be treated unfairly, based on forum posts. No one actually does that.

Rather, we rely on your authentic experiences supported by evidence.

kassan7
πριν από 3 εβδομάδες

I've been thinking about that, and I can't find anything in your favor.

"We have received evidence of multiple accounts being created by you in quite close succession from the same or very similar IP addresses, using the same device (with the same device ID), and engaging in similar gameplay while claiming the same bonuses."

Even if you had stated that someone could use your phone or laptop to create a new account and receive the same bonuses, it wouldn't have made much of a difference. This is because, according to the complaint and my understanding of the circumstances, you repeatedly stated that you don't live alone, yet no one else had access to your device. Well, we saw the account details - the same device was used. If my memory serves me correctly, you also struggled to recall which games you've played with your single account.

I mean, imagine how this all comes together. I do not mean to offend, but we have not discovered anything that would help us defend you.

1...8 9 10...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα