ΦόρουμΚαζίνοBetPlays Casino - γενική συζήτηση

BetPlays Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 1 έτος από Darian
|
15703 προβολές 146 απαντήσεις |
|
1...7 8
Προσθήκη ανάρτησης
kassan7
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, I guess I should start by saying that I'm sorry you're having problems in the casino, and from what I've seen it's mainly because the casino accused you of muliple accounts, and you also say that verification is difficult. 

I guess I would start by saying that I don't understand much about the other cases you are talking about and where you got the number you got. If you are talking about some of your own cases, then it is probably not on this account.

Also, I would not get ahead of myself, and there is no need to talk about how the casino or we are going to somehow make a decision on the basis of 'fabricated evidence' because I do not think that is necessary when the complaint has only just started. I also don't think casinos need to send any fabricated evidence about a player because I believe that our experts would recognize that and the casino would certainly not be able to deal with the whole situation. So let's let the case develop and whenever a complaint is somehow closed, the reason for it is clearly explained. 

However, directly to the problem, when the casino talks about multiple accounts, did they confiscate the money you had in this casino? Have you never played here or does anyone in your home or on the same IP address play here? That's the first thing I can think of that might be a problem if they gave you that reason. Of course, if you're not aware of anything like that, as I said, our team will try to help you out and see where we can get to. 

As far as KYC is concerned, did you go through the process successfully or not? If you say they overwrote your personal information, have you asked them how that's possible when they basically got it wrong? That certainly shouldn't be the case and I can imagine it will cause more problems than good, but if you've brought it to their attention and told them there's something wrong and their system doesn't have it right and you can't get it fixed, then I don't see any issue on your part.

But let's try to line up a complaint because I'm just an admin on the forum and Nick will handle it for now. I wish everything will turn out fair.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

> Λένε επίσης ότι ο κύριος λόγος είναι ότι τα καζίνο διεκδικούν πολλαπλούς λογαριασμούς, γεγονός που καθιστά δύσκολη την επαλήθευση.

Είναι αυτός ένας ισχυρισμός από το καζίνο;


> Δεν είμαι σίγουρος για τις άλλες περιπτώσεις για τις οποίες μιλάτε ή από πού πήρατε τα νούμερά σας. Αν μιλάτε για τη δική σας περίπτωση, μάλλον δεν πρόκειται για αυτόν τον λογαριασμό.

Ο αριθμός των διαδοχικών απορριφθέντων αποφάσεων στο φόρουμ παραπόνων σχετικά με τα Betplays.


> Αλλά για να φτάσουμε στην ουσία, όταν το καζίνο μιλάει για πολλούς λογαριασμούς, κατάσχεσαν χρήματα που είχατε σε αυτό το καζίνο;

Ναι, παίζω καζίνο, όχι αθλητικά στοιχήματα, και μου έχουν κατασχέσει τα χρήματά μου.


> Ή παίζει κάποιος εδώ στο σπίτι σας ή στην ίδια διεύθυνση IP;

Δεν είναι. Παρακαλούμε διαβάστε τον Κανόνα 3. και τον Κανόνα 9. Στοιχηματισμού στους Όρους και Προϋποθέσεις χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο

Αυτά διεκδικώ

Ωστόσο, απέφυγαν να δώσουν συγκεκριμένες εξηγήσεις για αυτό και άλλαξαν την παλιά μου διεύθυνση χωρίς την άδειά μου στην αυτόματη αναγνώριση για το KYC.


Η ανησυχία μου είναι ότι η Betplays στέλνει κατασκευασμένα στοιχεία στον διαιτητή.

Δεν μου έχουν παράσχει καμία άμεση φυσική απόδειξη (που δεν υπάρχει εξαρχής) και έχουν κάνει μόνο μονόπλευρες δηλώσεις.

Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτή τη συζήτηση, πολλοί χρήστες κατασχέθηκαν τα αντικείμενα τους.

Κατανοώ ότι οι διαιτητές γνωρίζουν καλά ότι τα αθλητικά στοιχήματα είναι εκτός του πεδίου εμπειρογνωμοσύνης τους, αλλά ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για αθλήματα ή καζίνο,

Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές κατασχέσεις σε αυτόν τον ιστότοπο.

Το φόρουμ αξιώσεων έχει δει 28 διαδοχικές απορρίψεις.

Κοιτάζοντας αυτή τη σειρά αποφάσεων από ψηλά, είναι σαφές ότι τα καζίνο ανησυχούν για κακόβουλους χρήστες.

Είναι αυτό ένα συνεχές φαινόμενο; (Είναι ένα διεθνές καζίνο και δεν φαίνεται να συγκεντρώνεται σε μια συγκεκριμένη χώρα.)

Το βρίσκω πολύ ύποπτο και αναρωτιέμαι αν ο Jaro δεν το υποπτεύεται αυτό;

Θα ήθελα να σκεφτείτε πέρα από την υπόθεση ότι το καζίνο δεν θα εξαπατήσει.


Υποψιάζομαι ότι η Betplays έχει στείλει, και θα συνεχίσει να στέλνει, κακόβουλα κατασκευασμένα στοιχεία στους διαιτητές.


Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 1 εβδομάδα

Δεδομένου ότι οι πληροφορίες καταγγελίας μου έχουν αποκαλυφθεί, νομίζω ότι αυτό θα είναι το κύριο επίκεντρο.

Ωστόσο, θα ήθελα να τους παροτρύνω να συζητήσουν ανοιχτά τα κατασκευασμένα στοιχεία που παρέχουν.

Εάν η Betplays δεν το κάνει αυτό με κακόβουλη πρόθεση, πρόκειται για χονδροειδή εντοπισμό διευθύνσεων IP.

Νομίζω ότι αυτό είναι το όριο.

Αυτός ο ιστότοπος καζίνο δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην Ιαπωνία αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος παίζει σε αυτό στην περιοχή όπου μένω.


Από την ημερομηνία που κυκλώθηκε με κόκκινο, οι αξιώσεις της Betplays έγιναν δεκτές σε 28 διαδοχικές περιπτώσεις και αναρωτιέμαι αν έχουν επιτραπεί σε τέτοιους κακόβουλους χρήστες να εισέλθουν κρυφά τόσες φορές.


Σας ενθαρρύνουμε επίσης να δείτε τα 27 φόρουμ κριτικών μας.

Οι θετικές κριτικές που αναφέρονται εδώ προέρχονται από δύο αρχάριους χρήστες το προηγούμενο έτος. Ο ίδιος είμαι αρχάριος χρήστης και το σύστημα CasinoGuru είναι ένα σύστημα που δίνει μια συγκεκριμένη αξία αξιολόγησης στο αρχείο δραστηριότητας του παίκτη.

Οι βαθμολογίες που δίνουν αυτοί οι παίκτες είναι αρνητικές.

Δεν μπορώ παρά να νιώθω ότι οι αξιολογήσεις σε αυτόν τον ιστότοπο είναι πολύ προκατειλημμένες.


file ,

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

> Λένε επίσης ότι ο κύριος λόγος είναι ότι τα καζίνο διεκδικούν πολλαπλούς λογαριασμούς, γεγονός που καθιστά δύσκολη την επαλήθευση.

Είναι αυτός ένας ισχυρισμός από το καζίνο;


> Δεν είμαι σίγουρος για τις άλλες περιπτώσεις για τις οποίες μιλάτε ή από πού πήρατε τα νούμερά σας. Αν μιλάτε για τη δική σας περίπτωση, μάλλον δεν πρόκειται για αυτόν τον λογαριασμό.

Ο αριθμός των διαδοχικών απορριφθέντων αποφάσεων στο φόρουμ παραπόνων σχετικά με τα Betplays.


> Αλλά για να φτάσουμε στην ουσία, όταν το καζίνο μιλάει για πολλούς λογαριασμούς, κατάσχεσαν χρήματα που είχατε σε αυτό το καζίνο;

Ναι, παίζω καζίνο, όχι αθλητικά στοιχήματα, και μου έχουν κατασχέσει τα χρήματά μου.


> Ή παίζει κάποιος εδώ στο σπίτι σας ή στην ίδια διεύθυνση IP;

Δεν είναι. Παρακαλούμε διαβάστε τον Κανόνα 3. και τον Κανόνα 9. Στοιχηματισμού στους Όρους και Προϋποθέσεις χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο

Αυτά διεκδικώ

Ωστόσο, απέφυγαν να δώσουν συγκεκριμένες εξηγήσεις για αυτό και άλλαξαν την παλιά μου διεύθυνση χωρίς την άδειά μου στην αυτόματη αναγνώριση για το KYC.


Η ανησυχία μου είναι ότι η Betplays στέλνει κατασκευασμένα στοιχεία στον διαιτητή.

Δεν μου έχουν παράσχει καμία άμεση φυσική απόδειξη (που δεν υπάρχει εξαρχής) και έχουν κάνει μόνο μονόπλευρες δηλώσεις.

Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτή τη συζήτηση, πολλοί χρήστες κατασχέθηκαν τα αντικείμενα τους.

Κατανοώ ότι οι διαιτητές γνωρίζουν καλά ότι τα αθλητικά στοιχήματα είναι εκτός του πεδίου εμπειρογνωμοσύνης τους, αλλά ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για αθλήματα ή καζίνο,

Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές κατασχέσεις σε αυτόν τον ιστότοπο.

Το φόρουμ αξιώσεων έχει δει 28 διαδοχικές απορρίψεις.

Κοιτάζοντας αυτή τη σειρά αποφάσεων από ψηλά, είναι σαφές ότι τα καζίνο ανησυχούν για κακόβουλους χρήστες.

Είναι αυτό ένα συνεχές φαινόμενο; (Είναι ένα διεθνές καζίνο και δεν φαίνεται να συγκεντρώνεται σε μια συγκεκριμένη χώρα.)

Το βρίσκω πολύ ύποπτο και αναρωτιέμαι αν ο Jaro δεν το υποπτεύεται αυτό;

Θα ήθελα να σκεφτείτε πέρα από την υπόθεση ότι το καζίνο δεν θα εξαπατήσει.


Υποψιάζομαι ότι η Betplays έχει στείλει, και θα συνεχίσει να στέλνει, κακόβουλα κατασκευασμένα στοιχεία στους διαιτητές.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

About the first question, I just summarized what is the main problem according to your post, so I concluded whether the casino said that based on what you wrote before.

As for rejected complaints, I understand, I had a feeling that you were only talking about your own, so now it's clear to me.

Since your money was confiscated, I am very curious how the case will proceed. What will be important in it will be mainly on the basis of what it really was and whether they will be able to explain and prove that it is multiple accounts as you mentioned.

As far as the evidence is concerned, the casinos usually do not provide it to the players and when they give them a reason for the violation it is often general, so that they can protect themselves and the players don't circumvent it. 

Unfortunately when you talk about sports betting we can't help with that and that's why these complaints are rejected, but at least I always try to assist and give the players links where they could also file a complaint and maybe they could help them there.

Also, whether this is a continuing phenomenon is hard to say, some casinos might do it on purpose and not tell the player anything, just block the account and don't even communicate with us. I have seen this casino trying to address complaints as well, so we will see what happens in your case.

However, I don't want to predict what BetPlays will send and we'd better wait for it. It always has to be clear why the player's money was taken and whether he broke their rules. If they send anything "fabricated" then they could have more problems than benefits, because their reputation with the players would decrease a lot in my opinion.

πριν από 1 εβδομάδα

Δεδομένου ότι οι πληροφορίες καταγγελίας μου έχουν αποκαλυφθεί, νομίζω ότι αυτό θα είναι το κύριο επίκεντρο.

Ωστόσο, θα ήθελα να τους παροτρύνω να συζητήσουν ανοιχτά τα κατασκευασμένα στοιχεία που παρέχουν.

Εάν η Betplays δεν το κάνει αυτό με κακόβουλη πρόθεση, πρόκειται για χονδροειδή εντοπισμό διευθύνσεων IP.

Νομίζω ότι αυτό είναι το όριο.

Αυτός ο ιστότοπος καζίνο δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην Ιαπωνία αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος παίζει σε αυτό στην περιοχή όπου μένω.


Από την ημερομηνία που κυκλώθηκε με κόκκινο, οι αξιώσεις της Betplays έγιναν δεκτές σε 28 διαδοχικές περιπτώσεις και αναρωτιέμαι αν έχουν επιτραπεί σε τέτοιους κακόβουλους χρήστες να εισέλθουν κρυφά τόσες φορές.


Σας ενθαρρύνουμε επίσης να δείτε τα 27 φόρουμ κριτικών μας.

Οι θετικές κριτικές που αναφέρονται εδώ προέρχονται από δύο αρχάριους χρήστες το προηγούμενο έτος. Ο ίδιος είμαι αρχάριος χρήστης και το σύστημα CasinoGuru είναι ένα σύστημα που δίνει μια συγκεκριμένη αξία αξιολόγησης στο αρχείο δραστηριότητας του παίκτη.

Οι βαθμολογίες που δίνουν αυτοί οι παίκτες είναι αρνητικές.

Δεν μπορώ παρά να νιώθω ότι οι αξιολογήσεις σε αυτόν τον ιστότοπο είναι πολύ προκατειλημμένες.


file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

The safety index doesn't include the user reviews you're talking about, those are gaming experiences and believe me, we're too careful about what we approve and reject. There is a process behind it and we try to do it as best as we can.

From what I've seen, the casino is more focused on Europe, even according to our review, and they don't seem to have a lot of players in Asia.

As for the other complaints, trust me, every single one of them is handled in detail by our team and we don't reject anything on the basis of feelings or anything like that, but on the basis of facts. 

We will see how it will be in your case.

πριν από 2 ημέρες

Dear Casino Guru

You have given this scam casino a safety score that has no connection with reality in any way! I have sent you a complaint which you refuse to accept. A complaint based on the fact that Betplays opened my account without my asking them to do so - mind you an account that I had closed due to my gambling addiction for Casinogames. After they had opened the account they were kind enough to send me an email to tell me that my CLOSED account had now been opened - and that it was a normal procedure.

I have sent you all the evidence, yet you refuse to accept it. You justify it by saying that I cannot prove that they knew that my account was closed due to gambling addiction. This despite the fact that I forwarded emails from Betplays in which they admit to having made a mistake, but that they did not intend to pay back the amount that I subsequently lost. 

I simply do not understand why you do not want to help in such a case - and I do NOT understand AT ALL that you have given this site a high safety rating! 

When casinos like Betplays suddenly start opening accounts belonging to gambling addicts without the gambling addict asking for it, there is NO WAY such a casino should have a rating anywhere near HIGH. You should know that! 

Sorry for my harsh language in this message, but I simply do not understand your way of glorifying this casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
flowplowlow
πριν από 22 ώρες

We're really sorry about this whole situation, but unfortunately our team has to reject your complaint as per insufficient evidence.

Veronika nicely and clearly wrote:

"I'm sorry, but it's not sufficient to simply state that you want to permanently close your account. You need to clearly explain the reason; otherwise, we won't have a solid basis for our discussions with the casino.

Unfortunately, without further evidence, we are forced to close this complaint. Thank you for your understanding. I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."

Unfortunately, we are not able to do more in this case.


1...7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα