Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetPlays Casino - γενική συζήτηση

BetPlays Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 1 έτος από Darian
|
23.205 προβολές 244 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...13
kassan7
πριν από 2 μήνες

Hi, I guess I should start by saying that I'm sorry you're having problems in the casino, and from what I've seen it's mainly because the casino accused you of muliple accounts, and you also say that verification is difficult. 

I guess I would start by saying that I don't understand much about the other cases you are talking about and where you got the number you got. If you are talking about some of your own cases, then it is probably not on this account.

Also, I would not get ahead of myself, and there is no need to talk about how the casino or we are going to somehow make a decision on the basis of 'fabricated evidence' because I do not think that is necessary when the complaint has only just started. I also don't think casinos need to send any fabricated evidence about a player because I believe that our experts would recognize that and the casino would certainly not be able to deal with the whole situation. So let's let the case develop and whenever a complaint is somehow closed, the reason for it is clearly explained. 

However, directly to the problem, when the casino talks about multiple accounts, did they confiscate the money you had in this casino? Have you never played here or does anyone in your home or on the same IP address play here? That's the first thing I can think of that might be a problem if they gave you that reason. Of course, if you're not aware of anything like that, as I said, our team will try to help you out and see where we can get to. 

As far as KYC is concerned, did you go through the process successfully or not? If you say they overwrote your personal information, have you asked them how that's possible when they basically got it wrong? That certainly shouldn't be the case and I can imagine it will cause more problems than good, but if you've brought it to their attention and told them there's something wrong and their system doesn't have it right and you can't get it fixed, then I don't see any issue on your part.

But let's try to line up a complaint because I'm just an admin on the forum and Nick will handle it for now. I wish everything will turn out fair.

Jaro
πριν από 2 μήνες

> Λένε επίσης ότι ο κύριος λόγος είναι ότι τα καζίνο διεκδικούν πολλαπλούς λογαριασμούς, γεγονός που καθιστά δύσκολη την επαλήθευση.

Είναι αυτός ένας ισχυρισμός από το καζίνο;


> Δεν είμαι σίγουρος για τις άλλες περιπτώσεις για τις οποίες μιλάτε ή από πού πήρατε τα νούμερά σας. Αν μιλάτε για τη δική σας περίπτωση, μάλλον δεν πρόκειται για αυτόν τον λογαριασμό.

Ο αριθμός των διαδοχικών απορριφθέντων αποφάσεων στο φόρουμ παραπόνων σχετικά με τα Betplays.


> Αλλά για να φτάσουμε στην ουσία, όταν το καζίνο μιλάει για πολλούς λογαριασμούς, κατάσχεσαν χρήματα που είχατε σε αυτό το καζίνο;

Ναι, παίζω καζίνο, όχι αθλητικά στοιχήματα, και μου έχουν κατασχέσει τα χρήματά μου.


> Ή παίζει κάποιος εδώ στο σπίτι σας ή στην ίδια διεύθυνση IP;

Δεν είναι. Παρακαλούμε διαβάστε τον Κανόνα 3. και τον Κανόνα 9. Στοιχηματισμού στους Όρους και Προϋποθέσεις χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο

Αυτά διεκδικώ

Ωστόσο, απέφυγαν να δώσουν συγκεκριμένες εξηγήσεις για αυτό και άλλαξαν την παλιά μου διεύθυνση χωρίς την άδειά μου στην αυτόματη αναγνώριση για το KYC.


Η ανησυχία μου είναι ότι η Betplays στέλνει κατασκευασμένα στοιχεία στον διαιτητή.

Δεν μου έχουν παράσχει καμία άμεση φυσική απόδειξη (που δεν υπάρχει εξαρχής) και έχουν κάνει μόνο μονόπλευρες δηλώσεις.

Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτή τη συζήτηση, πολλοί χρήστες κατασχέθηκαν τα αντικείμενα τους.

Κατανοώ ότι οι διαιτητές γνωρίζουν καλά ότι τα αθλητικά στοιχήματα είναι εκτός του πεδίου εμπειρογνωμοσύνης τους, αλλά ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για αθλήματα ή καζίνο,

Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές κατασχέσεις σε αυτόν τον ιστότοπο.

Το φόρουμ αξιώσεων έχει δει 28 διαδοχικές απορρίψεις.

Κοιτάζοντας αυτή τη σειρά αποφάσεων από ψηλά, είναι σαφές ότι τα καζίνο ανησυχούν για κακόβουλους χρήστες.

Είναι αυτό ένα συνεχές φαινόμενο; (Είναι ένα διεθνές καζίνο και δεν φαίνεται να συγκεντρώνεται σε μια συγκεκριμένη χώρα.)

Το βρίσκω πολύ ύποπτο και αναρωτιέμαι αν ο Jaro δεν το υποπτεύεται αυτό;

Θα ήθελα να σκεφτείτε πέρα από την υπόθεση ότι το καζίνο δεν θα εξαπατήσει.


Υποψιάζομαι ότι η Betplays έχει στείλει, και θα συνεχίσει να στέλνει, κακόβουλα κατασκευασμένα στοιχεία στους διαιτητές.


Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 2 μήνες

Δεδομένου ότι οι πληροφορίες καταγγελίας μου έχουν αποκαλυφθεί, νομίζω ότι αυτό θα είναι το κύριο επίκεντρο.

Ωστόσο, θα ήθελα να τους παροτρύνω να συζητήσουν ανοιχτά τα κατασκευασμένα στοιχεία που παρέχουν.

Εάν η Betplays δεν το κάνει αυτό με κακόβουλη πρόθεση, πρόκειται για χονδροειδή εντοπισμό διευθύνσεων IP.

Νομίζω ότι αυτό είναι το όριο.

Αυτός ο ιστότοπος καζίνο δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην Ιαπωνία αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος παίζει σε αυτό στην περιοχή όπου μένω.


Από την ημερομηνία που κυκλώθηκε με κόκκινο, οι αξιώσεις της Betplays έγιναν δεκτές σε 28 διαδοχικές περιπτώσεις και αναρωτιέμαι αν έχουν επιτραπεί σε τέτοιους κακόβουλους χρήστες να εισέλθουν κρυφά τόσες φορές.


Σας ενθαρρύνουμε επίσης να δείτε τα 27 φόρουμ κριτικών μας.

Οι θετικές κριτικές που αναφέρονται εδώ προέρχονται από δύο αρχάριους χρήστες το προηγούμενο έτος. Ο ίδιος είμαι αρχάριος χρήστης και το σύστημα CasinoGuru είναι ένα σύστημα που δίνει μια συγκεκριμένη αξία αξιολόγησης στο αρχείο δραστηριότητας του παίκτη.

Οι βαθμολογίες που δίνουν αυτοί οι παίκτες είναι αρνητικές.

Δεν μπορώ παρά να νιώθω ότι οι αξιολογήσεις σε αυτόν τον ιστότοπο είναι πολύ προκατειλημμένες.


file ,

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

> Λένε επίσης ότι ο κύριος λόγος είναι ότι τα καζίνο διεκδικούν πολλαπλούς λογαριασμούς, γεγονός που καθιστά δύσκολη την επαλήθευση.

Είναι αυτός ένας ισχυρισμός από το καζίνο;


> Δεν είμαι σίγουρος για τις άλλες περιπτώσεις για τις οποίες μιλάτε ή από πού πήρατε τα νούμερά σας. Αν μιλάτε για τη δική σας περίπτωση, μάλλον δεν πρόκειται για αυτόν τον λογαριασμό.

Ο αριθμός των διαδοχικών απορριφθέντων αποφάσεων στο φόρουμ παραπόνων σχετικά με τα Betplays.


> Αλλά για να φτάσουμε στην ουσία, όταν το καζίνο μιλάει για πολλούς λογαριασμούς, κατάσχεσαν χρήματα που είχατε σε αυτό το καζίνο;

Ναι, παίζω καζίνο, όχι αθλητικά στοιχήματα, και μου έχουν κατασχέσει τα χρήματά μου.


> Ή παίζει κάποιος εδώ στο σπίτι σας ή στην ίδια διεύθυνση IP;

Δεν είναι. Παρακαλούμε διαβάστε τον Κανόνα 3. και τον Κανόνα 9. Στοιχηματισμού στους Όρους και Προϋποθέσεις χρησιμοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο

Αυτά διεκδικώ

Ωστόσο, απέφυγαν να δώσουν συγκεκριμένες εξηγήσεις για αυτό και άλλαξαν την παλιά μου διεύθυνση χωρίς την άδειά μου στην αυτόματη αναγνώριση για το KYC.


Η ανησυχία μου είναι ότι η Betplays στέλνει κατασκευασμένα στοιχεία στον διαιτητή.

Δεν μου έχουν παράσχει καμία άμεση φυσική απόδειξη (που δεν υπάρχει εξαρχής) και έχουν κάνει μόνο μονόπλευρες δηλώσεις.

Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτή τη συζήτηση, πολλοί χρήστες κατασχέθηκαν τα αντικείμενα τους.

Κατανοώ ότι οι διαιτητές γνωρίζουν καλά ότι τα αθλητικά στοιχήματα είναι εκτός του πεδίου εμπειρογνωμοσύνης τους, αλλά ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για αθλήματα ή καζίνο,

Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές κατασχέσεις σε αυτόν τον ιστότοπο.

Το φόρουμ αξιώσεων έχει δει 28 διαδοχικές απορρίψεις.

Κοιτάζοντας αυτή τη σειρά αποφάσεων από ψηλά, είναι σαφές ότι τα καζίνο ανησυχούν για κακόβουλους χρήστες.

Είναι αυτό ένα συνεχές φαινόμενο; (Είναι ένα διεθνές καζίνο και δεν φαίνεται να συγκεντρώνεται σε μια συγκεκριμένη χώρα.)

Το βρίσκω πολύ ύποπτο και αναρωτιέμαι αν ο Jaro δεν το υποπτεύεται αυτό;

Θα ήθελα να σκεφτείτε πέρα από την υπόθεση ότι το καζίνο δεν θα εξαπατήσει.


Υποψιάζομαι ότι η Betplays έχει στείλει, και θα συνεχίσει να στέλνει, κακόβουλα κατασκευασμένα στοιχεία στους διαιτητές.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

About the first question, I just summarized what is the main problem according to your post, so I concluded whether the casino said that based on what you wrote before.

As for rejected complaints, I understand, I had a feeling that you were only talking about your own, so now it's clear to me.

Since your money was confiscated, I am very curious how the case will proceed. What will be important in it will be mainly on the basis of what it really was and whether they will be able to explain and prove that it is multiple accounts as you mentioned.

As far as the evidence is concerned, the casinos usually do not provide it to the players and when they give them a reason for the violation it is often general, so that they can protect themselves and the players don't circumvent it. 

Unfortunately when you talk about sports betting we can't help with that and that's why these complaints are rejected, but at least I always try to assist and give the players links where they could also file a complaint and maybe they could help them there.

Also, whether this is a continuing phenomenon is hard to say, some casinos might do it on purpose and not tell the player anything, just block the account and don't even communicate with us. I have seen this casino trying to address complaints as well, so we will see what happens in your case.

However, I don't want to predict what BetPlays will send and we'd better wait for it. It always has to be clear why the player's money was taken and whether he broke their rules. If they send anything "fabricated" then they could have more problems than benefits, because their reputation with the players would decrease a lot in my opinion.

πριν από 2 μήνες

Δεδομένου ότι οι πληροφορίες καταγγελίας μου έχουν αποκαλυφθεί, νομίζω ότι αυτό θα είναι το κύριο επίκεντρο.

Ωστόσο, θα ήθελα να τους παροτρύνω να συζητήσουν ανοιχτά τα κατασκευασμένα στοιχεία που παρέχουν.

Εάν η Betplays δεν το κάνει αυτό με κακόβουλη πρόθεση, πρόκειται για χονδροειδή εντοπισμό διευθύνσεων IP.

Νομίζω ότι αυτό είναι το όριο.

Αυτός ο ιστότοπος καζίνο δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην Ιαπωνία αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος παίζει σε αυτό στην περιοχή όπου μένω.


Από την ημερομηνία που κυκλώθηκε με κόκκινο, οι αξιώσεις της Betplays έγιναν δεκτές σε 28 διαδοχικές περιπτώσεις και αναρωτιέμαι αν έχουν επιτραπεί σε τέτοιους κακόβουλους χρήστες να εισέλθουν κρυφά τόσες φορές.


Σας ενθαρρύνουμε επίσης να δείτε τα 27 φόρουμ κριτικών μας.

Οι θετικές κριτικές που αναφέρονται εδώ προέρχονται από δύο αρχάριους χρήστες το προηγούμενο έτος. Ο ίδιος είμαι αρχάριος χρήστης και το σύστημα CasinoGuru είναι ένα σύστημα που δίνει μια συγκεκριμένη αξία αξιολόγησης στο αρχείο δραστηριότητας του παίκτη.

Οι βαθμολογίες που δίνουν αυτοί οι παίκτες είναι αρνητικές.

Δεν μπορώ παρά να νιώθω ότι οι αξιολογήσεις σε αυτόν τον ιστότοπο είναι πολύ προκατειλημμένες.


file ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

The safety index doesn't include the user reviews you're talking about, those are gaming experiences and believe me, we're too careful about what we approve and reject. There is a process behind it and we try to do it as best as we can.

From what I've seen, the casino is more focused on Europe, even according to our review, and they don't seem to have a lot of players in Asia.

As for the other complaints, trust me, every single one of them is handled in detail by our team and we don't reject anything on the basis of feelings or anything like that, but on the basis of facts. 

We will see how it will be in your case.

πριν από 1 μήνα

Dear Casino Guru

You have given this scam casino a safety score that has no connection with reality in any way! I have sent you a complaint which you refuse to accept. A complaint based on the fact that Betplays opened my account without my asking them to do so - mind you an account that I had closed due to my gambling addiction for Casinogames. After they had opened the account they were kind enough to send me an email to tell me that my CLOSED account had now been opened - and that it was a normal procedure.

I have sent you all the evidence, yet you refuse to accept it. You justify it by saying that I cannot prove that they knew that my account was closed due to gambling addiction. This despite the fact that I forwarded emails from Betplays in which they admit to having made a mistake, but that they did not intend to pay back the amount that I subsequently lost. 

I simply do not understand why you do not want to help in such a case - and I do NOT understand AT ALL that you have given this site a high safety rating! 

When casinos like Betplays suddenly start opening accounts belonging to gambling addicts without the gambling addict asking for it, there is NO WAY such a casino should have a rating anywhere near HIGH. You should know that! 

Sorry for my harsh language in this message, but I simply do not understand your way of glorifying this casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
flowplowlow
πριν από 1 μήνα

We're really sorry about this whole situation, but unfortunately our team has to reject your complaint as per insufficient evidence.

Veronika nicely and clearly wrote:

"I'm sorry, but it's not sufficient to simply state that you want to permanently close your account. You need to clearly explain the reason; otherwise, we won't have a solid basis for our discussions with the casino.

Unfortunately, without further evidence, we are forced to close this complaint. Thank you for your understanding. I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."

Unfortunately, we are not able to do more in this case.


πριν από 1 μήνα

Δυστυχώς, η αξίωσή μου απορρίφθηκε με βάση τη διεύθυνση IP, κάτι που είναι πολύ απίθανο αν χρησιμοποιούσε την ίδια συσκευή (ίδιο αναγνωριστικό συσκευής) και αυτό αναφέρεται στον φορητό υπολογιστή μου, αλλά αυτό το μεμονωμένο επιχείρημα έχει κλείσει και πιθανότατα δεν θα επανεξεταστεί.

Χρησιμοποιώ μόνο μία διεύθυνση email και τα στοιχεία εγγραφής μου αποθηκεύονται αυτόματα. Επίσης, προσθέτω σελιδοδείκτες σε όλους τους ιστότοπους, επομένως δεν υπάρχει πιθανότητα διπλών εγγραφών.

> Δημιουργία πολλαπλών λογαριασμών σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα χρησιμοποιώντας την ίδια συσκευή (ίδιο ID συσκευής), παίζοντας παρόμοια παιχνίδια και διεκδίκηση των ίδιων μπόνους

Αν χρησιμοποιούσα πολλούς λογαριασμούς για να παίξω, δεν θα έπαιζα ποτέ το ίδιο παιχνίδι και δεν θα έπαιζα ποτέ από την ίδια συσκευή. Η τιμή της συσκευής είναι χαμηλή και λαμβάνοντας υπόψη τον κίνδυνο κατάσχεσής της, δεν θα έπαιρνα το ρίσκο να παίξω στην ίδια συσκευή.


Όσοι χάνουν παίζοντας εδώ είναι τυχεροί, γιατί όταν κερδίζουν έρχονται αντιμέτωποι με αυτό το θέμα μόνο για να πρέπει να υπομείνουν πολύ άγχος και προσπάθεια και μετά να έχουν επιχειρήματα βασισμένα σε κατασκευασμένα στοιχεία.

Οι γκουρού του καζίνο έχουν κάνει τα στραβά μάτια στη σειρά διαδοχικών απορρίψεων αξιώσεων του ιστότοπου του καζίνο, αντ' αυτού υποστηρίζουν το ζήτημα μεμονωμένα.

Ο αριθμός των αξιώσεων που απορρίφθηκαν εδώ είναι 33 στη σειρά και όλα τα επιχειρήματα της BetPlays έγιναν δεκτά. Επικεντρώθηκα σε αυτό το σημείο και ζήτησα μια δίκαιη επανεξέταση, αλλά δεν φάνηκε να λαμβάνουν υπόψη τον αριθμό των υποθέσεων στις προηγούμενες και τις τρέχουσες αποφάσεις τους.

Θα ήθελα κάποιοι γκουρού του καζίνο να ερευνήσουν ανώνυμα αυτόν τον ιστότοπο καζίνο. Αυτός ο ιστότοπος καζίνο σίγουρα εξαπατά.


Δεν προτείνω αυτόν τον ιστότοπο καζίνο λόγω της διεύθυνσης IP. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν χρήστες στην περιοχή μου που χρησιμοποιούν αυτόν τον ιστότοπο καζίνο, αλλά και πάλι κατέσχεσαν τη διεύθυνση IP μου.

Ανεξάρτητα από το πόσο το καζίνο αρνείται εκ των υστέρων τους ισχυρισμούς για τη διεύθυνση IP, οι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν τίποτα εάν το καζίνο βασίζει τα επιχειρήματά τους σε κατασκευασμένες ή ανακριβείς δυνατότητες ανίχνευσης.

Αυτός ο ιστότοπος καζίνο έχει ένα πολύ ευρύ φάσμα διευθύνσεων IP και πιστεύεται ότι λαμβάνει μέτρα για την κατάσχεση διευθύνσεων IP μόλις εντοπίσουν τυχόν προόδους σε αυτήν την περιοχή.


Έχω εγγραφεί και έχω παίξει σε πάνω από 100 ιστότοπους μέχρι στιγμής, αλλά είχα μόνο ένα μπόνους ακατάλληλο λόγω της διεύθυνσης IP μου και σε αυτόν τα χρήματά μου κατασχέθηκαν λόγω της διεύθυνσης IP μου.

Γνωρίζω έναν ιστότοπο καζίνο παρόμοιο με αυτόν. Εάν μια προηγούμενη διπλή διεύθυνση IP αναδειχθεί ως πρόβλημα, η πρώτη θα έχει προτεραιότητα ανεξάρτητα από το πόσο πολύ την εξηγείτε.

Δεδομένου ότι ο ιστότοπος απαιτεί να κάνετε αίτηση εκ των προτέρων για να λάβετε ένα μπόνους, χρειάζεται μόνο λίγος χρόνος και προσπάθεια για την εγγραφή και το ποσό που καταθέτετε.

Στην περίπτωση αυτού του ιστότοπου καζίνο, πιθανότατα θα χρησιμοποιήσουν μια λίστα με διευθύνσεις IP παλαιότερων χρηστών ως βάση για τη διαδικασία ανάληψης.

(Το πρώτο άτομο εξήγησε ότι η εγγραφή πραγματοποιήθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά δεν μου δείχθηκε κανένα στοιχείο για αυτό.)

Αυτός είναι ένας εξαιρετικά κακόβουλος ιστότοπος. Αυτή η μέθοδος τους επιτρέπει να κατάσχουν τα κέρδη των χρηστών σταδιακά χωρίς να μειώσουν σημαντικά τη φήμη τους στο CasinoGuru.

Ως αποτέλεσμα, υπάρχει μια τεράστια απόκλιση μεταξύ του αριθμού των παραπόνων και των αξιολογήσεων συζήτησης και κριτικής χρηστών.

Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν παίζετε σε αυτό το καζίνο.

Όσον αφορά το gameplay, επιλέγω μικρά μοντέλα που δεν θέλω καν να παίξω, έτσι ώστε να μην παίζω τα ίδια παιχνίδια με κανέναν άλλο.

Δεν είναι σαφές ποια περιοχή καλύπτουν οι διευθύνσεις IP, αλλά αν εντοπίσουν έναν χρήστη που βρίσκεται 100 χιλιόμετρα μακριά, θα χάσουν χωρίς συζήτηση.

Ακόμα κι αν τα ξεπεράσετε, θα αλλάξουν σκόπιμα τα προσωπικά σας στοιχεία. Θα ανοίξουν ένα παράθυρο με προσφορές μπόνους και αν υπάρχουν προβλήματα που δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε, θα κατασχέσουν ανελέητα τα κέρδη σας.

Ίσως αυτός ο ιστότοπος καζίνο να μην είχε προβλήματα όταν πρωτοκυκλοφόρησε.

Αυτό συμβαίνει επειδή είναι απίθανο να προκύψει αντιγραφή διευθύνσεων IP.

Ωστόσο, όσο περισσότερο είναι σε λειτουργία ένας ιστότοπος, τόσο περισσότερες διευθύνσεις IP και πληροφορίες αναπαραγωγής θα συγκεντρωθούν.

Κατά την περιήγηση σε αυτό το φόρουμ, ο αριθμός των κατασχέσεων και των καταγγελιών αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Περιμένω ότι οι χρήστες που θα εγγραφούν αργότερα θα είναι σιγά σιγά σε μειονεκτική θέση. Εάν σκέφτεστε να εγγραφείτε, σας συνιστώ να παίξετε σε άλλη τοποθεσία καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Δυστυχώς κατασχέθηκε.

Είμαι σίγουρος ότι η απόφαση της ομάδας δεν θα ανατραπεί, αλλά υπάρχει τεράστια απόκλιση μεταξύ των 33 διαδοχικών απορρίψεων παραπόνων και των αξιολογήσεων των χρηστών και των αξιολογήσεων συζήτησης. Θα ήθελα να μειώσετε τον δείκτη ασφάλειας αυτού του ιστότοπου καζίνο.

Εάν η εκτενής επικάλυψη διευθύνσεων IP αναφέρεται ως λόγος, ο χρήστης δεν μπορεί να κάνει τίποτα και η εγγραφή είναι απίθανο να πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το μόνο πράγμα που θα μπορούσε να είναι λάθος με τον ισχυρισμό τους είναι αν μπορούσατε να κοιτάξετε το ίχνος χρημάτων της διεύθυνσης κρυπτονομίσματος που χρησιμοποιώ.

Αν ήμουν το είδος του χρήστη που θα έπαιζε με έναν τέτοιο διπλότυπο λογαριασμό, πιθανότατα θα υπήρχε μια σύνδεση κρυπτονομίσματος.

Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 1 μήνα

Έχω μια ερώτηση για σένα, Jaro .

Δεν νομίζω ότι υπάρχει καμία προοπτική να λυθεί αυτό το ζήτημα ακόμα κι αν παραπονεθούμε στον δικαιοπάροχο.

Υπάρχει κάποιος ιστότοπος στον οποίο μπορείτε πραγματικά να εγγραφείτε, να παίξετε παιχνίδια και να επαληθεύσετε ότι τα καζίνο εμπλέκονται σε κακόβουλες δραστηριότητες όπως σε αυτήν την περίπτωση;

Ένας ιστότοπος καζίνο που χρησιμοποιεί έναν πειρατικό πάροχο που ονομάζεται F1Casino είχε επίσης δείκτη ασφαλείας 8,8, αλλά ήμουν πεπεισμένος ότι το RTP ήταν σίγουρα πλαστό, οπότε όταν έψαξα για πληροφορίες στο διαδίκτυο, βρήκα μια κοινότητα που ερεύνησε το παιχνίδι.

Ο ισχυρισμός μου εδώ είναι ότι το ζήτημα δεν αφορά την απάτη εκ μέρους του παρόχου του παιχνιδιού, αλλά μάλλον ότι υπάρχει απάτη στις πολιτικές λειτουργίας του καζίνο.

Αλλά δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το επαληθεύσετε αυτό.

Μια ιδέα που σκεφτήκαμε ήταν να έχουμε φίλους που ζουν μακριά να δοκιμάσουν το παιχνίδι μόνοι τους ως τρόπο να το δοκιμάσουν, αλλά ακόμα κι αν το βασίζαμε στα αποτελέσματα, πιθανότατα δεν θα παίρναμε αυτό το ποσό πίσω και το καζίνο πιθανώς δεν θα κριθεί ένοχος για οποιαδήποτε αδικοπραγία.

Επομένως, εάν υπάρχουν εντελώς τρίτων, έγκυρες ομάδες κοινότητας στα διαδικτυακά καζίνο, θα θέλαμε να ζητήσουμε έρευνα από τέτοιες ομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 1 μήνα

I'm sorry that we couldn't proceed with your complaint any further, but there is not much our complaint team could do due to the circumstances mentioned in the complaint thread, and Michal has explained it to you:

"I have now gathered information and evidence from the casino team to understand the situation. The initial concern regarding the address change appears to have been resolved by the casino team, so there are no issues with your address. However, the investigation has uncovered additional factors.

We have received evidence of multiple accounts being created by you in quite close succession from the same or very similar IP addresses, using the same device (with the same device ID), and engaging in similar gameplay while claiming the same bonuses. This cannot be dismissed as mere coincidence, especially considering this previous response from you: "As the head of the household, I live alone and no one else can operate my device except for me, right?"

The casino adheres to a strict policy in these matters, and its actions align with the terms and conditions outlined in the rules, as previously communicated by the casino team. Given the evidence, we have to agree with the casino's decision and must close your complaint as rejected."

I hope next time you will be more careful when creating an account at an online casino. It is very important to read the terms every time and stick to those, of course.

Wishing you all the best, and if there is anything we could help you with in the future, please know that we are here for you whenever possible.

πριν από 4 εβδομάδες

Operates on a license that doesn't mean anything. Has a wide history of claiming winners are multi accounting and cheating, yet somehow gets an 8.0 and safe.


They took over 6k from me. Wont even provide specific evidence on what was done.


Read countless other similar stories. Always same reason, multi accounting and cheating.

So either its option 1 or 2.


  1. Seems like the worst software on the planet if EVERYONES multi accounting and cheating.
  2. They just close accounts when they dont want to pay out because their license means nothing.


1. would mean its not safe. Right? Bad software? Not good?

Or.

The one I lean with, 2.

Considering how many similar stories there are out there.


Yet somehow an 8.0 on this casino evaluators site.


Stay safe out there people. Do not bet here.

πριν από 3 εβδομάδες

Θα ήθελα να ρωτήσω τη Romi και για αυτό.

Υπέβαλα μια καταγγελία στη συζήτηση του F1casino τις προάλλες.

Εκείνη την εποχή, η συζήτηση επικεντρώθηκε στα ψεύτικα παιχνίδια και το χαμηλό RTP.

"Φαίνεται ότι τώρα έχει διορθωθεί και η προειδοποίηση έχει αφαιρεθεί."

Έγινε η παρακάτω δήλωση.


Πίστεψα αυτή τη δήλωση, έκανα κατάθεση στο F1casino και την επαλήθευσα ξανά.

Ως αποτέλεσμα, τίποτα δεν έχει αλλάξει στην εταιρική δομή του F1casino και έχουμε τα στοιχεία που το υποστηρίζουν.

Αυτό που έχουν κοινό και το F1casino και το BetPlays είναι τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας τους.

Η BetPlays απέρριψε την αξίωσή μου, αλλά έχετε πραγματικά αποτελεσματικές δυνατότητες έρευνας ή επαλήθευσης;


Παρόλο που δεν έχω απατήσει στη BetPlays, εμπιστεύονται πλήρως τον λόγο της εταιρείας.

Επιπλέον, ορισμένοι γκουρού του καζίνο έχουν κάνει δηλώσεις όπως, "Φαίνεται ότι τώρα έχει επιδιορθωθεί και η προειδοποίηση έχει αφαιρεθεί", συμβάλλοντας έτσι στην απάτη των χρηστών.


Αν και το καθένα έχει διαφορετικό ιδιοκτήτη, οι ενέργειές σας ως γκουρού του καζίνο ήταν συνεπείς στην υπεράσπιση προβληματικών ιστότοπων καζίνο.

Θα ήθελα να επιβληθώ ξανά.

Τόσο το F1casino όσο και το BetPlays εξακολουθούν να διαπράττουν απάτη.

Δείξτε λίγο θάρρος ερευνώντας μόνοι σας τον ιστότοπο του καζίνο.

Η BetPlays έχει στοιχεία ότι συνεχίζει να προσφέρει ψεύτικα παιχνίδια F1casino, τα οποία δεν μπορώ να επαληθεύσω.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Operates on a license that doesn't mean anything. Has a wide history of claiming winners are multi accounting and cheating, yet somehow gets an 8.0 and safe.


They took over 6k from me. Wont even provide specific evidence on what was done.


Read countless other similar stories. Always same reason, multi accounting and cheating.

So either its option 1 or 2.


  1. Seems like the worst software on the planet if EVERYONES multi accounting and cheating.
  2. They just close accounts when they dont want to pay out because their license means nothing.


1. would mean its not safe. Right? Bad software? Not good?

Or.

The one I lean with, 2.

Considering how many similar stories there are out there.


Yet somehow an 8.0 on this casino evaluators site.


Stay safe out there people. Do not bet here.

πριν από 3 εβδομάδες

May I ask you what exactly happened, that they took 6k from you as you said, please?

Maybe our complaint team could have a look at it and help you out if possible.

If we don't know what is behind it, we cannot be sure if they were in right to do something like that or if it really was not fair.

Do you see my point here, please?

We'll wait to read more details about it.

πριν από 3 εβδομάδες

Θα ήθελα να ρωτήσω τη Romi και για αυτό.

Υπέβαλα μια καταγγελία στη συζήτηση του F1casino τις προάλλες.

Εκείνη την εποχή, η συζήτηση επικεντρώθηκε στα ψεύτικα παιχνίδια και το χαμηλό RTP.

"Φαίνεται ότι τώρα έχει διορθωθεί και η προειδοποίηση έχει αφαιρεθεί."

Έγινε η παρακάτω δήλωση.


Πίστεψα αυτή τη δήλωση, έκανα κατάθεση στο F1casino και την επαλήθευσα ξανά.

Ως αποτέλεσμα, τίποτα δεν έχει αλλάξει στην εταιρική δομή του F1casino και έχουμε τα στοιχεία που το υποστηρίζουν.

Αυτό που έχουν κοινό και το F1casino και το BetPlays είναι τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας τους.

Η BetPlays απέρριψε την αξίωσή μου, αλλά έχετε πραγματικά αποτελεσματικές δυνατότητες έρευνας ή επαλήθευσης;


Παρόλο που δεν έχω απατήσει στη BetPlays, εμπιστεύονται πλήρως τον λόγο της εταιρείας.

Επιπλέον, ορισμένοι γκουρού του καζίνο έχουν κάνει δηλώσεις όπως, "Φαίνεται ότι τώρα έχει επιδιορθωθεί και η προειδοποίηση έχει αφαιρεθεί", συμβάλλοντας έτσι στην απάτη των χρηστών.


Αν και το καθένα έχει διαφορετικό ιδιοκτήτη, οι ενέργειές σας ως γκουρού του καζίνο ήταν συνεπείς στην υπεράσπιση προβληματικών ιστότοπων καζίνο.

Θα ήθελα να επιβληθώ ξανά.

Τόσο το F1casino όσο και το BetPlays εξακολουθούν να διαπράττουν απάτη.

Δείξτε λίγο θάρρος ερευνώντας μόνοι σας τον ιστότοπο του καζίνο.

Η BetPlays έχει στοιχεία ότι συνεχίζει να προσφέρει ψεύτικα παιχνίδια F1casino, τα οποία δεν μπορώ να επαληθεύσω.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Our data team works hard to collect all the information and check everything regarding all online casinos in our database every day.

If the warning was removed, that means we have information that we always check carefully; nothing is wrong with the games.

If you feel differently or have any kind of proof of fake games, please contact the game provider regarding this. Unfortunately, it is nothing more; we could be of any help to you here.

You can also try to contact a lawyer regarding your issue if you feel the need, of course.

I hope you will be able to get the results you wish for so you can feel at peace.

We would of course appreciate any relevant information that is also adequate regarding your findings.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

They closed my account. Told me I'm breaching terms and conditions. Citing rules 3 and 9 in particular. Which are, multi accounting, and cheating. Dozens of other people have had the same thing happen to them. Real gamblers. People with money. Always the same reason.


-So if everyone's cheating and multi accounting maybe the site isn't safe?


Had a withdrawal of 2193 euro pending. Over 4000 euro in my account. Just suddenly closed.


In emails they will not provide what multi accounting nor what cheating. They just repeat same answers.


There's NOTHING a complaint on casinogurufi will do. Their license isn't legitimate. But a clear WARNING to other people should be placed. The person above me seems to have been blamed on the same reason.


The problem with is none of the moderators on this site have placed real money in this site or some others that are deemed safe. They don't know what people have gone through.


https://www.trustpilot.com/review/www.betplays.com?stars=1 these are the real reviews and they are scary.



" Dear Customer,


Following a thorough review of your betting activity, we have identified violation of our General Terms and Conditions. As a result, your account has been suspended, and any winnings associated with these breaches will not be paid.


We encourage you to review our rules, specifically Betting Rule 3 and Rule 9, which are detailed in our General Terms and Conditions. You can access them using the link below:

https://www.betplays.com/Rules/en/17252/General-Terms-and-Conditions/


If you have any questions or require further clarification, please do not hesitate to reach out to our support team.


Best Regards,

BetPlays Team "




" Dear Customer,


We regret to inform you that after conducting a thorough review of your recent betting activity, we have identified certain actions that are in violation of our General Terms and Conditions. As a result, your account has been suspended, and any winnings associated with this activity will not be paid out.


We take these matters very seriously in order to maintain the fairness and integrity of our platform for all users. We encourage you to review Betting Rule 3, Rule 9 for more details on the specific regulations that apply to your case. You can access the relevant section of our terms and conditions using the following link:

https://www.betplays.com/Rules/en/17252/General-Terms-and-Conditions/


If you have any further questions or concerns regarding this decision, please feel free to contact us. However, please note that this suspension is final unless new, relevant information is presented.


Thank you for your understanding.


Best regards,

BetPlays Team "



Wont respond to providing specific details.


Tested over 200 casinos. This is top 10 scam casinos.


The fact whoever upholds Betplays rating hasn't even tested it, and you consider yourself a casino evaluator is mindblowing.


Go test real money on it. Hire a real person to do tests with real money. Maybe trust the people on this casino who have had negative experiences. There are dozens to read from. Pages. Of robberies.

Yet safe. And a link to it. Pretty disgusting.

kassan7
πριν από 3 εβδομάδες

Unfortunately there's nothing you can do. And there's nothing casinogurufi can do. Betplays has done the same thing to me and dozens of other people.


Your money is gone.

Stay safe out there.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Έχω κάνει ήδη μια κατάθεση για να το επιβεβαιώσω και διαπίστωσα ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει.

Ρόμι

Εσείς ο ίδιος είπατε "Φαίνεται ότι έχει διορθωθεί τώρα και η προειδοποίηση αφαιρέθηκε".

Λένε ότι αυτό σημαίνει ότι τα παιχνίδια είναι καλά, αλλά πιστεύω ότι εξακολουθούν να προσφέρονται ψεύτικα παιχνίδια.

Το έχω ήδη αναφέρει στο ερευνητικό τμήμα του CasinoGuru.

Στη Betplays, οι χειριστές μπήκαν στον εξωφρενικό κόπο να αλλάξουν τα προσωπικά μου στοιχεία χωρίς την άδειά μου, και ωστόσο έχουν επικυρώσει τους ισχυρισμούς τους ως αθώους και υποστηρίζουν τη δήμευση των κεφαλαίων μου.

Δεν ξέρω σε ποια κατεύθυνση είναι αναρτημένος ο δείκτης ασφαλείας του CasinoGuru.

Για χρήστες, νομίζω ότι το 1 θα ήταν πιο κατάλληλο από το 8, αλλά αν είναι για έναν επαγγελματία, το 8 μπορεί να είναι κατάλληλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Biff
πριν από 3 εβδομάδες

No , but 8 months ago they confiscated 6382 and give me back my deposit 400 eur, of course for the same reasons that exist only for them terms 3 and 9 😉

jamelbenaichaoui
πριν από 3 εβδομάδες

I'm sorry for your financial loss.


You had it done to you before me. And you tried to warn people on this site. I thank you for your effort.


But for some reason casinogurufi didn't take you serious enough and this site is still ranked an 8.0 and they have a direct link to it..

1...7 8 9...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα