ηλεκτρονικό μήνυμα απεσταλμένο σε complaints@gaming-curacao.com , 24 ώρες μετά μου απάντησαν θέλοντας να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες, έστειλα ότι μπορούσα, θα δούμε τι θα μου απαντήσουν..
email sent to complaints@gaming-curacao.com , 24 hours later they replied wanting to know more details, I sent what I could, we will see what they will answer me..
Γεια σου φίλε, υπάρχει κανένα νέο;
Hi friend, is there any news?
Ciao amico, ci sono novità?
Γεια σας, μόλις έλαβα αυτό το μήνυμα σήμερα από sbgok@protonmail.com
"Σας ευχαριστούμε για το ερώτημά σας.
Λόγω περιορισμένης χωρητικότητας σε συνδυασμό με ασθένεια, δεν θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας πιο σύντομα από τη στιγμή που έχουμε συνηθίσει.
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για αυτό.
Έχει λυθεί η υπόθεσή σας στο μεταξύ;
Εάν όχι, σχετικά με τις πληροφορίες που παρείχατε, χειριζόμαστε πολλές παρόμοιες υποθέσεις και το Ίδρυμα μπορεί να είναι σε θέση να σας βοηθήσει. Ίσως είναι καλύτερο να ξεκινήσετε με τη συζήτηση της υπόθεσής σας μέσω τηλεφώνου μέσω Whatsapp.
Ποια μέρα και ώρα θα σας ταίριαζε περισσότερο;
Ο αριθμός μου από τον οποίο θα καλέσω είναι +34 643 593 483
Σε ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ σας,"
Ελπίζω να μιλούν γαλλικά, θα τους στείλω ένα μήνυμα με το whatsapp πρώτα..
Hello ,i've just received this mail today from sbgok@protonmail.com
"Thank you for your inquiry.
Due to limited capacity combined with illness, we could not get back to you more soon as we are used to.
We sincerely apologise for that.
Is your case solved in the meantime?
If not, regarding the information you provided, we handle many similar cases and the Foundation might be able to help you.Maybe it is best to start with discussing your case by phone via Whatsapp.
What day and time would suit you best?
My number from which I will call is +34 643 593 483
Awaiting your reply,"
I hope they speak french, i will send them a message by whatsapp first..
ακόμα και σε μένα αφού κέρδισα μερικά στοιχήματα στη σειρά και έφτασα τα 1000€ (θα έχω κάνει 300€ σε καταθέσεις πάνω κάτω από τότε που άνοιξα τον λογαριασμό) και αφού έστειλα όλα τα περίεργα έγγραφα και selfies που μου ζήτησαν να κάνω ανάληψη , μου έκλεισαν τον λογαριασμό κρατώντας όλα τα χρήματα, λέγοντας ότι έχω παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις, κάτι που προφανώς δεν ισχύει. Εάν έχετε ενημερώσεις ή έχετε βρει έναν τρόπο να υποβάλετε ένσταση ή να κάνετε κάτι, ενημερώστε με, ευχαριστώ
even to me after winning a few bets in a row and reaching €1000 (I will have made €300 in deposits more or less since I opened the account) and after sending all the strange documents and selfies that they asked me to make a withdrawal, they closed my account keeping all the money, saying that I had broken the terms and conditions, which is obviously not true. If you have updates or have found a way to appeal or do something let me know thanks
anche a me dopo aver vinto qualche scommessa di fila ed essere arrivato a 1000€ (avrò fatto 300 euro di depositi piu o meno da quando avevo aperto il conto) e dopo aver inviato tutti i documenti e selfie strani che mi chiedevano per poter fare un prelievo,mi hanno chiuso il conto tenendosi tutti i soldi, dicendo che avevo infranto i termini e condizioni, cosa ovviamente non vera. Se avete aggiornamenti o avete trovato un modo per appellarvi o fare qualcosa fatemelo sapere grazie
Γεια σας, λυπάμαι πολύ, δεν σας είπαν ποιους Όρους παραβιάσατε; Αυτό σίγουρα θα ήταν καλό να το γνωρίζουμε. Επίσης, στοιχηματίσατε μόνο σε αθλήματα ή έπαιξατε κουλοχέρηδες;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hello, I'm so sorry, did they not tell you what Terms you violated ? That would definitely be good to know. Also, did you bet only on sports or did you play some slots ?
Please let me know.
Μόνο αθλητικά, μου είπαν ότι παραβιάστηκαν οι όροι αλλά τα σημεία που αναφέρθηκαν περιείχαν με τη σειρά τους πολλά άλλα υποσημεία και επομένως δεν μου είπαν τον πραγματικό λόγο για τον οποίο έκλεισε ο λογαριασμός. Ρώτησα ποιον όρο ακριβώς είχα παραβιάσει αλλά δεν ήθελαν να μου πουν
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Μόνο αθλητικά, μου είπαν ότι παραβιάστηκαν οι όροι αλλά τα σημεία που αναφέρθηκαν περιείχαν με τη σειρά τους πολλά άλλα υποσημεία και επομένως δεν μου είπαν τον πραγματικό λόγο για τον οποίο έκλεισε ο λογαριασμός. Ρώτησα ποιον όρο ακριβώς είχα παραβιάσει αλλά δεν ήθελαν να μου πουν
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Γεια, με απάτησαν επίσης η betplays.com, απευθύνθηκα σε μια δικηγορική εταιρεία και σε διάφορες ενώσεις που παρέχουν βοήθεια σε παίκτες που είναι θύματα των καζίνο του Κουρασάο. Δυστυχώς, καμία αποζημίωση μέχρι σήμερα, αλλά συνεχίζω τη μάχη μου
Hi, I was also scammed by betplays.com, I turned to a law firm and several associations that provide help to players who are victims of Curacao casinos. Unfortunately, no compensation to date, but I continue my battle
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com, mi sono rivolto ad uno studio legale e a diverse associazioni che forniscono aiuto ai giocatori vittime dei casinò di Curacao. Fino ad oggi nessun risarcimento purtroppo, ma io continuo la mia battaglia
Μου είπαν το ίδιο πράγμα, υπήρχαν ρυθμιστικές αρχές σε αυτήν την απάτη. Επιπλέον, δεν έχουν πλέον άδεια από το gaming curacao, άλλαξαν την άδειά τους σε anjoun gaming, αυτή η εταιρεία παραμένει μια σκοτεινή εταιρεία που αρχίζει να λειτουργεί και εξακολουθεί να επιτρέπεται να παίρνει καταθέσεις, μόλις δουν έναν νικητή, κρατούν τα χρήματά σας ακόμη και τα χρήματα που καταθέσατε και τα κέρδη φυσικά και δεν υπάρχουν συνέπειες για αυτά. 0 Δικαιοσύνη, ποτέ ξανά στοίχημα με offshore εταιρείες με αυτές τις άδειες. Τους ζήτησα να επιστρέψουν την κατάθεσή μου, καθώς δεν έχασα, δεν μου έδωσαν ούτε την κατάθεσή μου πίσω εδώ και ένα χρόνο.
Επεξεργασία: και εξακολουθούν να έχουν βαθμολογία ασφαλείας 8.0/10, είναι ένα αξιολύπητο αστείο
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Γεια, τι απογοήτευση, πραγματικά παρατήρησα ότι άλλαξαν άδεια, είναι καταραμένοι
Hi, what a disappointment, I actually noticed that they changed their license, they are damned
Ciao, che delusione, in effetti ho notato che hanno cambiato licenza, sono dei maledetti
Μόνο αθλητικά, μου είπαν ότι παραβιάστηκαν οι όροι αλλά τα σημεία που αναφέρθηκαν περιείχαν με τη σειρά τους πολλά άλλα υποσημεία και επομένως δεν μου είπαν τον πραγματικό λόγο για τον οποίο έκλεισε ο λογαριασμός. Ρώτησα ποιον όρο ακριβώς είχα παραβιάσει αλλά δεν ήθελαν να μου πουν
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Γεια σας, είναι κρίμα και λυπάμαι για αυτό που έπρεπε να αντιμετωπίσετε. Είδα από το στιγμιότυπο ότι το καζίνο έκανε έφεση σε κάποιο σημείο 3 και 9. Υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο γραμμένο εκεί ή όχι;
Δυστυχώς, εμείς στο Casino.Guru δεν ασχολούμαστε με αθλητικά στοιχήματα γιατί δεν έχουμε ειδικούς σε αυτό, οπότε μάλλον δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε σε αυτή την περίπτωση. Αλλά αν σας ενδιαφέρει, εδώ είναι οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να προσπαθήσετε να λάβετε βοήθεια.
Σύνδεσμοι μπορείτε να βρείτε εδώ:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Πιστεύετε ότι θα δαγκώσετε τη σφαίρα και θα κάνετε μια καταγγελία εκεί;
Hello, that's a shame and I'm sorry for what you had to face. I saw from the screenshot that the casino appealed some point 3 and 9. Is there something more specific written there or not ?
Unfortunately, we at Casino.Guru do not deal with sports betting because we do not have experts in it, so we probably cannot help you in this case. But if you are interested, here are the links where you can try to get help.
Links can be found here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Do you think you'll bite the bullet and file a complaint there ?
Μου είπαν το ίδιο πράγμα, υπήρχαν ρυθμιστικές αρχές σε αυτήν την απάτη. Επιπλέον, δεν έχουν πλέον άδεια από το gaming curacao, άλλαξαν την άδειά τους σε anjoun gaming, αυτή η εταιρεία παραμένει μια σκοτεινή εταιρεία που αρχίζει να λειτουργεί και εξακολουθεί να επιτρέπεται να παίρνει καταθέσεις, μόλις δουν έναν νικητή, κρατούν τα χρήματά σας ακόμη και τα χρήματα που καταθέσατε και τα κέρδη φυσικά και δεν υπάρχουν συνέπειες για αυτά. 0 Δικαιοσύνη, ποτέ ξανά στοίχημα με offshore εταιρείες με αυτές τις άδειες. Τους ζήτησα να επιστρέψουν την κατάθεσή μου, καθώς δεν έχασα, δεν μου έδωσαν ούτε την κατάθεσή μου πίσω εδώ και ένα χρόνο.
Επεξεργασία: και εξακολουθούν να έχουν βαθμολογία ασφαλείας 8.0/10, είναι ένα αξιολύπητο αστείο
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Προσπάθησες και εσύ να κάνεις κάπου καταγγελία; Δείτε τους συνδέσμους που έστειλα στην προηγούμενη απάντησή μου.
Δυστυχώς ο Δείκτης Ασφαλείας δεν αντικατοπτρίζει τα αθλητικά στοιχήματα και τα προβλήματά του. Δεδομένου ότι δεν έχουμε ειδικούς ή υποκατάστημα, δεν ασχολούμαστε με τέτοια παράπονα επειδή δεν έχουμε επαρκή διορατικότητα, επομένως θα ήταν άδικο να αλλάξουμε τον δείκτη ασφάλειας με βάση τέτοια πράγματα.
Νομίζω ότι είναι κατανοητό. 🙁
Did you also try to file a complaint somewhere ? Look at the links I sent in my previous reply.
Unfortunately the Safety Index does not reflect sports betting and its problems. Since we don't have experts or a branch, we don't deal with such complaints because we don't have enough insight, so it would be unfair to change the safety index based on such things.
I think that's understandable. 🙁
Φαίνεται ότι είμαι ο μεγαλύτερος χαμένος εδώ. Μου έκλεψαν 24 χιλ. Δείτε το γράμμα που μόλις τους έστειλα.
Νομικό Τμήμα της Betplays
Λεωφόρος Διγενή 3 γρίβα, Οικία Πατσαλού
6030, Λάρνακα, Κύπρος
Επίσημη καταγγελία: Παράνομη αναστολή λογαριασμού και μη πληρωμή κεφαλαίων
Αγαπητέ νομικό τμήμα της Betplays,
Σας γράφω για να απαιτήσω επισήμως την άμεση αποκατάσταση του λογαριασμού μου και την αποδέσμευση του πλήρους υπολοίπου μου των 24.115,03 $, το οποίο έχω κερδίσει νόμιμα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της πλατφόρμας σας.
Αρχικά έγραψα στη Betplays στις 24 Μαΐου 2024 και στοιχηματίστηκα αποκλειστικά σε αθλήματα μέσω της πλατφόρμας σας. Μετά την ανάληψη ενός μικρού ποσού στις 11 Ιουνίου 2024, το οποίο έγινε αποδεκτό από το οικονομικό σας τμήμα, κατέθεσα ξανά 5.000 $ στις 29 Αυγούστου 2024. Ακολούθησαν άλλα 3.000 $, όπως επιβεβαιώθηκε από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχω αποθηκεύσει. Αύξησα με επιτυχία το υπόλοιπο του λογαριασμού μου στα 24.115,03 $ μέσω νόμιμων στοιχηματικών δραστηριοτήτων. Μετά από αυτό, ο λογαριασμός μου περιορίστηκε αδίκως στο 1 $ ανά στοίχημα, παρόλο που έπαιξα πλήρως σύμφωνα με τους κανόνες.
Στη συνέχεια προσπάθησα να αποσύρω τα χρήματά μου και μετά από αναμονή για μία εβδομάδα, ενημερώθηκα στις 16 Σεπτεμβρίου 2024 ότι ο λογαριασμός μου είχε τεθεί σε αναστολή λόγω εικαζόμενων παραβιάσεων των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων σας, συγκεκριμένα σύμφωνα με τους Κανόνες 3 (Πολλαπλοί Λογαριασμοί) και 9 (Εγκληματική δραστηριότητα, συμπαιγνία & εξαπάτηση).
Ενημερωθείτε για τα ακόλουθα:
Χωρίς πολλούς λογαριασμούς: Δεν έχω δημιουργήσει ή λειτουργήσει ποτέ περισσότερους από έναν λογαριασμούς με την Betplays. Έχω χρησιμοποιήσει μόνο έναν λογαριασμό, στον οποίο έχω πρόσβαση αποκλειστικά από τον υπολογιστή, τον φορητό υπολογιστή και το κινητό μου. Ποτέ δεν έχω μοιραστεί ή αποκαλύψει τα στοιχεία του λογαριασμού μου με κανέναν.
Καμία εγκληματική δραστηριότητα ή συμπαιγνία: Δεν έχω εμπλακεί ποτέ σε καμία εγκληματική δραστηριότητα, συμπαιγνία ή δόλια συμπεριφορά όπως περιγράφεται στον κανόνα 9 σας. Όλη η δραστηριότητα στοιχηματισμού μου έχει διεξαχθεί ανεξάρτητα και δίκαια. Δεν έχω καμία ανάμειξη σε συμπαιγνία ή ανταλλαγή πληροφοριών με άλλους παίκτες, ούτε έχω προσπαθήσει να χειραγωγήσω την πλατφόρμα με οποιονδήποτε τρόπο.
Πλήρης συμμόρφωση: Έχω συμμορφωθεί με όλους τους ισχύοντες κανόνες, συμπεριλαμβανομένης της υποβολής των εγγράφων επαλήθευσης της ταυτότητάς μου, τα οποία έχει εγκρίνει η ομάδα σας, και έχω αποδείξεις για όλες τις συναλλαγές, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις επικοινωνίες μεταξύ εμένα και της Betplays. Το ιστορικό στοιχηματισμού μου δείχνει ξεκάθαρα τη συμμόρφωσή μου με τους όρους σας και έχω αποδείξεις για κάθε στοίχημα που τοποθετήθηκε και τα υπόλοιπα μου.
Η απόφασή σας να αναστείλετε τον λογαριασμό μου και να χάσετε το υπόλοιπό μου χωρίς επαρκή αιτία παραβιάζει τις συμβατικές σας υποχρεώσεις και τις αρχές του ευ αγωνίζεσθαι. Με το παρόν απαιτώ την άμεση επαναφορά του λογαριασμού μου και την πλήρη αποδέσμευση του υπολοίπου μου ύψους 24.115,03 $.
Η μη συμμόρφωση με αυτό το αίτημα εντός 48 ωρών θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω νομικές ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης, ενδεικτικά, αναφοράς της πλατφόρμας σας στις σχετικές ρυθμιστικές αρχές (Comoros Licensing Authorities, TrustPilot, Casino-Guru) , με την έναρξη επίσημης νομικής αξίωσης για την ανάκτηση του κεφάλαια και ζητά αποζημίωση για αθέτηση σύμβασης και αδικαιολόγητο πλουτισμό.
Ελπίζω ότι αυτό το θέμα μπορεί να επιλυθεί φιλικά και άμεσα.
Looks like I'm the biggest loser here. They stole 24k from me . Check out the letter I just sent them.
Betplays Legal Department
3 griva Digeni Avenue, Patsalos House
6030, Larnaca, Cyprus
Formal Complaint : Unlawful Account Suspension and Non-Payment of Funds
Dear Betplays Legal Department,
I am writing to formally demand the immediate reinstatement of my account and the release of my full balance of $24,115.03, which I have legally earned under your platform's terms and conditions.
I initially signed up with Betplays on May 24, 2024, and have wagered exclusively on sports through your platform. After withdrawing a small amount on June 11, 2024 which was accepted by your financial department, I redeposited $5,000 on August 29 2024. Followed by another $3,000, as confirmed by emails I have saved. I successfully increased my account balance to $24,115.03 through legitimate betting activities. After doing so, my account was unfairly restricted to $1 per bet, despite playing fully within the rules.
I then attempted to withdraw my funds, and after waiting for one week, I was informed on September 16th 2024 that my account had been suspended due to alleged violations of your General Terms and Conditions, specifically under Rules 3 (Multi-Accounts) and 9 (Criminal Activity, Collusion & Cheating).
Please be advised of the following:
No Multi-Accounts: I have never created or operated more than one account with Betplays. I have used only one account, which I have accessed solely from my computer, laptop, and cell phone. I have never shared or disclosed my account details with anyone.
No Criminal Activity or Collusion: I have never engaged in any criminal activity, collusion, or fraudulent behavior as outlined in your Rule 9. All my wagering activity has been conducted independently and fairly. I have no involvement in collusion or sharing of information with other players, nor have I attempted to manipulate the platform in any way.
Full Compliance: I have complied with all the applicable rules, including submitting my identity verification documents, which your team has approved, and have proof of all transactions, emails, and communications between myself and Betplays. My wagering history clearly demonstrates my compliance with your terms, and I have evidence of every wager placed and my balances.
Your decision to suspend my account and forfeit my balance without sufficient cause violates your contractual obligations and the principles of fair play. I hereby demand the immediate reinstatement of my account and the full release of my balance in the amount of $24,115.03.
Failure to comply with this request within 48 hours will result in further legal action, including but not limited to reporting your platform to relevant regulatory authorities (Comoros Licensing Authorities, TrustPilot, Casino-Guru) , initiating a formal legal claim for the recovery of my funds, and seeking damages for breach of contract and unjust enrichment.
I hope this matter can be resolved amicably and promptly.
Πείτε με λεπτομέρεια, αλλά δεν θα θεωρούσα εμάς ή την TrustPilot ως "σχετικές ρυθμιστικές αρχές".
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν ασχολούμαστε άμεσα με αθλητικό στοίχημα ή κάτι παρόμοιο. Ως αποτέλεσμα, οι σχετικές κριτικές χρηστών και παράπονα είναι πιθανό να απορριφθούν. Είναι σωστό να πούμε ότι έχετε ποντάρει μόνο στον αθλητισμό; Απλώς προσπαθώ να αποφύγω τις λανθασμένες υποθέσεις.
Call me a detailist, but I would not consider us or TrustPilot to be "relevant regulatory authorities".
In any event, you should be aware that we do not deal with sports betting or anything similar right away. As a result, relevant user reviews and complaints are likely to be rejected. Is it accurate to say that you have only bet on sports? Just trying to steer clear of erroneous assumptions.
Ναι είναι ακριβές. Χρησιμοποίησα τον ιστότοπο μόνο για αθλητικό στοίχημα. Επίσης, καταλαβαίνω ότι δεν είστε ρυθμιστικός υπάλληλος. Το έβαλα απλώς εκεί για να τους ενημερώσω ότι θα ενημερώσω τους χρήστες για την κακή πρακτική τους. Επιπλέον, αφού είδαμε στον πιλότο του Trust ότι πολλοί άνθρωποι εξαπατήθηκαν πρόσφατα, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι αυτός ο ιστότοπος θα χάσει την άδεια χρήσης του.
Το 24k δεν είναι αστείο...
Yes it is accurate. I only used the site for sportsbetting. Also, I understand you are not a regulatory official. I simply put that there to let them know that I will be informing users of their mal practice. Plus after seeing on Trust pilot that a bunch of people all got scammed recently, we need to make sure this site loses their license.
24k is no joke...
Ναι, βλέπω. Είναι πραγματικά σοβαρό!
Εκτιμώ την εξήγηση. Ο μόνος μου στόχος είναι να αποφύγω τυχόν πιθανές παρεξηγήσεις.
Θα πρέπει επίσης να ξεκαθαρίσω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να «τιμωρήσουμε» τους διαδικτυακούς στοιχηματιστές. Νομίζω ότι "εμείς" μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι θα καταλήξετε σε μια δίκαιη επίλυση, πιθανώς με τον πάροχο της άδειας.
Yes, I see. It really is serious!
I appreciate the explanation. My only goal is to steer clear of any potential misunderstandings.
I should also make it clear that there is nothing we can do to "punish" online bookmakers. I think "we" can only hope that you come to a just resolution, probably with the license provider.
Αγαπητέ casinoguru, βοήθησε, δημιούργησα έναν λογαριασμό στα στοιχήματα πριν από περίπου ένα μήνα. Έκανα μια κατάθεση και κέρδισα μερικά στοιχήματα. Έχω περάσει την πλήρη επαλήθευση. Διέταξα μια ανάληψη, αλλά μετά από μια εβδομάδα απορρίφθηκε λόγω παραβίασης των κανονισμών στοιχήματος, σημείο νούμερο 3. Αυτό το σημείο αφορά το στοίχημα όταν λάβατε μπόνους. Έπρεπε να πάρω μπόνους χωρίς κατάθεση. Είχα 700 ευρώ στον λογαριασμό μου στο καζίνο και μου τα πήραν χωρίς λόγο. Δεν έκανα τίποτα λάθος. Με κατηγόρησαν για πράγματα που δεν έκανα και τα χρήματα που κέρδισα ειλικρινά τα πήρε το καζίνο.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Λυπάμαι πραγματικά για την εμπειρία σας από αυτό το καζίνο.
Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει καταγγελία και εδώ, αλλά δυστυχώς, καθώς βλέπω ότι το θέμα σχετίζεται μόνο με αθλητικά στοιχήματα, δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε.
Πρέπει να περιμένετε να το διερευνήσει ο υπεύθυνος επίλυσης παραπόνων της υπόθεσής σας και στη συνέχεια θα σας ενημερώσει πώς να προχωρήσετε περαιτέρω.
I am really sorry about your experience from this casino.
I can see that you have already submitted a complaint here as well, but unfortunately, as I can see that the issue is related to sports betting only, I am not sure that we could be able to help.
You need to wait for the complaint resolver of your case to investigate it and then will let you know how to proceed further.
Αγαπητέ casinoguru, βοήθησε, δημιούργησα έναν λογαριασμό στα στοιχήματα πριν από περίπου ένα μήνα. Έκανα μια κατάθεση και κέρδισα μερικά στοιχήματα. Έχω περάσει την πλήρη επαλήθευση. Διέταξα μια ανάληψη, αλλά μετά από μια εβδομάδα απορρίφθηκε λόγω παραβίασης των κανονισμών στοιχήματος, σημείο νούμερο 3. Αυτό το σημείο αφορά το στοίχημα όταν λάβατε μπόνους. Έπρεπε να πάρω μπόνους χωρίς κατάθεση. Είχα 700 ευρώ στον λογαριασμό μου στο καζίνο και μου τα πήραν χωρίς λόγο. Δεν έκανα τίποτα λάθος. Με κατηγόρησαν για πράγματα που δεν έκανα και τα χρήματα που κέρδισα ειλικρινά τα πήρε το καζίνο.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Γεια σας, εξαπάτησα κι εμένα η betplays.com, λυπάμαι που σας ενημερώνω ότι δυστυχώς δεν θα βλέπετε πλέον τα χρήματά σας. Μάταια έχω κάνει πολλές καταγγελίες, αυτοί οι κλέφτες έχουν αλλάξει άδεια
Hi, I was scammed by betplays.com too, I'm sorry to inform you that unfortunately you will no longer see your money. I have filed many complaints in vain, those thieves have changed their license
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com mi dispiace informarti che purtroppo non vedrai più i tuoi soldi. Ho inoltrato tanti reclami inutilmente, quei ladri hanno cambiato licenza
Είμαι Ιάπωνας παίκτης
Βρήκα αυτό το νήμα και θα δημοσιεύσω και εκεί το παράπονό μου και την προειδοποίησή μου.
Όπως ήδη γράφτηκε εδώ, οι πρωτοπόροι μπορεί να έχουν ήδη καταλάβει, αλλά αυτός ο ιστότοπος καζίνο διαπράττει απάτη.
Και δυστυχώς, όταν εξετάζετε τον αριθμό των διαδοχικών αρνήσεων στο φόρουμ αξιώσεων από την προοπτική, δεν φαίνεται ότι το CasinoGuru λειτουργεί ως ιστότοπος διαιτησίας όταν πρόκειται για αυτόν τον ιστότοπο καζίνο.
Δεν θέλω να γράψω τέτοιο παράπονο γιατί με βοήθησε άλλος ιστότοπος, αλλά υποβλήθηκε στις: 5 Δεκεμβρίου 2023
Από τις 31 αξιώσεις από τότε, οι 28 έχουν καταδικαστεί κατά του παίκτη διαδοχικά.
Τα αντικείμενα μόλις κατασχέθηκαν και είμαι ακόμα στη διαδικασία επικοινωνίας με το άλλο μέρος και δημοσίευσης της καταγγελίας μου, αλλά θα ήθελα όλοι να ρίξετε μια ματιά στη σειρά των αλληλεπιδράσεων που είχα μέχρι τώρα.
Αυτός ο ιστότοπος με κατηγορεί για εξαπάτηση.
Ωστόσο, δεν έχω συμμετάσχει σε τέτοια συμπεριφορά και δεν υπάρχει περίπτωση να δημιούργησα πολλούς λογαριασμούς ή να συνεργάστηκα με άλλους.
Είναι πιθανό ότι μετά από λίγο πέρα δώθε, η BetPlays θα παράσχει κάποια κατασκευασμένα στοιχεία και το CasinoGuru θα αποφανθεί ως θύμα.
Ωστόσο, όπως προαναφέρθηκε, οι 28 διαδοχικές απολύσεις από τις 31 υποθέσεις είναι ένας ασυνήθιστος αριθμός για αυτόν τον ιστότοπο διαιτησίας. (3 από αυτές τις υποθέσεις δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.)
Το CasinoGuru θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη και να επανεξετάσει εσωτερικά αυτές τις 28 διαδοχικές αποφάσεις.
Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν πολλοί άλλοι παίκτες εκτός από εμένα που έχουν κατασχεθεί τα κέρδη τους για αβάσιμους λόγους.
Αποφάσισα να εγγραφώ αφού είδα αυτή τη βαθμολογία.
Δεν είμαι σίγουρος αν έχουν εγγραφεί μέσω αυτού του συνδέσμου, αλλά έχω εγγραφεί μέσω αυτής της ομάδας καζίνο πολλές φορές.
Επειδή εμπιστευόμουν αυτόν τον ιστότοπο κριτικής κάθε φορά.
Αυτό το περιστατικό με κάνει να πιστεύω ότι το να συνεχίσεις να τους εκτιμάς τόσο ψηλά είναι λάθος στη φιλοσοφία σου.
Και θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς τους διαιτητές του Γκουρού του Καζίνο.
Τα άτομα που κάνουν παράπονα στις συζητήσεις είναι πρωτοπόροι στο καζίνο και πολλοί βετεράνοι έχουν επίσης πέσει θύματα του προβλήματος.
Γιατί του δίνετε δείκτη ασφαλείας 8,0 όταν υπάρχουν τόσα προβλήματα;
Στην περίπτωση ενός αρχάριου σαν εμένα, η απάντηση μπορεί να μην είναι ένας αξιόπιστος παράγοντας από μόνη της, αλλά υπάρχουν πολλοί ισχυρισμοί και Junior Adepts και Junior Apprentices στο σύστημά σας.
Παρά το γεγονός ότι πολλοί αξιόπιστοι πρωτοπόροι πέφτουν θύματα και προειδοποιήσεις στις συζητήσεις, φαίνεται ότι δίνεται δωρεάν στον ιστότοπο ένα πάσο για να βγάλει χρήματα.
Εξηγήστε γιατί αγνοείτε τα παράπονα αξιόπιστων μελών στην πλατφόρμα σας και δίνετε περιθώρια σε δόλια καζίνο.
I'm a Japanese player
I found this thread and will post my complaint and warning there as well.
As already written here, pioneers may already understand, but this casino site is committing fraud.
And unfortunately, when you look at the number of consecutive denials on the claims forum in perspective, it does not seem like CasinoGuru is acting as an arbitration site when it comes to this casino site.
I don't want to write such a complaint because I have been helped by another site, but Submitted on: December 5, 2023
Of the 31 claims since then, 28 have been ruled against the player in succession.
The items have just been confiscated, and I am still in the process of communicating with the other party and posting my complaint, but I would like you all to take a look at the series of interactions I have had so far.
This site is accusing me of cheating.
However, I have not engaged in such behavior, and there is no way I created multiple accounts or colluded with others.
It is likely that after some back and forth, BetPlays will provide some fabricated evidence and CasinoGuru will rule as the victim.
However, as mentioned above, 28 consecutive dismissals out of 31 cases is an unusual number for this arbitration site. (3 of those cases have not yet been decided.)
CasinoGuru should take responsibility and internally re-examine these 28 consecutive rulings.
I'm sure there are many other players besides me who have had their winnings confiscated for unfounded reasons.
I decided to register after seeing this rating.
I'm not sure if they registered via this link, but I have registered through this casino group many times.
Because I trusted this review site each time.
This incident makes me believe that continuing to hold them in such high regard is a mistake in your philosophy.
And I would like to ask all of you Casino Guru arbitrators.
The people making complaints in the discussions are casino pioneers, and many veterans have also fallen victim to the problem.
Why are you giving it a safety index of 8.0 when there are so many issues?
In the case of a newbie like me, the answer may not be a reliable factor in itself, but there are many claims and Junior Adepts and Junior Apprentices in your system.
Despite many reputable pioneers falling victim and warnings in the discussions, it appears the site is being given a free pass to make money.
Please explain why you are ignoring the complaints of trustworthy members on your platform and giving leeway to fraudulent casinos.
私は日本のプレイヤーです
こちらのスレッドを発見してこちらにも苦情、警告を記載します。
既にこちらに書かれている、先駆者の皆さんは理解されているかもしれないが、こちらのカジノサイトは詐欺行為を働いております。
そして、残念ながらクレームフォーラムの連続的な却下された数を俯瞰的に見た場合、このカジノサイトに関しては、カジノグルは仲裁サイトとして活動されてないように思えます。
私自身、別サイトで助けていただいたこともあり、このようなクレームを書きたくはありませんが、提出日: 2023年12月5日
これ以降のクレームで31件中28件が、連続してプレイヤーに不利な裁定を下されています。
没収されたばかりで、まだ相手方とやり取りをし、クレームも投稿したばかりですが、皆さんにはこの後の私の一連のやり取りを確認していただきたい。
こちらのサイトは私が不正行為を働いたと難癖をつけてきています。
しかし、私はそのような行為をした事実はなく、複数アカウントの作成や共謀などはあり得ません。
恐らくBetPlaysはある程度のやり取りののち、適当に捏造した証拠を提供し、カジノグルは被害者の立ち位置として裁定を下すことでしょう。
しかし、上記でも書きましたように、31件中28件の連続却下は、こちらの仲裁サイトとして異常な個数です。(うち3件は、まだ裁定が下ってない)
カジノグルは責任をもってこの28件の連続した裁定にたいして、社内で再度検討してください。
私以外にも根拠のない理由で賞金を没収されたプレイヤーが多数いるはずです。
私はこちらの評価値を見たうえで、登録を決定しています。
こちらのリンク経由で登録をしたかは定かではないですが、何件もこちらのカジノグルを経緯して登録もしています。
その都度この評価サイトを信頼していたからです。
今回の1件で彼らに高評価を維持し続けるのはあなた方の理念にとって誤りであると確信をします。
そしてカジノグルの裁定者の皆さんに聞きたいです。
ディスカッションでクレームを入れてる方々はカジノの先駆者であり、多くのベテランたちも被害に会われています。
何故、これだけの件数の問題があるにも関わらず、8.0の安全指標を与えているのですか?
私のような新参者の回答などの場合は、それ自体が信頼係数として頼りないかもしれませんが、多くのクレームと、あなた方のシステムで、ジュニアアデプト、ジュニアアプレンティ
多くの信頼性のある先駆者が被害にあい、ディスカッションでも警告をしているにも関わらず、このサイトに稼がせる猶予を与えているように見えます。
自社のプラットフォームで信頼のおける会員のクレームを無視され、詐欺カジノに猶予を与える理由を回答していただきたい。
Υπάρχουν επίσης μερικά ύποπτα σημεία σε αυτό το σύστημα KYC.
Έδωσα την άδεια οδήγησης ως KYC.
Παρόλο που υπάρχει μια φόρμα μη αυτόματης εισαγωγής, χρησιμοποιούν λογισμικό αναγνώρισης εικόνας για να διαβάσουν το "μπροστινό μέρος" της εικόνας άδειας χρήσης που παρέχετε και να το αντικαταστήσουν χωρίς την άδειά σας.
Με ιαπωνική άδεια οδήγησης, εάν μετακινηθείτε, οι αρχές θα ενημερώσουν το πίσω μέρος της άδειας οδήγησης με τη σωστή διεύθυνση.
Ενημέρωσα επίσης την τεκμηρίωση στο πίσω μέρος.
Παρόλα αυτά, διάβασαν λάθος την παλιά μου διεύθυνση και την ημερομηνία γέννησής μου στο μπροστινό μέρος και αντικατέστησαν τα προσωπικά στοιχεία που είχα εισάγει.
Δεν είναι αυτό από μόνο του μια παράνομη πράξη εκ μέρους τους;
Δεν θα ήταν πρόβλημα εάν οι πληροφορίες που εισήγαγα τροποποιήθηκαν χωρίς την άδειά μου;
There are some suspicious points in this KYC system too.
I provided my driver's license as KYC.
Even though there is a manual input form, they use image recognition software to read the "front" of the license image you provide and overwrite it without your permission.
With a Japanese driver's license, if you move, the authorities will update the back of your driver's license with the correct address.
I also updated the documentation on the back.
Despite this, they misread my old address and date of birth on the front and overwrote the personal information I had entered.
Isn't this in itself an illegal act on their part?
Wouldn't it be a problem if the information I entered was modified without my permission?
こちらのKYCシステムにも不審点があります
私は運転免許証をKYCとして提供しました。
手動の入力フォームが存在したにもかかわらず、彼らは提供した免許証画像の"表面"を画像認識ソフトで読み込み、勝手に上書きをしています。
日本の免許証では、住居を転居した場合には裏面に正しい住所が当局より更新されます。
私は裏面の書類もアップデートしました。
それにも関わらず、表面の旧住所と、生年月日を誤った読み取りをして、私自身が打ち込んだ個人情報を上書きをしています。
これ自体が彼らの違法行為ではありませんか?
私自身が入力した情報を勝手に修正されるというのは問題にはなりえないのでしょうか?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.