ΦόρουμΚαζίνοBetPlays Casino - γενική συζήτηση

BetPlays Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από Darian
|
12333 προβολές 134 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 2 μήνες

Including me there are 3 people who have been scammed in thousands, you think your website should be giving 8/10 rating to such scums ?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Jaro, δεν ανοίγει κανένας σύνδεσμος εκτός από τον πρώτο, αλλά αφού συμπληρώσετε προσεκτικά όλα τα πεδία, δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής της καταγγελίας, εμφανίζεται ένα σφάλμα. Ωστόσο, επαναλαμβάνω: πρόκειται για απλήρωτα κέρδη και δυστυχώς πολλοί από εμάς έχουν εξαπατηθεί. Πρέπει να παρέμβετε, το 2024 δεν μπορείτε να αφήσετε ανοιχτή μια πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που διαπράττει εγκλήματα διαπράττοντας κλοπές και ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που θα πρέπει να τιμωρούνται από το νόμο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I understand your point of view, but also know that players come here to get an idea about this or that site, if they subsequently find that it is rated 8/10 then they get scammed once they have won a considerable amount, it will not be a good experience for them..i meant by that, 8/10 does not reflect the true value of the site betplays.com I give them 00/10 and I am good with them. your rating is a trap for players, excuse me for telling you, that's why I think you have to invest in sports betting too so that your work is complete and that gives more credibility to your site, therefore casino or sports betting, money is money..

πριν από 2 μήνες

I also understand what you are saying and maybe one day we will resort to this and we will have people for sports betting as well. However, it is not a priority yet and so if people know us or go through the information, they know that we are not dealing with it. 

It would certainly have added value, but it can't be done just like that, with one person's mind. I think we both get each other and hopefully, like you, other players will have a better experience than this.

πριν από 2 μήνες

Όλες οι πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών που αξιολογείτε προσφέρουν τόσο την ενότητα του καζίνο όσο και την ενότητα των αθλημάτων, επομένως δεν συμφωνώ με το γεγονός ότι ασχολείστε μόνο με παράπονα καζίνο. Είναι παράλογο, τα χρήματα που κερδίζονται είναι χρήματα που κερδίζονται ανεξάρτητα από τη λειτουργία παιχνιδιού

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Well, that's your opinion and our position on it is different. I'll say it for the last time, since we don't have people who understand sports betting how we would probably intervene in such cases. That is illogical to me. To defend a player and not even know what I'm getting into because I don't understand it. Is that logical to you? 

I know that players are sad if they lose money by fraud, but you have other sites, like the ones I posted, that might be able to help you. 

So I hope I have made myself clear and we don't have to go round and round about the same thing.

πριν από 2 μήνες

Including me there are 3 people who have been scammed in thousands, you think your website should be giving 8/10 rating to such scums ?

πριν από 2 μήνες

Sports betting and the fact that players have been scammed is not counted in the safety index, as we are not dealing with it.

πριν από 2 μήνες

Jaro, δεν ανοίγει κανένας σύνδεσμος εκτός από τον πρώτο, αλλά αφού συμπληρώσετε προσεκτικά όλα τα πεδία, δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής της καταγγελίας, εμφανίζεται ένα σφάλμα. Ωστόσο, επαναλαμβάνω: πρόκειται για απλήρωτα κέρδη και δυστυχώς πολλοί από εμάς έχουν εξαπατηθεί. Πρέπει να παρέμβετε, το 2024 δεν μπορείτε να αφήσετε ανοιχτή μια πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών που διαπράττει εγκλήματα διαπράττοντας κλοπές και ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που θα πρέπει να τιμωρούνται από το νόμο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

It opened all the links for me. If you can't access any complaints and you get an error, have you contacted any support on those sites ? 

Also, have you tried contacting the authority in your situation ? 

jamelbenaichaoui
πριν από 2 μήνες

Γεια σου Τζαμέλ, απευθύνθηκα στον αδειοδόχο του Κουρασάο: complaints@gaming-curacao.com

Μου απάντησαν, έστειλα όλα τα έγγραφα που είχα στην κατοχή μου

Αυτόματη μετάφραση:
jamelbenaichaoui
πριν από 2 μήνες

Γεια σου φίλε, δοκίμασε να στείλεις ένα email στη διεύθυνση: complaints@gaming-curacao.com

Μου απάντησαν

Αυτόματη μετάφραση:
PIERTHEHAWK75
πριν από 2 μήνες

Good news, i will email them for sure yes , is it just an email or they have a website please?

jamelbenaichaoui
πριν από 2 μήνες

Απαντούν μόνο μέσω email φίλου

Αυτόματη μετάφραση:
PIERTHEHAWK75
πριν από 2 μήνες

yes at least someone replied 🙂


jamelbenaichaoui
πριν από 2 μήνες

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint



Γεια σου jamel, βρήκα την άμεση αρχή για τα παράπονά μας!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

πριν από 2 μήνες

Including me there are 3 people who have been scammed in thousands, you think your website should be giving 8/10 rating to such scums ?

πριν από 2 μήνες

Hey there!

Not that I want to take your words lightly, but the point is that:

One complaint was rejected, because we do not deal with sports betting here. By the way, this is the reason why you can read this description:

"Explore the world's biggest source of information about online casinos

Up-to-date reviews of all online casinos, bonus database, global community, complaint help, and more."

None of the casino reviews say a word about sports betting qualities. The same goes for the Safety Index.

I'm sorry you have probably been mistaken, we deal with the wrong expectations almost daily.

The second player has not submitted a complaint about his issue at all, there has been no investigation or penalization for the casino.

Finally, your complaint was rejected as unjustified.

Meaning, according to the Fair Gambling Codex, you have not been scammed, hence the casino won't be penalized.

We lack a valid reason to change this specific casino's Safety Index in such a situation.

Sorry to hear you are disappointed, but we have to maintain our objectivity, and the present assessment will not change in the absence of evidence.

πριν από 2 μήνες

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

πριν από 2 μήνες

Or details in the casino review:

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-4

Gaming Curaçao (GC)

complaints@gaming-curacao.com

Not sure whether anyone has mentioned this email.

πριν από 2 μήνες

email sent to complaints@gaming-curacao.com , 24 hours later they replied wanting to know more details, I sent what I could, we will see what they will answer me..

jamelbenaichaoui
πριν από 2 μήνες

did they answer

πριν από 2 μήνες

The regulators are "in" with the casino, curacao casinos are known for such behaviour, this is unfortunatley a lost cause, nobody cares. The casino is so pathetic that they even refused to return my deposit, they beggars need every dollar it seems.

SavedWriter
πριν από 2 μήνες

The same happened to me. I complained to them, I waited nearly a month and they sided with the operator. The casino didn’t even reply on the thread

Δημοσίευση από SavedWriter διαγράφηκε
1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη