Είναι λυπηρό που ένας άλλος παίκτης έχει παρόμοια προβλήματα.
Μπορώ να ρωτήσω αν έπαιζες στα παιχνίδια του καζίνο ή είχε σχέση με αθλήματα, παρακαλώ;
Πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο;
That is sad that yet another player has similar issues.
May I ask if you played at the casino games or was it related to sports, please?
How long have you been playing at this casino?
Έχω παίξει μόνο καζίνο.
Έκανα εγγραφή στον λογαριασμό μου στις 29 Οκτωβρίου.
Δεν μου απαντούν ούτε στα e-mail.
I've only played casino.
I registered my account in 29th of oktober.
They are not answering me on e-mails either.
Σε αυτή την περίπτωση, κάνατε το σωστό για να υποβάλετε καταγγελία εδώ.
Ωστόσο, όπως εξηγήθηκε προηγουμένως, πρέπει να περιμένουμε 14 ολόκληρες ημέρες για να μπορέσουμε να επέμβουμε.
Λάβατε κάποιο email με εξήγηση σχετικά με το μπλοκάρισμα του λογαριασμού σας από το καζίνο;
In this case, you have done the right thing to file a complaint here.
As it was explained before, we need to wait 14 full days before we can intervene, though.
Did you receive any email with an explanation regarding the blockage of your account from the casino?
Ναι, μάλλον πρέπει να περιμένω.
Όχι τίποτα. Κυριολεκτικά τίποτα. Μόλις ήταν κλειστό.
Yeah, I guees I just need to wait.
No, nothing. Literally nothing. It was just closed.
Τέτοιες καταστάσεις δεν είναι ποτέ ευχάριστες αν συμβούν και το καζίνο δεν γνωρίζει τίποτα. Νομίζω ότι πολλοί παίκτες θα ήθελαν τουλάχιστον κάποιου είδους απάντηση για το τι συνέβη.
Τέλος πάντων, αυτό είναι που η ομάδα μας είναι εδώ για να μάθει αν δεν μπορείτε.
Ας ελπίσουμε ότι θα καταφέρουμε να πιάσουμε κάτι σύντομα.
Εάν τυχαίνει να έχετε νέα, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
Such situations are never pleasant if they occur and the casino knows nothing. I think a lot of players would like at least some kind of answer as to what happened.
Anyway, that's what our team is here to find out if you can't.
Hopefully we'll be able to catch something soon.
If you happen to have any news, be sure to let us know.
Ναι.
Όχι, όχι Νέα. Είναι απλώς σιωπή. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μέσω e-mail αλλά δεν μπορούν καν να μου απαντήσουν.
Yeah.
No, no News. It's just silence. I've tried to reach out thru e-mails but they can't even answer me.
Όλα είναι ίδια, με αγνοούν στο mail εδώ και 11 μέρες, στο LiveChat μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου με email, που με αγνοεί εδώ και 11 μέρες xD SCAM!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
Ναι ξέρω. Και μετά κλείνουν τη συζήτηση στο chat. Είτε έτσι είτε έχουν έλλειψη ρευστότητας είτε απλώς μας κακοποιούν όλους. Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας να είναι ιδρωμένοι. Έχω όλες τις λεπτομέρειες για αυτούς.
Yeah I know. And then they are closing down the conversation in the chat. Either way they have out of liquidity or they just are rugging us all. The owners of the company should be sweaty. I've got all the details about them.
Θλιβερό και επίσης αρκετά αντιεπαγγελματικό. Το να μείνουμε χωρίς απάντηση για τόσο καιρό μάλλον δεν θα ευχαριστούσε κανέναν.
Ωστόσο, δεν θα αργήσει και αν δεν αλλάξει κάτι θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Αναρωτιέμαι αν θα μας απαντήσουν.
Sad and also quite unprofessional. Being without an answer for so long would probably not please anyone.
However, it won't be long and if nothing changes we will contact the casino.
I wonder if they will answer us.
Όλα είναι ίδια, με αγνοούν στο mail εδώ και 11 μέρες, στο LiveChat μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου με email, που με αγνοεί εδώ και 11 μέρες xD SCAM!
Everything is the same, they have been ignoring me in the mail for 11 days, in LiveChat they tell me that they will contact me by email, which has been ignoring me for 11 days xD SCAM!
Σε αυτήν την περίπτωση, θα σκεφτόμουν ήδη να ανοίξω μια καταγγελία, γιατί έχει αρχίσει να πλησιάζει τις 14 ημέρες που δίνουμε στα καζίνο για να πληρώσουν τους παίκτες. Παίξατε εδώ με μπόνους ή ήταν απαραίτητο να επαληθεύσετε τον εαυτό σας;
In that case, I would already think about opening a complaint, because it's starting to get close to the 14 days that we give casinos to pay out players. Did you play here with any bonuses or was it necessary to verify yourself?
Σκιαγραφικά πράγματα.
Υποθέτω ότι αν έχουν σχέδια να το λύσουν θα απαντήσουν. Αν δεν το κάνουν δεν θα σου απαντήσουν.
Sketchy things.
I guess if they have plans to solve it they will answer. If they don't they will not answer you.
Λοιπόν, ελπίζω ότι θα επικοινωνήσουν με την ομάδα παραπόνων μας όταν έρθει η ώρα.
Διαφορετικά, χωρίς αυτούς, δεν θα μπορέσουμε να λύσουμε το παράπονο και θα πάρουν μαύρους πόντους, οι οποίοι θα επηρεάσουν αρνητικά τον δείκτη ασφάλειάς τους.
Αλλά ας μην προχωράμε και να περιμένουμε το επόμενο βήμα στο παράπονό σας. Δικαίωμα;
Well, I hope that they will communicate with our complaint team when the time comes.
Otherwise, without them, we won't be able to solve the complaint, and they will get black points, which will negatively impact their safety index.
But let's not go ahead of things and wait for the next step in your complaint. Right?
Καλημέρα, και εγώ βρίσκομαι με 4400 δολάρια σε λάθος δίκτυο. Δεν μου απαντούν πλέον στα email, το chat βγάζει σφάλμα και το τηλεγράφημα (vip support) δεν απαντά. Μέχρι που τα έχασα όλα ήταν οκ, απαντήσεις σε 5 λεπτά τώρα απολύτως τίποτα
Good morning, I too find myself with 4400 dollars sent to a wrong network. They no longer answer me to emails, the chat gives an error and telegram (vip support) does not answer. Until I lost everything was ok, answers in 5 minutes now absolutely nothing
Buongiorno pure io mi trovo con 4400 dollari mandati su una rete sbagliata. Non mi rispondono più né alle email, la chat da errore e telegram (supporto vip) non da risposta. Fino a quando perdevo tutto ok risposte in 5 minuti ora il nulla più assoluto
Σήμερα, χάρη στην κριτική που άφησα στο trustpilot, μου ζήτησαν να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail
Today thanks to the review I left on trustpilot they asked me to contact them again https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail you too can try it
Oggi grazie alla recensione che ho lasciato su trustpilot mi hanno chiesto di ricontattarli https://it.trustpilot.com/reviews/67235a0882da583d7a27b845?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail provate pure voi
και προσθέτω ότι κοίταξα τη δήλωση της ανάληψης που έκανα στο στοιχηματικό site και δεν φαίνεται..... σε αυτό το σημείο νομίζω ότι κάτι έχει γίνει αφού δεν φαίνεται η ανάληψη του 4490.... .
and I add that I looked at the statement of the withdrawal I made on the betting site and it doesn't appear..... at this point I think something has happened since the withdrawal of 4490 doesn't appear.....
e aggiungo che ho visionato l estratto conto del prelievo che ho fatto sul sito di scommesse e non risulta..... a questo punto penso che sia successo qualche cosa visto che il prelievo di 4490 non risulta.....
Έχω δει και την καταγγελία και ήθελα να ρωτήσω, επίσης σύμφωνα με αυτά που γράφεις, αν δεν είναι καθ' οδόν τα ταμεία. Υποθέτω ότι θα πρέπει να περιμένουμε λίγο και να δούμε πώς είναι. Μπορείτε να το χειριστείτε; Μη διστάσετε να με ενημερώσετε αν έφτασαν τα χρήματα ή όχι. 🙂
I have also seen the complaint and I wanted to ask, also according to what you write, if the funds are not on their way. I guess we will have to wait a while and see how it is. Can you handle it? Feel free to let me know whether the money has arrived or not. 🙂
η ανάληψη έφτασε σε λάθος δίκτυο την επόμενη μέρα (30 Οκτωβρίου) αλλά τώρα παρατήρησα ότι η ανάληψη δεν εμφανίζεται στη δήλωση του ιστότοπου (επισύναψα στιγμιότυπο οθόνης στην καταγγελία) οπότε κάτι δεν πάει καλά. Το ανέφερα στην υποστήριξη της Betpanda και δεν το βλέπουν καν.... το γεγονός είναι ότι έχω την απόδειξη της ανάληψης μέσω email
the withdrawal arrived on the wrong network the next day (October 30) but now I noticed that the withdrawal does not appear in the site's statement (I attached a screenshot in the complaint) so there is something wrong. I reported it to Betpanda support and they don't even see it.... the fact is that I have the receipt of the withdrawal via email
il prelievo e arrivato su rete sbagliata il giorno dopo (30 ottobre) pero ora mi sono accorto che nel estratto conto del sito non risulta il prelievo (ho allegato screen nel reclamo) quindi ce qualche cosa che non va. fatto presente all assistenza betpanda e manco loro lo vedono.... fatto sta che io ho la ricevuta tramite email del prelievo
Είναι καλό που το έχετε στείλει με email ως απόδειξη. Επίσης καλό που το ανεβάσατε στην καταγγελία, η ομάδα μας σίγουρα θα το ρίξει μια ματιά και θα δει τι μπορεί να γίνει.
Αν σας γράψουν και κάτι που θα άξιζε να το αναφέρετε, κοινοποιήστε το οπωσδήποτε, προς το παρόν θα πρέπει να δούμε πώς θα προχωρήσει η καταγγελία.
It's good that you have it emailed to you as a proof. Also good that you uploaded it to the complaint, our team will definitely take a look at it and see what can be done.
If they also write you something that would be worth mentioning, by all means share it, for now we will have to see how the complaint progresses.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.