Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetpanda Casino - γενική συζήτηση

Betpanda Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

 από Sambankmanfried
|
23.290 προβολές 201 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...11
fenix1337LW

Hello! Today BetPanda finally answered me and asked for verification! I sent them everything they asked for within two hours, I will wait for their response and will keep you posted!

fenix1337LW

I see that the case has moved forward, so I wish you a good and speedy verification. After this process it should be easy to withdraw the money, so I will definitely wait to hear from you. 

Good luck. ☘️

Δυστυχώς τους έδειξα στοιχεία και δεν τους νοιάζει και συνεχίζουν τον δρόμο τους. Απλώς δεν θέλουν να συμβιβαστούν και κατά τη γνώμη μου δεν θα απαντήσουν καν στο παράπονο.

Αυτόματη μετάφραση:
Alano83

I feel your frustration. Just hold on; the complaint has not been closed yet. Actually, today advanced to the most crucial part. Let's give it some positive thinking for now. 🤞🤞

fenix1337LW

Γεια, πες μου πόσο καιρό περίμενες το γράμμα; Ο λογαριασμός μου επίσης μπλοκαρίστηκε και η υποστήριξη με αγνοεί, λένε να περιμένετε το γράμμα μέσω ταχυδρομείου. Πες μου τι ζήτησε το καζίνο; Τι έγγραφα;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
mellsrtoy4

If it is okay with you, may I interrupt?

Since your complaint seems to be about sports betting, I am going to assume that this is also connected to that. Perhaps you can try contacting these sites too:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.safebettingsites.com/complaints/

Should be focused on SB activities. Are you in?


Radka

Ναι, έπαιξα στο καζίνο, όχι μόνο στοιχήματα, γιατί το μπλοκάρουν είναι άγνωστο, και για κάποιο λόγο έκλεισε το παράπονό μου, μπορείτε να το ανοίξετε;

Αυτόματη μετάφραση:
mellsrtoy4

As I can see, your complaint was rejected because you said to our team that you played sorts.

As we don't have any department dealing with sports betting, we couldn't be of any help.

But now you say that you didn't only play sports? Why didn't you express it in your complaints thread as well, though?

Romi

Επειδή δεν πίστευα ότι ήταν τόσο σημαντικό, ανησυχώ γιατί μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου; Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να μάθετε; Και πότε θα μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω; Δεν παραβίασα τους κανόνες του καζίνο!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
mellsrtoy4

If you also played in the casino, ask for your case to be reopened. It is probably easiest if you write an email to the person who dealt with your complaint and tell him that you did not only play sports but also in the casino and therefore to have a full picture, it is quite important. 

If there is any problem, don't hesitate to let them know.

Jaro

Έγραψα μια επιστολή και μια νέα καταγγελία, αλλά όλα αγνοούνται.

Αυτόματη μετάφραση:
mellsrtoy4

Okay, I'll try to look into it and ask your resolver what can be done.

fenix1337LW

As soon as they asked for my documents, I sent them everything, since then they continue to ignore me and do not answer anything! On 21.11 I sent them the documents, today is 02.12, in LiveChat they tell me that they can not help me in any way, and do not know anything, and on e-mail they ignore me, although I sent them all the documents that they asked for!

Μου ζήτησαν και έγγραφα, τα έστειλα όλα. Και πάλι, καμία απάντηση για 2 εβδομάδες, δεν ξέρουν τίποτα στο live chat. Δεν απαντούν στα email

Αυτόματη μετάφραση:
fenix1337LW

U should do like I did. Add one of the owners at whatsapp and they will probably send it to you. Can I contact you in some way?

Grinder4life

Hi there!

I could not let the post slip. Regrettably, our forum lacks DM or PM support, leading players to temporarily share emails or other contact details while the other user is present, then delete them after the exchange concludes. I trust this information is helpful.

Grinder4life

Πώς να τα προσθέσω στο WhatsApp; Έχετε αριθμό τηλεφώνου;

Αυτόματη μετάφραση:

do you have a connection with the casino? help me solve my problem

mellsrtoy4

A month has passed since they closed my account, two weeks ago they asked for verification, I sent them all the documents, but they continue to ignore me, they don’t answer anything, although I provided everything they asked for.

fenix1337LW

Έχω την ίδια κατάσταση, έστειλα όλα τα έγγραφα και τέλος, μετά με αγνοούν

Αυτόματη μετάφραση:
1...7 8 9...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα