Γεια,
ειλικρινά, η ανάρτησή σου δεν έχει νόημα για μένα. Από τη μια πλευρά, είπατε ότι είχαν περάσει 23 ημέρες, από την άλλη πλευρά, είπατε επίσης "αφού έχετε αποσύρει τα κέρδη σας"
Επιπλέον, ζητώ ευγενικά να σταματήσετε να επαναλαμβάνετε το ίδιο μήνυμα στην καταγγελία "Δεν καταλαβαίνω ακριβώς πώς θέλετε να με βοηθήσετε να ανακτήσω τα χρήματά μου από την ανάληψη των κερδών μου των 9.000 PLN από το Καζίνο Bet1000;"
Λάβετε υπόψη αυτή τη δήλωση:
"Λόγω του αυξημένου όγκου καταγγελιών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους, παρακαλούμε την υπομονή σας εν αναμονή των απαντήσεών μας. Στόχος μας είναι να δημοσιεύουμε κάθε καταγγελία εντός 48 ωρών από την υποβολή, αλλά επιφυλάσσουμε έως και 7 ημέρες για να απαντήσουμε σε τυχόν επόμενα σχόλια. Επιπλέον, Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να χρειαστεί λίγος περισσότερος χρόνος για να ανατεθεί το παράπονό σας σε έναν επίλυσης, καθώς αυτή τη στιγμή διαχειριζόμαστε πάνω από 900 παράπονα.
Η κατανόησή σας εκτιμάται ιδιαίτερα. Σας ευχόμαστε ένα χαρούμενο, επιτυχημένο και με υγεία το νέο έτος 2024 και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό."
Λοιπόν, προσέξτε το χρονόμετρο για μια φορά:
Εν τω μεταξύ, μη διστάσετε να διαβάσετε αυτόν τον οδηγό εστιάζοντας στη διαδικασία καταγγελίας. Βάζω στοίχημα ότι το χρειάζεσαι:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Hi,
frankly, your post makes little sense to me. On one side, you said it had been 23 days, on the other side, you also said "since you have withdrawn your winnings"
Additionally, I ask very kindly to stop repeating the same message in the complaint "I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? "
Please mind this statement:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a joyful, successful, and healthy new year 2024, and we will get back to you as soon as possible."
So, keep an eye on the timer for once:
Meanwhile, feel free to read this guide focusing on the complaint process; I bet you need it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Αυτόματη μετάφραση: