πριν από 10 μήνες
Αυτό μου στέλνει πάντα η Bet1000 μέσω e-mail
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
0
Αυτό μου στέλνει πάντα η Bet1000 μέσω e-mail
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
Το θετικό που βλέπω σε αυτή την κατάσταση είναι ότι το καζίνο κάνει μια προσπάθεια να επικοινωνήσει και δεν σε αφήνει χωρίς απάντηση. Από την άλλη, πιστεύω ότι οι 20 μέρες δεν είναι λίγο, οπότε η υποβολή καταγγελίας ήταν ένα καλό βήμα. Ας δούμε πότε το καζίνο θα καταφέρει να λύσει τα τεχνικά προβλήματα και ελπίζουμε ότι θα έχετε τα χρήματα το συντομότερο δυνατό.
Όταν συμβεί αυτό ή βρείτε κάτι νέο και το καζίνο σας γράψει ξανά, φροντίστε να με ενημερώσετε.
The positive thing I see in this situation is that the casino makes an effort to communicate and doesn't leave you without an answer. On the other hand, I think that 20 days is not a short time, so filing a complaint was a good step. Let's see when the casino manages to solve the technical problems and hopefully you will have the money as soon as possible.
When that happens or you find something new and the casino writes you again, be sure to update me.
Γεια σου Jaro
Το Bet1000 Casino δεν έχει απαντήσει καθόλου στα email μου εδώ και δύο ημέρες. Μου φαίνεται ότι τα χρήματά μου έχουν ήδη χαθεί και δεν θα τα πάρω ποτέ πίσω
Hi Jaro
Bet1000 Casino has not responded to my emails at all for two days. It seems to me that my money is already gone and I will never get it back
Γεια σου!
Λοιπόν, θαυμάζω την υπομονή σου. Τώρα που τα καταφέρατε μέχρι τώρα, θα έλεγα ότι ήρθε η ώρα να παρέχετε στην Kristina μια πλήρη περιγραφή της κατάστασης.
Επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω με διάφορες ερωτήσεις:
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Έχετε αποσυρθεί ποτέ με επιτυχία από αυτό το καζίνο;
Συγκεντρώσατε τα κέρδη σας με ή χωρίς μπόνους;
Ποιο ήταν το τελευταίο μήνυμα που λάβατε από το καζίνο;
Επίσης, διευκρινίστε λίγο τα τεχνικά ζητήματα.
Θα έλεγα ότι αυτά καλύπτουν τα βασικά, και πιστέψτε με όταν λέω ότι είναι πολύ καλύτερο να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις αμέσως.
Παρακαλούμε να το κάνετε αποκτώντας πρόσβαση στο παράπονό σας μέσω αυτού του συνδέσμου 👈👈
Σας εύχομαι καλή τύχη στην επίλυση της καταγγελίας.
Hi there!
Well, I admire your patience. Now that you've made it so far, I'd say it's time to provide Kristina with a full-scale description of the situation.
Allow me to help you out with several questions:
Is your account fully verified?
Have you ever successfully withdrawn from this casino?
Did you accumulate your winnings with or without a bonus?
What was the last message you got from the casino?
Also, specify the technical issues a bit.
I'd say those cover the basics, and believe me when I say it's far better to answer those questions right away.
Please do so by accessing your complaint through this link 👈👈
I wish you the best of luck in resolving the complaint.
Γεια σου Radka
Ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως
Ναι, έχω αποσυρθεί με επιτυχία από αυτό το καζίνο και πολλές φορές
Όχι, δεν συγκεντρώνω ποτέ τα κέρδη μου με μπόνους. Δεν χρησιμοποίησα ποτέ κανένα μπόνους
Λαμβάνω πάντα μηνύματα σχετικά με κάποια τεχνικά προβλήματα στον ιστό τους
Το τελευταίο μήνυμα ήταν πριν από 2 μέρες με το ίδιο κείμενο όπως πάντα
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Αυτό το e-mail από την Bet1000 (πριν από 5 λεπτά):
Γειά σου.
Σας ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε.
Η ομάδα μας θα σας ειδοποιήσει μόλις ολοκληρωθούν τα αιτήματα πληρωμής.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Γεια σου Radka
Ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως
Ναι, έχω αποσυρθεί με επιτυχία από αυτό το καζίνο και πολλές φορές
Όχι, δεν συγκεντρώνω ποτέ τα κέρδη μου με μπόνους. Δεν χρησιμοποίησα ποτέ κανένα μπόνους
Λαμβάνω πάντα μηνύματα σχετικά με κάποια τεχνικά προβλήματα στον ιστό τους
Το τελευταίο μήνυμα ήταν πριν από 2 μέρες με το ίδιο κείμενο όπως πάντα
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Γεια σας, και σας ευχαριστώ!
Όπως είπα, πρέπει να στείλετε αυτές τις πληροφορίες στην καταγγελία. Η Κριστίνα πρέπει να ξέρει , όχι εγώ 🙂.
Αντιγράψτε και επικολλήστε την απάντησή σας στην ανοιχτή καταγγελία σας. κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο για να το κάνετε 👈👈
Hi there, and thank you!
As I said, you need to send this information to the complaint; Kristina needs to know, not me 🙂.
Please copy and paste your reply to your open complaint; click or tap this green link to do so 👈👈
Αυτό το e-mail από την Bet1000 (πριν από 5 λεπτά):
Γειά σου.
Σας ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε.
Η ομάδα μας θα σας ειδοποιήσει μόλις ολοκληρωθούν τα αιτήματα πληρωμής.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
γεια
Ποια είναι η βοήθειά σας γιατί δεν βλέπω ακόμα αποτελέσματα. Το Bet1000 Casino δεν έχει πληρώσει ακόμα τα χρήματά μου και έχουν περάσει 23 μέρες από τότε που απέσυρα τα κέρδη μου
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
γεια
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς πώς θέλετε να με βοηθήσετε να ανακτήσω τα χρήματά μου από την ανάληψη των κερδών μου των 9.000 PLN από το Καζίνο Bet1000; Αγνοούν εντελώς τα email μου και περιμένω την πληρωμή 28 μέρες και έχω χάσει κάθε ελπίδα. Δεν δημοσιεύσατε καν την κριτική μου για το Bet1000 Casino για να προειδοποιήσετε το πιθανό θύμα. Νομίζω ότι η μόνη λύση θα είναι η ενημέρωση της Ιντερπόλ για τις εγκληματικές τους δραστηριότητες
Hi
I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? They completely ignore my emails and I have been waiting for the payment for 28 days and I have lost all hope. You didn't even publish my review of Bet1000 Casino to warn the potential victim. I think the only solution will be to inform Interpol about their criminal activities
γεια
Ποια είναι η βοήθειά σας γιατί δεν βλέπω ακόμα αποτελέσματα. Το Bet1000 Casino δεν έχει πληρώσει ακόμα τα χρήματά μου και έχουν περάσει 23 μέρες από τότε που απέσυρα τα κέρδη μου
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
Γεια,
ειλικρινά, η ανάρτησή σου δεν έχει νόημα για μένα. Από τη μια πλευρά, είπατε ότι είχαν περάσει 23 ημέρες, από την άλλη πλευρά, είπατε επίσης "αφού έχετε αποσύρει τα κέρδη σας"
Επιπλέον, ζητώ ευγενικά να σταματήσετε να επαναλαμβάνετε το ίδιο μήνυμα στην καταγγελία "Δεν καταλαβαίνω ακριβώς πώς θέλετε να με βοηθήσετε να ανακτήσω τα χρήματά μου από την ανάληψη των κερδών μου των 9.000 PLN από το Καζίνο Bet1000;"
Λάβετε υπόψη αυτή τη δήλωση:
"Λόγω του αυξημένου όγκου καταγγελιών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους, παρακαλούμε την υπομονή σας εν αναμονή των απαντήσεών μας. Στόχος μας είναι να δημοσιεύουμε κάθε καταγγελία εντός 48 ωρών από την υποβολή, αλλά επιφυλάσσουμε έως και 7 ημέρες για να απαντήσουμε σε τυχόν επόμενα σχόλια. Επιπλέον, Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να χρειαστεί λίγος περισσότερος χρόνος για να ανατεθεί το παράπονό σας σε έναν επίλυσης, καθώς αυτή τη στιγμή διαχειριζόμαστε πάνω από 900 παράπονα.
Η κατανόησή σας εκτιμάται ιδιαίτερα. Σας ευχόμαστε ένα χαρούμενο, επιτυχημένο και με υγεία το νέο έτος 2024 και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό."
Λοιπόν, προσέξτε το χρονόμετρο για μια φορά:
Εν τω μεταξύ, μη διστάσετε να διαβάσετε αυτόν τον οδηγό εστιάζοντας στη διαδικασία καταγγελίας. Βάζω στοίχημα ότι το χρειάζεσαι:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Hi,
frankly, your post makes little sense to me. On one side, you said it had been 23 days, on the other side, you also said "since you have withdrawn your winnings"
Additionally, I ask very kindly to stop repeating the same message in the complaint "I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? "
Please mind this statement:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a joyful, successful, and healthy new year 2024, and we will get back to you as soon as possible."
So, keep an eye on the timer for once:
Meanwhile, feel free to read this guide focusing on the complaint process; I bet you need it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Γεια σου Κριστίνα
Μόλις έλαβα ένα email από το Bet1000 Casino. Όπως περίμενα, είναι απατεώνες και κλέφτες. Δεν θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου πίσω:
"Γεια σου Leszek,
Με λύπη σας ενημερώνουμε ότι η bet1000 έκλεισε. Νέες εγγραφές και τοποθέτηση στοιχημάτων δεν είναι πλέον δυνατές. Όλα τα υπόλοιπα και οι εκκρεμείς αναλήψεις θα διεκπεραιωθούν σύντομα. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Τις καλύτερες ευχές"
Hi Kristina
I just received an email from Bet1000 Casino. As I expected, they are cheaters and thieves. I will never get my money back:
"Hello Leszek,
We regret to inform you that bet1000 is closed. New registrations and placing bets is no longer possible. All remaining balances and pending withdrawals will be processed soon. We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.
Best regards"
Η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει, οπότε τίποτα δεν έχει χαθεί ακόμα.
Ωστόσο, θα χρειαστεί να είστε υπομονετικοί και ελπίζουμε ότι αυτή η κατάσταση με το καζίνο θα επιλυθεί.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Our team will do their best to help you, so nothing is lost yet.
However, you will need to be patient and hopefully this situation with the casino will be resolved.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Η Κριστίνα δεν είναι εδώ.
Ειλικρινά, αυτό είναι το φόρουμ, όχι το νήμα των παραπόνων σας.
Από όσο μπορώ να υποθέσω, και με βάση το "σόου κλόουν" που ξεκινήσατε στην καταγγελία , θα ήταν καλύτερο να το διατηρήσετε ψύχραιμο. Ενημερώστε την καταγγελία με αυτές τις πληροφορίες, παρακαλώ, και προσέξτε τον τόνο σας. 🙏
Διαφορετικά, φυσικά, θα υπάρξουν συνέπειες.
Είναι απλώς μια ευγενική προειδοποίηση. Τα υπόλοιπα είναι στο χέρι σας.
Μην διακινδυνεύετε την ευκαιρία να επιτύχετε μια δίκαιη επίλυση, θα έλεγα ότι δεν αξίζει τον κόπο.🤷♀️
Kristina is not here.
Frankly, this is the forum, not your complaint thread.
As far as I can assume, and based on the "clown show" you started in the complaint, it would be best to keep it cool. Update the complaint with this information, please, and mind your tone. 🙏
Otherwise, there will be consequences, of course.
It's just a kind warning. The rest is up to you.
Don't jeopardize a chance to achieve a fair resolution, I'd say it's not worth it.🤷♀️
Η Bet1000 επιβεβαίωσε την απόσυρσή μου πριν από 2 εβδομάδες και πριν από περίπου μία εβδομάδα έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγε ότι η απόσυρσή μου έχει πλέον διεκπεραιωθεί. Ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα. Έχει κανείς παρόμοια κατάσταση και πρόβλημα; Εγώ πάντως περίμενα αυτή την πληρωμή εδώ και μήνες.
Bet1000 confirmed my withdrawal 2 weeks ago and about a week ago I received an email message which told that my withdrawal is now processed. I still have not received anything. Does anyone have a similar situation and issue? I have anyway been waiting that payment for months.
γεια
Έχω μια παρόμοια κατάσταση. Μου έγραψαν ότι η ανάληψη μου έγινε αποδεκτή αλλά δεν έκαναν την πληρωμή. Στο επόμενο e-mail έλαβα πληροφορίες ότι είχαν κάποια τεχνικά προβλήματα και δεν είχαν πληρώσει ακόμα. Περιμένω πάνω από 30 μέρες. Νομίζω ότι δεν θα λάβουμε ποτέ ξανά τα χρήματά μας και κανείς δεν θα μας βοηθήσει να τα πάρουμε πίσω
Hi
I have a similar situation. They wrote to me that my withdrawal was accepted but they did not make the payment. In the next e-mail I received information that they were having some technical problems and they had not paid out yet. I've been waiting for over 30 days. I think we will never receive our money again and no one will help us get it back
Λάβατε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την απόσυρση από αυτήν τη διεύθυνση; wlcpayouts@softgamings.com
Did you receive email messages about withdrawal from this address? wlcpayouts@softgamings.com
Όχι. Έχω όλα τα email από: support@bet1000support.com
No. I have all the emails from: support@bet1000support.com
certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com
Στείλτε ένα e-mail σε αυτές τις δύο διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και περιγράψτε την όλη κατάσταση. Αυτή είναι η αρχή που εξέδωσε τις άδειες για το Bet1000 Casino. Με βοηθούν ήδη
certria@gaminglicences.com/complaints@gaminglicences.com
Send an e-mail to these two e-mail addresses and describe the entire situation. This is the authority that issued the licenses for Bet1000 Casino. They are already helping me
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.