Γεια, ποια είναι η κατάσταση όταν έχετε αυτή τη γνώμη; Μπορείς να το αναλύσεις λίγο περισσότερο γιατί από αυτά που λες δεν είναι ξεκάθαρο τι πέρασες.
Hi, what is the situation when you are of this opinion ? Could you elaborate a bit more, because from what you say it is not clear what you went through.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!
Το BET1000 Casino είναι ένα σωρό κλέφτες και απατεώνες. Μην καταθέτετε χρήματα σε αυτούς τους εγκληματίες διαφορετικά δεν θα πάρετε ποτέ τα κέρδη σας. Η Ιντερπόλ εξετάζει την υπόθεση και ξεκινά έρευνα!!!!!!
ATTENTION !!!! ATTENTION !!!! ATTENTION !!!!
BET1000 Casino is a bunch of thieves and fraudsters. Don't deposit any money with these criminals or you will never get your winnings. Interpol is looking into the case and starting an investigation!!!!!!
Γεια, βλέπω ότι μάλλον δεν έχετε καλή εμπειρία με το καζίνο. Μπορώ να ξέρω τι συνέβη; Ρωτάω γιατί ίσως μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε.
Hi, I see you probably don't have a good experience with the casino. May I know what happened ? I'm asking because we might be able to help you.
Γεια σου Jaro
Το Bet1000 Casino αρνείται να πληρώσει τα κέρδη μου 9.000 PLN. Συνεχίζουν να στέλνουν email με το ίδιο κείμενο και να ισχυρίζονται ότι αντιμετωπίζουν κάποια τεχνικά προβλήματα. Φυσικά και δεν το πιστεύω
Hi Jaro
Bet1000 Casino refuses to pay my PLN 9,000 winnings. They keep sending emails with the same text and claiming that they are having some technical problems. Of course I don't believe it
Γεια σου Jaro
Γιατί δεν απαντάς στο μήνυμά μου;
Hi Jaro
Why aren't you replying to my message?
Πόσο καιρό έχει περάσει από τότε που το καζίνο δεν σας έχει πληρώσει; Η υπόθεσή σας αφορά αθλητικό στοίχημα; Έχουν τεχνικά προβλήματα με τον τρόπο πληρωμής;
Όσο για την απάντηση, δεν δουλεύω 24 ώρες το 24ωρο, 7 ώρες το 24ωρο, οπότε προσπαθώ να προσεγγίζω όλους όσο είναι δυνατόν.
How long has it been since the casino has not paid you ? Does your case concern sports betting ? Do they have technical problems with the payment method ?
As for the answer, I don't work 24/7 so I try to get to everyone when possible.
Γεια σου Jaro
Σήμερα έχουν περάσει 20 μέρες από την απόσυρσή μου. Τα κέρδη προέρχονται από μια κανονική κλωσσομηχανή. Ο τρόπος πληρωμής είναι το MiFinity, επομένως είναι απολύτως ασφαλής και χωρίς προβλήματα
Hi Jaro
Today it has been 20 days since my withdrawal. The winnings come from a normal spinning machine. The payment method is MiFinity, so it is completely safe and hassle-free
Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν αιτήματα ανάληψης, οπότε βλέπω ότι έχετε ξεπεράσει αυτό το διάστημα. Σας είπε επίσης το καζίνο γιατί διαρκεί τόσο πολύ;
Τέλος πάντων, σε αυτήν την περίπτωση θα συνιστούσα ναυποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας, σε αυτόν τον σύνδεσμο. Η ομάδα μας θα διερευνήσει την κατάσταση και θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Θα ήμουν ευτυχής αν δεν ήταν απαραίτητο να καταφύγω σε αυτό, αλλά 20 ημέρες δεν είναι το λιγότερο. Ελπίζω όλα να λυθούν το συντομότερο δυνατό. Αν έχετε νέα, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Thank you for your reply. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so I see that you are over that time. Did the casino also tell you why it is taking so long ?
Anyway, in this case I would recommend to submit a complaint with us, on this link. Our team will investigate the situation and try to help you.
I would be happy if it was not necessary to resort to this, but 20 days is not the least. I hope everything will be resolved as soon as possible. If you have any news, be sure to let me know.
Γεια σου Leszek!
Γειά σου,
Λυπάμαι για την ταλαιπωρία, αλλά το πρόβλημα στον ιστότοπό μας δεν έχει επιλυθεί ακόμα. Θα σας ενημερώσουμε σχετικά το συντομότερο δυνατό.
Hi Leszek!
Hello,
I'm sorry for the inconvenience but the issue on our website is still not resolved. We will be informing you about it as soon as possible.
Αυτό μου στέλνει πάντα η Bet1000 μέσω e-mail
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
Το θετικό που βλέπω σε αυτή την κατάσταση είναι ότι το καζίνο κάνει μια προσπάθεια να επικοινωνήσει και δεν σε αφήνει χωρίς απάντηση. Από την άλλη, πιστεύω ότι οι 20 μέρες δεν είναι λίγο, οπότε η υποβολή καταγγελίας ήταν ένα καλό βήμα. Ας δούμε πότε το καζίνο θα καταφέρει να λύσει τα τεχνικά προβλήματα και ελπίζουμε ότι θα έχετε τα χρήματα το συντομότερο δυνατό.
Όταν συμβεί αυτό ή βρείτε κάτι νέο και το καζίνο σας γράψει ξανά, φροντίστε να με ενημερώσετε.
The positive thing I see in this situation is that the casino makes an effort to communicate and doesn't leave you without an answer. On the other hand, I think that 20 days is not a short time, so filing a complaint was a good step. Let's see when the casino manages to solve the technical problems and hopefully you will have the money as soon as possible.
When that happens or you find something new and the casino writes you again, be sure to update me.
Γεια σου Jaro
Το Bet1000 Casino δεν έχει απαντήσει καθόλου στα email μου εδώ και δύο ημέρες. Μου φαίνεται ότι τα χρήματά μου έχουν ήδη χαθεί και δεν θα τα πάρω ποτέ πίσω
Hi Jaro
Bet1000 Casino has not responded to my emails at all for two days. It seems to me that my money is already gone and I will never get it back
Γεια σου!
Λοιπόν, θαυμάζω την υπομονή σου. Τώρα που τα καταφέρατε μέχρι τώρα, θα έλεγα ότι ήρθε η ώρα να παρέχετε στην Kristina μια πλήρη περιγραφή της κατάστασης.
Επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω με διάφορες ερωτήσεις:
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Έχετε αποσυρθεί ποτέ με επιτυχία από αυτό το καζίνο;
Συγκεντρώσατε τα κέρδη σας με ή χωρίς μπόνους;
Ποιο ήταν το τελευταίο μήνυμα που λάβατε από το καζίνο;
Επίσης, διευκρινίστε λίγο τα τεχνικά ζητήματα.
Θα έλεγα ότι αυτά καλύπτουν τα βασικά, και πιστέψτε με όταν λέω ότι είναι πολύ καλύτερο να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις αμέσως.
Παρακαλούμε να το κάνετε αποκτώντας πρόσβαση στο παράπονό σας μέσω αυτού του συνδέσμου 👈👈
Σας εύχομαι καλή τύχη στην επίλυση της καταγγελίας.
Hi there!
Well, I admire your patience. Now that you've made it so far, I'd say it's time to provide Kristina with a full-scale description of the situation.
Allow me to help you out with several questions:
Is your account fully verified?
Have you ever successfully withdrawn from this casino?
Did you accumulate your winnings with or without a bonus?
What was the last message you got from the casino?
Also, specify the technical issues a bit.
I'd say those cover the basics, and believe me when I say it's far better to answer those questions right away.
Please do so by accessing your complaint through this link 👈👈
I wish you the best of luck in resolving the complaint.
Γεια σου Radka
Ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως
Ναι, έχω αποσυρθεί με επιτυχία από αυτό το καζίνο και πολλές φορές
Όχι, δεν συγκεντρώνω ποτέ τα κέρδη μου με μπόνους. Δεν χρησιμοποίησα ποτέ κανένα μπόνους
Λαμβάνω πάντα μηνύματα σχετικά με κάποια τεχνικά προβλήματα στον ιστό τους
Το τελευταίο μήνυμα ήταν πριν από 2 μέρες με το ίδιο κείμενο όπως πάντα
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Αυτό το e-mail από την Bet1000 (πριν από 5 λεπτά):
Γειά σου.
Σας ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε.
Η ομάδα μας θα σας ειδοποιήσει μόλις ολοκληρωθούν τα αιτήματα πληρωμής.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Γεια σου Radka
Ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως
Ναι, έχω αποσυρθεί με επιτυχία από αυτό το καζίνο και πολλές φορές
Όχι, δεν συγκεντρώνω ποτέ τα κέρδη μου με μπόνους. Δεν χρησιμοποίησα ποτέ κανένα μπόνους
Λαμβάνω πάντα μηνύματα σχετικά με κάποια τεχνικά προβλήματα στον ιστό τους
Το τελευταίο μήνυμα ήταν πριν από 2 μέρες με το ίδιο κείμενο όπως πάντα
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Γεια σας, και σας ευχαριστώ!
Όπως είπα, πρέπει να στείλετε αυτές τις πληροφορίες στην καταγγελία. Η Κριστίνα πρέπει να ξέρει , όχι εγώ 🙂.
Αντιγράψτε και επικολλήστε την απάντησή σας στην ανοιχτή καταγγελία σας. κάντε κλικ ή πατήστε αυτόν τον πράσινο σύνδεσμο για να το κάνετε 👈👈
Hi there, and thank you!
As I said, you need to send this information to the complaint; Kristina needs to know, not me 🙂.
Please copy and paste your reply to your open complaint; click or tap this green link to do so 👈👈
Αυτό το e-mail από την Bet1000 (πριν από 5 λεπτά):
Γειά σου.
Σας ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε.
Η ομάδα μας θα σας ειδοποιήσει μόλις ολοκληρωθούν τα αιτήματα πληρωμής.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
γεια
Ποια είναι η βοήθειά σας γιατί δεν βλέπω ακόμα αποτελέσματα. Το Bet1000 Casino δεν έχει πληρώσει ακόμα τα χρήματά μου και έχουν περάσει 23 μέρες από τότε που απέσυρα τα κέρδη μου
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.