ΦόρουμΚαζίνοBet1000 Casino - γενική συζήτηση

Bet1000 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από mariana2007
|
19491 προβολές 131 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

And a miracle happened. Bet1000 Casino just paid me my money

πριν από 10 μήνες

That's perfect news. I didn't even hope it would happen so I'm very glad you got your money. I hope it will be the same for the other players. 🎉☘️

πριν από 10 μήνες

I received my withdrawal as well!

πριν από 10 μήνες

Excellent. I celebrate with you that everything turned out well in the end and you got your cash. 

I firmly believe that you will not encounter such a situation again in the future and everything will only be more positive.

Good luck. ☘️

leszko66
πριν από 9 μήνες

Δεν έχω δει ζάρι με άδεια από αυτούς εδώ και μια-δυο βδομάδες (ίσως δεν υπάρχει πια), χθες το site σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Σήμερα ξαναέγραψαν ότι κλείνουν, προσθέστε έγγραφα για επαλήθευση (αλλά όλα έχουν ελεγχθεί εδώ και πολύ καιρό και περισσότερες από μία φορές), πριν από μερικές μέρες ήθελα να το πάω στο yuzdt. ναι, στο πεδίο του πορτοφολιού, άλλαξε ένα πορτοφόλι (δεν είναι δικό μου σίγουρα. ίσως νόμιζαν ότι θα ήμουν απρόσεκτος)

Αυτόματη μετάφραση:
Bandera
πριν από 9 μήνες

Hello, so you didn't manage to get the money ? The documents you provided have already been verified ? As for your wallet, did you tell the casino they didn't have the right one? 

Let me know.

Jaro
πριν από 9 μήνες

ο λογαριασμός έχει ελεγχθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και αρκετές φορές. Δεν έχω ερωτήσεις από αυτούς σχετικά με αυτό. Απλώς είπαν ότι τώρα δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη χρημάτων (ήταν για 3-4 μήνες), τους ξέχασα ήδη (το Κουρασάο δεν απαντά στην καταγγελία). Αλλά μια εβδομάδα γι' αυτό έλαβα ένα γράμμα ότι κλείνουν. Πηγαίνω στο γραφείο και μέσω του yuzdt ήθελα να κάνω αίτημα ανάληψης (έτσι έκανα κατάθεση). Στο πεδίο του πορτοφολιού, το πορτοφόλι μου δεν κρέμεται και δεν μπορώ να το αλλάξω (έγινε επίτηδες ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον ιστότοπο, δεν ξέρω). Τράβηξα μερικά στιγμιότυπα και τα έστειλα... για να δούμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Bandera
πριν από 9 μήνες

I see, so now you're waiting for an answer from the authority, yes ?

If you are interested you can open a complaint with us on this link, where our team will try to help you if you are concerned. 

Screenshots you have taken might be useful.

What do you say ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Υποθέτω ότι μπορεί να ονομαστεί θαύμα)). Χθες πληρώθηκαν όλα. Ζήτησαν μια selfie με τη διεύθυνση του κρυπτοπορτοφόλι. Ίσως άλλες δομές που σχετίζονται με το κλείσιμο να ασχολήθηκαν με αυτό το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Bandera
πριν από 9 μήνες

Really?? That's awesome!

Thank you very much for one of the brightest moments. 🙂

Maybe it will sound inappropriate, but how do you feel about this casino now? Are you staying, perhaps?

Radka
πριν από 9 μήνες

Ακολουθώ μόνο αθλητικά στοιχήματα. Και μου αρέσει η πλατφόρμα τους. Αλλά κλείνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Bandera
πριν από 9 μήνες

Sadly, that's correct. 🙁 New sportsbooks rise almost daily, I'm sure you'll find something interesting quite soon.

By the way, do you prefer betting on sports on virtuall/e-sports? 😉

πριν από 9 μήνες

αθλήματα υπέροχο τένις και ποδόσφαιρο

Αυτόματη μετάφραση:
Bandera
πριν από 9 μήνες

I see! Frankly, not my cup of tea.

At least, I wish you good luck! 🙂 and let us know when you find a new one worth sharing.

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα