Αυτά είναι τέλεια νέα. Δεν ήλπιζα καν ότι θα συμβεί, οπότε χαίρομαι πολύ που πήρες τα χρήματά σου. Ελπίζω να είναι το ίδιο και με τους άλλους παίκτες. 🎉☘️
That's perfect news. I didn't even hope it would happen so I'm very glad you got your money. I hope it will be the same for the other players. 🎉☘️
Εξοχος. Γιορτάζω μαζί σου που όλα πήγαν καλά στο τέλος και πήρες τα μετρητά σου.
Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν θα ξανασυναντήσεις τέτοια κατάσταση στο μέλλον και όλα θα είναι μόνο πιο θετικά.
Καλή τύχη. ☘️
Excellent. I celebrate with you that everything turned out well in the end and you got your cash.
I firmly believe that you will not encounter such a situation again in the future and everything will only be more positive.
Good luck. ☘️
Δεν έχω δει ζάρι με άδεια από αυτούς εδώ και μια-δυο βδομάδες (ίσως δεν υπάρχει πια), χθες το site σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Σήμερα ξαναέγραψαν ότι κλείνουν, προσθέστε έγγραφα για επαλήθευση (αλλά όλα έχουν ελεγχθεί εδώ και πολύ καιρό και περισσότερες από μία φορές), πριν από μερικές μέρες ήθελα να το πάω στο yuzdt. ναι, στο πεδίο του πορτοφολιού, άλλαξε ένα πορτοφόλι (δεν είναι δικό μου σίγουρα. ίσως νόμιζαν ότι θα ήμουν απρόσεκτος)
I haven't seen a die with a license from them for a couple of weeks (maybe it's no longer there), yesterday the site stopped working altogether. Today they wrote again that they are closing, add documents for verification (but everything has been checked for a long time and more than once), a couple of days ago I wanted to take it to the yuzdt. yes, in the wallet field, a wallet was changed (it’s not mine for sure. maybe they thought I would be inattentive)
Вже пару тижнів у них не бачив плашки з ліцензією(можливо й більше нема) вчора сайт взагалі перестав працювати.сьогодні знову написали що закриваються додайте документи на перевірку(але все давно провірено і не раз) пару днів тому хотів вивести на юздт. так в полі гаманець підмінили гаманець(він не мій точно.можливо вважали що буду неуважним)
Γεια σας, δεν καταφέρατε να πάρετε τα χρήματα; Τα έγγραφα που παρείχατε έχουν ήδη επαληθευτεί; Όσο για το πορτοφόλι σου, είπες στο καζίνο ότι δεν είχαν το σωστό;
Ενημέρωσέ με.
Hello, so you didn't manage to get the money ? The documents you provided have already been verified ? As for your wallet, did you tell the casino they didn't have the right one?
Let me know.
ο λογαριασμός έχει ελεγχθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και αρκετές φορές. Δεν έχω ερωτήσεις από αυτούς σχετικά με αυτό. Απλώς είπαν ότι τώρα δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη χρημάτων (ήταν για 3-4 μήνες), τους ξέχασα ήδη (το Κουρασάο δεν απαντά στην καταγγελία). Αλλά μια εβδομάδα γι' αυτό έλαβα ένα γράμμα ότι κλείνουν. Πηγαίνω στο γραφείο και μέσω του yuzdt ήθελα να κάνω αίτημα ανάληψης (έτσι έκανα κατάθεση). Στο πεδίο του πορτοφολιού, το πορτοφόλι μου δεν κρέμεται και δεν μπορώ να το αλλάξω (έγινε επίτηδες ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον ιστότοπο, δεν ξέρω). Τράβηξα μερικά στιγμιότυπα και τα έστειλα... για να δούμε.
the account has been checked for a long time and several times. I have no questions from them about this. They just said that now they cannot withdraw money (it was for 3-4 months), I already forgot about them (Curaçao does not respond to the complaint). But a week that's why I received a letter that they are closing. I go to the office and through yuzdt I wanted to make a withdrawal request (this is how I made a deposit). In the wallet field, my wallet is not hanging and I cannot change it (it was done on purpose or there is some problem on the website, I don't know ). I took a few screenshots and sent them... let's see.
акаунт перевірений вже давно і декілька раз.у цьому від них нема до мене питаннь.вони просто казали що зараз неможуть вивести гроші(це було протягом 3-4 місяців) я вже й забув про них(кюрасао на скаргу не відповідає).Але тиждень тому прийшов лист що вони закриваються.Я заходжу в кабінет і через юздт хотів зробити запит на зняття(цим способом робив депозит).У полі гаманця висить не мій гаманець і я його змінити не можу(навмистно це зроблено або якась проблема на сайті не знаю).я йм скріншотів наробив і відправив..подивимось.
Καταλαβαίνω, λοιπόν, τώρα περιμένετε απάντηση από την αρχή, ναι;
Εάν ενδιαφέρεστε, μπορείτε ναανοίξετε μια καταγγελία μαζί μας σε αυτόν τον σύνδεσμο , όπου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει εάν ανησυχείτε.
Τα στιγμιότυπα οθόνης που έχετε τραβήξει μπορεί να είναι χρήσιμα.
Τι λες ?
I see, so now you're waiting for an answer from the authority, yes ?
If you are interested you can open a complaint with us on this link, where our team will try to help you if you are concerned.
Screenshots you have taken might be useful.
What do you say ?
Υποθέτω ότι μπορεί να ονομαστεί θαύμα)). Χθες πληρώθηκαν όλα. Ζήτησαν μια selfie με τη διεύθυνση του κρυπτοπορτοφόλι. Ίσως άλλες δομές που σχετίζονται με το κλείσιμο να ασχολήθηκαν με αυτό το θέμα.
I guess it can be called a miracle)). Yesterday everything was paid out. They asked for a selfie with the address of the crypto-wallet. Maybe other structures related to the closure took up this issue.
Мабуть це можна назвати чудом)).Вчора виплатили все.запросили селфі з адресою криптогаманця.Можливо цим питанням зайнялись інші структури пов'язане з закриттям.
Πραγματικά?? Είναι υπέροχο!
Σας ευχαριστώ πολύ για μια από τις πιο φωτεινές στιγμές. 🙂
Ίσως ακούγεται ακατάλληλο, αλλά πώς νιώθετε για αυτό το καζίνο τώρα; Μήπως μένεις;
Really?? That's awesome!
Thank you very much for one of the brightest moments. 🙂
Maybe it will sound inappropriate, but how do you feel about this casino now? Are you staying, perhaps?
Ακολουθώ μόνο αθλητικά στοιχήματα. Και μου αρέσει η πλατφόρμα τους. Αλλά κλείνουν.
I only follow sports bets. And I like their platform. But they are closing.
я лише по спортивним ставкам.І платформа у них мені подабається.Але вони закриваються.
Δυστυχώς, αυτό είναι σωστό. 🙁 Τα νέα αθλητικά βιβλία ανεβαίνουν σχεδόν καθημερινά, είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε κάτι ενδιαφέρον πολύ σύντομα.
Παρεμπιπτόντως, προτιμάτε να στοιχηματίζετε σε αθλήματα σε εικονικά/ηλεκτρονικά αθλήματα; 😉
Sadly, that's correct. 🙁 New sportsbooks rise almost daily, I'm sure you'll find something interesting quite soon.
By the way, do you prefer betting on sports on virtuall/e-sports? 😉
αθλήματα υπέροχο τένις και ποδόσφαιρο
sports great tennis and football
спорт великий теніс та футбол
Βλέπω! Ειλικρινά, όχι το φλιτζάνι του τσαγιού μου.
Τουλάχιστον, σας εύχομαι καλή τύχη! 🙂 και ενημερώστε μας όταν βρείτε ένα νέο που αξίζει να μοιραστείτε.
I see! Frankly, not my cup of tea.
At least, I wish you good luck! 🙂 and let us know when you find a new one worth sharing.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.