ΦόρουμΚαζίνοBet-nox Casino - γενική συζήτηση

Bet-nox Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από luciacadaicocomucha
|
9730 προβολές 63 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Προσπάθησα, αλλά το καζίνο δεν απάντησε καθόλου σε ερωτήσεις από τους ιστότοπους από τους οποίους υπέβαλα παράπονα ;(


Παρέχετε αυτούς τους ιστότοπους, αξίζει πάντα να προσπαθείτε, ίσως αυτοί οι ιστότοποι να είναι πιο χρήσιμοι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχετε κάποια επαφή με το καζίνο Bet Nox;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Sure, feel free to try, even though I have a feeling I've shared them with you once before. So it's possible you've already filed a complaint on one of them. But I'm attaching them here:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


As for the casino not replying, that's a pity, and it seems they are not interested in replying here either, which is the answer to your question if we are in contact with them. If by any chance the casino does reply you could let us know. It's a really frustrating situation when you're trying to resolve something, but it's just a one-sided affair. I hope that you will succeed, although I am rather skeptical. 

πριν από 1 έτος

Βλέπω ότι ένας εκπρόσωπος του καζίνο της BetNox έχει απαντήσει στην καταγγελία άλλου παίκτη.

Μπορώ να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας για να σας ζητήσω να επικοινωνήσετε μαζί του και να αναφερθώ στην περίπτωσή μου στην οποία με απάτησαν για πάνω από 600 ευρώ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορώ να δημιουργήσω ξανά το παράπονό μου στο BetNox Casino;

Νομίζω ότι αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να μάθω επιτέλους από το καζίνο γιατί μου πήραν τα 635 ευρώ, δεν έχω λάβει καμία απάντηση μέχρι στιγμής

Όταν υπέβαλα παράπονα σε άλλους ιστότοπους, το καζίνο BetNox δεν επικοινώνησε ποτέ μαζί μου για να διευκρινίσει την κατάστασή μου, μόνο εδώ ο εκπρόσωπος του καζίνο το έκανε, ίσως αυτή είναι η μόνη ευκαιρία να διευκρινιστεί αυτό το θέμα

Για μένα αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα, μάζεψα αυτό το κερδοφόρο ποσό για σχεδόν ένα χρόνο και το καζίνο το πήρε μια νύχτα χωρίς να αναφέρω κανένα λόγο.

Νομίζω ότι το καζίνο πρέπει τουλάχιστον να επιστρέψει τις καταθέσεις μου που τους πλήρωσα, δεν το έκαναν καν

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Hi, as we can see here on the forum casino representative did not write anything. 

As for your complaint, it is possible to reopen it, but your case was about sports betting from what I have seen, so since we do not have experts or enough insight in this area, I am afraid it would be useless. That's why I sent links to where you can file a complaint, even though I see that nowhere has the casino responded to what you wrote. 

I am therefore worried whether it makes sense to do something like that, as the complaint would most likely be closed again because of the sports betting. 

However, if it is not just about sports betting, then it could make sense. 

Jaro
πριν από 1 έτος

at the beginning of the adventure I played roulette several times, I play in the Lasamericas casino and the Betnox casino is a clone of this casino, so maybe we could try to file a complaint and wait for the casino's response


As I mentioned, the casino took all my winnings without giving any reasons and did not return the deposits I made.

kaczka381
πριν από 1 έτος

If you say that you also played roulette and there could also be a reason why your winnings were taken away, then I recommend to reopen your complaint. Write in your complaint that you also played roulette so that our team knows about it. We'll see where we get and if you get the answer you've been waiting for. Let me know how it goes. 

πριν από 1 έτος

Έχω γράψει παράπονο... Ζητώ τη βοήθειά σας, ελπίζω να απαντήσει ο εκπρόσωπος του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε κάποια επαφή με το καζίνο; Ήταν δυνατή η υποβολή καταγγελίας ώστε ο εκπρόσωπος του καζίνο της BetNox να μπορεί να σχολιάσει αυτό το θέμα;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Hi your complaint has been reopened and Veronica will appeal to the casino to respond, so we'll see where we get. I hope you get the answer you've been waiting for. I wish you the best of luck. When the case moves forward don't hesitate to let us know. 🙂

πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό ♥️♥️♥️

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

Since I was a few days off from the forum, I browsed the complaint just briefly.

Luckily, you've played roulette aside from usual sports betting, eh? I'm glad you have. As long as the ball is now on the casino's side, I'd also like to say I hope someone will reach out to us soon!

Radka
πριν από 1 έτος

Ελπίζω ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο θα απαντήσει επιτέλους στις ερωτήσεις μου, μόνο εσείς θέλετε να με βοηθήσετε, άλλοι ιστότοποι δυστυχώς δεν ήθελαν να το κάνουν, για το οποίο σας είμαι πολύ ευγνώμων ♥️

Είμαι σίγουρος ότι δεν παραβίασα κανέναν κανόνα και το καζίνο δεν ήθελε να μου δώσει κανέναν λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

We also hope that the representative will write you off and state the reason why your account has been blocked. I hope everything will be resolved fairly. We will wait for further developments and for the casino. Good luck. ☘️😊

Jaro
πριν από 1 έτος

Καλημέρα 😀

Έχει επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος από το BetNox Casino σχετικά με την περίπτωσή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

As I have had the opportunity to see and hear, so far we have not succeeded. I can notice in the complaint that the timer has been extended for another 7 days, so I really hope that the casino will respond, although nobody can guarantee it. 😥

However, are you still trying to communicate with the casino about this problem ?

kaczka381
πριν από 1 έτος

Hey there!

I must say it is very unusual for casino representatives to respond within the first 24 hours. 🙂

It has not yet been a day since Veronika invited the casino to join the complaint thread, so if I were you, I would check this link regularly to see the reply.

Speaking of which, did you know that as the person who filed the complaint, you get access to the casino's response as soon as it is released? 😉

Jaro
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη γράψει πολλές φορές, αλλά το καζίνο δεν απάντησε στα e-mail μου

Πιστεύετε ότι πρέπει να προσπαθήσω να γράψω ξανά;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 1 έτος

I know, I'm not Jaro, yet I think it would be wise to read my previous response.

Honestly, spamming - in a good manner - casino with emails is one thing; getting a response through open complaint is something a bit different. 🙏🤷‍♂️

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα