ΦόρουμΚαζίνοBet-nox Casino - γενική συζήτηση

Bet-nox Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από luciacadaicocomucha
|
3940 προβολές 49 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 5 μήνες

Καλημέρα, κυρία Ράντκα

Έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε κάποια επαφή με το καζίνο; Έχουν περάσει 15 μέρες από την έναρξη της καταγγελίας

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 5 μήνες

Mornin' to you too! 🙂

I think you got it wrong.

I do not establish contact with casinos. You know I take care of the forum, I do not, on the other hand, handle player's complaints. You will always get the best update in your account - complaints, or via emails.

I can't see any response from the casino representative, though 🙁

https://casino.guru/bet-nox-casino-player-s-winnings-have-been-confiscated

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Radka
πριν από 5 μήνες

Καταλαβαίνω και σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας 😀


Είμαι σίγουρος ότι το καζίνο δεν θα επικοινωνήσει ξανά μαζί μου σε αυτό το θέμα, γνωρίζουν πολύ καλά ότι με εξαπάτησαν και λήστεψαν, δεν έχω παραβεί ποτέ κανέναν κανονισμό.


Η μόνη ικανοποίηση είναι ότι η βαθμολογία του καζίνο θα πέσει και ελπίζω να μην καταθέσει κανένας ξανά χρήματα εκεί γιατί είναι τρομεροί απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 5 μήνες

I sympathize with you and it is a pity that the casino did not respond to your reopened complaint. But it will probably stay that way and the case will not be resolved, although I would like to be wrong. 

All I can say is that I hope a similar situation will not happen again. Your case will also be an experience for other players. I wish you the best of luck. 🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ πολύ 😃


Για άλλους παίκτες που επισκέπτονται το φόρουμ, δεν συνιστώ την κατάθεση χρημάτων στο καζίνο Betnox, είναι καλύτερο να αναζητήσετε άλλα, πιο αξιόπιστα καζίνο.


Σας ευχαριστούμε Casinoguru για τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα και για τον χρόνο σας :)

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 5 μήνες

Thank you for the positive feedback. I wish you wouldn't need to submit any complaints at all, unfortunately that's not how it works in the current world. Anyways, next time, try to find a casino with a higher safety index on our website. The chances of facing issues will be lower.

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα... Θα ήθελα να ρωτήσω για τη βαθμολογία του καζίνο BetNox


Αφού με εξαπάτησαν για τόσο μεγάλο ποσό, δεν ήθελαν να αιτιολογήσουν την απόφασή τους, δεν απάντησαν καν με κανέναν τρόπο, η βαθμολογία τους έπεσε μόνο από το 4,4 στο 4,2


Δεν πιστεύετε ότι όταν ένα καζίνο εξαπατά ανθρώπους μεγάλων ποσών, οι πτώσεις στις αξιολογήσεις δεν θα πρέπει να είναι πιο δραστικές;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα... Θα ήθελα να ρωτήσω για τη βαθμολογία του καζίνο BetNox


Αφού με εξαπάτησαν για τόσο μεγάλο ποσό, δεν ήθελαν να αιτιολογήσουν την απόφασή τους, δεν απάντησαν καν με κανέναν τρόπο, η βαθμολογία τους έπεσε μόνο από το 4,4 στο 4,2


Δεν πιστεύετε ότι όταν ένα καζίνο εξαπατά ανθρώπους μεγάλων ποσών, οι πτώσεις στις αξιολογήσεις δεν θα πρέπει να είναι πιο δραστικές;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hi, I think in this case everything is as it should be. Our team closely monitors all the things that affect the safety index and evaluates everything just like in any casino. I think the safety index of 4.2 is quite low and if the casino continues to fail to address other complaints, it will fall down.

However, I am curious how the situation around the safety index of this casino will continue to develop. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Σας καταλαβαίνω, αλλά πριν από το παράπονό μου το καζίνο είχε βαθμολογία 4,4

Δεν πιστεύετε ότι μια πτώση μόλις 0,2 πόντων από το 4,4 στο 4,2 δεν παρακινεί το καζίνο να διαπραγματευτεί;

Το ποσό για το οποίο με εξαπάτησαν είναι πολύ υψηλό, οπότε από την πλευρά του καζίνο προτιμούν απλώς να μην πουν απολύτως τίποτα και να χάσουν τους 0,2 βαθμούς για αξιολόγηση και να μην διαπραγματευτούν και μετά θα πρέπει να παραδεχτούν το λάθος τους.

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 4 μήνες

I understand your point of view, but I think that if the casino was able not to solve it now, it will be possible to do it again. From what I have seen, the other complaints that were unresolved had a similar number of black points and the casino itself with such a saftey index is not good. 

As far as negotiation is concerned, I don't think it would matter if the casino had a safety index of 2 or 4, if it doesn't want to answer, it won't. However, if there are more cases like this, the safety index will be lower. I think that the team in charge knows very well what they are doing and why the index has been lowered by such a value. 

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα