Σας καταλαβαίνω, αλλά πριν από το παράπονό μου το καζίνο είχε βαθμολογία 4,4
Δεν πιστεύετε ότι μια πτώση μόλις 0,2 πόντων από το 4,4 στο 4,2 δεν παρακινεί το καζίνο να διαπραγματευτεί;
Το ποσό για το οποίο με εξαπάτησαν είναι πολύ υψηλό, οπότε από την πλευρά του καζίνο προτιμούν απλώς να μην πουν απολύτως τίποτα και να χάσουν τους 0,2 βαθμούς για αξιολόγηση και να μην διαπραγματευτούν και μετά θα πρέπει να παραδεχτούν το λάθος τους.
I understand you, but before my complaint the casino had a rating of 4.4
Don't you think that a drop of just 0.2 points from 4.4 to 4.2 does not motivate the casino to negotiate?
The amount for which I was defrauded is very high, so from the casino's point of view, they simply prefer not to say anything at all and lose the 0.2 points for evaluation, and not negotiate and then they would have to admit their mistake.
Rozumiem was,jednak przed moją skarga kasyno miało ocenę 4.4
Czy nie uważają państwo że spadek zaledwie o 0.2 pkt z 4.4 na 4.2 wcale nie motywuje kasyna do negocjacji ?
Kwota na którą zostałem oszukany jest bardzo wysoka zatem z punktu widzenia kasyna po prostu wola się wogole nie odezwać i stracić te 0.2 pkt do oceny nic podjąć negocjacje i wtedy by musieli się przyznać do swojego błędu
Αυτόματη μετάφραση: