πριν από 3 μήνες
Θα είναι δυνατή η επανάληψη της καταγγελίας;
Will it be possible to reopen the complaint?
A czy uda się ponownie otworzyć skargę ?
0
Θα είναι δυνατή η επανάληψη της καταγγελίας;
Will it be possible to reopen the complaint?
A czy uda się ponownie otworzyć skargę ?
Αγαπητέ kaczka381,
Απλώς μεταβείτε στο νήμα παραπόνων σας, κάντε κύλιση στην επιλογή "άνοιγμα ξανά της καταγγελίας" και κάντε κλικ σε αυτήν. Νομίζω ότι σας είχα ενημερώσει προηγουμένως ότι ούτε ο Jaro, ούτε εγώ, ούτε η Romi είμαστε εδώ για να εξετάσουμε το αίτημά σας.
Δείτε το αποτέλεσμα μόνοι σας, κάνοντας μια δοκιμή στην επιλογή - εδώ 👈
Εφόσον είστε τόσο πρόθυμοι να ρωτήσετε ούτως ή άλλως, θα ήθελα να προσθέσω ειλικρινά ότι η καταγγελία σας δεν θα ανοίξει ξανά εάν δεν έχετε νέα ή πληροφορίες σχετικά με το θέμα.
Dear kaczka381,
Simply go to your complaint thread, scroll to the "reopen the complaint" option, and click it. I think I previously informed you that neither Jaro, me, nor Romi are here to consider your request.
See the result for yourself by giving the option a try - here👈
Since you are so eager to inquire anyhow, I would honestly add that your complaint will not be reopened if you have no news or information about the matter.
Βλέπω ότι υπάρχει άλλη μια ανοιχτή καταγγελία κατά του καζίνο και το καζίνο προσπαθεί να εξαπατήσει ξανά κάποιον. Ίσως κάποιος εκπρόσωπος να επικοινωνήσει μαζί μας για αυτό το θέμα, θα υπάρχει περίπτωση να υποβάλουμε καταγγελία εάν επικοινωνήσει μαζί μας κάποιος εκπρόσωπος;
I see that there is another open complaint against the casino and the casino is trying to cheat someone again. Perhaps a representative will contact us about this matter, will there be a chance to open a complaint if a representative contacts us?
Widze ze jest otwarta kolejna skarga na kasyno i kasyno probuje ponownie kogos oszukac, Byc moze zgłosi sie jakis przedstawiciel w tej sprawie, czy wtedy bedzie szansa na otworzenie skargi jesli odezwie sie jakis przedstawiciel ?
Λοιπόν, να σου πω την αλήθεια, δεν φαίνεται και πολύ καλά με αυτό το παράπονο που αναφέρεις. Μπορώ να δω ότι το καζίνο δεν είναι πρόθυμο να επικοινωνήσει, οπότε πιθανότατα θα τελειώσει επίσης ως "άλυτο".🤷♀️
Ελπίζω να κάνω λάθος και, στη συνέχεια, μπορείτε να προσπαθήσετε να ανοίξετε ξανά την καταγγελία σας και να δείτε τι θα μπορέσει να κάνει η ομάδα μας για αυτό. Δεν θα ήμουν πολύ θετικός, όμως.🙁
Well, to tell you the truth, it doesn't look very well with this complaint you have mentioned. I can see that the casino is not willing to communicate, so probably it will finish as "unresolved" as well.🤷♀️
I hope I am wrong, and then you can try to reopen your complaint and see what our team will be able to do about it. I wouldn't be very positive, though.🙁
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.