Γεια, λυπάμαι που μαθαίνω για την εμπειρία σας με το καζίνο, ειδικά επειδή σας έκλεψαν τα χρήματά σας και το καζίνο δεν ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί σας. Θα ήθελα να ρωτήσω αν η περίπτωσή σας σχετίζεται με αθλητικό στοίχημα γιατί όπως έχουμε συζητήσει στο παρελθόν δεν ασχολούμαστε με αυτό γιατί δεν έχουμε ειδικούς σε αυτόν τον τομέα.
Όσον αφορά την κριτική χρήστη σας, όπως λέω, αν σχετίζεται με αθλητικό στοίχημα, δεν είναι δίκαιο για ένα καζίνο να λάβει μια κακή κριτική για αυτό. Φυσικά, αν δεν ισχύει μόνο για αυτόν τον τομέα, δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι πρόβλημα η έγκρισή του. Μπορείτε επίσης να προειδοποιήσετε τους παίκτες εδώ στο φόρουμ όπως κάνατε τώρα, οπότε πιστεύω ότι κάνατε το σωστό.
Τέλος πάντων, είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο και προσπαθείτε να μάθετε γιατί πήραν τα κέρδη σας; Θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω γιατί σίγουρα δεν είναι σωστό να παίρνεις χρήματα χωρίς να δώσεις κανέναν λόγο.
Hi, I'm sorry to hear about your experience with the casino, especially seeing that you've been robbed of your money and the casino has no interest in communicating with you. I would like to ask if your case is related to sports betting, because as we have discussed in the past, we do not deal with it because we do not have experts in this field.
As far as your user review is concerned, as I say, if it is related to sports betting, it is not fair for a casino to get a bad review for it. Of course, if it doesn't apply only to that area, I don't think it should be a problem to approve it. You can also warn players here on the forum just like you did now, so I reckon you did the right thing.
Anyway, are you still in contact with the casino and trying to find out why they took your winnings ? I would be quite interested to know because it is certainly not right to take money without giving any reason.
Αυτόματη μετάφραση: