πριν από 2 έτη
Βλέπω ότι η Πετρονέλα έχει ήδη αντιδράσει σε αυτό. Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε τα χρήματα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
1
Βλέπω ότι η Πετρονέλα έχει ήδη αντιδράσει σε αυτό. Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε τα χρήματα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
Χαίρετε,
δυσκολεύεστε με την επαλήθευση και στο Beem Casino;
Βλέπω ότι υποβάλατε την καταγγελία κατά του Casinoin και η επαλήθευση ήταν επιτυχής.
Ζητήστε την απόσυρση στο Casinoin.
Hello,
are you struggling with the verification in Beem Casino as well?
I can see that you submitted the complaint against Casinoin and the verification was successful.
Kindly request the withdrawal in Casinoin.
Γεια σου,
Το Beem Casino φαίνεται να αντιμετωπίζει καλύτερα τα τρέχοντα προβλήματα;
Όπως βλέπετε, οι υποθέσεις που ανοίγονται μειώνονται με αποτέλεσμα να εξιχνιάζονται περισσότερες υποθέσεις;
Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό;
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
Γεια σου,
Το Beem Casino φαίνεται να αντιμετωπίζει καλύτερα τα τρέχοντα προβλήματα;
Όπως βλέπετε, οι υποθέσεις που ανοίγονται μειώνονται με αποτέλεσμα να εξιχνιάζονται περισσότερες υποθέσεις;
Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό;
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
Γεια σου,
Νομίζω ότι το αντιμετωπίζουν, κάποιοι παίκτες έχουν ήδη πληρωθεί και μπορώ να δω ότι τα ποσά που πληρώνονται ποικίλλουν, οπότε θα έλεγα ότι δουλεύουν σε αυτό το σωρό. Δεν έχω καμία εσωτερική λεπτομέρεια να μοιραστώ, δυστυχώς.
Hi there,
I think they're dealing with it, some players got already paid and I can see that amounts paid vary so I'd say that they are working on this pile. I do not have any inside details to share, sadly.
Εντάξει, τότε ας ελπίσουμε ότι η θετική τάση θα συνεχιστεί και ότι οι υπόλοιποι θα πάρουμε ακόμα τα χρήματά μας.
Ok, then let's hope that the positive trend will continue and that the rest of us will still get our money.
Ok , dann hoffen wir mal, das sich der positive Trend fortsetzt und auch wir anderen unser Geld noch erhalten.
Γειά σου,
Μιλάτε για πρόβλημα KYC στο Beem Casino, παρακαλώ; Εάν ναι, χρειάζεστε βοήθεια ή απλώς σχολιάστε την πρόσφατη εμπειρία σας με το Casinoin, παρακαλώ; 🙂
Hello there,
are you talking about KYC problem in the Beem Casino, please? If so, do you need any help or just comment your recent experience with Casinoin, please? 🙂
Γεια σας Ομάδα Καζίνο-Γκουρού, έθεσα στο Beem Live Chat μερικές ερωτήσεις σχετικά με το υπόλοιπό μου αφού τελείωσα το στοίχημα ενός μπόνους - λόγω της μέγιστης πληρωμής 10x από ένα μπόνους. Ήμουν εντελώς μπερδεμένος τι συμβαίνει με το υπόλοιπό μου αν έχω πάνω από 10 φορές το ποσό της κατάθεσης.
Βασικά μου είπαν ότι μπορώ να κάνω ανάληψη 10 φορές το ποσό και να παίξω με τα υπόλοιπα χρήματα - για πλάκα.. αυτό σημαίνει ότι προηγούμενες φορές που τελείωσα το στοίχημα και προσπάθησα να βάλω το υπόλοιπό μου και απέτυχα, απλώς πέταξα χρήματα - σκέφτηκα μετά το στοίχημα θα ήταν σαν μια πραγματική ισορροπία με την οποία μπορώ να παίξω. Πολύ παραπλανητικό αλλά εντάξει.
Στη συνέχεια ρώτησα τι πρέπει να γνωρίζω εάν θέλω να κάνω άλλη κατάθεση, ενώ εξακολουθώ να έχω αυτά τα "διασκεδαστικά" χρήματα στο υπόλοιπό μου - οπότε το Προσωπικό Υποστήριξης δεν μου έδωσε πραγματική απάντηση απλώς με κατηγόρησε ότι ήθελα να εξαπατήσω το σύστημα και ότι θα ειδοποιήσουν την οικονομική τους ομάδα για να με προσέχουν - πολύ ωραίο προσωπικό υποστήριξης..
Μπορώ να στείλω τα αρχεία καταγραφής συνομιλιών σε οποιονδήποτε για να δω τι κάνει από αυτήν τη συνομιλία;
τις καλύτερες ευχές
Hello Casino-Guru Team, i asked the Beem Live Chat some questions regarding my balance after finishing the wager of a bonus - because of the 10x max payout from a bonus. I was completely confused what happens with my balance if I have more than 10 times the deposit amount.
They basically told me i can withdraw 10 times the amount and play with the rest of the money - for fun.. that means previous times where i finished wagering and tried to up my balance and failed I just threw away money - i thought after wagering it would be like a real balance that i can play with. Very missleading but okay.
I then asked what i have to be aware of if I want to make another deposit, while still having that "fun" money in my balance - whereupon the Support Staff didnt give me a real answer just accused me of wanting to cheat the system and that they will notify their finance team to keep an eye out for me - very nice support staff..
Can I send the chat logs to anyone to see what they make out of that conversation?
Best regards
Χαίρετε,
Πρέπει να πω ότι δεν θα έπαιζα με κανένα μπόνους εάν μπορεί να πληρωθεί μόνο μια κατάθεση 10x λόγω αυτού του μπόνους, ακριβώς για τον λόγο ότι δεν θα ήθελα τα χρήματά μου να "μετατραπούν" σε χρήματα διασκέδασης - καθόλου διασκέδαση, Θα έλεγα.
Πολλοί παίκτες προτιμούν να μην λαμβάνουν καθόλου μπόνους.
Μη διστάσετε να δημοσιεύσετε τα στιγμιότυπα οθόνης εδώ. Άλλοι παίκτες μπορεί να έχουν κάποια σχόλια και μπορεί να ενδιαφέρονται να δουν και αυτή τη συνομιλία.
Hello,
I must say that I would not play with any bonus if only a 10x deposit can be paid out due to this bonus, exactly for the reason that I would not want my money to be "converted" to fun money - no fun at all, I'd say.
Lots of players prefer not to take any bonus at all.
Feel free to post the screenshots here. Other players may have some comments and may be interested to see this conversation as well.
Γεια, μπορείτε να μου προωθήσετε τα αρχεία καταγραφής συνομιλιών στο daniel@casino.guru; Θα ήθελα να του ρίξω μια ματιά.
Παρεμπιπτόντως, είναι πολύ καλό που ζήτησες την υποστήριξη, αλλά το κομμάτι με τα χρήματα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για "παίζοντας για πλάκα" μου ακούγεται πολύ ασαφές. Εάν κάνετε ανάληψη 10 φορές την κατάθεσή σας, τότε τα υπόλοιπα κέρδη θα πρέπει να ακυρωθούν. Αυτό είναι.
Τι θα συνέβαινε αν χτυπούσατε ένα τζάκποτ παίζοντας με τα χρήματα που θα ήταν πραγματικό υπόλοιπο, αλλά συνήθιζαν να παίζουν μόνο για διασκέδαση; Γνωρίζω ότι οι πιθανότητες είναι πολύ μικρές, αλλά σε περίπτωση που πετύχετε ένα μεγάλο τζάκποτ, ο πάροχος του παιχνιδιού πληρώνει το τζακ ποτ στο καζίνο. Τότε το καζίνο θα μπορούσε να σας πει - Εντάξει, αλλά σας είπαμε ότι μπορείτε να παίξετε μόνο για διασκέδαση, οπότε κρατάμε το τζάκποτ.
Η κατάσταση όπου έχετε χρήματα που δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τίποτα εκτός από το να παίζετε για διασκέδαση δεν πρέπει ποτέ να υπάρχει. Έχετε είτε χρήματα μπόνους όπου η απαίτηση πονταρίσματος πρέπει να είναι πλήρης είτε έχετε πραγματικά χρήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παίξετε, να κερδίσετε και στη συνέχεια να κάνετε ανάληψη των κερδών σας. Δεν υπάρχει τίποτα μεταξύ.
Hi, could you please forward me the chat logs to daniel@casino.guru? I'd like to take a look at it.
By the way, it's really good that you asked the support, but the part with the money that you can use for "playing for fun" sounds very vague to me. If you withdraw 10x your deposit, then the rest of the winnings should be voided. That's it.
What would happen if you hit a jackpot while playing with the money that would be real balance, but only used to play for fun? I know that the chances are very low, but in case you hit a big jackpot, the game provider pays out the jackpot to the casino. Then the casino could tell you - OK, but we told you that you can play only for fun so we keep the jackpot.
The situation where you have money that you can't use for anything than playing for fun should never exist. You either have bonus money where the wagering requirement must be complete or you have real money that you can use for playing, winning and then you can withdraw your winnings. There's nothing between.
Γεια σου Daniel, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου! Σου έστειλα τα ημερολόγια.
Σωστά? Από άλλα καζίνο με μέγιστες πληρωμές από μπόνους, έχω συνηθίσει ότι το υπόλοιπο υπόλοιπό μου ακυρώνεται μετά το τέλος του στοιχήματος ή μετά την ανάληψη.
Σε μια άλλη συνομιλία με την υποστήριξη, τους ρώτησα αν μπορούν τουλάχιστον να ακυρώσουν το υπόλοιπό μου (επειδή δεν έχω κανένα απολύτως ενδιαφέρον να υποτιμήσω τα 450 € μόνο για "πλάκα") και η υποστήριξη μου είπε ότι δεν μπορούν να το κάνουν αυτό και πρέπει να παίξω στο μηδέν..
Δεν σκέφτηκα ποτέ το σκηνικό του Τζάκποτ, αλλά αυτό είναι επίσης ένα καλό σημείο, απλώς σκέφτηκα τι θα συνέβαινε με τις Ημερήσιες τιμές από παρόχους κ.λπ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
τις καλύτερες ευχές
Hi Daniel, thank you for your reply! I sent you the logs.
Right? From other casinos with max payouts from bonuses I'm used to that the rest of my balance is voided after finishing the wager or after withdrawing.
In another chat with the support I asked them if they can atleast void my balance (because I have absolutly no interest to play down 450€ just for "fun") and support told me that they can't do that and I have to play to zero..
Never thought about the Jackpot scenerio but that's a good point aswell, I just thought about what would happen with Daily prices from providers etc.
Thanks in advance for your time.
Best regards
Σας ευχαριστώ, επικοινώνησα ήδη με το καζίνο σχετικά με αυτό και απάντησα στο email σας 🙂
Thank you, I already contacted the casino regarding it and replied to your email 🙂
Νέα ενημέρωση για την κατάστασή μου: κατέθεσα 20 ευρώ στο καζίνο beem, κέρδισα 400 ευρώ, φυσικά είχα μόνο 200 στον λογαριασμό λόγω του 10πλάσιου τζίρου... πλήρωσα αυτά τα χρήματα, υπέβαλα έγγραφα επαλήθευσης και δεν έγινε τίποτα για 2 μήνες. Η απόσυρσή μου ακυρώθηκε και τα 200 ευρώ μου διαγράφηκαν, το καζίνο λέει ότι παραβίασα τη διαδικασία εγγραφής επειδή έπρεπε να εισαγάγω τη χώρα ιθαγένειάς μου στο πεδίο της χώρας κατά την εγγραφή και όχι εκεί που μένω. Παρ' όλα αυτά, ο ιστότοπος έχει κάθε είδους έγγραφά μου. Πείτε απόδειξη διεύθυνσης ταυτότητας, τα πάντα. Δυστυχώς, η ομάδα γκουρού του Καζίνο δεν μπόρεσε να με βοηθήσει γιατί η υπόθεση έκλεισε. Αλλά παραπονέθηκα στο Curacao egaming, ήταν πολύ γρήγοροι και πολύ εξυπηρετικοί. Οι συζητήσεις συνεχίζονται ακόμη μέσω email αυτή τη στιγμή, αλλά τώρα έχω στείλει όλα τα έγγραφά μου και είμαι σε καλή διάθεση. Ένα τέτοιο καζίνο απλά πρέπει να πιαστεί.
New update on my situation: I deposited 20 euros in the beem casino, won 400 euros, of course only had 200 in the account because of 10 times the turnover... paid out this money, submitted verification documents, and nothing has happened for 2 months. My withdrawal was canceled and my 200 euros deleted, casino says I violated the registration procedure because I had to enter my country of nationality in the country field during registration and not where I live. Despite everything, the site has any kind of my documents. Say ID proof of address, everything. Unfortunately, Casino guru team could not help me because the case was closed. But I complained to Curacao egaming, they were very quick and very helpful. Discussions are still going on via email at the moment, but I have now sent all my documents and am in good spirits. Such a casino simply has to be caught.
Neues Update zu meiner Situation : 20 euro eingezahlt im beem casino, damit 400 euro gewonnen, natürlich nur 200 auf dem konto gehabt wegen 10 fachen umsatz...dieses geld ausgezahlt, Verifizierung Dokumente eingereicht, und seit 2 Monaten passiert nichts. Meine Auszahlung wurde storniert und meine 200 euro gelöscht, casino sagt ich haette gegen das Registrierung verfahren verstößt, da ich bei der Registrierung im Feld Land, das Land meiner Nationalität eingeben musste, und nicht wo ich wohne. Trotz allem hat die Seite jeglicher Art meiner Dokumente. Sprich Ausweis adressnachweis, alles. Casino guru team konnte mir leider nicht helfen da der Fall geschlossen wurde. Ich habe mich aber bei der Curacao egaming beschwert, diese waren sehr schnell und sehr hilfsbereit. Momentan wird per Email weiter diskutiert, aber ich habe jetzt all meine Dokumente geschickt und bin guter Dinge. So ein casino muss einfach ertappt werden.
Γεια σας,
κλείσαμε αυτήν την καταγγελία ως "κατά του δίκαιου τζόγου" απλώς και μόνο επειδή δεν είναι δίκαιο να μην πληρώνουμε κανέναν παίκτη απλώς και μόνο για να τηρήσουμε κάποια ασαφή φόρμα εγγραφής:
"Η αδιανόητη φόρμα εγγραφής και οι αποκλίσεις στη μετάφραση των Όρων και Προϋποθέσεων του καζίνο ήταν η αιτία για την ασάφεια."
Διατηρήστε το καλό πνεύμα και μοιραστείτε την πρόοδό σας, παρακαλώ.
Hello,
we closed this complaint as "against fair gambling" simply because it is not fair not to pay any player just to stick to some unclear registering form:
"The unintuitive registration form and discrepancies in the translation of the casino's T&Cs were the reason for the unclarity."
Keep the good spirit and share your progress, please.
Γεια, θυμάμαι την περίπτωσή σου. Το καζίνο έλαβε ακόμη και μαύρους πόντους για αυτό https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
Χαίρομαι που επικοινωνήσατε με την αρχή αδειοδότησης και όντως αντέδρασαν! Δεν είμαι σίγουρος αν ανέφερα εδώ σε αυτό το νήμα ή σε άλλο, αλλά κάθε φορά που μια φόρμα εγγραφής λέει "Χώρα", υποθέτω ότι πρέπει να προσθέσετε το μέρος όπου ζείτε αυτήν τη στιγμή. Όταν λέει «Εθνικότητα», τότε βέβαια, αυτό είναι άλλη περίπτωση.
Hi, I remember your case. The casino even received black points for it https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
I'm glad you contacted the licensing authority and they actually reacted back! I'm not sure if I mentioned here in this thread or another one, but whenever a registration form says "Country", I supposed you need to add the place where you live at the moment. When it says "Nationality", then of course, that's another case.
Ενημέρωση: Ο ιστότοπος του καζίνο ενημέρωσε πρόσφατα τους όρους παροχής υπηρεσιών, τώρα ξαφνικά λέει ότι πρέπει να εισαγάγετε την υπηκοότητά σας, φυσικά προώθησαν αυτό το στιγμιότυπο οθόνης στην εταιρεία Curaçao Egaming μέσω email και επέμειναν ότι ήταν έτσι σε όλη τη διάρκεια. αλλά επειδή τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης τον Μάρτιο και συνεχίζει να λέει ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ, φυσικά έστειλα και αυτό το στιγμιότυπο οθόνης στο Curacao egaming 🙂 μου φαίνεται ξεκάθαρη περίπτωση απάτης. Επίσης δεν περίμεναν να έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης. Ελπίζω να συνεχίσω να έρχομαι παιδιά! Σίγουρα θα σας κρατά ενήμερους. Θερμοί χαιρετισμοί
Update: The casino site recently updated the terms of service, now it suddenly says you have to enter your citizenship, of course they forwarded this screenshot to the Curaçao Egaming company via email and insisted that it was like this all along. but since I took a screenshot of it in March and it still said RESIDENCE OF THE PLAYER, I of course also sent this screenshot to Curacao egaming 🙂 looks like a clear case of fraud to me. They also didn't expect me to have a screenshot of it. I hope I keep coming guys! Will definitely keep you posted. Warm greetings
Update: Die casino Seite hat vor kurzem die nutzungsbedingungen aktualisiert, jetzt steht dort ploetzlich das man die Staatsbürgerschaft eingeben soll,diese Screenshot haben sie per Email natürlich an die Curaçao Egaming company weitergeleitet und darauf bestanden das es die ganze zeit schon so war. da ich aber im März ein Screenshot davon gemacht habe, und dort noch WOHNSITZ DES SPIELERS stand habe ich diesen Screenshot der Curacao egaming natürlich auch geschickt 🙂 sieht fuer mich nach einem klaren Fall von Betrug aus. Sie hatten auch nicht damit gerechnet das ich davon ein Screenshot habe. Ich hoffe ich komme weiter Leute! Werde euch definitiv auf dem laufenden halten. Liebe Grüße
Γεια σας και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση σας!
Πρέπει να πω ότι νομίζω ότι είναι λίγο αφελές να προσποιούμαστε ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις ήταν έτσι όλη την εποχή...
1 σταθερός βαθμός για εσάς! 🙂👍
Θα περιμένουμε με ανυπομονησία την εξέλιξη.
Μείνε καλά.
Hello and thank you for your update!
I must say I think it's a bit naive to pretend that the terms and conditions were like this all along...
1 solid point for you! 🙂👍
We'll be waiting eagerly for development.
Stay well.
Hallo zusammen ich wollte euch updaten!
Σε αυτήν την περίπτωση, η CEG αποφασίζει υπέρ του Παίκτη επειδή:
Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο παίκτης έκανε ένα πραγματικό λάθος και εισήλθε στη Γερμανία αντί για Ιταλία, εξετάσαμε τα υποβληθέντα αποδεικτικά στοιχεία και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η κάρτα ταυτότητας που έστειλε ο παίκτης μπορεί να γίνει αποδεκτή ως έγκυρη ταυτότητα με φωτογραφία που έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση.
Ο παίκτης έχει ολοκληρώσει την απαραίτητη Επαλήθευση KYC / Λογαριασμού που ζητήθηκε από τον Χειριστή.
Στην περίπτωση αυτή, η CEG ορίζει ότι η διαφορά μεταξύ των μερών θα επιλυθεί ως εξής:
Ο παίκτης που θα αποζημιωθεί €200 (Διακόσια Ευρώ)
Η μη συμμόρφωση των μερών με αυτήν την απόφαση μπορεί να οδηγήσει σε πειθαρχικές ενέργειες από την CEG εναντίον οποιουδήποτε από τα μέρη.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus ένας γκουρού του καζίνο, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Danke❤️
Hallo zusammen ich wollte euch updaten!
In this case, CEG rules in favour of the Player because:
We have concluded The Player has made a genuine mistake and entered Germany instead of Italy, we have reviewed the submitted evidence and can confirm the Carta d'identità sent by the Player can be accepted as valid government issued photo ID.
The Player has completed the necessary KYC / Account Verification requested by the Operator.
In this case, CEG rules that the dispute between parties shall be resolved as follows:
The Player to be reimbursed €200 (Two Hundred Euros)
Failure of parties to abide by this ruling may result in disciplinary action by CEG against any of the parties.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an casino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Danke❤️
Θέλω να παραπονεθώ για το πρόγραμμα συνεργατών αυτού του καζίνο. Ήρθαμε σε επαφή με τους διευθυντές, συμφωνήσαμε σε μια συμφωνία. Από την πλευρά μας, εκπληρώσαμε όλες τις προϋποθέσεις, μετά τις οποίες οι διαχειριστές απλώς μας αγνοούν, δεν απαντούν. Διαβάζουν το chat και απλώς σιωπούν. Δεν μπορούμε να λάβουμε τα χρήματά μας. Τρομερή συνεργασία.
I want to complain about the affiliate program of this casino. We got in touch with managers, agreed on a deal. For our part, we fulfilled all the conditions, after which the managers simply ignore us, do not answer. They read the chat and just keep silent. We cannot receive our funds. Terrible collaboration.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.