ΦόρουμΚαζίνοBeem Casino - γενική συζήτηση

Beem Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από franztheuerw
|
38048 προβολές 143 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...8
πριν από 2 έτη

Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά στις νέες αξιολογήσεις χρηστών 5 αστέρων. Είμαι 99,9 τοις εκατό σίγουρος ότι προέρχονται από το ίδιο το Beem Casino. Είναι όλοι νέοι λογαριασμοί με μία μόνο δεδομένη βαθμολογία... ;

Αυτόματη μετάφραση:
Xestery
πριν από 2 έτη

Αυτό με εξέπληξε επίσης, σωρεία νέων υποθέσεων και καταγγελιών και ξαφνικά νέες βαθμολογίες 5 αστέρων.

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias111
πριν από 2 έτη

Hello there,

the fellow player has just been fully paid. Very good sign for the others I hope:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19559

Radka
πριν από 2 έτη

Ουάου υπέροχο, αυτό είναι ένα καλό σημάδι, ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά για όλους και ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να παίζουμε εκεί στο μέλλον με ηρεμία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,


Αυτό που δεν καταλαβαίνω, υπάρχουν τώρα τόσα πολλά καζίνο στο Κουρασάο που δεν έχουν τέτοια προβλήματα παρά την εισβολή.

Η επαλήθευση και η πληρωμή εκτελούνται άψογα.


Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί το Beem Casino έχει τόσες πολλές ανοιχτές θήκες ταυτόχρονα.


Δεν θα έπρεπε να ανοίγονται χιλιάδες υποθέσεις σε άλλα καζίνο στο Casino Guru;

Είναι κάπως ανησυχητικό που έχουν ανοίξει τόσες πολλές υποθέσεις στο Beem Casino σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Παρόλα αυτά, ελπίζω όλα να έχουν αίσιο τέλος και όλοι οι παίκτες να πάρουν τα λεφτά τους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Regarding the slow verification process: it has nothing to do with the banks payment checks, but I assume the employees are simply too busy at this moment.

Regarding your question about other Curaçao licensed casinos - the fact you have a license in Curaçao doesn't mean you have offices in Curaçao. The casinos are based in all countries you can imagine around the world. That's why some casinos can be affected and some don't have to care about this at all.

Daniel
πριν από 2 έτη

Εντάξει, ευχαριστώ για την απάντησή σου. Μετά από διαβούλευση σήμερα, θα πρέπει να κάνω υπομονή για επαλήθευση.

Δυστυχώς, έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν θα συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο και αν θα πληρωθούν τα χρήματά μου.

Αλλά ας συνεχίσουμε να σκεφτόμαστε θετικά.

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias111
πριν από 2 έτη

Hello - yes, let's be positive.

What makes you think that you will not get verified and not receive your winnings I wonder?

It seems that this delay issue will stabilize eventually.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου,


Πραγματικά ανησυχώ που υπήρξε τέτοια συσσώρευση ανοιχτών υποθέσεων.

Ελπίζω ότι τα προβλήματα οφείλονται πραγματικά στο γεγονός της εισβολής και το καζίνο δεν είναι φερέγγυο.

Εάν η επαλήθευση και οι πληρωμές εξακολουθούν να λειτουργούν και το Beem Casino βρίσκεται πραγματικά στην κατάσταση λόγω της εισβολής, είμαι επίσης πρόθυμος να συνεχίσω να παίζω εδώ και να αλλάξω τη βαθμολογία μου σε θετική.

Τότε καταλαβαίνω και το καζίνο.

Αλλά μάλλον μπορείτε να αξιολογήσετε την κατάσταση καλύτερα από εμάς τους παίκτες, αφού είστε σε επαφή με τους εκπροσώπους.

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω το Casino Guru για τη βοήθεια που έχει ήδη παρασχεθεί.

Αλλά και πάλι έχω κάποιες αμφιβολίες αυτή τη στιγμή

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Tobias111
πριν από 2 έτη

Hello Tobias111.

I understand your doubts, I really do.

Let's just stick to the facts, those are not so negative in general and we shall see.

I do not intend to hassle you with any more guesses now,

I will keep an eye on your complaint progress.




πριν από 2 έτη

Γεια σου,


έχει κάνει κάποιος κάτι ή κάτι καινούργιο που έχει και εκεί προβλήματα;


Φυσικά, οι συνηθισμένες δηλώσεις και πάλι στο live chat σήμερα, ειδικά από τη στιγμή που δεν είχες την αίσθηση ότι ήθελες να βοηθήσεις.

Πολύ απογοητευτικό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Τίποτα νέο για μένα, μόνο συγγνώμη και δικαιολογίες δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου,


έχει κάνει κάποιος κάτι ή κάτι καινούργιο που έχει και εκεί προβλήματα;


Φυσικά, οι συνηθισμένες δηλώσεις και πάλι στο live chat σήμερα, ειδικά από τη στιγμή που δεν είχες την αίσθηση ότι ήθελες να βοηθήσεις.

Πολύ απογοητευτικό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Sorry to hear this.

New week - new possibilities I'd say.


πριν από 2 έτη

Τίποτα νέο για μένα, μόνο συγγνώμη και δικαιολογίες δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

It does not sound very optimistic, but I'd say let's wait a bit.

The casino has already paid some players it would not make much sense to stop paying the rest instantly.

Radka
πριν από 2 έτη

Είναι σωστό. Αλλά δεν καταλαβαίνω πώς το καζίνο μπορεί να πληρώσει κάποιους παίκτες και άλλους όχι; Προφανώς το καζίνο δεν μπορεί να πάρει τα χρήματά του στην τράπεζα.

Αυτόματη μετάφραση:
Xestery
πριν από 2 έτη

It might help to speed up the process if you submit a complaint on our website. The amount of complaints we have regarding the withdrawals are decreasing slowly so it may be a good sign.

Daniel
πριν από 2 έτη

Τότε ας ελπίσουμε ότι θα ανέβει. Δεν μπορεί να είναι καλό για ένα καζίνο αν έχει κακές κριτικές.

Δυστυχώς, η διαδικασία επαλήθευσης είναι επίσης πολύ αργή αυτή τη στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ Daniel


Κατόπιν συμβουλής σας, μόλις υπέβαλα μια καταγγελία

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Xestery
πριν από 2 έτη

Hello,

I can see that the timer shows additional 4 days. Given the circumstances, I hope they'll make it till the two full weeks.

πριν από 2 έτη

Τότε ας ελπίσουμε ότι θα ανέβει. Δεν μπορεί να είναι καλό για ένα καζίνο αν έχει κακές κριτικές.

Δυστυχώς, η διαδικασία επαλήθευσης είναι επίσης πολύ αργή αυτή τη στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm quite sure that the casino does not want its rating to be decreased due to this situation. Frankly, all the necessary administration still must be done no matter how many people can work on it directly.

Let's hope it will end up soon enough.

πριν από 2 έτη

Μόλις έστειλα ξανά τα πάντα. Σίγουρα για 20η φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα