ΦόρουμΚαζίνοBeem Casino - γενική συζήτηση

Beem Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από franztheuerw
|
25476 προβολές 143 απαντήσεις |
|
12 3 4...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Μέχρι σήμερα δεν έχω πάρει τα 31 ευρώ. Και έχουν περάσει σχεδόν 3 εβδομάδες από την πληρωμή των 500 ευρώ. Είναι ακόμα αποδεκτό;

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

I'd say it is not.

If the casino can't prove that there were some things such as a security check or further financial check, due to which the withdrawal got delayed.

I know it is not the player's concern, but they may be also short on staff at the moment or they could be just overwhelmed somehow. I can only guess here.

πριν από 2 έτη

Τότε το Beem Casino θα πρέπει τουλάχιστον να πει πότε θα πληρωθεί με ασφάλεια. Και μην αφήνετε τον παίκτη στο σκοτάδι για εβδομάδες. Δεν μπορώ να καταθέσω άλλο γιατί έχω 2 εκκρεμείς πληρωμές. Γιατί δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αν θα το πάρω. Αυτό δεν είναι καλό ούτε για το Beem Casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

It would be certainly more fair letting the player know at least something - yes.

Just crossed my mind, are you going to play there again when you get paid?


πριν από 2 έτη

Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Ειλικρινά δεν μπορώ να απαντήσω αυτή τη στιγμή. Άλλη μια μέρα γύρω. Καμία απάντηση ή πληρωμή. Αυτό είναι πραγματικά άδικο από το Beemcasino. Έχω την αίσθηση ότι δεν πληρώνουν πια. Και δεν με βοηθάει κανείς. Κρίμα. Μου άρεσε να παίζω εκεί. Έχω και εγώ περίπου 1100 ευρώ στον λογαριασμό μου. Το οποίο κέρδισα πληρώνοντας την κατάθεση 10 φορές. Αυτό σημαίνει ότι το BEEMcasino δεν έψαξε καν τον λογαριασμό μου ούτε τον επεξεργάστηκε! Διαφορετικά, το υπόλοιπο του λογαριασμού μου θα ήταν μηδενικό. Και αυτό μετά από 7 μέρες πάλι. Από τότε, το BEEMcasino δεν έχει καν ελέγξει τον λογαριασμό μου. Αυτό είναι απλά απίστευτο και ανεξήγητο. Και γι' αυτό το BEEMcasino δεν μπορεί να παίξει. Και οι 8,5 πόντοι από το casinoguru δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση. Τουλάχιστον αν το BEEMcasino δεν αλλάξει εκεί.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Fair enough 🙂

Well, just wait for the next development.

I know it's very annoying but it seems that it could work.

It still may end up good, I'd say.

πριν από 2 έτη

Πώς ξέρετε ότι μπορεί να βγει καλά; Δεν έχει γίνει τίποτα εδώ και 20 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
wennertom
πριν από 2 έτη

Hello,

I read your complaint and got the impression that the casino will pay you eventually.

You've already received a portion.

Next thing is that almost all complaints about delayed payment were solved after all.


πριν από 2 έτη

Σύμφωνα με τη ζωντανή συνομιλία, το καζίνο δυσκολεύεται να πάρει τα χρήματά του από την τράπεζα αυτή τη στιγμή λόγω της κατάστασης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αλλά φυσικά, το Beem Casino επιτρέπει σε όλους να καταθέσουν όμορφα και δεν κάνει αναφορά. Το Beem Casino θα μπορούσε να στείλει ένα email σε όλους: Λυπούμαστε που διαρκεί περισσότερο, μην ανησυχείτε όλοι οι παίκτες παίρνουν τα χρήματά τους. Αλλά όχι, τίποτα δεν προέρχεται από την πλευρά τους.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Xestery
πριν από 2 έτη

Hello, thank you for this information.

I was also wondering what has happened since the number of submitted complaints rises almost every day. 

Daniel found that the situation is related to the additional bank's security checks:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19487


Radka
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Radka


Ελπίζω να είναι αλήθεια και στο τέλος όλα να πάνε καλά και ο καθένας να πάρει τα λεφτά του.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου,


Κι εγώ περιμένω τα χρήματά μου και την επαλήθευση. Εάν αυτό είναι αλήθεια, ότι αντιμετωπίζετε προβλήματα λόγω της εισβολής, το καζίνο θα πρέπει σίγουρα να το επικοινωνήσει με τους παίκτες.


Το καζίνο δεν κάνει κακή εντύπωση και θα συνέχιζα να παίζω εδώ, αλλά ορισμένα πράγματα πρέπει να κοινοποιηθούν.

Τότε ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε ακόμα τα χρήματά μας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Σύμφωνα με τη ζωντανή συνομιλία, το καζίνο δυσκολεύεται να πάρει τα χρήματά του από την τράπεζα αυτή τη στιγμή λόγω της κατάστασης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αλλά φυσικά, το Beem Casino επιτρέπει σε όλους να καταθέσουν όμορφα και δεν κάνει αναφορά. Το Beem Casino θα μπορούσε να στείλει ένα email σε όλους: Λυπούμαστε που διαρκεί περισσότερο, μην ανησυχείτε όλοι οι παίκτες παίρνουν τα χρήματά τους. Αλλά όχι, τίποτα δεν προέρχεται από την πλευρά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Yes, I received the same info from the casino representatives.

πριν από 2 έτη

Yes, I received the same info from the casino representatives.

πριν από 2 έτη

Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά δεν καταλαβαίνετε τι σχέση έχουν τα χρήματα στην τράπεζα με την επαλήθευση λογαριασμού στο καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias111
πριν από 2 έτη

Hello,

I can see the relation in the increased amount of work for the casino staff. Imagine, that the very same people take care of KYC, payments checks, and authorization and now they have to face further checks on the site of banks. That's what I think.

I still think they should be more honest with the players with pending withdrawals, that's for sure.

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Radka


Ελπίζω να είναι αλήθεια και στο τέλος όλα να πάνε καλά και ο καθένας να πάρει τα λεφτά του.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello Xestery,

You are welcome.

I would like to provide you with some honest guess concerning the withdrawal waiting time, but I can imagine that even the casino's staff is uncertain at this point. 🙁

But I still think that all the players deserve some explanation and further communication. It could lower the tension in the air.

πριν από 2 έτη

Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Ειλικρινά δεν μπορώ να απαντήσω αυτή τη στιγμή. Άλλη μια μέρα γύρω. Καμία απάντηση ή πληρωμή. Αυτό είναι πραγματικά άδικο από το Beemcasino. Έχω την αίσθηση ότι δεν πληρώνουν πια. Και δεν με βοηθάει κανείς. Κρίμα. Μου άρεσε να παίζω εκεί. Έχω και εγώ περίπου 1100 ευρώ στον λογαριασμό μου. Το οποίο κέρδισα πληρώνοντας την κατάθεση 10 φορές. Αυτό σημαίνει ότι το BEEMcasino δεν έψαξε καν τον λογαριασμό μου ούτε τον επεξεργάστηκε! Διαφορετικά, το υπόλοιπο του λογαριασμού μου θα ήταν μηδενικό. Και αυτό μετά από 7 μέρες πάλι. Από τότε, το BEEMcasino δεν έχει καν ελέγξει τον λογαριασμό μου. Αυτό είναι απλά απίστευτο και ανεξήγητο. Και γι' αυτό το BEEMcasino δεν μπορεί να παίξει. Και οι 8,5 πόντοι από το casinoguru δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση. Τουλάχιστον αν το BEEMcasino δεν αλλάξει εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I know that you are still waiting for the rest of your winnings. We have information from the casino, that all the terrible delays are due to further banks checks related to the Russian invasion.

I think you should know.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,


Αυτό που δεν καταλαβαίνω, υπάρχουν τώρα τόσα πολλά καζίνο στο Κουρασάο που δεν έχουν τέτοια προβλήματα παρά την εισβολή.

Η επαλήθευση και η πληρωμή εκτελούνται άψογα.


Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί το Beem Casino έχει τόσες πολλές ανοιχτές θήκες ταυτόχρονα.


Δεν θα έπρεπε να ανοίγονται χιλιάδες υποθέσεις σε άλλα καζίνο στο Casino Guru;

Είναι κάπως ανησυχητικό που έχουν ανοίξει τόσες πολλές υποθέσεις στο Beem Casino σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Παρόλα αυτά, ελπίζω όλα να έχουν αίσιο τέλος και όλοι οι παίκτες να πάρουν τα λεφτά τους

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias111
πριν από 2 έτη

Hello,

I'd say that other casinos are affected as well. I think there is a higher amount of complaints concerning delayed payments, I'm afraid. 

Due to the massive promos, the Beem Casino suffers greatly now, I'd guess.

Better to say that their players suffer greatly as well🙁.


Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου,


Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας. Ας ελπίσουμε μόνο ότι όλα θα γίνουν γρήγορα και ότι μπορούμε να παίξουμε ξανά με αυτοπεποίθηση στο Beem Casino.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα