ΦόρουμΚαζίνοBC.Game Casino - γενική συζήτηση

BC.Game Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 3 έτη από Blazin9s
|
49774 προβολές 370 απαντήσεις |
|
1...14 15 16...19
Προσθήκη ανάρτησης
zensbk
πριν από 2 μήνες

casino.guru is the best but sometimes they can not help too noone can help

πριν από 2 μήνες

bc.game say already that my accout get hacked and my 7,5k get stolen but noone can do something

gudeliamondragon64
πριν από 2 μήνες

my complaint was closed without even providing evidence, perhaps they paid the person who represented my interests (purely personal opinion)

πριν από 2 μήνες

https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru

εδώ μπορείτε να αφήσετε μια κριτική για τη δουλειά της ομάδας του casino.guru

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γειά σου! Έκανα καταγγελία πριν από ένα μήνα, ο λογαριασμός έκλεισε χωρίς λόγο.

Είχα μεγάλες ελπίδες για την ομάδα σας, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν μάταιο, δεν παρασχέθηκε βοήθεια! Περιμέναμε εκπρόσωπο του καζίνο, παράτασαν το χρονόμετρο μια φορά - σιωπή, το παράτασαν δύο - σιωπή, είπαν ότι θα απαντήσουν σύντομα, το παράτασαν για τρίτη φορά και στο τέλος μου απάντησαν επίσημα ότι αρραβωνιάστηκα στο αρμπιτράζ συναλλαγματικών ισοτιμιών, τραβούσαν ύποπτα χρόνο και έκλεισαν και την καταγγελία χωρίς να μου δώσουν την ευκαιρία να πω λέξη, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I believe that our team was not able to do anything further regarding your complaint, and that is why it has to be rejected.

If you have any more evidence and you wish to reopen it, please do so at any time.

πριν από 2 μήνες

Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?

πριν από 2 μήνες

I am not exactly sure how the reason was explained to you, but I believe that this is not the case, that if a player deposits a low amount, they cannot win big. This can really happen only if there is some win limit stated in the casino terms, of course.

πριν από 2 μήνες

Είναι σκουπίδια γιατί μου έκλεψαν τον λογαριασμό επιπέδου 38 με όλα τα μπόνους και τα κεφάλαιά μου μεγαλύτερα από 2 χρόνια και ο ηλίθιος εκπρόσωπος του Guru τα πίστεψε. Λέω ότι αυτός ο τύπος των Γκουρού είναι ξεπουλημένος ή είναι με τον BC, το σκατά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Please mind your language, other wise your account will be banned.

I see in your complaint that our team really tried to help but consequently had to reject it as no balance was left in your account.

Romi
πριν από 2 μήνες

They wrote to me that after losing a few dollars, I won several thousand dollars, which is why my account was subsequently blocked

Romi
πριν από 2 μήνες

Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think

πριν από 2 μήνες

They have incompetent support, they will give you an answer but too late

atti38
πριν από 2 μήνες

Αυτό ακριβώς μου λέει, μου έκλεψαν τον λογαριασμό και δεν μπορώ να τον ανακτήσω.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Αυτό νομίζεις ή μάλλον έτσι σου είπαν για να κλείσουν την υπόθεση, αλλά πες μου πόσα ακριβώς χρήματα βλέπεις στην εικόνα που ανέβασα. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Λοιπόν τώρα σύμφωνα με αυτούς λένε ότι δεν είμαι ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού μου και ότι η επαλήθευση δεν πέρασε γιατί είναι άλλος ιδιοκτήτης και για ασφάλεια δεν χρειάζεται να μπλοκάρεις τον εαυτό σου, φεύγω, φτου σκυλιά που πουλήθηκαν στην π.Χ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think

πριν από 2 μήνες

It was explained to you in the complaint thread why they actually closed the complaint: "After gathering and reviewing all the necessary details, we are closing this complaint as unjustified due to the currency exchange rate arbitrage. The vast majority of your initial significant winnings were considered invalid for this reason, and therefore. you are definitely not eligible to withdraw winnings accumulated in such a (illegitimate) way.

The casino acted in accordance with its terms and conditions. There was basically no other way how it could have ended. If your previously successfully withdrawn winnings were accumulated the same way as the disputed winnings, you can be only glad and happy you managed to withdraw them.

If you are not satisfied with the complaint solution, I recommend you consult the gambling authority that the casino is regulated by."

Did you try to contact the authority regarding this?

πριν από 2 μήνες

Αυτό νομίζεις ή μάλλον έτσι σου είπαν για να κλείσουν την υπόθεση, αλλά πες μου πόσα ακριβώς χρήματα βλέπεις στην εικόνα που ανέβασα. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Of course, if you believe that you have enough evidence to reopen your case, please do so, and our team will gladly look at it.

πριν από 2 μήνες

Λοιπόν τώρα σύμφωνα με αυτούς λένε ότι δεν είμαι ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού μου και ότι η επαλήθευση δεν πέρασε γιατί είναι άλλος ιδιοκτήτης και για ασφάλεια δεν χρειάζεται να μπλοκάρεις τον εαυτό σου, φεύγω, φτου σκυλιά που πουλήθηκαν στην π.Χ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

May I ask what do you mean exactly, please? That your account actually belongs to another player? Didn't you pass the verification process?🤔

I'm a bit confused now, to tell you the truth.

πριν από 2 μήνες

Ο λογαριασμός ανήκε πάντα σε εμένα, μόνο ένας σύνδεσμος που ήταν κοινόχρηστος στη συνομιλία των παιχνιδιών bc, τον άνοιξα και με πήγε σε ένα bot telegram στο οποίο ο λογαριασμός μου είχε χακαριστεί, ζήτησα υποστήριξη για να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου, κάτι που χρειάστηκε μέρες για να το πιστέψω εμένα, στο τέλος το έκαναν και δεν μου το έδωσαν ποτέ πίσω, τώρα ο λογαριασμός μου είναι χωρίς όροφο μιας και το email μου είναι αποσυνδεδεμένο και προσπάθησα να συνδεθώ με τον αριθμό που σύνδεσα αλλά μου ζητάει επαλήθευση που κάνουν δεν δέχομαι και παρά το γεγονός ότι έδωσα κατάθεση, αυτός που χειρίστηκε την υπόθεσή μου είπε ότι ήμουν απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Now new information has appeared, it turns out that I was not involved in currency rate arbitrage, but on their website there was supposedly a technical error, as a result of which my 4,000,000 rubles became unavailable, although I am sure that I won everything fairly

πριν από 2 μήνες

Your representative told me by mail that he is no longer going to respond, excellent decision

πριν από 2 μήνες

Ο λογαριασμός ανήκε πάντα σε εμένα, μόνο ένας σύνδεσμος που ήταν κοινόχρηστος στη συνομιλία των παιχνιδιών bc, τον άνοιξα και με πήγε σε ένα bot telegram στο οποίο ο λογαριασμός μου είχε χακαριστεί, ζήτησα υποστήριξη για να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου, κάτι που χρειάστηκε μέρες για να το πιστέψω εμένα, στο τέλος το έκαναν και δεν μου το έδωσαν ποτέ πίσω, τώρα ο λογαριασμός μου είναι χωρίς όροφο μιας και το email μου είναι αποσυνδεδεμένο και προσπάθησα να συνδεθώ με τον αριθμό που σύνδεσα αλλά μου ζητάει επαλήθευση που κάνουν δεν δέχομαι και παρά το γεγονός ότι έδωσα κατάθεση, αυτός που χειρίστηκε την υπόθεσή μου είπε ότι ήμουν απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello,

Has this occurred again, or is this related to your previous complaint, please? I'm a bit confused too, to be honest.

in any case the complaint ended like this:

"Dear gudeliamondragon64,

I spoke with the casino representative in a private conversation and he assured me their team is working on a solution to restore your account.

Since we believe the true nefarious party is not the casino but the perpetrator of the scam, we can't penalize the casino. Since your account was presumably closed without any withdrawable balance we'll close the complaint as rejected. I hope similar issues avoid you in the future. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion.?

1...14 15 16...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα