Η καταγγελία μου έκλεισε χωρίς καν να προσκομίσω στοιχεία, ίσως πλήρωσαν το άτομο που εκπροσωπούσε τα συμφέροντά μου (καθαρά προσωπική άποψη)
my complaint was closed without even providing evidence, perhaps they paid the person who represented my interests (purely personal opinion)
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
εδώ μπορείτε να αφήσετε μια κριτική για τη δουλειά της ομάδας του casino.guru
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
here you can leave a review of the work of the casino.guru team
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru
Γειά σου! Έκανα καταγγελία πριν από ένα μήνα, ο λογαριασμός έκλεισε χωρίς λόγο.
Είχα μεγάλες ελπίδες για την ομάδα σας, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν μάταιο, δεν παρασχέθηκε βοήθεια! Περιμέναμε εκπρόσωπο του καζίνο, παράτασαν το χρονόμετρο μια φορά - σιωπή, το παράτασαν δύο - σιωπή, είπαν ότι θα απαντήσουν σύντομα, το παράτασαν για τρίτη φορά και στο τέλος μου απάντησαν επίσημα ότι αρραβωνιάστηκα στο αρμπιτράζ συναλλαγματικών ισοτιμιών, τραβούσαν ύποπτα χρόνο και έκλεισαν και την καταγγελία χωρίς να μου δώσουν την ευκαιρία να πω λέξη, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Πιστεύω ότι η ομάδα μας δεν μπόρεσε να κάνει κάτι περαιτέρω σχετικά με την καταγγελία σας και γι' αυτό πρέπει να απορριφθεί.
Εάν έχετε περισσότερα στοιχεία και θέλετε να τα ανοίξετε ξανά, κάντε το ανά πάσα στιγμή.
I believe that our team was not able to do anything further regarding your complaint, and that is why it has to be rejected.
If you have any more evidence and you wish to reopen it, please do so at any time.
Ωραία, τώρα ένας από την ομάδα σας μου έγραψε μέσω email ότι με απαγόρευσαν επειδή κατέθεσα ένα μικρό ποσό και κέρδισα ένα μεγάλο ποσό, ένας εκπρόσωπος του καζίνο του έγραψε, αποδεικνύεται ότι δεν μπορείτε να κερδίσετε αμέσως ένα μεγάλο ποσό στο το καζίνο ή τι;
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Δεν είμαι ακριβώς σίγουρος πώς σας εξηγήθηκε ο λόγος, αλλά πιστεύω ότι αυτό δεν ισχύει, ότι αν ένας παίκτης καταθέσει ένα χαμηλό ποσό, δεν μπορεί να κερδίσει μεγάλα. Αυτό μπορεί πραγματικά να συμβεί μόνο εάν υπάρχει κάποιο όριο κέρδους που αναφέρεται στους όρους του καζίνο, φυσικά.
I am not exactly sure how the reason was explained to you, but I believe that this is not the case, that if a player deposits a low amount, they cannot win big. This can really happen only if there is some win limit stated in the casino terms, of course.
Είναι σκουπίδια γιατί μου έκλεψαν τον λογαριασμό επιπέδου 38 με όλα τα μπόνους και τα κεφάλαιά μου μεγαλύτερα από 2 χρόνια και ο ηλίθιος εκπρόσωπος του Guru τα πίστεψε. Λέω ότι αυτός ο τύπος των Γκουρού είναι ξεπουλημένος ή είναι με τον BC, το σκατά.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Προσοχή στη γλώσσα σας, διαφορετικά ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί.
Βλέπω στην καταγγελία σας ότι η ομάδα μας προσπάθησε πραγματικά να βοηθήσει, αλλά κατά συνέπεια έπρεπε να την απορρίψει καθώς δεν έμεινε υπόλοιπο στον λογαριασμό σας.
Please mind your language, other wise your account will be banned.
I see in your complaint that our team really tried to help but consequently had to reject it as no balance was left in your account.
Μου έγραψαν ότι αφού έχασα μερικά δολάρια, κέρδισα αρκετές χιλιάδες δολάρια, γι' αυτό και ο λογαριασμός μου στη συνέχεια μπλοκαρίστηκε
They wrote to me that after losing a few dollars, I won several thousand dollars, which is why my account was subsequently blocked
Γιατί η καταγγελία έκλεισε αμέσως χωρίς να προσκομιστούν στοιχεία; Δεν σου έδωσαν καν τον λόγο να μιλήσεις για δική σου υπεράσπιση; Περιμέναμε ένα μήνα για απάντηση από τον εκπρόσωπο, προφανώς δεν ήξερε τι να απαντήσει και ίσως αποφάσισε να πληρώσει; πώς αλλιώς να σκεφτώ
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
Αυτό ακριβώς μου λέει, μου έκλεψαν τον λογαριασμό και δεν μπορώ να τον ανακτήσω.
This is exactly what it tells me, my account was stolen and I can't recover it.
Es exactamente lo que me dice ami que mi cuenta fue robada y no puedo recuperarla
Αυτό νομίζεις ή μάλλον έτσι σου είπαν για να κλείσουν την υπόθεση, αλλά πες μου πόσα ακριβώς χρήματα βλέπεις στην εικόνα που ανέβασα.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
Λοιπόν τώρα σύμφωνα με αυτούς λένε ότι δεν είμαι ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού μου και ότι η επαλήθευση δεν πέρασε γιατί είναι άλλος ιδιοκτήτης και για ασφάλεια δεν χρειάζεται να μπλοκάρεις τον εαυτό σου, φεύγω, φτου σκυλιά που πουλήθηκαν στην π.Χ.
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Γιατί η καταγγελία έκλεισε αμέσως χωρίς να προσκομιστούν στοιχεία; Δεν σου έδωσαν καν τον λόγο να μιλήσεις για δική σου υπεράσπιση; Περιμέναμε ένα μήνα για απάντηση από τον εκπρόσωπο, προφανώς δεν ήξερε τι να απαντήσει και ίσως αποφάσισε να πληρώσει; πώς αλλιώς να σκεφτώ
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
Σας εξηγήθηκε στο νήμα καταγγελίας γιατί στην πραγματικότητα έκλεισαν την καταγγελία: "Μετά τη συγκέντρωση και την εξέταση όλων των απαραίτητων λεπτομερειών, κλείνουμε αυτήν την καταγγελία ως αδικαιολόγητη λόγω του αρμπιτράζ συναλλαγματικών ισοτιμιών. Η συντριπτική πλειοψηφία των αρχικών σημαντικών κερδών σας ήταν θεωρείται άκυρη για αυτόν τον λόγο και επομένως δεν δικαιούστε σίγουρα να αποσύρετε τα κέρδη που έχουν συσσωρευτεί με τέτοιο (παράνομο) τρόπο.
Το καζίνο ενήργησε σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του. Ουσιαστικά δεν υπήρχε άλλος τρόπος να τελειώσει. Εάν τα κέρδη που αποσύρατε προηγουμένως επιτυχώς συσσωρεύτηκαν με τον ίδιο τρόπο όπως τα αμφισβητούμενα κέρδη, μπορείτε να είστε χαρούμενοι και χαρούμενοι που καταφέρατε να τα αποσύρετε.
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τη λύση παραπόνων, σας συνιστώ να συμβουλευτείτε την αρχή τυχερών παιχνιδιών από την οποία ελέγχεται το καζίνο."
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την αρχή σχετικά με αυτό;
It was explained to you in the complaint thread why they actually closed the complaint: "After gathering and reviewing all the necessary details, we are closing this complaint as unjustified due to the currency exchange rate arbitrage. The vast majority of your initial significant winnings were considered invalid for this reason, and therefore. you are definitely not eligible to withdraw winnings accumulated in such a (illegitimate) way.
The casino acted in accordance with its terms and conditions. There was basically no other way how it could have ended. If your previously successfully withdrawn winnings were accumulated the same way as the disputed winnings, you can be only glad and happy you managed to withdraw them.
If you are not satisfied with the complaint solution, I recommend you consult the gambling authority that the casino is regulated by."
Did you try to contact the authority regarding this?
Αυτό νομίζεις ή μάλλον έτσι σου είπαν για να κλείσουν την υπόθεση, αλλά πες μου πόσα ακριβώς χρήματα βλέπεις στην εικόνα που ανέβασα.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
Φυσικά, εάν πιστεύετε ότι έχετε αρκετά στοιχεία για να ανοίξετε ξανά την υπόθεσή σας, κάντε το και η ομάδα μας θα το εξετάσει ευχαρίστως.
Of course, if you believe that you have enough evidence to reopen your case, please do so, and our team will gladly look at it.
Λοιπόν τώρα σύμφωνα με αυτούς λένε ότι δεν είμαι ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού μου και ότι η επαλήθευση δεν πέρασε γιατί είναι άλλος ιδιοκτήτης και για ασφάλεια δεν χρειάζεται να μπλοκάρεις τον εαυτό σου, φεύγω, φτου σκυλιά που πουλήθηκαν στην π.Χ.
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Μπορώ να ρωτήσω τι ακριβώς εννοείς, παρακαλώ; Ότι ο λογαριασμός σας ανήκει στην πραγματικότητα σε άλλον παίκτη; Δεν περάσατε τη διαδικασία επαλήθευσης;🤔
Έχω μπερδευτεί λίγο τώρα, να σου πω την αλήθεια.
May I ask what do you mean exactly, please? That your account actually belongs to another player? Didn't you pass the verification process?🤔
I'm a bit confused now, to tell you the truth.
Ο λογαριασμός ανήκε πάντα σε εμένα, μόνο ένας σύνδεσμος που ήταν κοινόχρηστος στη συνομιλία των παιχνιδιών bc, τον άνοιξα και με πήγε σε ένα bot telegram στο οποίο ο λογαριασμός μου είχε χακαριστεί, ζήτησα υποστήριξη για να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου, κάτι που χρειάστηκε μέρες για να το πιστέψω εμένα, στο τέλος το έκαναν και δεν μου το έδωσαν ποτέ πίσω, τώρα ο λογαριασμός μου είναι χωρίς όροφο μιας και το email μου είναι αποσυνδεδεμένο και προσπάθησα να συνδεθώ με τον αριθμό που σύνδεσα αλλά μου ζητάει επαλήθευση που κάνουν δεν δέχομαι και παρά το γεγονός ότι έδωσα κατάθεση, αυτός που χειρίστηκε την υπόθεσή μου είπε ότι ήμουν απάτη
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
Τώρα εμφανίστηκαν νέες πληροφορίες, αποδεικνύεται ότι δεν συμμετείχα σε αρμπιτράζ συναλλαγματικών ισοτιμιών, αλλά στον ιστότοπό τους υποτίθεται ότι υπήρχε ένα τεχνικό σφάλμα, με αποτέλεσμα τα 4.000.000 ρούβλια μου να μην είναι διαθέσιμα, αν και είμαι σίγουρος ότι κέρδισα τα πάντα δίκαια
Now new information has appeared, it turns out that I was not involved in currency rate arbitrage, but on their website there was supposedly a technical error, as a result of which my 4,000,000 rubles became unavailable, although I am sure that I won everything fairly
Ο λογαριασμός ανήκε πάντα σε εμένα, μόνο ένας σύνδεσμος που ήταν κοινόχρηστος στη συνομιλία των παιχνιδιών bc, τον άνοιξα και με πήγε σε ένα bot telegram στο οποίο ο λογαριασμός μου είχε χακαριστεί, ζήτησα υποστήριξη για να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου, κάτι που χρειάστηκε μέρες για να το πιστέψω εμένα, στο τέλος το έκαναν και δεν μου το έδωσαν ποτέ πίσω, τώρα ο λογαριασμός μου είναι χωρίς όροφο μιας και το email μου είναι αποσυνδεδεμένο και προσπάθησα να συνδεθώ με τον αριθμό που σύνδεσα αλλά μου ζητάει επαλήθευση που κάνουν δεν δέχομαι και παρά το γεγονός ότι έδωσα κατάθεση, αυτός που χειρίστηκε την υπόθεσή μου είπε ότι ήμουν απάτη
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
Γειά σου,
Έχει συμβεί ξανά αυτό ή σχετίζεται με το προηγούμενο παράπονό σας, παρακαλώ; Είμαι κι εγώ λίγο μπερδεμένος, για να είμαι ειλικρινής.
σε κάθε περίπτωση η καταγγελία έληξε ως εξής:
«Αγαπητέ gudeliamondragon64,
Μίλησα με τον εκπρόσωπο του καζίνο σε μια ιδιωτική συνομιλία και με διαβεβαίωσε ότι η ομάδα τους εργάζεται σε μια λύση για την επαναφορά του λογαριασμού σας.
Δεδομένου ότι πιστεύουμε ότι το αληθινό κακό μέρος δεν είναι το καζίνο αλλά ο δράστης της απάτης, δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε το καζίνο. Δεδομένου ότι ο λογαριασμός σας υποτίθεται ότι έκλεισε χωρίς υπόλοιπο με δυνατότητα ανάληψης, θα κλείσουμε την καταγγελία ως απορρίφθηκε. Ελπίζω παρόμοια θέματα να σας αποφύγουν στο μέλλον. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας, λυπάμαι που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε περισσότερο σε αυτήν την περίπτωση.
Hello,
Has this occurred again, or is this related to your previous complaint, please? I'm a bit confused too, to be honest.
in any case the complaint ended like this:
"Dear gudeliamondragon64,
I spoke with the casino representative in a private conversation and he assured me their team is working on a solution to restore your account.
Since we believe the true nefarious party is not the casino but the perpetrator of the scam, we can't penalize the casino. Since your account was presumably closed without any withdrawable balance we'll close the complaint as rejected. I hope similar issues avoid you in the future. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion.?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.