Χαίρετε,
Υποθέτω ότι στείλατε αυτά τα έγγραφα μέσω email, σωστά; Υπάρχει κάποια αυτόματη απάντηση που να λέει ότι τα email δεν παραδόθηκαν; Προσπαθήσατε να στείλετε κάθε έγγραφο ξεχωριστά, παρακαλώ; Εάν όχι, θα έκανα ένα στιγμιότυπο οθόνης της λίστας των απεσταλμένων email με συνημμένα και θα ρωτούσα την υποστήριξη εάν η διεύθυνση email είναι σωστή και εάν υπάρχει άλλο email που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Βρήκα αυτό το email: support@bc.game
Εάν αυτά τα έγγραφα πρέπει να μεταφορτωθούν απευθείας, είναι ακόμα να ζητήσετε την υποστήριξη. Τη στιγμή που ξέρεις τι φαίνεται να είναι λάθος, τη στιγμή που μπορείς να προχωρήσεις.
Μπορείτε να το δοκιμάσετε και να μας ενημερώσετε;
Hello,
I assume that you sent these docs by email, right? Any auto-reply saying that the emails were not delivered? Did you try to send each document separately, please? If not, I would make a screenshot of the list of sent emails with attachments and ask the support whether the email address is correct and if there is another email you can use.
I found this email: support@bc.game
If these documents must be uploaded directly, it is still about asking the support. The moment you know what seems to be wrong the moment you can move on.
Can you try it and let us know?
Αυτόματη μετάφραση: