Ω, αυτό είναι λυπηρό, λυπάμαι για αυτό!
Ελπίζω να τα έχεις ξεπεράσει όλα;
Oh that's sad,so sorry about that!
I hope you've gotten over everything?
Ναι, γιατί κέρδισα πολλά περισσότερα online τώρα σε 22 χρόνια. Επίσης, έχω ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο 2000 Roush Stage 2 Υπογεγραμμένο από τον Jack Roush του nascar
Yep,becouse ive won alot more online now in 22 years.Also i have a very pricy car 2000 Roush Stage 2 Signed inside from Jack Roush of nascar
Χαίρετε,
σου έχουν εξηγήσει γιατί σου το έκαναν αυτό; Αν το κατάλαβα σωστά, υπάρχει ακόμα ένα ενεργό υπόλοιπο στον λογαριασμό σας στο καζίνο, σωστά;
Hello,
have you been explained why they did this to you? If I got it correctly, there is still an active balance left on your casino account, right?
Θα έλεγα ότι μόνο οι παίκτες που ενδιαφέρονται για μπόνους θα πρέπει να χρησιμοποιούν αυτόν τον κωδικό 🙂
Κάποιους σχετικούς κανόνες που πρέπει να έχουν υπόψη οι παίκτες;
I'd say that only players interested in bonuses should use this code 🙂
Any associated rules the players should keep in mind?
Γειά σου. Πώς να κάνετε κατάθεση σε παιχνίδια
Hello. How to deposit in games
helo.pano po mag deposit sa games
Θα ήταν καλύτερα να καταθέσετε σε ένα αξιοπρεπές καζίνο 🙂.
Ακολουθήστε τους όρους και τις προϋποθέσεις ή ζητήστε υποστήριξη για περαιτέρω βοήθεια.
Would be better to deposit in a decent casino instead 🙂.
Follow the terms and conditions or ask support for further assistance.
Πιστεύετε ότι έχει πραγματικά κάποια σχέση με το BC.GAME; 🙂
Do you think it has really something to do with BC.GAME? 🙂
Γεια σας, έστειλα το KYC πριν από 3 μέρες, στο BC Game, μου ζήτησαν να ξεκλειδώσω τον λογαριασμό μου, αλλά μέχρι τώρα παραμένει αποκλεισμένος. Θα ήθελα να έχω ξανά πρόσβαση σε αυτό, τι κάνω;
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked. I would like to be able to access it again, what do I do?
Γεια σας, έστειλα το KYC πριν από 3 μέρες, στο BC Game, μου ζήτησαν να ξεκλειδώσω τον λογαριασμό μου, αλλά μέχρι τώρα παραμένει αποκλεισμένος.
Θα ήθελα να έχω ξανά πρόσβαση σε αυτό, τι κάνω;
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked.
I would like to be able to access it again, what do I do?
Can someone help me?
Ο λογαριασμός σας μπλοκαρίστηκε πριν σας ζητηθεί να ολοκληρώσετε το KYC ή αφού υποβάλετε τα έγγραφά σας; Σε περίπτωση που η επαλήθευση αποτύχει, αμφιβάλλω ότι θα ανοίξουν ξανά τον λογαριασμό
Your account was blocked before you were requested to complete KYC or after you submitted your documents? In case the verification failed, I doubt they will open the account again
Γειά σου.
Μου φαίνεται περίεργο το καζίνο να σου ζητήσει να ανοίξεις λογαριασμό. Το πιθανότερο είναι ότι ο λογαριασμός σας είναι υπό επαλήθευση τώρα. Εάν το περάσετε, έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.
Βεβαιωθείτε ότι στείλατε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, το KYC είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία και μερικές φορές χρειάζεται απλώς περισσότερο χρόνο.
Κράτα μας ενήμερους!
Hello.
I find it strange the casino would ask you to open an account. More likely, your account is under verification now. If you pass it, you're entitled to withdrawal.
Ensure you sent all the necessary documents, KYC is a very important process, and sometimes it just needs more time.
Keep us posted!
Πρώτα μπλοκαρίστηκε και ζήτησαν KYC.
First it was blocked, and they asked for KYC.
Δεν είναι φυσιολογικό για ένα καζίνο να μπλοκάρει πρώτα έναν λογαριασμό και μετά να ζητά επαλήθευση, συνήθως οι λογαριασμοί μπλοκάρονται εάν η επαλήθευση αποτύχει. Όπως είπε ο Radka, εάν έχετε ήδη στείλει τα έγγραφά σας απλώς περιμένετε, μπορεί να χρειαστούν μερικές εβδομάδες, εάν ο λογαριασμός σας επαληθευτεί θα πρέπει να ανοίξει ξανά και να διεκπεραιωθεί η ανάληψη χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία και εάν η επαλήθευση αποτύχει, το καζίνο θα σας ενημερώσει
It's not normal for a casino to first block an account and then ask for verification, usually accounts are blocked if the verification fails. Like Radka said, if you already sent your documents just wait, it can take some weeks, if your account gets verified it should be reopened and withdrawal processed without major inconvenience and if the verification fails then the casino will let you know
Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητα κακό σημάδι. Δεν τους άρεσε κάτι στον λογαριασμό σας και έτσι τον απέκλεισαν, αλλά αν τους στείλατε όλα όσα ζήτησαν, υπάρχει ακόμα πιθανότητα να τον ανοίξουν ξανά.
Θυμάμαι ότι όταν δούλευα σε ένα καζίνο, ορισμένοι λογαριασμοί αποκλείστηκαν αυτόματα + ζητήθηκαν έγγραφα, για παράδειγμα όταν ο λογαριασμός συνδέθηκε από την ίδια διεύθυνση IP με κάποιον άλλο που χρησιμοποιούσε ήδη στο καζίνο. Δεν χρειάστηκε να το ελέγξουμε χειροκίνητα. Όλα έγιναν αυτόματα και αν ο παίκτης δεν έστελνε τα έγγραφα, τότε παρέμενε κλειστός.
I don't think it's a necessarily bad sign. They didn't like something about your account so they blocked it, but if you sent them everything they requested, there's still a chance they'll reopen it.
I remember that when I worked in a casino, some accounts were blocked automatically + documents requested for example when the account logged in from the same IP address as someone else already used in the casino. We didn't have to check this manually. It was all done automatically and if the player didn't send the documents, then it remained closed.
Σήμερα μου έστειλαν ένα email λέγοντας ότι έκανα κατάχρηση του μπόνους της πλατφόρμας και ότι είχα πολλούς λογαριασμούς. Δεν έχω άλλο λογαριασμό στην πλατφόρμα και δεν έκανα κατάχρηση του μπόνους. Εγώ για παράδειγμα παρέπεμψα πάνω από 1000 άτομα στο site, δεν έχω λόγο να πάω ενάντια στους κανόνες.
Χρειάζομαι πίσω τον λογαριασμό μου, υπήρχαν πολλά χρήματα εκεί.
Today they sent me an email saying that I abused the platform bonus and that I had multiple accounts. I don't have another account on the platform and I didn't even abuse the bonus. I, for example, referred more than 1000 people to the site, I have no reason to go against the rules.
I need my account back, there was a lot of money in there.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.