Γεια!
Νόμιζα ότι αφορούσε την τελευταία σου υπόθεση εναντίον της BC.Games τη στιγμή που είδα την ανάρτησή σου.
Δυστυχώς, δεν έχουν αλλάξει πολλά. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία σας δεν απορρίφθηκε. Υποθέτω ότι δεν είναι το ίδιο γιατί το πρόβλημα που έθιξες θεωρήθηκε αδικαιολόγητο.
Φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι δύσκολο να το αντιμετωπίσετε, αλλά όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, "η επαλήθευση KYC ολοκληρώνεται συνήθως πριν από την αρχική σας ανάληψη. Εφόσον δεν έχετε υποβάλει αιτήματα ανάληψης από κανέναν από τους λογαριασμούς σας, δεν έχετε υποβληθεί σε επαλήθευση. Επιπλέον, καθώς χρησιμοποιούσε συνεχώς διαφορετική διεύθυνση email για την εγγραφή στο καζίνο και δεν παρείχε προσωπικά στοιχεία, το καζίνο δεν μπόρεσε να σας αναγνωρίσει και να σας επισημάνει ως χρήστη που αποκλείεται από τον εαυτό σας.
Επιπλέον, παραβιάσατε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις αποκτώντας πρόσβαση στο καζίνο από περιορισμένη δικαιοδοσία και χρησιμοποιώντας VPN, κάτι που απαγορεύεται."
Ας ελπίσουμε ότι οι δικηγόροι θα σας βοηθήσουν να πετύχετε αυτό που στοχεύετε να πετύχετε.
Για την αποφυγή περαιτέρω απωλειών, προτείνω τα εξής:
Ως μέρος της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Αυτοαποκλεισμού μας, έχουμε συνεργαστεί με την BetBlocker, μια φιλανθρωπική οργάνωση εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο που παρέχει μια δωρεάν υπηρεσία για την υποστήριξη ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία μας εδώ ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) και για το BetBlocker εδώ ( https://betblocker.org/ ).
Το BetBlocker εγκαθίσταται γρήγορα και εύκολα σε πολλές συσκευές, διαρκεί μόλις 2 λεπτά. Μόλις εγκατασταθεί, αποκλείει την πρόσβαση σε πάνω από 84.200 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών και εκτελείται αθόρυβα στο παρασκήνιο. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανώνυμα και βοηθά τα άτομα να διαχειρίζονται την πρόσβασή τους στον τζόγο με ασφάλεια και κατάλληλα, είτε αυτό σημαίνει πλήρη περιορισμό είτε περιορισμό της πρόσβασης σε ευάλωτες περιόδους.
Hi!
I thought it was regarding your last case against BC.Games the moment I saw your post.
Unfortunately, not much has changed. In any case, your complaint was not dismissed; I suppose it is not the same because the problem you raised was considered unjustified.
I imagine it must be hard to face it, but as stated earlier, "KYC verification is typically completed before your initial withdrawal. Since you have not made any withdrawal requests from any of your accounts, you have not undergone verification. Additionally, as you consistently used a different email address for registering at the casino and did not provide any personal information, the casino was unable to identify and flag you as a self-excluded user.
Furthermore, you violated the Terms and Conditions by accessing the casino from a restricted jurisdiction and using a VPN, which is prohibited."
Let's just hope the lawyers will help you achieve what you aim to achieve.
To prevent further losses, I suggest following:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Αυτόματη μετάφραση: