ΦόρουμΚαζίνο50 Crowns Casino - γενική συζήτηση

50 Crowns Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Gretche70
|
11232 προβολές 72 απαντήσεις |
|
1 2 34
50 Crowns Casino
πριν από 1 έτος

Πρόβλημα μπόνους: ο διαχειριστής ζωντανής συνομιλίας δεν μπόρεσε να μου πιστώσει με μη αυτόματο τρόπο το μπόνους, παρόλο που δεν είχα παίξει ούτε μια δεκάρα με τα χρήματά μου. Η μόνη δήλωση ήταν ότι θα το προωθούσε στο αρμόδιο τμήμα. Και επειδή δεν είχα ξανά όρεξη να περιμένω μέρες, απλά έπαιξα τα χρήματα χωρίς μπόνους.

Σχετικά με τη δήλωση ότι ανήκετε στην Hollycorn: Πώς μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί το email σας λέει στο κάτω μέρος ότι το καζίνο σας ανήκει και λειτουργεί από την Dama NV;

file

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoDino
πριν από 1 έτος

Ναι, μου πήρε και 50 ώρες και δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τον τρόπο πληρωμής. Επειδή σε άλλα καζίνο χρησιμοποιώ την ίδια μέθοδο και πάντα πιστώνομαι με τον ίδιο τρόπο. Η ζωντανή συνομιλία δεν βοηθά πραγματικά, την προωθεί στο αρμόδιο τμήμα, από το οποίο δεν ακούτε τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

They were probably owned by Dama once and got acquired by this current group. It's a deposit match bonus? In that case, your balance has to be untouched for a bonus to be credited manually, if it's free spins they can credit it no matter if the balance was used or not, if it's a bonus match I don't really see a reason for said delay, I have been credited deposit matches manually and it's a really quick process. I will suppose they were reviewing your transactions to check if you make enough clean deposits and if you are eligible for bonuses

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Η ισορροπία μου ήταν ανέγγιχτη

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

You said you gambled the balance away, understandable to do it because it makes no sense to have a balance seating on a casino if it's not for playing, again, I suppose they were checking your transactions to see if you also make clean deposits to be eligible for bonuses (most casinos don't like players exclusively making deposits with bonuses), but that checking shouldn't take that long. Technical issues can also be the reason, try asking them directly why the bonus wasn't credited

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Ίσως θα έπρεπε να διαβάσεις τις αναρτήσεις μου από την αρχή

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Just checked and the deposit was delayed too, that explains why the bonus wasn't credited, I suppose there is nothing to do about the uncredited bonus, if I were you I wouldn't play there anymore, at least your experience serves as a warning for others

50 Crowns Casino
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Η κατάθεσή μου δεν έχει πιστωθεί ακόμα στον λογαριασμό μου και περιμένω περισσότερες από 3 ημέρες. Προώθησα όλα τα στιγμιότυπα της κατάθεσης και του τραπεζικού μου λογαριασμού πριν από 3 ημέρες και μέχρι στιγμής δεν έχει πιστωθεί τίποτα ούτε έχω λάβει σχόλια. Έχετε ήδη λάβει τα χρήματα....

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, αν και ρώτησα ξανά το καζίνο ο ίδιος πώς θα μπορούσαν να μου εξηγήσουν γιατί το email τους λέει ότι το καζίνο λειτουργεί από την Dama, φυσικά δεν υπήρχε απάντηση. Επειδή είναι πραγματικά;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello again, Gretche70!


Please, bear in mind, that www.50crowns.com is owned and operated by Hollycorn N.V., a company registered and established under the laws of Curaçao, with registration number 144359 and registered address at Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao and its wholly-owned subsidiary, Libergos Limited, registered in Cyprus with registration number ΗΕ 371971 and registered address Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn N.V. is licensed and regulated by Antillephone N.V. (license no. 8048/JAZ2019-015).


We are sorry for misleading you in welcome letter, we have already fixed it.


Have a nice rest of the day!


With Love,

50 Crowns team

DerKoenig
πριν από 1 έτος

Hello there, DerKoenig!


We are sorry to hear about the delay with your deposit. Please, note that the time of processing the deposit depends a lot on a chosen payment method.


We are always doing our best to solve it as fast as possible. However, it can take some time, while firstly, we contact our relevant department, and after this, they transfer the issue to payment provider to check why the transaction did not go through. No worries, as soon as we receive a prompt reply from them, we inform you regarding updates via email as well.  And you may always check up via chat if there were any updates in your case.


Have a nice rest of the day!


With Love,

50 Crowns team

Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello there, Gretche70 once again!


Please note that our welcome package does not require a bonus code, but since you entered one, the bonus was not credited to your account automatically. We deeply apologize for the inappropriate response from the manager via live chat regarding the welcome bonus. As you have already used your funds, we are unable to issue the bonus manually at this time; however, you are still eligible for our second and third deposit offers, which also do not require any bonus codes.


Have a nice rest of the day!


With Love,

50 Crowns team

50 Crowns Casino
πριν από 1 έτος

Δεν είναι για το μπόνους για μένα, το θέμα είναι τσεκαρισμένο.

Η ανησυχία μου είναι ότι δεν μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί το email σας λέει ότι το καζίνο σας λειτουργεί από την Dama NV. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ EMAIL

file

Αυτόματη μετάφραση:
50 Crowns Casino
πριν από 1 έτος

το διόρθωσες; Μπορείτε απλά να αλλάξετε το όνομα; Από ντάμα στο hollycorn;

Αυτόματη μετάφραση:
50 Crowns Casino
πριν από 1 έτος

Έχω επιβεβαίωση από την τράπεζά μου ότι έχετε ήδη λάβει τα χρήματα. Σας έστειλα όλα τα στιγμιότυπα της συναλλαγής και θέλετε να μου πείτε ότι τα χρήματα χρειάζονται περισσότερο χρόνο; Ήδη 5 μέρες??????????????????????????????

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello again, Gretche70!


We would like to inform you that unfortunately, there was a mistake in the welcome letter, and there was stated Damna instead of Hollycorn. We are thankful to you for noticing this mismatching and have fixed it already to avoid future misinterpretations. 

What is more - www.50crowns.com is owned and operated by Hollycorn N.V., a company registered and established under the laws of Curaçao, with registration number 144359 and registered address at Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao and its wholly-owned subsidiary, Libergos Limited, registered in Cyprus with registration number ΗΕ 371971 and registered address Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn N.V. is licensed and regulated by Antillephone N.V. (license no. 8048/JAZ2019-015).


Hope for your understanding.


With Love,

50 Crowns team.

DerKoenig
πριν από 1 έτος

Hello again, DerKoenig!


We understand that it can be frustrating to wait for a response regarding the deposit longer than 24 hours, however, some payments can be processed up to 5 working days on the side of the payment provider. We are trying to resolve it as quickly as possible, however, it depends on many other factors, that are out of our control as well.


By the way, in order to get a more detailed response regarding your case, please, contact our support team. They are available 24/7.


Have a nice day!


With Love,

50 Crowns team

50 Crowns Casino
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Περιμένω 6 μέρες και δεν έχει έρθει τίποτα στον λογαριασμό μου.

Η ομάδα υποστήριξής σας είναι απολύτως άχρηστη. Επισημαίνουν μόνο ότι το πρόβλημα έχει ήδη προωθηθεί και δεν μπορούν πλέον να το κάνουν. Πολύ αναλυτικές πληροφορίες...


Γιατί να είναι τόσο δύσκολο να συμφωνήσω την κράτηση του λογαριασμού μου με τα χρήματα που λάβατε; αυτό είναι ένα αστείο Επιπλέον, δεν λαμβάνετε απολύτως καμία ανατροφοδότηση από εσάς....

Αυτόματη μετάφραση:
DerKoenig
πριν από 1 έτος

Hello there, DerKoenig!


Thank you for your prompt reply.


We would like to assure you that we have been working on your case all time along, however, in case the payment has not been processed on the side of payment provider yet, there is not a lot that can be done from our side. Most likely due to the fact that your deposit has not been completed on the payment provider side yet, and in order to prevent misleading,you receive almost the same replies from our support team. Rest assured we will inform you via email as soon as there will be any updates.


We are truly sorry for the delay and inconvenience caused, and we hope it will be solved quickly.


Have a nice rest of the day!


With Love,

50 Crowns team

DerKoenig
πριν από 1 έτος

Έχουν πιστωθεί τα χρήματά σας τώρα; Πόσα κατέθεσες;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα