πριν από 1 έτος
Τα χρήματά μου πιστώθηκαν μετά από 2 εβδομάδες..... Ήταν 20 Ευρώ PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
0
Τα χρήματά μου πιστώθηκαν μετά από 2 εβδομάδες..... Ήταν 20 Ευρώ PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
Έχει κανείς εμπειρία για το πόσος χρόνος χρειάζεται για να επιβεβαιωθεί μια πληρωμή; Η υποστήριξη δεν μπορεί να μου πει τίποτα
Does anyone have any experience of how long it takes for a payout to be confirmed? Support can't tell me anything
Hat hier schon jemand Erfahrungen wie lange es dauert bis eine Auszahlung bestätigt wird? Der Support kann mir nichts sagen
Εάν πρόκειται για καζίνο Hollycorn, τότε την επόμενη μέρα που θα επαληθευτεί ο λογαριασμός σας
If it's a Hollycorn Casino, then the next day when your account is verified
Wenn es ein Hollycorn Casino ist, dann am nächsten tag, wenn dein Konto verifiziert ist
Προφανώς δυστυχώς όχι ήδη πριν από 2 μέρες :C
Apparently unfortunately not already 2 days ago :C
Anscheinend leider nicht schon 2 tage her :C
Ρώτησες το καζίνο; 🤔
Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάποια εξήγηση, θα έλεγα...
Did you ask the casino? 🤔
We could use some explanation, I'd say...
Αυτό μου έστειλαν σήμερα. Οι T&C τους λένε ότι χρειάζονται 3 ημέρες για να ολοκληρωθεί μια ανάληψη. Στο livechat μου είπαν ότι μπορεί να διαρκέσει έως και 7 ημέρες επειδή είναι τραπεζική μεταφορά, καλά, τελείωσε και αυτή η χρονική περίοδος, έκανα το αίτημα στις 03.05.
'όλα τα αιτήματα διεκπεραιώνονται με σειρά προτεραιότητας' - Τερμάτισα 3ος στο τουρνουά στοιχημάτων τους την περασμένη εβδομάδα, οπότε είχα ένα από τα υψηλότερα στοιχήματα στον ιστότοπο και δεν στοιχηματίστηκα καν πάρα πολλά χρήματα, επομένως αμφιβάλλω πολύ αντιμετωπίζουν πολλά αιτήματα εξαργύρωσης. Επιπλέον, δεν είναι καν μεγάλο ποσό. Είναι 500€.
Δεν έχω υποβάλει ποτέ παράπονο εδώ, αλλά τους είπα ότι θα το κάνω εάν τα χρήματα δεν φτάσουν μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας. Θεωρώ τον εαυτό μου υπομονετικό τύπο, αλλά τελευταία χάνω την υπομονή μου με αυτά τα καζίνο.
This is what they sent me today. Their T&C says it takes 3 days for a withdrawal to be completed. In livechat I was told it can take up to 7 days because it’s a bank transfer, well, that time period is over as well, I made the request on 03.05.
‘all requests process on a first come, first served basis’ - I finished 3rd in their wager tournament last week so I had one of the highest wagers on the site, and I didn’t even wager too much money, so I highly doubt they’re dealing with many cashout requests. Plus it’s not even a big amount. It’s 500€.
I’ve never submitted a complaint here but I told them I would if the money doesn’t arrive by the end of this week. I consider myself a patient guy but I’m losing my patience lately with these casinos.
Γεια σου, Balintm!
Χαιρόμαστε που μαθαίνουμε για τα κέρδη σας και ελπίζουμε να συνεχίσετε να είστε τυχεροί μαζί μας!
Κατανοούμε τη σημασία των γρήγορων συναλλαγών σε πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών και ως εκ τούτου, έχουμε μια ποικιλία διαφορετικών τρόπων πληρωμής με διαφορετικά χρονικά πλαίσια για την επεξεργασία των αναλήψεων. Για παράδειγμα, οι εξαργυρώσεις μέσω ηλεκτρονικών πορτοφολιών είναι σχεδόν άμεσες μετά την έγκριση από την πλευρά μας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, όπως βλέπουμε, το αίτημα ανάληψης έχει εγκριθεί από την πλευρά μας, ωστόσο, λόγω της επιλεγμένης μεθόδου πληρωμής, δηλαδή της τραπεζικής μεταφοράς, το χρονικό διάστημα για να φτάσουν τα χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό μπορεί να διαρκέσει έως και 7 εργάσιμες μέρες.
Ελπίζω στην κατανόησή σας και να έχετε μια όμορφη μέρα!
Θερμούς χαιρετισμούς,
Ομάδα 50Crowns
Hello there, Balintm!
We are glad to hear about your winnings, and we hope that you will continue being lucky with us!
We understand the importance of quick transactions on gambling platforms, and as a result, we have a variety of different payment methods with different time frames for processing withdrawals. For example, cash-outs via E-wallets are almost instant after approval on our side.
We would like to inform you, that as we can see, the withdrawal request has been approved on our side, however, due to chosen payment method, namely Bank Transfer, the time frame for funds to reach your bank account may take up to 7 working days.
Hope for your understanding, and have a nice day!
Kind Regards,
50Crowns team
Λοιπόν, είναι πάνω από 7 εργάσιμες μέρες τώρα.
Έχω λάβει εκταμιεύσεις από πολλά διαφορετικά καζίνο μέσω τραπεζικής μεταφοράς και δεν αργεί ποτέ να φτάσει.
Παρεμπιπτόντως, η μεταφορά στον λογαριασμό μου εξακολουθεί να λέει σε εκκρεμότητα και υπάρχει ακόμα η επιλογή να ακυρώσετε την εξαργύρωση.
Επίσης χθες στο email σας δηλώσατε «το αίτημα εξαργύρωσής σας είναι ακόμα υπό εξέταση. Μόλις επιβεβαιωθεί, θα ενημερωθείτε.'
Αυτά θα σήμαιναν ότι δεν έχετε στείλει ακόμα τα χρήματα, οπότε ποιο είναι;
Well, it’s over 7 working days now.
I’ve received cashouts from a lot of different casinos through bank transfer and it never takes this long to arrive.
By the way, the transfer in my account still says pending and there’s still an option to cancel the cashout.
Also yesterday in your email you stated ‘your cash-out request is still under review. As soon as it is confirmed, you will be notified.’
These would imply that you haven’t sent the money yet, so which one is it?
Απλά για να είστε σίγουροι -σε τι κατάσταση βρίσκεται τώρα η απόσυρσή σας;
Ή μάλλον, έχεις λάβει τα χρήματα; 🤔
Just to be sure -in what status is your withdrawal now?
Or rather, have you received the money? 🤔
Δεν έχω. Λέει ακόμα σε εκκρεμότητα για μένα και υπάρχει ένα κουμπί ακύρωσης, οπότε υποθέτω ότι αν πατούσα ότι τα χρήματα θα επέστρεφαν στον λογαριασμό μου. Εκτός αν είναι τεχνικό λάθος.
I have not. It still says pending for me and there’s a cancel button so I’m assuming if I were to press that the money would go back into my account. Unless it’s a technical error.
Θα περίμενα να τελειώσουν αυτές οι επτά εργάσιμες ημέρες, όπως αναφέρει το καζίνο. Τότε, υποθέτω ότι θα χρειαζόταν μια σωστή εξήγηση.
I'd wait for those seven working days runs out, as mentioned by the casino. Then, I guess a proper explanation would be in order.
έχει εξαντληθεί όμως, έκανα το αίτημα στις 3 Μαΐου. Όχι τραπεζικά το Σαββατοκύριακο τώρα, να δούμε αν θα έρθει αύριο.
it has run out though, I made the request on the 3rd of May. No banking on the weekend now, let’s see if it arrives tomorrow.
Γεια σου, Balintm!
Σας ευχαριστούμε για την αναμονή του ασθενούς σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εξαργύρωση έχει εγκριθεί από την πλευρά μας, ωστόσο, πιθανότατα θα έπρεπε να έχει προκύψει κάποιο είδος τεχνικού ζητήματος από την πλευρά του παρόχου πληρωμών. Έχουμε ήδη μεταφέρει το θέμα στην αρμόδια υπηρεσία και ανυπομονούμε να ακούσουμε νέα από αυτούς για αυτό το θέμα.
Επιπλέον, θα σας ενημερώσουμε για τυχόν ενημερώσεις μόλις υπάρξουν εδώ ή μέσω email, καθώς είναι πιο βολικό για εσάς.
Ελπίζω στην κατανόησή σας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Ομάδα 50Crowns
Hello there, Balintm!
Thank you for your patient waiting.
We would like to inform you that the cash-out has been approved on our side, however, most likely some kind of technical issue should have occurred on the side of the payment provider. We have already transferred the issue to the relevant department and looking forward to hearing back from them on this matter.
Furthermore, we will inform you regarding any updates as soon as there will be any here or via email, as it is more convenient for you.
Hope for your understanding.
Kind Regards,
50Crowns team
Τρόπος για να ξεκινήσετε ένα νέο καζίνο παιδιά. Γιατί όμως η εξαργύρωση μου λέει σε εκκρεμότητα; Με την επιλογή να το ακυρώσω; Ίσως θα μπορούσα να ακυρώσω και να αποσύρω με άλλο τρόπο;
Way to start a new casino guys. Why does my cashout says pending though? With the option to cancel it? Maybe I could cancel and withdraw some other way?
Ευχαριστώ.. εκτός από την τρομερή μου τύχη τον τελευταίο καιρό, φαίνεται να δυσκολεύομαι απίστευτα να λάβω τα χρήματα σε αυτές τις λίγες περιπτώσεις που καταφέρνω να κερδίσω κάτι😂
Thanks.. on top of my terrible luck lately I seem to have an incredibly hard time receiving the money on those few occasions where I manage to win something😂
Εν τω μεταξύ, θα μπορούσατε τουλάχιστον να μου πιστώσετε το μπόνους επιπέδου VIP που έφτασα αλλά στην πραγματικότητα δεν έλαβα επειδή η «αναλογία κατάθεσης/μπόνους» ήταν πολύ υψηλή; (Πολύ περίεργο το γεγονός ότι τα επίπεδα VIP μπορούν να αυξήσουν αυτή την αναλογία btw)
Η αρχική μου εξαργύρωση ήταν 700 € στην πραγματικότητα, αλλά έβγαλα 200 € επειδή είδα ότι ήμουν κοντά σε επίπεδο VIP, οπότε σκέφτηκα ότι θα το ρισκάρω, αλλά όταν το έφτασα δεν πήρα τίποτα και μου είπες μόνο τον λόγο για αυτό μετά. Το οποίο θα μπορούσατε εύκολα να μου το είχατε πει νωρίτερα σε ένα email, καθώς είναι σημαντικές πληροφορίες. Έτσι δεν θα ρίσκαρα και δεν θα έχανα τα 200€.
…Ενώ το cashout εκκρεμεί για σχεδόν 2 εβδομάδες. Επομένως, πιστεύω ότι θα ήταν δίκαιο να μου πιστώσετε το τελευταίο VIP μπόνους που έφτασα.
In the meantime, could you at least credit me the VIP level bonus I reached but didn’t actually get because ‘my deposit/bonus ratio’ was too high? (Pretty strange that VIP levels can make this ratio go up btw)
My original cashout was 700€ actually but I took out 200€ because I saw I was close to a VIP level so I thought I’d risk it, but when I reached it I didn’t get anything and you only told me the reason for it afterwards. Which you could’ve easily told me earlier in an email since it’s important info. That way I wouldn’t have risked & lost the 200€.
…While the cashout has been pending for almost 2 weeks. So I feel like it’d be fair to credit me the last VIP bonus I reached.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.