Γεια σου, Getche70!
Εκτιμούμε πραγματικά ότι μας υποδείξατε το πρόβλημα με τη διεύθυνση email και η ομάδα μας άρχισε να το εξετάζει αμέσως μετά το αίτημά σας μέσω συνομιλίας. Δυστυχώς, χρειάστηκε λίγο περισσότερος χρόνος για να διορθωθεί, ωστόσο, τώρα είναι εντάξει.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το www.50crowns.com ανήκει και λειτουργεί από την Hollycorn NV, μια εταιρεία εγγεγραμμένη και εγκατεστημένη σύμφωνα με τη νομοθεσία του Κουρασάο, με αριθμό εγγραφής 144359 και εγγεγραμμένη διεύθυνση στη διεύθυνση Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao και η εξ ολοκλήρου ιδιοκτησία της θυγατρική, Libergos Limited, εγγεγραμμένη στην Κύπρο με αριθμό μητρώου ΗΕ 371971 και εγγεγραμμένη διεύθυνση Μπουμπουλίνας, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Διαμέρισμα/Γραφείο 42, 1060, Λευκωσία, Κύπρος. Η Hollycorn NV αδειοδοτείται και ελέγχεται από την Antillephone NV (αρ. άδειας 8048/JAZ2019-015).
Λάβετε υπόψη ότι το πακέτο καλωσορίσματος προστίθεται αυτόματα, σε περίπτωση που πληρούνται όλες οι απαιτήσεις. Σε περίπτωση που το μπόνους δεν εκδόθηκε για εσάς, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πριν τοποθετήσετε τα στοιχήματα και οι διαχειριστές μας θα το εκδώσουν στον λογαριασμό σας με μη αυτόματο τρόπο.
Σε περίπτωση που έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email και θα σας βοηθήσουμε ευχαρίστως.
2 DN. ТОМУ
Γεια σας, για άλλη μια φορά!
Σας ευχαριστούμε πολύ που παρατηρήσατε το πρόβλημα με τη διεύθυνση email. Το έχουμε ήδη επιδιορθώσει και τώρα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@50crowns.com χωρίς δυσκολίες. Παρεμπιπτόντως, μπορείτε πάντα να αφήνετε το αίτημά σας εδώ - https://www.50crowns.com/support και η ομάδα υποστήριξής μας θα επικοινωνήσει μαζί σας όσο το δυνατόν περισσότερο για αυτό το θέμα.
Όσον αφορά το θέμα με την κατάθεση, κάνουμε πάντα ότι καλύτερο μπορούμε για να το λύσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος, ενώ πρώτα επικοινωνούμε με το αρμόδιο τμήμα μας και μετά από αυτό, μεταφέρουν το ζήτημα στον πάροχο πληρωμών για να ελέγξουν γιατί δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή. Ωστόσο, μόλις λάβουμε μια άμεση απάντηση από αυτούς, σας ενημερώνουμε για ενημερώσεις και μέσω email.
Λυπούμαστε πραγματικά για την ακατάλληλη απάντηση του διαχειριστή μέσω ζωντανής συνομιλίας στο θέμα του μπόνους καλωσορίσματος. Λάβετε υπόψη σας ότι το πακέτο καλωσορίσματος μας είναι χωρίς κωδικό μπόνους και λόγω του ότι τον έχετε εισάγει, το μπόνους δεν σας έχει εκδοθεί αυτόματα. Δυστυχώς, καθώς έχετε ήδη παίξει τα χρήματά σας, δεν μπορούμε πλέον να σας εκδώσουμε το μπόνους χειροκίνητα, ωστόσο, μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τις προσφορές δεύτερης και τρίτης κατάθεσης (που ισχύει επίσης χωρίς κωδικούς μπόνους).
Ελπίζουμε για την κατανόησή σας σε αυτήν την περίπτωση και εκτιμούσαμε πραγματικά την επισήμανση του προβλήματος με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Ομάδα 50Crowns
Hello there, Getche70!
We really value that you have pointed the issue with email address to us, and our team started looking into it right after your request via chat. Unfortunately, it took a bit more time to be fixed, however, it is alright now.
We would like to inform you that www.50crowns.com is owned and operated by Hollycorn N.V., a company registered and established under the laws of Curaçao, with registration number 144359 and registered address at Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao and its wholly-owned subsidiary, Libergos Limited, registered in Cyprus with registration number ΗΕ 371971 and registered address Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn N.V. is licensed and regulated by Antillephone N.V. (license no. 8048/JAZ2019-015).
Please, take into account that welcome package is added automatically, in case all requirements are completed. In case the bonus was not issued to you, you should contact the support team before placing the bets and our managers will issue it to your account manually.
In case of any additional questions, feel free to contact us via live chat or email and we will gladly assist you.
2 ДН. ТОМУ
Hello there, once again!
We are really grateful to you for noticing the issue with the email address. We have already fixed it, and now you can contact us at support@50crowns.com without any difficulties. By the way, you may always leave your request here - https://www.50crowns.com/support and our support team will contact you as son as possible on this matter.
Regarding the issue with the deposit, we are always doing our best to solve it as quickly as possible. However, it can take some time, while firstly, we contact our relevant department, and after this, they transfer the issue to payment provider to check why the transaction did not go through. However, as soon as we receive a prompt reply from them, we inform you regarding updates via email as well.
We are truly sorry for inappropriate reply of the manager via live chat on the matter of welcome bonus. Please, take into account that our welcome package goes without bonus code, and due to the fact that you have entered it, the bonus has not been issued to you automatically. Unfortunately, as you have already played your funds, we can not issue the bonus manually to you any more, however, you still can use our second and third deposit offers (that also goes without any bonus codes).
Hope for your understanding in this case, and we really appreciated your pointing out the issue with email address. Thanks once again.
Kind regards,
50Crowns Team
Αυτόματη μετάφραση: