Γεια σου ecescauso,
Πρέπει να αισθάνεστε πολύ άβολα είναι ένα τεράστιο ποσό που έχετε στον λογαριασμό σας.
Επιτρέψτε μου μερικές ερωτήσεις εκ των προτέρων:
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Εισαγάγατε τη σωστή πλήρη διεύθυνση και χώρα διαμονής, παρακαλώ;
Απλώς για να βεβαιωθείτε, έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ κάποια εφαρμογή VPN ενώ παίζετε στο καζίνο; Ή μήπως παίξατε κάποιο περιορισμένο παιχνίδι, έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο;
Μπορούμε να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Υποβάλετε ένα παράπονο κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο:
https://casino.guru/complaints/create
Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε αυτό το στιγμιότυπο οθόνης και να προσθέσετε και τις απαντήσεις σας. 🙂
Νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει λίγο την Ομάδα Παραπόνων.
Hello ecescauso,
It must feel very uncomfortable it's a huge amount you have in your account.
Allow me a few questions in advance:
Has your account been fully verified?
Did you insert the correct full address and country of residence, please?
Just to make sure, have you ever used any VPN application while playing in the casino? Or maybe did you play some restricted game, have you noticed anything like that?
We can try to help you, please submit a complaint by clicking this link:
https://casino.guru/complaints/create
You can also share this screenshot and add your answers too. 🙂
I think it may help out Complaint Team a bit.
Αυτόματη μετάφραση: