ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 30)

πριν από 2 έτη από oscarhorche14
|
93555 προβολές 587 απαντήσεις |
|
1...29 30
Προσθήκη ανάρτησης
gomezedduar
πριν από 1 μήνα

I would be furious...

Well, without further ado, allow me to introduce you to the Casino Guru Resolution Center. We try to support players in exactly same situation, and the process is free of any charges.

All you need to do is follow a few basic step and be ready for cooperation. Set up your complaint by using

this green link 👈

Instructions are there, though you may ask any questions just here. We'll get back to you.

Are you up for the complaint?


πριν από 1 μήνα

Τα έγγραφα εγκρίθηκαν αλλά έχουν περάσει 15 μέρες και δεν έχω πληρωθεί. Έστειλα email και μου απάντησαν ότι πρέπει να περιμένω 14 μέρες που έχουν ήδη περάσει από τότε που έκανα την επαλήθευση και δεν μου ζητούν επιπλέον επαλήθευση. Σε άλλες ομάδες λένε ότι είναι απάτη. Εδώ είναι η έγκριση, που έγινε στις 31 Ιουλίου. Είναι η ημερομηνία και δεν έχω λάβει χρήματα ή απάντηση. file

Αυτόματη μετάφραση:
gomezedduar
πριν από 1 μήνα

This is precisely the reason for submitting the complaint. I suggest you do so.

You have obviously waited far too long.

Do you know what you need to do to create your complaint against 1win casino, please?



gomezedduar
πριν από 3 εβδομάδες

Same problem here it’s been 5 days since i sent them my documents

but i can’t withdraw my funds at all

im afraid to loose my money

LatifDz27
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, according to what you write you are still going through the verification and it is not finished. You can't withdraw the money without it, so you'll have to go through this process first. So far nothing has happened to the documents and the casino is just checking them ? 

Try not to do anything with the money and don't play and wait how this situation will turn out. If you verify and still have problems with your withdrawal, let us know and we will try to help you. 

Could it be ? 

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

I made a withdrawal but it is always pending its been 5 days

and i didn’t receive my money i made a complaint but one of you told me to be patient till they verify my documents in 14 days

if there is no sign we will make a move ?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
LatifDz27
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, το ίδιο ακριβώς συνέβη και σε μένα. Δεν έγιναν δεκτές αναλήψεις, ούτε μπόρεσα να μπω στην περιοχή του πόκερ.

Μου είπαν από 14 έως 30 μέρες. Και μετά από 35 μέρες έλαβα ένα email και έγιναν οι αναλήψεις μου.

Τουλάχιστον η υπόθεσή μου ολοκληρώθηκε

τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I made a withdrawal but it is always pending its been 5 days

and i didn’t receive my money i made a complaint but one of you told me to be patient till they verify my documents in 14 days

if there is no sign we will make a move ?


πριν από 3 εβδομάδες

Yes, exactly as I said and also as in complaint. Pending will probably be until all documents are verified and then the withdrawal will continue and can be approved or rejected. If nothing changes within 14 days, we will contact the casino. 🙂

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, το ίδιο ακριβώς συνέβη και σε μένα. Δεν έγιναν δεκτές αναλήψεις, ούτε μπόρεσα να μπω στην περιοχή του πόκερ.

Μου είπαν από 14 έως 30 μέρες. Και μετά από 35 μέρες έλαβα ένα email και έγιναν οι αναλήψεις μου.

Τουλάχιστον η υπόθεσή μου ολοκληρώθηκε

τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hmm, and what was the reason you had to wait 30 days ? Were you also verified or was there something else ? Do you have any idea why you couldn't go to poker ? 

Anyway, I know that the most important thing is that you got the money, which makes me happy, I just find it a bit strange that you had to wait so long. 🙁

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

They blocked my account fir now reason !!


πριν από 2 εβδομάδες

file They sent me this and i swear my account is legal

i don’t know what they are talking about

this is a robbery i don’t have multiple accounts what they are talking about

LatifDz27
πριν από 2 εβδομάδες

As I can see in your complaint our team will shortly get back to you and they will try to contact the casino regarding all this.

Try to be patient, and hopefully the casino will explain this situation to us.

Haven't you opened any other account there in the past? Just to make sure.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

No it’s my first account i swear

LatifDz27
πριν από 2 εβδομάδες

Okay fine, these are just questions that are sometimes good to ask because I know that some players may have forgotten that they had an account at a casino some time ago. 

So our team will try to help you and find out what's going on. Let's make sure everything is handled fairly.🙂

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

It’s okay im with you thank you i hope we gonna find a solution together

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα, έχω μια ερώτηση: στο καζίνο 1win αντιλαμβάνομαι ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Το ακυρώνει παρόλο που έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας. Μου λέει ότι για να κάνω ανάληψη πρέπει να επενδύσω ξανά χρήματα, την προμήθεια 5% σε αυτά που κερδίζω... Και θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου τμηματικά; Ή πρέπει να είναι όλα με μια κίνηση;

Αυτόματη μετάφραση:
leydimarlha
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, what's the reason for the commission ? What payment method do you use to withdraw money ? I'm wondering if you could be talking about a verification deposit which is common in casinos but I can't tell exactly from what you wrote. But if that's the only reason you haven't withdrawn in over a month, that would be the first thing that comes to mind. So can you ask the casino if this is the case and if it is a verification deposit and therefore if you deposit money, will it be possible to withdraw ?

Also, how much you can withdraw at a time depends on what the casino's limit is. Usually there are some, what currency do you want to get your money in ? The terms and conditions should definitely mention what the limits are, so check that as well.

If you need help and don't know what to do next and can't make a withdrawal, you can use our free complaint feature. ⬅️

So please let me know. 

developer20010605
πριν από 4 ημέρες

how can I contact you sir?

1...29 30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη