Γεια σας και καλώς ήρθατε πίσω!
Έχει περάσει αρκετός καιρός, και χαίρομαι που σας ξαναβλέπω, αν και υπό τέτοιες συνθήκες.
Θυμάμαι αυτές τις περιπτώσεις και θα ήθελα να επισημάνω ότι τότε τα πράγματα παρουσιάζονταν διαφορετικά:
Παράθεση από την καταγγελία :
«Αγαπητέ Abdulrahaman,
παρατηρήσαμε ότι άλλο άτομο έχει χρησιμοποιήσει ακριβώς την ίδια διεύθυνση email με εσάς για να εγγράψει τον λογαριασμό του στο 1win. Αυτό είναι το παράπονό τους στον ιστότοπό μας: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Μας παρείχαν επίσης πληροφορίες που ελήφθησαν από την αρχή αδειοδότησης, ότι ο λογαριασμός τους είχε επισημανθεί στον λογαριασμό σας. Δυστυχώς, αυτό μας αναγκάζει να απορρίψουμε το παράπονό σας, καθώς η δημιουργία πολλών λογαριασμών αποτελεί παραβίαση των όρων.
Παρακαλώ, μείνετε σε επαφή με την αρχή αδειοδότησης, ελπίζω ότι θα μπορέσουν να σας δώσουν περισσότερες διευκρινίσεις σχετικά με το ζήτημά σας.
Λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να σε βοηθήσουμε σε αυτή την υπόθεση».
Αν και δεν είμαι σίγουρος τι σας πήρε τόσο καιρό για να επιστρέψετε εδώ με τη δήλωσή σας, είναι καλό που τα καταφέρατε.
Λοιπόν, πώς θα θέλατε να "επιβεβαιώσετε και την γνησιότητά σας" Είναι αυτό το κύριο μέλημά σας;
Έχετε ίσως νέες, άγνωστες ενδείξεις για την περίπτωσή σας; Γιατί αν το κάνετε, θα πρέπει να τα προκαθορίσετε και να ζητήσετε να ανοίξει ξανά η καταγγελία σας.
Όπως και για τον Hafsat, η καταγγελία της έκλεισε επίσης ως αδικαιολόγητη . Θα έλεγα ότι καθιστά αρκετά σαφές ότι ήμασταν δίκαιοι και επίσης δεν είχαμε ποτέ καμία σχέση με τις επιστροφές χρημάτων ή τις πληρωμές που έγιναν από το καζίνο στο παρελθόν. 🙏
Συγγνώμη.
Μη διστάσετε να μοιραστείτε περισσότερες λεπτομέρειες.
Hello and welcome back!
It has been quite some time, and I'm happy to see you around again although under such circumstances.
I remember those cases and I would like to point out that things were presented differently back then:
Quoting from the complaint:
"Dear Abdulrahaman,
we've noticed that another person has used exactly the same email address as you to register their account at 1win. This is their complaint on our website: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. They also provided us with information received from the licensing authority, that their account was tagged to your account. Unfortunately, this forces us to reject your complaint since creating multiple accounts is a breach of the terms.
Please, keep in touch with the licensing authority, I hope that they will be able to provide you with more clarification regarding your issue.
I'm sorry we couldn't help you with this case."
Though I'm not sure what took you so long to come back here with your statement, it's good you made it.
So, how would you like to "confirm your genuineness aswell" Is this your primary concern?
Do you have new, undisclosed clues to your case, perhaps? Because if you do, you should preset those and ask your complaint to be reopened.
As goes for Hafsat, her complaint was also closed as unjustified. I'd say it makes it pretty clear we were fair and also we have never been in any relation with the refunds or payouts made by the casino in the past. 🙏
I'm sorry.
Feel free to share more details.
Αυτόματη μετάφραση: