ΦόρουμΚαζίνο1Red Casino - γενική συζήτηση

1Red Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από caiods20221
|
10586 προβολές 68 απαντήσεις |
|
12 3 4
πριν από 1 έτος

Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:


We appreciate your patience as our team reviews your withdrawal request. Regrettably, we are unable to provide an exact timeline as all cashout requests are processed in the order they are received. The duration of this process is contingent upon the current workload of our finance department. We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.


😕

πριν από 1 έτος

Εκσυγχρονίζω:

Έλαβα την πληρωμή μου σήμερα

Ευχαριστώ @1red Casino.

Αυτόματη μετάφραση:
scifi68
πριν από 1 έτος

Perfect, so in the end it was worth the wait and I would say it wasn't long at all. 🎉😎😊

Sometimes you just have to be a little patient and everything will work out. I suppose you'll stay with the casino since you said they've paid up so far, am I right ? 

πριν από 10 μήνες

cannot withdraw from 1RED casino no matter how many statements, proof of payments you submit they always find a reason to reject your paperwork

jacque1
πριν από 10 μήνες

Hello, did the casino also tell you the reason why your documents are rejected ? Are you sending everything in the correct format and do your documents contain what the casino requires them to have ? How long has the verification process and your situation been going on ? 

Let me know please.

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα με το red1, μπορείτε να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
eundegr
πριν από 4 μήνες

Hi, same problem as who please ? Could you describe your situation because several players wrote here before you. Is it about withdrawing money or something else ? 

I will wait for your reply. 

πριν από 4 μήνες

Όταν πρωτοεγγράφτηκα εκεί, κατά λάθος έκανα 1-2 πληρωμές από την κάρτα του συντρόφου μου. Αυτό έγινε πριν από περίπου ένα χρόνο, αν όχι περισσότερο, και από τότε έχω κάνει πληρωμές μόνο από την κάρτα μου και όχι μικρό ποσό. Τώρα έχω ένα ποσό που θέλω να αποσύρω. Ο διευθυντής VIP είπε ότι θα πει στο οικονομικό τμήμα να κάνει μια εξαίρεση. Περιμένω 2 μέρες και ο VIP manager μου είπε ότι έχει υποβληθεί σε επεξεργασία για 2 μέρες και αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο. Συνεχίζουν να επικοινωνούν αλλά δεν γίνεται τίποτα. Ζητώ βοήθεια. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
eundegr
πριν από 4 μήνες

Hello, and thanks for the details. I imagine this uncertainty is hard to bear. On the other hand, it has been just a few days, if I'm not missing something. Some payments take 5 or more days, depending on preferred payment options. In my opinion, you should try to calm down and ask the manager whether you can get a transaction number. Is it worth trying out?

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, τα χρήματά μου μεταφέρθηκαν, όλα λειτούργησαν, μόνο μερικά ποσά δεν μπορούσαν να μεταφερθούν στην πιστωτική μου κάρτα, μπορείτε ίσως να με βοηθήσετε σε αυτό; LG

Αυτόματη μετάφραση:
eundegr
πριν από 4 μήνες

Good!

From a general perspective, waiting seemed to work, so I would keep waiting. Did you ask for support regarding these missing amounts?

As you can see, the casino is capable of paying, hence, we are more likely talking about delay. The casino has to sort it out, I think.

Ask them and get back to us, please.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 4 μήνες

Withdrawals get rejected for no reason

glena841
πριν από 4 μήνες

Hey, can you please tell me a bit more about your situation ? How long have you been waiting for your money ? Did you need to verify your account or not yet ? Did you play with any bonus ? 

I will wait for your answer.

πριν από 3 μήνες

Προσοχή!!!


Ενώ παίζετε, ενεργοποιείται ένα μπόνους το οποίο πρέπει να στοιχηματίσετε 40 φορές και στο τέλος ό,τι κερδίζετε αφαιρείται από τον gaming λογαριασμό σας.


Πήρα ένα μπόνους (200 ευρώ) που δεν ζήτησα. Στη συνέχεια ενεργοποιήθηκε αυτόματα και έπρεπε να το στοιχηματίσω 40x (8000 ευρώ). Στο τέλος είχα πάνω από 3000 ευρώ αλλά αφού στοιχηματίστηκε σχεδόν 3000 ευρώ αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό μου.


Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για απάτη και κλοπή.


Δεν θα παίξω πια εδώ και μπορώ μόνο να συμβουλεύσω τους πάντες να μην το κάνουν.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
jacque1
πριν από 3 μήνες

i have problem with sports betting get money but i cantget money they are cam be carefull

πριν από 3 μήνες

Προσοχή!!!


Ενώ παίζετε, ενεργοποιείται ένα μπόνους το οποίο πρέπει να στοιχηματίσετε 40 φορές και στο τέλος ό,τι κερδίζετε αφαιρείται από τον gaming λογαριασμό σας.


Πήρα ένα μπόνους (200 ευρώ) που δεν ζήτησα. Στη συνέχεια ενεργοποιήθηκε αυτόματα και έπρεπε να το στοιχηματίσω 40x (8000 ευρώ). Στο τέλος είχα πάνω από 3000 ευρώ αλλά αφού στοιχηματίστηκε σχεδόν 3000 ευρώ αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό μου.


Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για απάτη και κλοπή.


Δεν θα παίξω πια εδώ και μπορώ μόνο να συμβουλεύσω τους πάντες να μην το κάνουν.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello, in this case I would think about lodging a complaint if you received a bonus that you did not ask for and could not be removed somehow and you lost your winnings because of it. It doesn't seem normal to me. 

Anyway, was it your first time playing in a casino ? I'm wondering if there was a bonus you couldn't have marked as welcome and that's why you got it. 

Feel free to let me know, and if you'd like to start a complaint, you can find the link here

πριν από 3 μήνες

i have problem with sports betting get money but i cantget money they are cam be carefull

πριν από 3 μήνες

Hey, you mean at this casino ? I see you mentioned something similar in another thread, so I want to make sure if you are talking about a problem in one casino or several. 

Unfortunately, as far as sports betting is concerned, we can't help you with that, because we don't have experts or a branch. 

However, if you are interested I can post some links where we can perhaps help you. 

I will wait for your reply. 

πριν από 2 μήνες

Waiting for a withdrawal as a KYC verified customer for over 15 days now with no clear reason.

Casualgambling782
πριν από 2 μήνες

Hi, I see that your complaint has also moved to the next stage and Mirka will now contact the casino to explain what is going on. 

There is not much you can do in this situation as you don't have a clear reason why this is happening and you keep getting the same answer. 

Is this your first withdrawal or have you had any successes before ? 

πριν από 2 μήνες

The messages I have gotten differ from being forwarded to the senior manager, additional security checks, additional review due substantial amount, and a whole variety of reasons but I’m none the wiser unfortunately after more then 2 weeks and 70+ emails back and forth.


Also, no past withdrawals done by me.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα