ΦόρουμΚαζίνο1Red Casino - γενική συζήτηση

1Red Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από caiods20221
|
8486 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
Holzi8383
πριν από 1 έτος

Hello.

I would ask the chat agent again. Or check the website for the FAQ, and try anything to pass the verification. Because otherwise, you won't get the money.

Try that and let me know.

Radka
πριν από 1 έτος

Το εξήγησα στην υποστήριξη 8 φορές, πες μου τι ακριβώς απορρίφθηκε, μετά είπε η υποστήριξη, όπως βλέπω όλα επιβεβαιώθηκαν!!! Αυτό προφανώς ήταν ψέμα και δεν χρειαζόταν. Έτσι ακριβώς είναι, μερικά καζίνο κάνουν το ίδιο και κάνουν τα πάντα για να μην πληρώσουν τα χρήματά τους στους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Holzi8383
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, αυτό ισχύει για κάποιους.

Καταρχήν, κάθε αρχή είναι συνήθως δύσκολη. 🙂

Ίσως τους δώσετε άλλη μια ευκαιρία και αν δείτε ότι δεν βελτιώνεται μπορείτε να τους γυρίσετε την πλάτη 🫡

Αλλά είναι απλώς μια συμβουλή φίλοι 🤜🏻🤛🏽

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Ναι, κάθε αρχή είναι δύσκολη, έχω επαληθευτεί σε πάνω από 50 καζίνο. Έκανε επίσης μεγάλη υπομονή, αφού μου έστελναν συνέχεια το ίδιο τυπικό κείμενο χωρίς να μπορούν να μου πουν τι πρέπει να ανεβάσω τώρα, αφού δεν δήλωσαν καν τα έγγραφα ως απορριφθέντα, αλλά ως "υπό εξέταση" αποφάσισα να κάντε το αποφασισμένοι να γράψετε μια κριτική που θα ανταποκρίνεται σε όλα τα προβλήματα που έχει να προσφέρει το καζίνο. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Holzi8383
πριν από 1 έτος

Αγαπητέ Holzi, είσαι ελεύθερος να λες ό,τι θέλεις, αυτό είναι το ωραίο 🙂

Αλλά είναι ένα μάλλον νέο καζίνο 🙂

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μερικά από αυτά τα καζίνο είναι μάλλον άπειρα και νέα 🙂

Για το λόγο αυτό, κάποια πράγματα μπορεί μερικές φορές να φαίνονται άσχημα, τα οποία στην πραγματικότητα δεν εννοούνται καθόλου γιατί, όπως είπα, κάποια είναι νέα και μαθαίνονται με τον καιρό. 🙂

Γι' αυτό είπα ίσως τους δώσω άλλη μια ευκαιρία. 🙂 φυσικά αυτό είναι στην κρίση σας και ΔΕΝ θα ήθελα να σας βάλω στον πειρασμό να παίξετε ή να μείνετε εκεί 🤜🏻🤛🏽

Αλλά μερικές φορές η αρχή είναι δύσκολη και μετά ελαφριά σαν φτερό 🙂

Σας εύχομαι Καλή σας μέρα!

Χαίρομαι που είσαι εδώ με τον Γκουρού 🙂

Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις, κάποιος θα σας απαντήσει πάντα το συντομότερο δυνατό 👌🏻

Καλή σας μέρα & αν στοιχηματίσετε σήμερα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το εξήγησα στην υποστήριξη 8 φορές, πες μου τι ακριβώς απορρίφθηκε, μετά είπε η υποστήριξη, όπως βλέπω όλα επιβεβαιώθηκαν!!! Αυτό προφανώς ήταν ψέμα και δεν χρειαζόταν. Έτσι ακριβώς είναι, μερικά καζίνο κάνουν το ίδιο και κάνουν τα πάντα για να μην πληρώσουν τα χρήματά τους στους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Fair enough. I was hoping for some sort of misgendering or just a simple human error on the casino's end, but you made it pretty clear...


πριν από 1 έτος

Did you eventually receive your money???

πριν από 1 έτος

Did you eventually receive your money???

πριν από 1 έτος

Όχι, ήταν αδύνατο να το φτάσει εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Did you eventually receive your money???

πριν από 12 μήνες

Hi, I noticed that you have already filed a complaint against this casino and you have a problem with withdrawing money. How long have you been waiting for your funds ? Has your account been fully verified ? Let us know so that other players can see what you are going through. 

Jaro
πριν από 12 μήνες

Hi Jaro.

Been waiting since 08 September 2023, but withdrawal was approved on 10 September 2023. Account fully verified, ID, bank account and proof of adress. No wagering of bonus applicable. Withdrawal via the same bank verified account. It is also the account i used to deposit into my casino account.

Thanks


Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 12 μήνες
Αιτία: sensitive information
Jaro
πριν από 12 μήνες

And all proof available on request Jaro



Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 12 μήνες
Αιτία: sensitive information
Crawford123
πριν από 12 μήνες

Hi, don't share your personal data on the forum because it could be more harmful than helpful. As for your situation, I think it's been quite a long time. I see you're trying to withdraw the same way you deposited, which is also appropriate. Has the casino given any reason why it's taken this long ?

However, I saw that your complaint has been postponed and is awaiting a statement from the casino. In this case, we are left to wait to see what the casino's position is. 

I firmly believe that everything will be resolved and will turn out well in the end. Fingers crossed.🤞☘️

Jaro
πριν από 12 μήνες

Ok thanks for the advise Jaro. All they say the whole time is that it takes time and i must wait patiently. Thank you Jaro, appreciate your help and good wishes

Crawford123
πριν από 12 μήνες

You're welcome.

Hmm, I think you've waited quite a bit, but I guess that's all you have left. We'll be wiser if the casino responds to the complaint. 

For now, we'll just have to be patient, since I too am waiting to see how this will eventually turn out. 

Good luck. 🙂

Jaro
πριν από 12 μήνες

Hi Jaro. Pleased to let u know i was settled in full!!

Thanks

Crawford Joubert

Crawford123
πριν από 11 μήνες

Great and awesome indeed! Thank you for such a piece of good news.

✨✨✨🙌

If you ever need anything else or just chat a bit about gambling, make sure to come back 😉


Radka
πριν από 11 μήνες

Thank you so much for your help you guys, appreciate it.

Crawford Joubert

Crawford123
πριν από 11 μήνες

It's perfectly fine and you're welcome. I wish you the best of luck and when you have anything you would like to share, don't hesitate to write. 😊

πριν από 10 μήνες

Γεια σας παιδιά!


Αντιμετωπίζω προβλήματα με τη λήψη της πληρωμής μου των 1700 ευρώ στο 1red.com.


Είμαι τακτικός πελάτης στο 1red, πλήρως επαληθευμένος, είχα ήδη αναλήψεις εκεί και κέρδισα καλά πριν από 2 μέρες και ζήτησα ανάληψη 1700 ευρώ.


2 εβδομάδες πριν είχα ανάληψη 500 ευρώ εκεί και περιέργως υπήρχε

Υπήρχαν τεχνικά προβλήματα και η απόσυρσή μου απορρίφθηκε περίπου 6-7 φορές.


Στη συνέχεια, με βοήθησαν στη συνομιλία υποστήριξης και ο υπάλληλος κάλεσε το 1red οικονομικό τμήμα για να λύσει το πρόβλημα. Μετά από περίπου 20 λεπτά έφτασαν τα χρήματα.


Αλλά τώρα το μόνο που ακούω από το 1red Casino είναι ότι πρέπει να περιμένω και να κάνω υπομονή.

Μετά από 2 ημέρες, ως τακτικός πελάτης, μπορείτε να περιμένετε ότι η απόσυρσή μου θα εγκριθεί επειδή έπαιξα χωρίς μπόνους και κέρδισα, τι άλλο θέλετε να ελέγξετε μετά από 2 ημέρες εκτός από

Κάντε κλικ στο Αποδοχή πληρωμής.


Μετά από 2 μέρες στο chat εξακολουθούν να λένε ότι πρέπει να κάνω υπομονή και ζητούν συγγνώμη

για τη μεγάλη καθυστέρηση στην πληρωμή μου.


Κάποιες φορές ρώτησα στο support chat εκεί και οι ίδιες έτοιμες απαντήσεις εμφανίζονται πάντα στο support chat στο 1red, κάνε υπομονή, ζήτα συγγνώμη 1000 φορές μπλα μπλα κ.λπ.


Για σύγκριση, στο VerdeCasino, αν παίζω εκεί κάθε τόσο και πληρώνω κάτι, μια πληρωμή μέσω τράπεζας διαρκεί περίπου 8 ώρες χωρίς κανένα πρόβλημα.


Πάντα λάμβανα τις πληρωμές μου από το 1red, μέχρι στιγμής όλα καλά, αλλά τι συμβαίνει τώρα με αυτούς, αυτή η τακτική στασιμότητας, είναι απαραίτητο να τρομάξουμε τους τακτικούς πελάτες;


Πριν από 10 μήνες οι αναλήψεις μου εκεί κράτησαν μόνο λίγες ώρες και τώρα; Με απλά

Καταστροφή.


Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το γεγονός ότι μερικές φορές μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο λόγω του μεγάλου όγκου πληρωμών κ.λπ. είναι απλώς η απάτη που συμβαίνει μαζί τους που είναι ενοχλητική.


Ζητώ βοήθεια για να λάβω την πληρωμή μου.



Αυτόματη μετάφραση:
scifi68
πριν από 10 μήνες

Hi, I've read what the problem is at this casino and I'll summarize it as follows. 

We give casinos 14 days to resolve the withdrawal process and I don't think two days is too long, so I wouldn't be immediately negative and say it's a scam. Try to be a little patient and if nothing happens within the time I mentioned, then we will try to help you. There is no need to panic yet, as you also mentioned that you have had successful withdrawals here before. 

So would it be possible to be calm and update the us when something changes ? I firmly believe that you will get your money.  ☘️🤞

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα