Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1Red Casino - γενική συζήτηση

1Red Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

53.772 προβολές 396 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1 2 3...20
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 2 έτη

Το εξήγησα στην υποστήριξη 8 φορές, πες μου τι ακριβώς απορρίφθηκε, μετά είπε η υποστήριξη, όπως βλέπω όλα επιβεβαιώθηκαν!!! Αυτό προφανώς ήταν ψέμα και δεν χρειαζόταν. Έτσι ακριβώς είναι, μερικά καζίνο κάνουν το ίδιο και κάνουν τα πάντα για να μην πληρώσουν τα χρήματά τους στους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Holzi8383
πριν από 2 έτη

Δυστυχώς, αυτό ισχύει για κάποιους.

Καταρχήν, κάθε αρχή είναι συνήθως δύσκολη. 🙂

Ίσως τους δώσετε άλλη μια ευκαιρία και αν δείτε ότι δεν βελτιώνεται μπορείτε να τους γυρίσετε την πλάτη 🫡

Αλλά είναι απλώς μια συμβουλή φίλοι 🤜🏻🤛🏽

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Ναι, κάθε αρχή είναι δύσκολη, έχω επαληθευτεί σε πάνω από 50 καζίνο. Έκανε επίσης μεγάλη υπομονή, αφού μου έστελναν συνέχεια το ίδιο τυπικό κείμενο χωρίς να μπορούν να μου πουν τι πρέπει να ανεβάσω τώρα, αφού δεν δήλωσαν καν τα έγγραφα ως απορριφθέντα, αλλά ως "υπό εξέταση" αποφάσισα να κάντε το αποφασισμένοι να γράψετε μια κριτική που θα ανταποκρίνεται σε όλα τα προβλήματα που έχει να προσφέρει το καζίνο. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Holzi8383
πριν από 2 έτη

Αγαπητέ Holzi, είσαι ελεύθερος να λες ό,τι θέλεις, αυτό είναι το ωραίο 🙂

Αλλά είναι ένα μάλλον νέο καζίνο 🙂

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μερικά από αυτά τα καζίνο είναι μάλλον άπειρα και νέα 🙂

Για το λόγο αυτό, κάποια πράγματα μπορεί μερικές φορές να φαίνονται άσχημα, τα οποία στην πραγματικότητα δεν εννοούνται καθόλου γιατί, όπως είπα, κάποια είναι νέα και μαθαίνονται με τον καιρό. 🙂

Γι' αυτό είπα ίσως τους δώσω άλλη μια ευκαιρία. 🙂 φυσικά αυτό είναι στην κρίση σας και ΔΕΝ θα ήθελα να σας βάλω στον πειρασμό να παίξετε ή να μείνετε εκεί 🤜🏻🤛🏽

Αλλά μερικές φορές η αρχή είναι δύσκολη και μετά ελαφριά σαν φτερό 🙂

Σας εύχομαι Καλή σας μέρα!

Χαίρομαι που είσαι εδώ με τον Γκουρού 🙂

Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις, κάποιος θα σας απαντήσει πάντα το συντομότερο δυνατό 👌🏻

Καλή σας μέρα & αν στοιχηματίσετε σήμερα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Το εξήγησα στην υποστήριξη 8 φορές, πες μου τι ακριβώς απορρίφθηκε, μετά είπε η υποστήριξη, όπως βλέπω όλα επιβεβαιώθηκαν!!! Αυτό προφανώς ήταν ψέμα και δεν χρειαζόταν. Έτσι ακριβώς είναι, μερικά καζίνο κάνουν το ίδιο και κάνουν τα πάντα για να μην πληρώσουν τα χρήματά τους στους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Fair enough. I was hoping for some sort of misgendering or just a simple human error on the casino's end, but you made it pretty clear...


πριν από 2 έτη

Did you eventually receive your money???

πριν από 2 έτη

Did you eventually receive your money???

πριν από 2 έτη

Όχι, ήταν αδύνατο να το φτάσει εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Did you eventually receive your money???

πριν από 2 έτη

Hi, I noticed that you have already filed a complaint against this casino and you have a problem with withdrawing money. How long have you been waiting for your funds ? Has your account been fully verified ? Let us know so that other players can see what you are going through. 

Jaro
πριν από 2 έτη

Hi Jaro.

Been waiting since 08 September 2023, but withdrawal was approved on 10 September 2023. Account fully verified, ID, bank account and proof of adress. No wagering of bonus applicable. Withdrawal via the same bank verified account. It is also the account i used to deposit into my casino account.

Thanks


Έγινε επεξεργασία
Jaro
πριν από 2 έτη

And all proof available on request Jaro



Έγινε επεξεργασία
Crawford123
πριν από 2 έτη

Hi, don't share your personal data on the forum because it could be more harmful than helpful. As for your situation, I think it's been quite a long time. I see you're trying to withdraw the same way you deposited, which is also appropriate. Has the casino given any reason why it's taken this long ?

However, I saw that your complaint has been postponed and is awaiting a statement from the casino. In this case, we are left to wait to see what the casino's position is. 

I firmly believe that everything will be resolved and will turn out well in the end. Fingers crossed.🤞☘️

Jaro
πριν από 2 έτη

Ok thanks for the advise Jaro. All they say the whole time is that it takes time and i must wait patiently. Thank you Jaro, appreciate your help and good wishes

Crawford123
πριν από 2 έτη

You're welcome.

Hmm, I think you've waited quite a bit, but I guess that's all you have left. We'll be wiser if the casino responds to the complaint. 

For now, we'll just have to be patient, since I too am waiting to see how this will eventually turn out. 

Good luck. 🙂

Jaro
πριν από 2 έτη

Hi Jaro. Pleased to let u know i was settled in full!!

Thanks

Crawford Joubert

Crawford123
πριν από 2 έτη

Great and awesome indeed! Thank you for such a piece of good news.

✨✨✨🙌

If you ever need anything else or just chat a bit about gambling, make sure to come back 😉


Radka
πριν από 2 έτη

Thank you so much for your help you guys, appreciate it.

Crawford Joubert

Crawford123
πριν από 2 έτη

It's perfectly fine and you're welcome. I wish you the best of luck and when you have anything you would like to share, don't hesitate to write. 😊

πριν από 2 έτη

Γεια σας παιδιά!


Αντιμετωπίζω προβλήματα με τη λήψη της πληρωμής μου των 1700 ευρώ στο 1red.com.


Είμαι τακτικός πελάτης στο 1red, πλήρως επαληθευμένος, είχα ήδη αναλήψεις εκεί και κέρδισα καλά πριν από 2 μέρες και ζήτησα ανάληψη 1700 ευρώ.


2 εβδομάδες πριν είχα ανάληψη 500 ευρώ εκεί και περιέργως υπήρχε

Υπήρχαν τεχνικά προβλήματα και η απόσυρσή μου απορρίφθηκε περίπου 6-7 φορές.


Στη συνέχεια, με βοήθησαν στη συνομιλία υποστήριξης και ο υπάλληλος κάλεσε το 1red οικονομικό τμήμα για να λύσει το πρόβλημα. Μετά από περίπου 20 λεπτά έφτασαν τα χρήματα.


Αλλά τώρα το μόνο που ακούω από το 1red Casino είναι ότι πρέπει να περιμένω και να κάνω υπομονή.

Μετά από 2 ημέρες, ως τακτικός πελάτης, μπορείτε να περιμένετε ότι η απόσυρσή μου θα εγκριθεί επειδή έπαιξα χωρίς μπόνους και κέρδισα, τι άλλο θέλετε να ελέγξετε μετά από 2 ημέρες εκτός από

Κάντε κλικ στο Αποδοχή πληρωμής.


Μετά από 2 μέρες στο chat εξακολουθούν να λένε ότι πρέπει να κάνω υπομονή και ζητούν συγγνώμη

για τη μεγάλη καθυστέρηση στην πληρωμή μου.


Κάποιες φορές ρώτησα στο support chat εκεί και οι ίδιες έτοιμες απαντήσεις εμφανίζονται πάντα στο support chat στο 1red, κάνε υπομονή, ζήτα συγγνώμη 1000 φορές μπλα μπλα κ.λπ.


Για σύγκριση, στο VerdeCasino, αν παίζω εκεί κάθε τόσο και πληρώνω κάτι, μια πληρωμή μέσω τράπεζας διαρκεί περίπου 8 ώρες χωρίς κανένα πρόβλημα.


Πάντα λάμβανα τις πληρωμές μου από το 1red, μέχρι στιγμής όλα καλά, αλλά τι συμβαίνει τώρα με αυτούς, αυτή η τακτική στασιμότητας, είναι απαραίτητο να τρομάξουμε τους τακτικούς πελάτες;


Πριν από 10 μήνες οι αναλήψεις μου εκεί κράτησαν μόνο λίγες ώρες και τώρα; Με απλά

Καταστροφή.


Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το γεγονός ότι μερικές φορές μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο λόγω του μεγάλου όγκου πληρωμών κ.λπ. είναι απλώς η απάτη που συμβαίνει μαζί τους που είναι ενοχλητική.


Ζητώ βοήθεια για να λάβω την πληρωμή μου.



Αυτόματη μετάφραση:
elmo27432
πριν από 2 έτη

Hi, I've read what the problem is at this casino and I'll summarize it as follows. 

We give casinos 14 days to resolve the withdrawal process and I don't think two days is too long, so I wouldn't be immediately negative and say it's a scam. Try to be a little patient and if nothing happens within the time I mentioned, then we will try to help you. There is no need to panic yet, as you also mentioned that you have had successful withdrawals here before. 

So would it be possible to be calm and update the us when something changes ? I firmly believe that you will get your money.  ☘️🤞

πριν από 2 έτη

εντάξει κάνω. Μέχρι στιγμής τα χρήματα δεν έχουν έρθει ακόμα 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.