πριν από 9 ώρες
Πριν από περίπου 3 μήνες έλαβα πλήρη επιστροφή χρημάτων.
About 3 months ago I got a full refund.
0
Πριν από περίπου 3 μήνες έλαβα πλήρη επιστροφή χρημάτων.
About 3 months ago I got a full refund.
Είμαι έτοιμος να συνέλθω. Στείλτε μου το email και θα σας στείλω τα στοιχεία που χρειάζεστε. Η Goldenbet μου χρωστάει χιλιάδες αλλά δεν πήρα ποτέ επιστροφή χρημάτων από αυτά.
I’m up for coming together. Send me the email and I’ll send through the details you need. Goldenbet owes me thousands but I never got a refund from them.
Ποια τράπεζα; Και ποιος έμπορος; Το είπε η τράπεζα ή ο έμπορος;
Which bank? And which merchant? Has the bank said this or the merchant?
Θα χρειαστεί να δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό και να ταξινομήσω το chromebook μου, ελπίζω ότι θα λάβουν πολλά 🙂 μπορεί να το κάνω απόψε, αν όχι, θα το ταξινομήσω αύριο σίγουρα x
I will need to set up a new account and sort my chromebook out hopefully lots will get on board 🙂 may do it tonight if not I will sort it tomorrow for sure x
Πώς επικοινωνήσατε με τους εμπόρους; Υποβάλετε οπωσδήποτε την καταγγελία GC, ελπίζουμε ότι θα τους κλείσει καθώς έχουν προηγούμενες χρεώσεις στην Αυστραλία, τη Σουηδία και την Ισπανία για τέτοιου είδους πράγματα
Ελπίζουμε να κερδίσετε κάτι από αυτά 🙂 δεν είναι εύκολο να τα αντιμετωπίσετε
How have you contacted the merchants? Definitely submit the GC complaint, hopefully it'll get them shut down as they've got previous charges in Australia, Sweden and Spain for this kind of thing
Hope you get something out of them too 🙂 they're not an easy bunch to deal with
Είμαι έτοιμος γι' αυτό, έχω στιγμιότυπα οθόνης και αρκετά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτούς, ένας από αυτούς αρνείται εντελώς τους δεσμούς με τη Santeda, μαζί με στιγμιότυπα οθόνης του ιστότοπού τους που λέει "Santeda International", πραγματικά θα ήθελα να ρίξω μια δεύτερη ματιά πριν έκανα κατάθεση, αλλά η google τα έκανε να φαίνονται αυθεντικά... Αν υπάρχει ένα πράγμα για το οποίο πρέπει να τους αποδώσω εύσημα, αυτές οι "επιχειρήσεις" φαίνονται νόμιμες εκ πρώτης όψεως
I'm up for that, i've got screenshots and a fair few emails from them, one of them denying ties with Santeda altogether, alongside screenshots of their website saying "Santeda International" on it, really wish i took a second look before i depo'd, but google made them look authentic... If there's one thing i've got to give them credit for, these "businesses" look legitimate on the face of it
Είχε κανείς τύχη με αντιστροφές χρέωσης ή οποιουδήποτε είδους επιστροφές χρημάτων για καταθέσεις που έγιναν μέσω τραπεζικής μεταφοράς, όχι μόνο ο όμιλος Santeda αλλά οποιοσδήποτε από αυτούς τους ιστότοπους του Κουρασάο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Has anyone had any luck with chargebacks or any kind of refunds for deposits made via bank transfer, not just the Santeda group but any of these Curacao sites? Thanks in advance.
Περισσότερες αντιστροφές χρεώσεων παρά επιστροφές χρημάτων από όσα έχω δει
More chargebacks than refunds from what i've witnessed
Διάβασα ένα άρθρο σε αυτό. Δεν πλήρωσαν ποτέ τις χρεώσεις. Google it, πρόσφατα άρθρα πριν από λίγες μέρες για όλα αυτά
I read an article in this. They never actually paid the charges. Google it, recent articles a few days ago on it all
Έψαξα σε αυτό το φόρουμ για τις σχετικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (ελπίζοντας να είναι σωστές) και τους έστειλα σε όλους ένα ατομικό email που αναφέρει λεπτομερώς (εν συντομία) ότι η κατάχρηση του MCC στις τραπεζικές μου κινήσεις είναι παράνομη και ότι δεν έχω αγοράσει τίποτα από τους, καθώς είναι συνήθως ιστότοποι που δεν σχετίζονται με τζόγο, π.χ. ένας ιστότοπος κρυπτογράφησης/NFT που δεν έχει καμία σχέση με την GoldenBet.
Φαντάζομαι ότι είτε δεν θα απαντήσουν, είτε θα αρνηθούν τις επιστροφές χρημάτων. Αλλά θα τους δώσω 48 ώρες και μετά θα ανεβάσω θα περάσω από την τράπεζά μου κλπ αν δεν απαντήσουν.
I scoured this forum for the relevant email addresses (hoping they’re correct) and sent them all an individual email detailing (in short) that they’re misuse of MCC on my bank statements is illegal, and that I have not purchased anything from them, as they are typically sites not relating to gambling e.g. a crypto/NFT site that has nothing to do with GoldenBet.
I imagine they either won’t reply, or will decline the refunds. But I’ll give them 48 hours then I’ll raise I’ll go through my bank etc if they don’t reply.
Θα άντλησα μέσω της τράπεζας, η Elegro βασικά λέει ότι δεν τους νοιάζει αν δεν τους πάνε οι τράπεζες, γενικά είναι έμποροι της Nikotpf, αυτές οι σκοτεινές εταιρείες χρησιμοποιούν πληθώρα τρίτων επεξεργαστών, που είναι άλλο ένα ολόκληρο νομικό ζήτημα από μόνο του (δεδομένα προστασία και ξέπλυμα χρήματος)
Πριν πάτε στην τράπεζα, ωστόσο, περάστε από το νήμα και σκεφτείτε ποιος δρόμος θέλετε να τους πάτε, καθώς γενικά μόλις μερικές τράπεζες βλέπουν τζόγο, γενικά πλένουν τα χέρια τους από αυτό
I'd raise through the bank, Elegro basically say they don't care unless the banks go to them, that's generally Nikotpf merchants though, these shady companies use a multitude of third party processors, which is another entire legal issue within itself (data protection and money laundering)
Before you go to the bank though go through the thread and think about which way you want to go at them, as generally speaking as soon as some banks see gambling they generally wash their hands of it
Οκ εντάξει ευχαριστώ. Δεν μου έχουν απαντήσει καθόλου.
Aww ok thank you. They have not responded to me at all.
Ευχαριστώ για τη συμβουλή,
Δεν νομίζω ότι στην περίπτωσή μου είναι δυνατό να δημιουργηθεί μια οπτική γωνία που να μην ομολογεί τον τζόγο. Δεδομένου ότι υπάρχουν 100 συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν σε περίοδο 3 μηνών, έτσι θα εντόπιζαν εύκολα ένα μοτίβο και δεν μπορώ να φτιάξω πολλά για να το καλύψω.
Πρέπει να ελπίζω ότι η ειλικρίνεια και η σοβαρότητα της κατάστασης έχουν απήχηση στην τράπεζα, σε ορισμένες περιπτώσεις από το νήμα φαίνεται ότι αυτό συνέβη.
και αν η τράπεζα πλύνει τα χέρια της με αυτό, αυτό θα δημιουργήσει απλώς ένα μεγαλύτερο παράπονο από μέρους τους. Είναι ένα πράγμα που μια υπεράκτια εταιρεία δεν έχει καθήκον φροντίδας, αλλά μια τράπεζα στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει, φαντάζομαι ότι είναι πολύ εύκολο να το επισημάνουμε αυτό.
Thank you for the advice,
i don’t think in my case it’s possible to create an angle that isn’t confessing to the gambling. As there’s 100s of transactions made over a 3 month period, so they’d easily identify a pattern and not much I can make up to cover that.
id have to hope the honesty and severity of the situation resonates with the bank, in some cases from the thread it sounds like this did happen.
and if the bank wash their hands with it, that’ll just create a bigger complaint from them. It’s one thing an offshore company having no duty of care, but a bank in the UK should, I imagine it’s pretty easy to highlight this.
Νομίζω ότι είναι μια γκρίζα ζώνη όσον αφορά τις τράπεζες, θα πρέπει να έχουν καθήκον προσοχής, αλλά όταν είναι δυνατόν θα πλύνουν τα χέρια τους από αυτό, οι αρμόδιες αρχές θα πρέπει σίγουρα να κάνουν καλύτερη δουλειά για τον καθαρισμό αυτών των ιστοσελίδων. Ελπίζω να βρείτε έναν συμπαθή πράκτορα μαζί τους. Στα χαρτιά είναι εύκολο να επισημάνετε πολλά από τα ζητήματα, αλλά εάν λάβετε έναν αντισυμπαθητικό πράκτορα, απλώς θα απορρίψει και, στη συνέχεια, θα σας διαβιβάσει τα στοιχεία των διαμεσολαβητών, απροσδόκητα, κάτι που δυστυχώς είναι εκεί που βρίσκομαι.
I think it's a grey area as far as the banks are concerned, they should have a duty of care but when possible they'll wash their hands of it, the relevant authorities definitely should be doing a better job of cleaning up these websites. I do hope you find a sympathetic agent with them. On paper it's easy to highlight a lot of the issues but if you get an unsympathetic agent they'll just decline then forward you ombudsmen details, out of sight out of mind kind of thing, which is sadly where i'm at.
Είναι φοβερό φίλε, από ποια τράπεζα πέρασες; Το δικό μου θα είναι κυρίως Monzo αλλά και Santander.
Ελπίζω να είμαι τυχερός με τους εμπόρους, αν όχι, θα πρέπει να καταφύγω στην τράπεζα και μετά να δω αν είμαι τυχερός με αυτό.
Ελπίζω αυτοί οι έμποροι να απαντήσουν ή να δώσουν ένα ETA, καθώς θα περιμένω με αγωνία τώρα να μάθω πού βρίσκομαι.
That’s awful mate, which bank did you go through? Mine will be mainly Monzo but also Santander.
im hoping I can get lucky with the merchants, if not, I’ll have to resort to the bank and then just see if I get lucky with that.
I hope these merchants reply, or give an ETA, as I’ll be anxiously waiting now to know where I’m at.
Στα σίγουρα. Έχω ένα παράπονο με την Tesco σε αναμονή, πάνω από ένα χρόνο τους έστειλα 3 email μου ζητώντας τους να μπλοκάρουν την κάρτα μου και να με σταματήσουν να στοιχηματίζω και τρεις φορές δεν το έκαναν, ελπίζω να δεχτούν και να εκκαθαρίσουν το χρέος μου . Το NatWest και το Santander έχω υποβάλει παράπονα και έχουν συγκεντρώσει και οι δύο αντιστροφές χρέωσης για λογαριασμό μου που συγκεντρώνουν περίπου 3 χιλιάδες. Σταυρωμένα δάχτυλα.
For sure. I have a complaint with Tesco waiting, over a year I sent them 3 emails of me asking them to block my card and stop me gambling and three times they didn’t do it, I’m hoping they will accept and clear my debt owed. NatWest and Santander I put complaints in and they have both raised chargebacks on my behalf that accumulates about 3k. Fingers crossed.
Τσέις, δεν θα τα χρησιμοποιούσα ποτέ, μόλις καταλήξουν όλα αυτά, θα κλείσω τον λογαριασμό μου μαζί τους. Ελπίζω να σταθείς τυχερός ή να τσαντιστείς με τους εμπόρους και να λάβεις απάντηση, θα τους έδινα 72 ώρες από τότε που στείλατε email και μετά θα το κυνηγούσα με την τράπεζα, θα τραβήξετε screen οτιδήποτε και ό,τι μπορείτε στο μεταξύ, είτε πρόκειται για email, λογαριασμοί με τα καζίνο, απόδειξη KYC, τα πάντα. Οργανώστε το επίσης σε φακέλους για να έχετε πιο εύκολη πρόσβαση.
Chase, i wouldn't ever use them, once all this has come to a conclusion i'm actually going to close my account with them. I hope you do get lucky or hit a nerve with the merchants and get a response, i'd give them 72 hours since you emailed then chase it with the bank, screenshot anything and everything you can in the meantime, whether it be emails, accounts with the casinos, proof of KYC, everything. Organize it into folders too so you can access it more easily.
Hun Ξεκινάω μια διαδικασία αύριο ή ίσως αργότερα σήμερα το απόγευμα, ανάλογα με το πόσο αργά είναι. Ρίξτε μια ματιά στους νόμους για τις άδειες τυχερών παιχνιδιών του Καρακάκο για το CGB, έχει κάποιες ενημερωτικές πληροφορίες. Καθώς παίξατε ένα περιορισμένο παιχνίδι που δεν θα έπρεπε να είχε προσφερθεί στη δικαιοδοσία σας, παραβίασαν τις συμφωνίες άδειας χρήσης. Έχετε αποδείξεις αυτού του παιχνιδιού για απόδειξη; Η ομάδα Santeda είναι η χειρότερη. Δημιουργώ έναν λογαριασμό email, ώστε όλοι ως συλλογικότητα να μπορέσουμε να ασκήσουμε δικογραφία εναντίον της ομάδας santeda και όλων των καζίνο στα οποία έχουμε ενταχθεί στις πλατφόρμες τους και να τα εκθέσουμε για τους εγκληματίες που πραγματικά είναι. Επομένως, εάν θέλετε να συμμετάσχετε, θα χρειαστώ ονόματα χρηστών στα καζίνο στις τοποθεσίες σας, όσα ποσά καζίνο (αυτό μπορεί να αποκρύψει από άλλα μέλη εάν ζητηθεί). Λοιπόν και ούτω καθεξής, Αν συγκεντρωθούμε ως συλλογική δύναμη σε αριθμούς, τα παράπονα θα πάνε σε τρεις οργανισμούς santeda με τις προθέσεις μας και επίσης σε μια ADR στο caracaco και στη συνέχεια στις αρχές αδειοδότησης. Ειλικρινά δεν έχω ακούσει ακόμη για κανέναν να λαμβάνει επιστροφές χρημάτων από αυτούς, παρόλο που παραβαίνουν τελείως τους νόμους του Ηνωμένου Βασιλείου και η δικαιοδοσία τους SMH Donbet εξακολουθεί να διαπραγματεύεται με άδεια τζαζ που έχει λήξει, το σύνολο τους είναι συγκλονιστικό.
Hun I am starting a proceeding tomorrow or maybe later on this evening depending on how late it gets. Take a look at the Caracaco gambiling licence laws on CGB it has some informative information. As you played a restricted game that should not have been offered to your jurisdiction they broke their licence agreements. Have you any evidence of this game play for proof? Santeda group are the worse. I am setting up an email account so we all as a collective can bring a case against santeda group and all the casinos we have joined on their platforms and exposing them for the criminals they really are. So if you want to participate, I will need user names at casinos your locations what casinos amounts (this can be hidden from other members if requested). So forth and so on, If we come together as a collective strength in numbers the complaints will go to three organisations santeda with our intentions and also to a ADR in caracaco and then the Licencing authorities. I honestly haven't heared of anyone getting refunds from them yet even though they are completely breaking the laws of UK and their jurisdiction SMH Donbet is still trading under a jazz licence that's expired the whole lot of them are shocking.
Θέλει κανείς να γίνει συνεργάτης μου στο έγκλημα και να με βοηθήσει σε αυτό; οπότε έχουμε μια σταθερή θήκη καθώς χρειαζόμαστε όλα τα αυγά στο καλάθι 🥚🤔😜
Anyone want to be my partner in crime and helping me with this? so we have a rock solid case as we need all eggs in basket 🥚🤔😜
Είμαι έτοιμος για αυτό. Έχω πυρομαχικά σε αυτά που έχω ασχοληθεί με όλα τα καζίνο.
I’m up for it. I have ammo on these I’ve dealt with all of the casinos.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.