πριν από 10 ώρες
0
Το Hsbc είναι πόνος. Είναι άχρηστα δυστυχώς. Δεν ξέρω τι να τα κάνω.
Hsbc is a pain. They are useless unfortunately. Dont know what to do with them.
Απλώς ακολουθήστε τη διαδικασία που αναφέρεται εδώ μπουμπούκι
Just follow the process mentioned here bud
Γεια σου Paul, υπάρχει κάποιος γρήγορος τρόπος για να βρεις τη διαδικασία σε αυτό το νήμα; Απλώς προσπάθησα να περάσω από τη σελίδα 1, αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν πολλά διαφορετικά σενάρια, επομένως δεν είμαι σίγουρος πού βρίσκονται οι λεπτομέρειες της διαδικασίας;
Hello Paul, is there a quick way to find the process within this thread? I did just try to go through from page 1 but appears there are multiple different scenarios so I’m unsure where the process details are?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa my dear friend I hope you are well.
I'm looking for the company pnmm and all I found is this address.
Do you know anything more?
2133 EXT 22 EMBALENHLE, MPUMALANGA, 2285 South Africa αγαπητή μου φίλη ελπίζω να είσαι καλά.
Ψάχνω την εταιρεία pnmm και το μόνο που βρήκα είναι αυτή η διεύθυνση.
Μήπως ξέρεις κάτι περισσότερο
Εντάξει, είμαι στη δουλειά μου, οπότε δεν μπορώ να κάνω ένα με έναν με όλους όλη την ημέρα, λυπάμαι που λέω ότι απλώς τους αναφέρετε λανθασμένα mcc και εάν αρνηθείτε κάντε ένα παράπονο, στη συνέχεια, συνεχίστε να διαμαρτύρεστε αν όλα αποτύχουν, πηγαίνει στο θέμα αυτό είναι
Ok im at work bud so cannot do one on ones with everyone all day sorry to say you just raise them incorrect mcc and if denied raise a complaint then keep protesting if all fails it goes to the fos thats it
Κανένα πρόβλημα φίλε, και πάλι, εκτιμώ πραγματικά την καθοδήγησή σου (ειδικά ενώ εργάζεσαι).
πρέπει να αισθάνεστε πολύ έντονα για αυτές τις περιπτώσεις, όπως και εγώ, και ελπίζω, αν καταφέρω να ανακτήσω χρήματα, θα αρχίσω να κάνω κάποιου είδους δουλειά στο πλάι για να βοηθήσω άλλους που το περνούν.
No problem mate, and again, really appreciate your guidance (especially while you’re working).
you must feel pretty strongly about these instances, as do I, and I hope if I manage to recuperate funds, I’ll begin doing some kind of work on the side to help others going through this.
Λοιπόν, ναι, το κάνω και μου αρέσει να βοηθάω τους άλλους καθώς δεν θα ήθελα να μείνουν όπως ήμουν, έχω σχεδόν όλα μου τα χρήματα πίσω και περιμένω στην τράπεζα, οπότε δεν θέλω να το μπερδέψω πραγματικά, αλλά εξακολουθώ να είμαι πρόθυμος να προσφέρω υποστήριξη σε άλλους Δεν υπάρχουν μαγικές φόρμουλες πραγματικά εκτός από το να πείσεις τις τράπεζες ότι είσαι ένας προβληματικός τζογαδόρος που προσπαθεί να ανακτήσει το γεγονός ότι ήμουν σε παραπομπή από το gamcare και η λήψη θεραπείας βοήθησε τον σκοπό μου και, στη συνέχεια, πρέπει απλώς να τονίσεις ότι είναι εμπόδιο στο να πάρεις εύκολα τα χρήματά σου και την ψυχική σου υγεία, χάλασα στο τηλέφωνο μερικές φορές κατά τη διάρκεια των δύο επεισοδίων και είμαι πολύ δυνατός τύπος, αλλά τα δυνατά λόγια από τον τραπεζικό σύμβουλο τζόγου το έβγαλαν από μέσα μου. πραγματικότητα αυτού που έκανα
Well yes I do and I like helping others as would not like them left feeling the way I was, I have almost got all my money back still waiting on the bank so not wanting to mess it up really but still willing to offer support to fellow strugglers there is no magic formulae really apart from convincing the banks you are a problem gambler trying to recover the fact I was on a referral from gamcare and getting therapy helped my cause and then you just need to stress the fact they are standing in the way of you getting your money back easily and also your mental health I broke down on the phone a few times over the two episodes and im a big strong guy but the strong words from the bank gambling advisor brought it out of me the reality of what ive been doing
Μπορώ να σχετιστώ, και είναι καλό να ακούω επιτέλους κάποιον πιο μπροστά μου που τα πάει καλά.
Έχω αυτοκτονήσει από τότε που συνέβη αυτό, νιώθω ανήμπορος, έχω ήδη ξεκινήσει θεραπεία για τον τζόγο, αλλά όπως είπατε, αυτό με εμποδίζει καθώς απλά δεν μπορώ να επεξεργαστώ αυτό που έκανα, σχεδόν σαν μπλακ άουτ.
Είναι υπέροχο να γνωρίζεις ότι με το να είσαι ειλικρινής, μπορεί να υπάρξει κάποια βοήθεια και να επιστραφούν χρήματα.
I can relate, and it’s good to finally hear someone further ahead of me that is doing well.
I’ve been suicidal since this has happened, feeling helpless, already started therapy for the gambling but as you said, this is standing in my way as I simply can’t process what I’ve done, almost like a blackout.
its great to know that by being honest, there can be some help and money returned.
Φαντάζομαι ότι όλοι σε αυτό το φόρουμ πέρασαν τις πιο σκοτεινές τους μέρες, το μόνο που μπορείς να κάνεις τώρα φίλε είναι να κάνεις ό,τι μπορείς για να πάρεις τα χρήματα πίσω και να μην πάς ποτέ ξανά σε ένα καζίνο χωρίς άδεια. Είμαι σίγουρος ότι το 80 τοις εκατό από εμάς έχουμε χρέη που σχετίζεται με τον τζόγο, οπότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να εργαστείτε για να μειώσετε αυτό το χρέος και στη συνέχεια να περιορίσετε τον τζόγο.
I imagine everyone in this forum has had their darkest days, all you can do now buddy is do what you can to get the money back and never go to an unlicensed casino again. I’m pretty sure 80 percent of us have gambling related debt so best thing to do is work on getting that debt down then limiting gambling.
Επίσης, όταν κάνετε αντιστροφή χρέωσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε πει στην τράπεζα ότι εξουσιοδοτήσατε τις συναλλαγές, διαφορετικά θα θεωρηθεί απάτη και θα απορριφθεί. Αναφέρετε ότι χρησιμοποιήθηκαν λανθασμένοι κωδικοί εμπόρων για τις υπηρεσίες που είπαν ότι έχουν παράσχει είναι ψευδείς. Η τράπεζα θα σας αρνηθεί στην αρχή, καθώς τους λένε τώρα να απορρίψουν οποιαδήποτε αντιστροφή χρέωσης που σχετίζεται με τον τζόγο αμέσως, θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία και στη συνέχεια συνήθως θα σας το υποβάλουν ως λάθος κωδικό mcc που χρησιμοποιείται και υπηρεσίες που δεν παρέχονται. Κέρδισα μερικά και έχασα μερικά, αλλά οι περισσότεροι έμποροι δεν απαντούν στην αντιστροφή χρέωσης, καθώς τότε θα παραδέχονταν το ξέπλυμα συναλλαγών.
also mate when doing chargeback make sure you tell the bank you did authorise the transactions, it will go through as fraud otherwise and be declined. Mention wrong merchant codes were used therefor services they have said they have supplied are false. The bank will deny you at first as they are now told to dismiss any gambling related chargeback straight away, you’ll have to make a complaint and then they usually will put them through for you as wrong mcc code used and services not provided. I’ve won some and lost some but most merchants don’t reply to the chargeback as they would then be admitting to transaction laundering.
Γεια σου φίλε,
Οπωσδήποτε, ένα κοινό πρόβλημα είναι ένα πρόβλημα που έχει μειωθεί στο μισό.
εργάζομαι ήδη για τη μείωση του χρέους, αλλά μόλις είχα αποδεχτεί ότι δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναδώ αυτά τα χρήματα. Αυτό το φόρουμ μου έδωσε μια αίσθηση θετικότητας ή αλλαγής ότι ορισμένα χρήματα μπορούν να επιστραφούν, ειδικά λόγω του ανήθικου τρόπου με τον οποίο αυτές οι offshore εταιρείες παίρνουν τα χρήματα και δεν εφαρμόζουν καμία υποχρέωση φροντίδας.
Απλώς δεν είχα ιδέα πώς να προσεγγίσω το όλο θέμα.
αλλά τώρα θα μιλήσω στην τράπεζά μου για τους διάφορους εμπόρους που χρησιμοποιούσαν για την επεξεργασία αυτών των συναλλαγών και θα δω πού θα με οδηγήσει.
Hello mate,
Absolutely, a problem shared is a problem halved.
im already working on bringing down the debt, but had just accepted there was no way for me to ever see this money again. This forum has given me a sense of positivity or change that some money can be returned, especially due to the unethical way these offshore companies take the money and apply no duty of care.
I’ve simply just not had a clue how to approach the entire thing.
but I’m now going to speak to my bank about the various merchants used to process these transactions and see where that takes me.
Δείτε αν μπορείτε να τα μεγαλώσετε στο Διαδίκτυο είναι πιο εύκολο
See if you can raise them online its easier bud
Σου εύχομαι τα καλύτερα φίλε, είσαι στο σωστό δρόμο και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία. Νομίζω ότι το πιο δύσκολο μέρος είναι να γνωρίζουμε ότι το επόμενο Χ ποσό των ετών θα χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή του χρέους κ.λπ., αλλά τελικά μετά από αυτό, είμαι σίγουρος ότι η ανακούφιση και τα διδάγματα θα μας κάνουν απίστευτα δυνατούς στο μέλλον και μπορούμε να κοιτάξουμε πίσω αυτό είναι πιο θετικό, γιατί θα τελειώσει.
Θα κρατήσω τις ενημερώσεις μου εδώ και ελπίζω να διαδώσω κάποιες θετικές.
I wish you all the best mate, you’re on the right track and that’s all that matters. I think the hardest part is knowing the next X amount of years are going to be used repaying debt etc. but ultimately after that, I’m sure the relief and the lessons learned will make us incredibly powerful in the future and can look back on this more positively, because it’ll be over.
I’ll keep my updates on here, and hope I can spread some positive ones.
Ευχαριστώ, φίλε, ελπίζω ότι όλοι θα το ξεπεράσουμε. Είχα πολλά ψεύτικα ξημερώματα, αλλά ελπίζω ότι όχι αυτή τη φορά, δεν θα ξαναπάω ποτέ σε αυτές τις τοποθεσίες Έχω αγοράσει ομόλογα premium και κάνω το λαχείο τώρα.
Thanks mate lets hope we all get over this Ive had a lot of false dawns but hopefully not this time I am deffo never going on these sites again Ive bought premium bonds and do the lottery now.
αν χρειάζεσαι συμβουλή φίλε, υπάρχουν πολλά άτομα εδώ που μπορούν να σου βοηθήσουν, αυτό που θα έκανα είναι να επεξεργαστώ τις αντιστροφές χρεώσεων και να βρω όσα περισσότερα email εμπόρων μπορείτε (φαντάζομαι ότι πολλά από αυτά έχουν αναφερθεί εδώ στο παρελθόν, έτσι θα έπρεπε να είναι εύκολο να βρεθεί). Αν κοιτάξετε πίσω περίπου στη 10η σελίδα, υπάρχει μια μορφή που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι για να στείλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους εμπόρους για να λάβουν άμεση επιστροφή χρημάτων, έλαβα περίπου 2 χιλιάδες πίσω από τη lunu από το να τους στείλω απευθείας email.
if you need advise mate there’s plenty of people on here who can lend you a hand, what I would do is process chargebacks, and find as many merchants emails as you can (I imagine a lot of them have been listed on here previously so should be easy to find). If you look back to about the 10th page there’s a format that people have been using to send emails to the merchants to get a direct refund, I got around 2k back from lunu from emailing them directly.
Ναι και μετά ισχυρίζονται ότι δεν κάνουν τίποτα λάθος 😞 είναι απαίσιο αυτό που κάνουν.
Yep and then they claim to be not doing anything wrong 😞 it's awful what they are doing.
Είναι λίγο αστείο για να διεκδικήσεις τον παραπάνω πίνακα όταν βλέπεις τα μήκη που πρόκειται να σου πάρουν χρήματα καθώς η τράπεζα τα μπλοκάρει και μετά περνάει σε περίπου 10 διαφορετικούς επεξεργαστές πληρωμών μέχρι να λειτουργήσει ο ένας, ώστε να είναι όλα καλά σχεδιασμένα και μελετημένα
Yip bit of a joke to claim its all above board when you see the lengths they are going to taking money from you as the bank blocks it then it loops through about 10 different payment processors until one works so its all been well planned and thought out
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.