Εκτιμούμε ότι έχουν προβλήματα με την donbet στο mo. αυτή τη στιγμή διαπραγματεύονται με άδεια τζαζ η οποία έληξε τον Οκτώβριο, δεν διαθέτουν έγκυρη άδεια ή δεν εμφανίζουν καμία σφραγίδα. Επίσης, όσον αφορά τους όρους και τις προϋποθέσεις, αναφέρει κάτι σχετικά με τη χρήση εμπόρων τρίτων, αλλά δηλώνει ότι διεκπεραιώ τις πληρωμές από τον διεθνή όμιλο Santeda bv .όταν χρησιμοποίησα donbet και rolletto χρησιμοποίησα νέα τραπεζική κάρτα και οι πληρωμές βγήκαν ως kasia empire, μόνο skins gamestore και formuline ect το παιχνίδι που έπαιζα στο donbet ήταν απαίσιοι τροχοί που γυρνούσαν συνεχώς, έπαιρναν συνέχεια από το παιχνίδι και χρειαζόταν επαναφόρτωση, μου έλεγαν να συνδεθώ όταν ήμουν στη μέση του παιχνιδιού, όταν έπαιρνα μπόνους γύρους, το παιχνίδι θα έκανε πρόβλημα και Οι τροχοί θα περιστρέφονταν συνεχώς και θα έχαναν τη σύνδεση με αποτέλεσμα να επαναφορτώνω το παιχνίδι και στη συνέχεια δεν θα έπαιρνα τίποτα στον γύρο μπόνους. έτσι αντιμετώπισα την Donbet σχετικά με τα ζητήματα
Παιχνίδια αδειοδοτούν τρίτους εμπόρους που έχουν εγκληματικό υπόβαθρο και ζήτησαν πλήρη επιστροφή χρημάτων. Ζήτησα επίσης πλήρη διαφάνεια του λογαριασμού και των συναλλαγών μου καθώς πρέπει να κρατήσουν αρχείο αρνούνται να μου το δώσουν βασικά μου έστειλαν ένα γενικό email λέγοντας ότι είναι υπό ρύθμιση μπλα μπλα μπλα και μπορώ να δω τις συναλλαγές μου στον λογαριασμό μου και μπορώ να τις παραπέμψω από το αντίγραφο κίνησης της τράπεζας για έλεγχο ταυτότητας και ακρίβεια. Έπρεπε να γελάσω καθώς δεν είναι αυθεντικά ή ακριβή. Τώρα είναι αυτοί. Τους έστειλα email πίσω καθώς γνωρίζουν επίσης ότι μπλόκαραν τον λογαριασμό μου αμέσως μόλις τους έστειλα email, οπότε δεν έχω πρόσβαση σε αυτό και αν ζητήσω να μου στείλουν αυτές τις πληροφορίες, τότε έχουν νομική υποχρέωση να υποχρεώσουν .Έγραψαν πίσω και είπαν ότι έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου για 24 ώρες για να ανακτήσω αυτές τις πληροφορίες .αυτό ήταν πριν από 8 ώρες και δεν έχω ακόμα πρόσβαση στον λογαριασμό μου, παίρνουν το μικρόφωνο. και είμαι σαν μια αρκούδα με μια ενοχλητική σφήκα. Όπως είπα σε μια προηγούμενη ανάρτησή μου, η τράπεζά μου επικοινώνησε μαζί μου σχετικά με μια απόπειρα συναλλαγής από την Κένυα για 750 €, οπότε η κάρτα μου έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε αυτούς τους ιστότοπους. Τώρα έχω αδειάσει αυτόν τον λογαριασμό. Μόλις το FO ασχοληθεί με την υπόθεση, αυτός ο λογαριασμός θα κλείσει .αλλά η SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED σοκάρει τους απατεώνες
Appreciated having issues with donbet at mo .they are currently trading on jaz licence which expired back in oct they do not hold valid licence or display any seal .Also in terms and conditions does it state anything about using 3rd party merchants but does state that it process payments by Santeda bv international group .when I used donbet and rolletto I used a new bank card also payments came out as kasia empire, only skins gamestore and formuline ect ect the game i was playing on donbet was awful reels constantly spinning, kept getting kicked off game needing to reload ,being told to log in when I was in middle of game play ,when I got a bonus rounds the game would glitch and reels would continuously spin and lose connection causing me to reload game then I would get nothing in bonus round.so I confronted donbet about the issues
Games licences 3rdparty merchants who have criminal backgrounds and requested a full refund .I also asked for a full transparency of my account and transactions as they need to keep record they refuse to give it to me basically they sent me an generic email saying they are regulated bla bla bla and I can see my transactions on my account and I can cross reference them with from bank statement for authentication and accuracy. I had to laugh as they are not authentic or accurate. Now are they .I emailed them back as they are also aware that they blocked my account as soon as i 1st emailed them so I do not have access to this and if I request they send me this information then they have a legal obligation to oblige.They wrote back and said I have access to my account for 24 hrs to retrieve this information .this was 8 hrs ago and I still do not have access to my account they are taking the mick .I am at my whits end and I am like a bear with a annoying wasp.As I said in one of my previous post my bank contacted me about an attempted transaction from kenya for €750 so my card has only been used on these sites .I now have emptied that account. As soon as the FO has dealt with the case that account will be closed .but SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED is shocking scammers
Αυτόματη μετάφραση: