πριν από 1 έτος
Εντάξει! Ποιος είναι πίσω από αυτό το "αυτοί" παρακαλώ; Ποιος προετοιμάζει στην πραγματικότητα το αίτημα;
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
0
Εντάξει! Ποιος είναι πίσω από αυτό το "αυτοί" παρακαλώ; Ποιος προετοιμάζει στην πραγματικότητα το αίτημα;
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
The supervision of games of chance in Greece
Η εποπτεια τυχερων παιγνιων ελλαδοε
Τώρα κατάλαβα πλήρως! Ευχαριστώ.
Μην ξεχάσετε να μοιραστείτε όλα τα νέα και ενημερώσεις!
Καλό Σαββατοκύριακο. 🙂
Now I fully understand! Thank you.
Don't forget to share all news and updates!
Have a nice weekend. 🙂
Το Ice casino είναι μια απάτη. Έκανα κατάθεση στο crypto πριν από 4 ημέρες και τα χρήματά μου δεν πιστώθηκαν.
Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι χρειάζονται 96 ώρες για να επεξεργαστούν την πληρωμή μου..
Μετά από αυτή την καθυστέρηση, επικοινώνησα μαζί τους και τώρα μου ζητούν όλα τα στοιχεία (έχω παράσχει μαθήματα). και να περιμενω ξανα!!
Τους είπα να μου επιστρέψουν τα χρήματα από την πρώτη μέρα γιατί δεν μπορώ να εμπιστευτώ ένα καζίνο που ζητά από έναν παίκτη να περιμένει 4 ημέρες για μια άμεση κατάθεση με crypto...
Λένε ψέματα και δημιουργούν δικαιολογίες για να με κάνουν να περιμένω... Ήθελα να περάσω καλά, αλλά πρέπει να τρέξω πίσω τους για να έχω πίσω τα χρήματά μου... Γι' αυτό μείνε μακριά τους.
Έχω συμπληρώσει ένα παράπονο και επικοινωνώ με τον Emoore που είναι ο χειριστής...
Αυτό δεν είναι καθόλου σοβαρό.
Ice casino is a scam. i've deposit with crypto 4 days ago and my money wasn't credited.
I've contacted them and they told me they need 96 hours to process my payment..
After this delay I've contacted them and now they ask me all evidence (I've provided of courses); and to wait again !!
I told them to refund me since day one because I cannot trust a casino who ask a player to wait 4 days for an instant deposit with crypto...
They are lying and creating excuses to make me wait... I wanted a good time, but have instead to run after them to have my money back... So stay away from them.
I've filled a complaint, and contacte Emoore who is the operator...
This is not serious at all.
Απάτη καζίνο Προσπαθώ να κάνω την ανάληψη στο λογαριασμό μου από τις 4 Αυγούστου και τίποτα δεν λένε απλώς ότι είναι σε διαδικασία εξωτερικής απάτης πληρωμής αυτή η απάτη για να μπορώ να καταθέσω τα πάντα καλά σε ένα λεπτό
κρατική απάτη
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
@vulkanvegas Έκανα μια κατάθεση και προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων και δεν μπορώ, αυτά τα διαδικτυακά καζίνο είναι απάτη για επαναφόρτιση αν σε ένα λεπτό, αλλά η ανάληψη είναι δύσκολη
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Καταλαβαίνω, περίμενα να πληρωθούν στο καζίνο Rouge από τις 4 Δεκεμβρίου
I understand, I’ve been waiting on Rouge casino paying out since the 4th of December
Απάτη καζίνο Προσπαθώ να κάνω την ανάληψη στο λογαριασμό μου από τις 4 Αυγούστου και τίποτα δεν λένε απλώς ότι είναι σε διαδικασία εξωτερικής απάτης πληρωμής αυτή η απάτη για να μπορώ να καταθέσω τα πάντα καλά σε ένα λεπτό
κρατική απάτη
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
Αυτό είναι ένα αρκετά κοινό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αυτό το καζίνο. Ειδικά παίκτες από τη Νότια Αμερική. Τέλος πάντων, προσπάθησε να έχεις υπομονή. Σύμφωνα με την εμπειρία μας, η ανάληψη μπορεί να διαρκέσει πολύ, αλλά τελικά, πιστεύω ότι θα λάβετε τα κέρδη σας. Έχετε ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό σας στο καζίνο;
This is quite a common issue that people have with this casino. Especially players from Southern America. Anyway, try to be patient. According to our experience, the withdrawal can take a long time, but eventually, I believe you'll receive your winnings. Do you already have your account verified in the casino?
@vulkanvegas Έκανα μια κατάθεση και προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων και δεν μπορώ, αυτά τα διαδικτυακά καζίνο είναι απάτη για επαναφόρτιση αν σε ένα λεπτό, αλλά η ανάληψη είναι δύσκολη
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Καλησπέρα, στις 13 Σεπτεμβρίου έκανα ανάληψη 500€ στο ice casino και από σήμερα είναι ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει κατατεθεί στον λογαριασμό μου
Έχω στείλει ήδη αρκετά μηνύματα στο chat, απλά μου λένε ότι πρέπει να περιμένω και μέχρι σήμερα τίποτα, είπαν ότι το μέγιστο ήταν 5 εργάσιμες και οι 5 μέρες έχουν ήδη περάσει.
Good afternoon, on September 13th I made a withdrawal of €500 at ice casino and as of today it is still in progress and has not been deposited into my account
I've already sent several messages on chat, they just tell me that I have to wait and until today nothing, they said that the maximum was 5 working days and the 5 days have already passed.
Boa tarde no dia 13 de Setembro fiz um levantamento de 500€ no ice casino e ate a data de hoje ainda esta em andamento e nao e depositado na minha conta
Ja mandei varias mensagens no chat so me dizem que tenho de aguardar aguardar e ate a data de hoje nada ja disseram que o maximo era de 5 dias uteis e ja passou os 5 dias
Γεια, οι 12 ημέρες γίνονται πολλές χωρίς συγκεκριμένο λόγο από το καζίνο. Παίξατε με ή χωρίς το μπόνους; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν το ζήτημα των αναλήψεων. Εάν δεν έχει συμβεί τίποτα μέχρι τότε, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία.
Εν πάση περιπτώσει, θα χρειαστεί να περιμένετε μερικές ακόμη ημέρες για να δείτε εάν η κατάσταση έχει επιλυθεί και εάν όχι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν λειτουργία μας. Μπορείς να το χειριστείς?
Hi, 12 days is getting to be quite a lot without any specific reason from the casino. Did you play with or without the bonus ? Has your account been fully verified ?
However, it is important to note that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. If nothing has happened by then, then I would recommend filing a complaint.
Anyway, you will need to wait a few more days to see if the situation is resolved and if not, you can use our free feature. Can you handle it?
Γεια σας παιδιά,
12 μέρες; Περιμένω πάνω από 90 ημέρες για να πληρωθώ από το καζίνο Rouge, λένε ότι έχουν εγγυηθεί τον λογαριασμό μου σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις για 30 ημέρες για να ελέγξουν για απάτη.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
Ναι, ήταν με πραγματικά χρήματα, απλά λένε ότι πρέπει να περιμένω πρέπει να υπάρξει κάποια καθυστέρηση στη μετάβαση.
Αλλά έχουν περάσει πάνω από 10 μέρες και δεν υπάρχουν χρήματα.
Ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος, τόσο που έχω ήδη λάβει άλλα ποσά, αυτά είναι 500€ και τα οποία δεν έχω λάβει.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Γεια σας παιδιά,
12 μέρες; Περιμένω πάνω από 90 ημέρες για να πληρωθώ από το καζίνο Rouge, λένε ότι έχουν εγγυηθεί τον λογαριασμό μου σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις για 30 ημέρες για να ελέγξουν για απάτη.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
Αυτό είναι πάντα λυπηρό όταν το καζίνο αγνοεί το παράπονο ενός παίκτη. Αλλά αυτό το νήμα αφορά το IceCasino που συνεχίζει να αντιμετωπίζει κάθε παράπονο κουραστικά. Επομένως, είμαι πεπεισμένος ότι πρέπει να παίζεις πάντα σε καζίνο με υψηλότερο δείκτη ασφάλειας.
Μη διστάσετε να μοιραστείτε τις περαιτέρω πληροφορίες σας σχετικά με το Rogue Casino εδώ, παρακαλώ.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Δεν θέλουμε να μπερδεύονται άλλοι από την εμπειρία σας σε άλλο καζίνο.
Σας ευχαριστώ για αυτό. Και λυπάμαι που επιλέξατε έναν τόσο κακό ιστότοπο για να παίξετε στο https://casino.guru/rouge-casino-review
That's always sad when the casino ignores a player's complaint. But this thread is about IceCasino which keeps addressing each complaint tiresomely. Thus, I'm convinced one should always play in casinos with a higher safety index.
Feel free to share your further insights about Rogue Casino here, please.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
We do not want others to be confused by your experience at another casino.
Thank you for that. And I'm sorry you chose such a bad site to play in https://casino.guru/rouge-casino-review
Ναι, ήταν με πραγματικά χρήματα, απλά λένε ότι πρέπει να περιμένω πρέπει να υπάρξει κάποια καθυστέρηση στη μετάβαση.
Αλλά έχουν περάσει πάνω από 10 μέρες και δεν υπάρχουν χρήματα.
Ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος, τόσο που έχω ήδη λάβει άλλα ποσά, αυτά είναι 500€ και τα οποία δεν έχω λάβει.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Γειά σου!
Θα μπορούσατε ίσως να το ελέγξετε με τον πάροχο πληρωμών σας; Είναι απλώς μια ιδέα, φυσικά, αλλά φαίνεται πολύ περίεργο να λείπει μόνο μία πληρωμή. 🤔
Τι γίνεται με τη δυνατότητα καταγγελίας; Αν χρειάζεστε βοήθεια με αυτό, απλά πείτε το.
Αυτός ο σύνδεσμος σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε μια καταγγελία: https://casino.guru/complaints/create
Θα είμαι εδώ αν χρειαστείς συμβουλές, εντάξει;
Hello!
Could you perhaps check it out with your payment provider? It's just an idea, of course, but it seems quite odd that only one payout is missing. 🤔
What about the complaint feature? If you need any help with that, just say it.
This link allows you to create a complaint: https://casino.guru/complaints/create
I'll be here if you need advice, ok?
Οι άλλοι δεν θα μπερδευτούν από τις εμπειρίες μας, αυτά τα καζίνο κλέβουν από κόσμο, όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις εξαρχής, μετά να κλέβουν αυτά τα μέρη τα χρήματά μας, είναι ανυπεράσπιστο!!
Others will not be confused by our experiences, these casinos are stealing from people, we all know how hard it is to win in the first place, then to have these places steal our money, it is indefensible!!
Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτό το νήμα αφορά ένα εντελώς διαφορετικό καζίνο:
Δεν έχει καμία σχέση με το Rouge Casino, εντάξει; 🙂
Αναρωτιέμαι αν πραγματικά θα έλεγες ότι όλα τα μήλα στον κόσμο είναι σάπια επειδή έκανες μια κακή επιλογή, όμως.
Ο τζόγος είναι απλώς διασκεδαστικός, αλλά μπορεί εύκολα να γίνει κόλαση αν επιλέξετε ένα ανέντιμο καζίνο. το καταλαβαίνω. Απλώς μην τα μπερδεύεις εδώ, σε παρακαλώ.
Kindly note that this thread is about a completely different casino:
It has nothing to do with Rouge Casino, ok? 🙂
I wonder whether you would really say all apples in the world are rotten because you've made a poor choice, though.
Gambling is merely fun, but it can easily become hell if you pick a dishonest casino. I get it. Just do not mess up here, please.
Τι λέτε, τη στιγμή που παίζετε αυτά τα καζίνο δεν υπάρχουν δείκτες και σταματήστε να με υπονομεύετε, θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να φέρουμε αυτά τα καζίνο να απαντήσουν για την έλλειψη ηθικής πυξίδας, οπότε κάντε μου τη χάρη κρατήστε τις απόψεις σας στον εαυτό σου!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Έχω στείλει ήδη ένα μήνυμα στο chat περίπου 5 φορές και η απάντηση είναι πάντα η ίδια και είναι ήδη σε ένα από τα σαλόνια, δεν μπορούν να το ακυρώσουν και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Και περίμενε έναν από τους δοκιμαστές τους να στείλει τα χρήματα στον λογαριασμό μου.
Οι οποίοι ζητούν συγγνώμη για την ταλαιπωρία αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από το να περιμένουν
I've already sent a message to the chat about 5 times and the response is always the same and it's already in one of the fitting rooms, they can't cancel it and they can't do anything. And wait for one of their tasters to send the money to my account.
Who apologize for the inconvenience but can't do anything other than wait
Eu ja mandei mensagem para o chat umas 5 vezes a resposta e sempre a mesma ja ta num dos provadores ja nao podem cancelar nao conseguem fazer nada. E aguardar que o un dos provadores deles mande o dinheiro para a minha conta .
Que pedem desculpa pelo incómodo mas que nao conseguem fazer nada a nao ser aguardar
Τι λέτε, τη στιγμή που παίζετε αυτά τα καζίνο δεν υπάρχουν δείκτες και σταματήστε να με υπονομεύετε, θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να φέρουμε αυτά τα καζίνο να απαντήσουν για την έλλειψη ηθικής πυξίδας, οπότε κάντε μου τη χάρη κρατήστε τις απόψεις σας στον εαυτό σου!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Δεν νομίζω ότι κάποιος σε υπονομεύει ή δεν παίρνει στα σοβαρά την κατάστασή σου. Η ουσία είναι ότι γράφετε στο νήμα του Ice casino και μιλάτε για το καζίνο Rouge. Εάν θέλετε να συζητήσετε για το Rouge Casino, η Radka σας έδωσε έναν σύνδεσμο προς ένα νήμα όπου μπορείτε να το κάνετε, επειδή περιγράφετε την εμπειρία σας σε διαφορετικό νήμα, το οποίο μπορεί να μπερδέψει τους παίκτες και να τους κάνει να πιστεύουν ότι είχατε μια αρνητική εμπειρία στο Ice Casino. Αυτό εξηγείται αρκετά καλά για να το καταλάβετε;
Ωστόσο, καταλαβαίνω τον θυμό σου, γιατί το να παίζεις σε ένα τέτοιο καζίνο είναι μάλλον επιζήμιο. Ο δείκτης ασφαλείας του τα λέει όλα και νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να μην παίξετε εκεί, και η εμπειρία σας μπορεί να ενημερώσει και άλλους παίκτες.
Τέλος πάντων, θα χαιρόμουν αν δημοσιεύατε περισσότερες απαντήσεις σχετικά με αυτό το καζίνο εδώ: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Ελπίζω να μην έχετε ξανά παρόμοια εμπειρία.
I don't think anyone is undermining you or not taking your situation seriously. The bottom line is that you are writing in the Ice casino thread and talking about Rouge casino. If you want to have a conversation about Rouge Casino, Radka provided you with a link to a thread where you can do so, because you are describing your experience under a different thread, which can confuse players and make them think you had a negative experience at Ice Casino. Is this explained well enough for you to understand ?
However, I understand your anger, because playing in such a casino is rather detrimental. Its safety index says it all and I think it would be best not to play there, and your experience may inform other players as well.
Anyway, I would be happy if you would post any further answers about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
I hope you won't have a similar experience again.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.