Ice Casino is scam ? (σελίδα 9)

πριν από 2 έτη από vlczkova
|
63611 προβολές 189 απαντήσεις |
|
1...8 9 10
Προσθήκη ανάρτησης
vasosou6712
πριν από 1 έτος

Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?

πριν από 1 έτος

Η εποπτεια τυχερων παιγνιων ελλαδοε

vasosou6712
πριν από 1 έτος

Now I fully understand! Thank you.

Don't forget to share all news and updates!

Have a nice weekend. 🙂

πριν από 1 έτος

Ice casino is a scam. i've deposit with crypto 4 days ago and my money wasn't credited.

I've contacted them and they told me they need 96 hours to process my payment..

After this delay I've contacted them and now they ask me all evidence (I've provided of courses); and to wait again !!

I told them to refund me since day one because I cannot trust a casino who ask a player to wait 4 days for an instant deposit with crypto...


They are lying and creating excuses to make me wait... I wanted a good time, but have instead to run after them to have my money back... So stay away from them.


I've filled a complaint, and contacte Emoore who is the operator...


This is not serious at all.

πριν από 1 έτος

Απάτη καζίνο Προσπαθώ να κάνω την ανάληψη στο λογαριασμό μου από τις 4 Αυγούστου και τίποτα δεν λένε απλώς ότι είναι σε διαδικασία εξωτερικής απάτης πληρωμής αυτή η απάτη για να μπορώ να καταθέσω τα πάντα καλά σε ένα λεπτό

κρατική απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

@vulkanvegas Έκανα μια κατάθεση και προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων και δεν μπορώ, αυτά τα διαδικτυακά καζίνο είναι απάτη για επαναφόρτιση αν σε ένα λεπτό, αλλά η ανάληψη είναι δύσκολη

Αυτόματη μετάφραση:
monserratep18
πριν από 1 έτος

I understand, I’ve been waiting on Rouge casino paying out since the 4th of December

πριν από 1 έτος

Απάτη καζίνο Προσπαθώ να κάνω την ανάληψη στο λογαριασμό μου από τις 4 Αυγούστου και τίποτα δεν λένε απλώς ότι είναι σε διαδικασία εξωτερικής απάτης πληρωμής αυτή η απάτη για να μπορώ να καταθέσω τα πάντα καλά σε ένα λεπτό

κρατική απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

This is quite a common issue that people have with this casino. Especially players from Southern America. Anyway, try to be patient. According to our experience, the withdrawal can take a long time, but eventually, I believe you'll receive your winnings. Do you already have your account verified in the casino?

πριν από 1 έτος

@vulkanvegas Έκανα μια κατάθεση και προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων και δεν μπορώ, αυτά τα διαδικτυακά καζίνο είναι απάτη για επαναφόρτιση αν σε ένα λεπτό, αλλά η ανάληψη είναι δύσκολη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What's the exact problem with the withdrawal? Is it still pending or you can't even request the withdrawal?

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, στις 13 Σεπτεμβρίου έκανα ανάληψη 500€ στο ice casino και από σήμερα είναι ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει κατατεθεί στον λογαριασμό μου

Έχω στείλει ήδη αρκετά μηνύματα στο chat, απλά μου λένε ότι πρέπει να περιμένω και μέχρι σήμερα τίποτα, είπαν ότι το μέγιστο ήταν 5 εργάσιμες και οι 5 μέρες έχουν ήδη περάσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Patricia1994
πριν από 1 έτος

Hi, 12 days is getting to be quite a lot without any specific reason from the casino. Did you play with or without the bonus ? Has your account been fully verified ? 

However, it is important to note that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. If nothing has happened by then, then I would recommend filing a complaint. 

Anyway, you will need to wait a few more days to see if the situation is resolved and if not, you can use our free feature. Can you handle it?

πριν από 1 έτος

Hi guys,

12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι, ήταν με πραγματικά χρήματα, απλά λένε ότι πρέπει να περιμένω πρέπει να υπάρξει κάποια καθυστέρηση στη μετάβαση.

Αλλά έχουν περάσει πάνω από 10 μέρες και δεν υπάρχουν χρήματα.

Ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος, τόσο που έχω ήδη λάβει άλλα ποσά, αυτά είναι 500€ και τα οποία δεν έχω λάβει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi guys,

12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.

πριν από 1 έτος

That's always sad when the casino ignores a player's complaint. But this thread is about IceCasino which keeps addressing each complaint tiresomely. Thus, I'm convinced one should always play in casinos with a higher safety index.

Feel free to share your further insights about Rogue Casino here, please.

https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

We do not want others to be confused by your experience at another casino.

Thank you for that. And I'm sorry you chose such a bad site to play in https://casino.guru/rouge-casino-review

πριν από 1 έτος

Ναι, ήταν με πραγματικά χρήματα, απλά λένε ότι πρέπει να περιμένω πρέπει να υπάρξει κάποια καθυστέρηση στη μετάβαση.

Αλλά έχουν περάσει πάνω από 10 μέρες και δεν υπάρχουν χρήματα.

Ο λογαριασμός είναι επαληθευμένος, τόσο που έχω ήδη λάβει άλλα ποσά, αυτά είναι 500€ και τα οποία δεν έχω λάβει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello!

Could you perhaps check it out with your payment provider? It's just an idea, of course, but it seems quite odd that only one payout is missing. 🤔

What about the complaint feature? If you need any help with that, just say it.

This link allows you to create a complaint: https://casino.guru/complaints/create

I'll be here if you need advice, ok?


πριν από 1 έτος

Others will not be confused by our experiences, these casinos are stealing from people, we all know how hard it is to win in the first place, then to have these places steal our money, it is indefensible!!

tjkeeper1
πριν από 1 έτος

Kindly note that this thread is about a completely different casino:

file


It has nothing to do with Rouge Casino, ok? 🙂

file

I wonder whether you would really say all apples in the world are rotten because you've made a poor choice, though.

Gambling is merely fun, but it can easily become hell if you pick a dishonest casino. I get it. Just do not mess up here, please.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!

Radka
πριν από 1 έτος

Έχω στείλει ήδη ένα μήνυμα στο chat περίπου 5 φορές και η απάντηση είναι πάντα η ίδια και είναι ήδη σε ένα από τα σαλόνια, δεν μπορούν να το ακυρώσουν και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Και περίμενε έναν από τους δοκιμαστές τους να στείλει τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Οι οποίοι ζητούν συγγνώμη για την ταλαιπωρία αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο από το να περιμένουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!

πριν από 1 έτος

I don't think anyone is undermining you or not taking your situation seriously. The bottom line is that you are writing in the Ice casino thread and talking about Rouge casino. If you want to have a conversation about Rouge Casino, Radka provided you with a link to a thread where you can do so, because you are describing your experience under a different thread, which can confuse players and make them think you had a negative experience at Ice Casino. Is this explained well enough for you to understand ? 

However, I understand your anger, because playing in such a casino is rather detrimental. Its safety index says it all and I think it would be best not to play there, and your experience may inform other players as well. 

Anyway, I would be happy if you would post any further answers about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

I hope you won't have a similar experience again.

1...8 9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα