ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 79)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
367171 προβολές 4073 απαντήσεις |
|
1...78 79 80...205
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Ναι. Τι απάντησες; Έχει πληρωθεί κανείς από αυτούς;

Αυτόματη μετάφραση:
Nilmik
πριν από 3 μήνες

Δεν υπάρχουν πολλά να απαντηθούν! Έχω γράψει απευθείας στην υποστήριξη στο Mydates.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 3 μήνες

file

Anonymized641
πριν από 3 μήνες

Έχετε διεύθυνση;

Αυτόματη μετάφραση:
Nilmik
πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, είμαι στην ίδια θέση με εσάς.

Δεν ξέρω πώς να προχωρήσω σε αυτό, αλλά ελπίζω να έχω λύση ή επιστροφή χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Anyone actually got any refunds except Elegro the last week or two?

It looks like Elegro might have stopped it now too, so what are you guys doing?


veritas1979
πριν από 3 μήνες

Δεν υπάρχει άλλη επιλογή για παράπονα καρτών.. δεν ξέρουν τι να κάνουν τώρα.. Ξέρουν ότι ο κόσμος φοβάται να εμπλέξει την τράπεζα. Αλλά δεν κάνετε τίποτα κακό στην εμπλοκή της τράπεζας εφόσον δεν ισχυρίζεστε ότι δεν κάνατε την αγορά μόνοι σας κ.λπ. Έχετε το δικαίωμα να παραπονεθείτε και να το δοκιμάσετε από την τράπεζα. Δηλαδή, τι πραγματικά έχεις να χάσεις; Αρκεί να είσαι ειλικρινής σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Δεν υπάρχει άλλη επιλογή για παράπονα καρτών.. δεν ξέρουν τι να κάνουν τώρα.. Ξέρουν ότι ο κόσμος φοβάται να εμπλέξει την τράπεζα. Αλλά δεν κάνετε τίποτα κακό στην εμπλοκή της τράπεζας εφόσον δεν ισχυρίζεστε ότι δεν κάνατε την αγορά μόνοι σας κ.λπ. Έχετε το δικαίωμα να παραπονεθείτε και να το δοκιμάσετε από την τράπεζα. Δηλαδή, τι πραγματικά έχεις να χάσεις; Αρκεί να είσαι ειλικρινής σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Yea, I am not doing anything, I was done on about 6th of May, received some refunds. Stopped gambling since then which feels nice. Already saved so much money last month and this will be the same. Feels very good.


I guess some chargebacks are the only option right now for others, but even that might not work.

I just wish people stopped gambling in general at these fraudulent casinos, that would be the biggest win.

πριν από 3 μήνες
Δημοσίευση από Glamors12 διαγράφηκε
πριν από 3 μήνες

They do not suspect you of money laundering, but they are trying to protect you against suspicious transactions. Most likely they just want you to call and confirm you are aware of the transactions and all is good.

They might have certain merchants on suspicious lists, as these are not real merchants but fake merchants to process casinos transactions, which is not really ok.

Or, it's just not normal transactions for you as a customer, and they try to protect you by blocking them.


You should see it as a blessing and stay away from all these casinos.


πριν από 3 μήνες

Who was the payment processor for these two merchants

Glamors12
πριν από 3 μήνες

Who was the payment processor for these payments

Glamors12
πριν από 3 μήνες

Could be.


Rolletto is a santeda casino who generally use Elegro and pakora.eu. I have had refunds from stockimagemart. Maybe a lot of people have now and it flags up with banks

πριν από 3 μήνες

Λάβατε επιστροφή χρημάτων την περασμένη εβδομάδα είτε από τη Santeda είτε από την Quickbit και όλες τις θυγατρικές τους.


Δεν ξέρω ποια, καθώς κανείς δεν έχει απαντήσει στα email μου, αλλά μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας όταν μάθω.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 3 μήνες

It won’t be the bank thinking you are doing anything wrong they are protecting you from these fake merchants.

C2D2
πριν από 3 μήνες

Ποιες συναλλαγές είχατε για τις οποίες σας επιστράφηκαν τα χρήματα; Ακούγεται πολλά υποσχόμενο καθώς έχω μερικά στο Quickbit/τις θυγατρικές τους

Αυτόματη μετάφραση:
Lakita1994
πριν από 3 μήνες

Έστειλε email στην GoldenBet και ζήτησε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Επικοινώνησε επίσης με την QuickBit και έγραψε το ίδιο πράγμα, δεν έλαβε ποτέ απάντηση από κανέναν από τους δύο, αλλά 2 ημέρες αργότερα επιστράφηκαν όλες οι συναλλαγές.

Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 3 μήνες

Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent

C2D2
πριν από 3 μήνες

Έχω επίσης επικοινωνήσει με την Goldenbet, αρνήθηκαν αμέσως να επιστρέψουν τα χρήματα και απάντησαν αρκετά γρήγορα σε email.

Ελπίζουμε λοιπόν να γίνουν επιστροφές χρημάτων Quickbit. 👌👌☀️

Αυτόματη μετάφραση:
Nilmik
πριν από 3 μήνες

Ψεύδονται. Τώρα έγραψα μέσω της υποστήριξης του Mydate και πήρα απάντηση από τους ίδιους ανθρώπους. Αυτοί δηλαδή που είπαν ότι δεν έχουν καμία σχέση

Αυτόματη μετάφραση:
1...78 79 80...205
Μετάβαση στη σελίδααπό 205 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα