πριν από 5 μήνες
Ναι. Τι απάντησες; Έχει πληρωθεί κανείς από αυτούς;
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
0
Ναι. Τι απάντησες; Έχει πληρωθεί κανείς από αυτούς;
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
Δεν υπάρχουν πολλά να απαντηθούν! Έχω γράψει απευθείας στην υποστήριξη στο Mydates.
There is not much to answer! I have written directly to the support at Mydates.
Finns inte mycket att svara på! Jag har skrivit direkt till supporten på Mydates.
Γεια σας, είμαι στην ίδια θέση με εσάς.
Δεν ξέρω πώς να προχωρήσω σε αυτό, αλλά ελπίζω να έχω λύση ή επιστροφή χρημάτων.
Hello, I am in the same position as you.
I don't know how to proceed with this but I hope to have a solution or a refund.
Hola estoy en la misma posición que ustedes.
no se como actuar estoe pero espero tener una solucion o un reembolso.
Πήρε κανείς επιστροφές χρημάτων εκτός από το Elegro την τελευταία ή δύο εβδομάδες;
Φαίνεται ότι ο Elegro μπορεί να το σταμάτησε και τώρα, οπότε τι κάνετε;
Anyone actually got any refunds except Elegro the last week or two?
It looks like Elegro might have stopped it now too, so what are you guys doing?
Δεν υπάρχει άλλη επιλογή για παράπονα καρτών.. δεν ξέρουν τι να κάνουν τώρα.. Ξέρουν ότι ο κόσμος φοβάται να εμπλέξει την τράπεζα. Αλλά δεν κάνετε τίποτα κακό στην εμπλοκή της τράπεζας εφόσον δεν ισχυρίζεστε ότι δεν κάνατε την αγορά μόνοι σας κ.λπ. Έχετε το δικαίωμα να παραπονεθείτε και να το δοκιμάσετε από την τράπεζα. Δηλαδή, τι πραγματικά έχεις να χάσεις; Αρκεί να είσαι ειλικρινής σε αυτό.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Δεν υπάρχει άλλη επιλογή για παράπονα καρτών.. δεν ξέρουν τι να κάνουν τώρα.. Ξέρουν ότι ο κόσμος φοβάται να εμπλέξει την τράπεζα. Αλλά δεν κάνετε τίποτα κακό στην εμπλοκή της τράπεζας εφόσον δεν ισχυρίζεστε ότι δεν κάνατε την αγορά μόνοι σας κ.λπ. Έχετε το δικαίωμα να παραπονεθείτε και να το δοκιμάσετε από την τράπεζα. Δηλαδή, τι πραγματικά έχεις να χάσεις; Αρκεί να είσαι ειλικρινής σε αυτό.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Ναι, δεν κάνω τίποτα, τελείωσα περίπου στις 6 Μαΐου, έλαβα κάποιες επιστροφές χρημάτων. Σταμάτησα τον τζόγο από τότε, κάτι που είναι ωραίο. Ήδη εξοικονόμησε τόσα χρήματα τον περασμένο μήνα και αυτό θα είναι το ίδιο. Αισθάνεται πολύ καλά.
Υποθέτω ότι ορισμένες αντιστροφές χρέωσης είναι η μόνη επιλογή αυτή τη στιγμή για άλλους, αλλά ακόμη και αυτό μπορεί να μην λειτουργήσει.
Μακάρι οι άνθρωποι να σταματήσουν να παίζουν γενικά σε αυτά τα δόλια καζίνο, αυτό θα ήταν η μεγαλύτερη νίκη.
Yea, I am not doing anything, I was done on about 6th of May, received some refunds. Stopped gambling since then which feels nice. Already saved so much money last month and this will be the same. Feels very good.
I guess some chargebacks are the only option right now for others, but even that might not work.
I just wish people stopped gambling in general at these fraudulent casinos, that would be the biggest win.
Δεν σας υποπτεύονται για ξέπλυμα χρήματος, αλλά προσπαθούν να σας προστατεύσουν από ύποπτες συναλλαγές. Το πιθανότερο είναι ότι απλά θέλουν να καλέσετε και να επιβεβαιώσετε ότι γνωρίζετε τις συναλλαγές και όλα είναι καλά.
Μπορεί να έχουν ορισμένους εμπόρους σε ύποπτες λίστες, καθώς αυτοί δεν είναι πραγματικοί έμποροι αλλά ψεύτικοι έμποροι για να διεκπεραιώνουν συναλλαγές καζίνο, κάτι που δεν είναι πραγματικά εντάξει.
Ή, απλώς δεν είναι κανονικές συναλλαγές για εσάς ως πελάτη και προσπαθούν να σας προστατεύσουν αποκλείοντάς τους.
Θα πρέπει να το δείτε ως ευλογία και να μείνετε μακριά από όλα αυτά τα καζίνο.
They do not suspect you of money laundering, but they are trying to protect you against suspicious transactions. Most likely they just want you to call and confirm you are aware of the transactions and all is good.
They might have certain merchants on suspicious lists, as these are not real merchants but fake merchants to process casinos transactions, which is not really ok.
Or, it's just not normal transactions for you as a customer, and they try to protect you by blocking them.
You should see it as a blessing and stay away from all these casinos.
Θα μπορούσε.
Το Rolletto είναι ένα καζίνο santeda που χρησιμοποιεί γενικά το Elegro και το pakora.eu. Είχα επιστροφές χρημάτων από το stockimagemart. Ίσως πολλοί άνθρωποι να έχουν τώρα και να είναι σημαίες με τις τράπεζες
Could be.
Rolletto is a santeda casino who generally use Elegro and pakora.eu. I have had refunds from stockimagemart. Maybe a lot of people have now and it flags up with banks
Λάβατε επιστροφή χρημάτων την περασμένη εβδομάδα είτε από τη Santeda είτε από την Quickbit και όλες τις θυγατρικές τους.
Δεν ξέρω ποια, καθώς κανείς δεν έχει απαντήσει στα email μου, αλλά μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας όταν μάθω.
Got a refund last week from either Santeda or Quickbit and all their affiliates.
Don't know which ones as no one has replied to my emails, but can get back to you when I know.
Fick återbetalning förra veckan från antingen Santeda eller Quickbit och alla deras dotterbolag.
Vet inte av vilka då ingen har svarat på mina mejl, men kan återkomma när jag vet.
Ποιες συναλλαγές είχατε για τις οποίες σας επιστράφηκαν τα χρήματα; Ακούγεται πολλά υποσχόμενο καθώς έχω μερικά στο Quickbit/τις θυγατρικές τους
What transactions did you have that you were refunded for? Sounds promising as I have some at Quickbit/their affiliates
Vilka transaktioner hade du som du fått återbetalt på? Låter lovande då jag har några på Quickbit/deras dotterbolag
Έστειλε email στην GoldenBet και ζήτησε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Επικοινώνησε επίσης με την QuickBit και έγραψε το ίδιο πράγμα, δεν έλαβε ποτέ απάντηση από κανέναν από τους δύο, αλλά 2 ημέρες αργότερα επιστράφηκαν όλες οι συναλλαγές.
Emailed GoldenBet and asked for a full refund. Also contacted QuickBit and wrote the same thing, never got a response from either of them, but 2 days later all transactions were refunded.
Mejlade till GoldenBet och bad om att få allt återbetalt. Kontaktade även QuickBit och skrev samma sak, fick aldrig något svar från någon av dem, men 2 dagar senare var alla transaktioner återbetalda.
Goriwire, Fomiline, Κατάθεση μέσω crypto, openblocks.eu & Bitsent
Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent
Έχω επίσης επικοινωνήσει με την Goldenbet, αρνήθηκαν αμέσως να επιστρέψουν τα χρήματα και απάντησαν αρκετά γρήγορα σε email.
Ελπίζουμε λοιπόν να γίνουν επιστροφές χρημάτων Quickbit. 👌👌☀️
I have also contacted Goldenbet, they immediately refused to refund and responded quite quickly to emails.
So hope Quickbit refunds. 👌👌☀️
Jag har med kontaktat Goldenbet, dom vägrade direkt att återbetala och svarade rätt snabbt på mail.
Så hoppas att Quickbit återbetalar. 👌👌☀️
Ψεύδονται. Τώρα έγραψα μέσω της υποστήριξης του Mydate και πήρα απάντηση από τους ίδιους ανθρώπους. Αυτοί δηλαδή που είπαν ότι δεν έχουν καμία σχέση
They lie. I now wrote via Mydate's support and got a reply from the same people. That is, those who said they had nothing to do with it
Dom ljuger. Jag skrev nu via Mydates support och fick svar av samma personer. Dvs dessa som sa att dom inte hade med det att göra
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.