ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 58)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
333991 προβολές 3781 απαντήσεις |
|
1...57 58 59...250
Προσθήκη ανάρτησης
Nidd90
πριν από 4 μήνες

Τι πρεσβεύουν; Λοιπόν στο αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού και πότε τους έγραψες. Έχετε λάβει ένα email σχετικά με αυτό πριν;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Nidd90 διαγράφηκε
ajb4
πριν από 4 μήνες

All Nikotpf* is support@elegro.eu


I got 3k euro back from dem, they also have Digitpay. 🙂

Δημοσίευση από ajb4 διαγράφηκε
ajb4
πριν από 4 μήνες

I used a template found earlier in this thread.


Also OMICRON falls under Elegro, just got refunded.

πριν από 4 μήνες

How long did elegro take to get a response? I emailed them 9th of may still no response

Denzoor
πριν από 4 μήνες

I emailed them 9 May also, they responded on Monday and confirmed refund on Wednesday.

Δημοσίευση από ajb4 διαγράφηκε
veritas1979
πριν από 4 μήνες

https://discord.com/invite/MazXD9JV

Dopamine
πριν από 4 μήνες

https://discord.com/invite/MazXD9JV


Can join here

ajb4
πριν από 4 μήνες

Join here to see if we have the details


https://discord.com/invite/MazXD9JV




ajb4
πριν από 4 μήνες

Have they asked you that? Very strange.

Δημοσίευση από ajb4 διαγράφηκε
πριν από 4 μήνες

Hello,


TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.


Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.


Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules.


this is mydelivery

Δημοσίευση από Anonymized607 διαγράφηκε
Dopamine
πριν από 4 μήνες

How do you get through on their webchat? Only seems to be a bot my end giving me same response over again

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Δημοσίευση από ajb4 διαγράφηκε
Δημοσίευση από ajb4 διαγράφηκε
ajb4
πριν από 4 μήνες

1) For what reason did you make the bank payments to Nikotpf?

I have not made any bank payments to Nikotpf.

2) On what basis are you requesting a refund?

Because I havent made any payments to Nikotpf so these transactions are illegal/fraud.

3) Why did you write to support@elegro.eu when it comes to Nikotpf?

Becuase I found the information online that Nikotpf is a part of Elegro.

πριν από 4 μήνες

Anyone got any details for Mobilum / Monramp


also, Fundof


thanks

1...57 58 59...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα