Σταματήστε το spamming μαζί σας και οι θυμωμένοι άνθρωποι δεν χρειάζεται να το ακούσουν!!! 🙄🙄🙄
ΥΓ όλοι σας έχουμε αποδείξει ότι κάνετε λάθος αν διαβάσετε τις πολλές σελίδες στο νήμα!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
Γεια, μπορείτε να μου στείλετε τις πληροφορίες τους plz
Hi can you please send me their info plz
Γεια σου
είναι το ίδιο άτομο που ανέφερες; Αν ναι, μπορείτε να με βοηθήσετε;
Hey
this is the same person you mentioned? If so please can you help me?
Παρακαλώ μπορώ να έχω βοήθεια; μεγάλο
Please can i have help? Lucediamond@hotmail.co.uk
Έτσι, μόλις είχα μια συνομιλία με την τράπεζα Tesco, είπαν ότι από τον Αύγουστο του 2024, η Mastercard άλλαξε τους κανόνες της λόγω του μεγάλου αριθμού περιπτώσεων αντιστροφής χρέωσης που σχετίζονται με τον τζόγο, ουσιαστικά απαλλαγώντας από τον κωδικό που υπολογίζεται ως λάθος Mcc κωδικό, ενώ η visa εξακολουθεί να έχει αυτόν τον κωδικό. Γι' αυτό οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη Mastercard, στο διαδίκτυο και στον ιστότοπο της Mastercard, βρήκα αυτό: Κωδικός κανόνα Mastercard 4846, ο οποίος είναι "
Οι έμποροι που λαμβάνουν αντιστροφή χρέωσης για μια συναλλαγή που πραγματοποιείται με κάρτα Mastercard ενδέχεται να αντιμετωπίσουν τον κωδικό 4846, ο οποίος υποδεικνύει μια ακατάλληλη επεξεργασία συναλλαγής που ο κάτοχος της κάρτας δεν πιστεύει ότι θα έπρεπε να είναι υπεύθυνος για την πληρωμή».
So I’ve just had a chat with Tesco bank, they have said that since August 2024, Mastercard have changed their rules due to the high number of chargeback cases to do with gambling, basically getting rid of the code that is counted as wrong Mcc code, whereas visa still has this. Thats why people are having problems with Mastercard, online and on Mastercard website I’ve found this: Mastercard rule code 4846, which is "
Merchants who receive a chargeback for a transaction placed with a Mastercard card may encounter reason code 4846, which indicates an improperly processed transaction that the cardholder does not believe they should be responsible for paying"
Είναι πραγματικά λυπηρό που προχωρούν και αφαιρούν κάτι λόγω του όγκου που θα νόμιζες ότι λόγω της έντασης θα έκαναν κάτι για αυτό. Παραφροσύνη! Ο δικός μου είπε απλώς ότι δεν το έκαναν, όχι ότι το άλλαξαν πολύ ύπουλο, μου είπε στην πραγματικότητα ότι θα μπορούσα να το αναφέρω για να το υποβάλω στον Διαμεσολαβητή απλώς δείχνει ότι δεν έχουν αρκετή εκπαίδευση ή καθοδήγηση επειδή έπρεπε να γνωρίζει αυτές οι πληροφορίες 😞
That's really sad that they go ahead and remove something because of the volume you would think because of the volume they would do something about it. Madness! Mine just said they didn't do it not that they had an changed it very sneaky he actually said to me I could bring it up to be put forward to ombudsman just shows they don't get enough training or guidance because he should of known this information 😞
Γεια σου φίλε, θυμάμαι ότι ανέφερες ότι πήρες χρήματα πίσω από το Kingshill λόγω του περιορισμού των παικτών του Ηνωμένου Βασιλείου εδώ.
ξέρετε αν ισχύει το ίδιο για τους αδελφούς τους ιστότοπους και θα μπορούσατε να με βοηθήσετε πώς καταφέρατε να πάρετε τα χρήματα πίσω;
Hi mate I remember you mentioning getting money back from Kingshill due to UK players being restricted here.
do you know if it is the same for their sister sites and could you help me out how u managed to get the money back?
Ω σκατά. Έκανα περισσότερα με τη jokabet (την αδελφή τους τοποθεσία) που προσπαθούσε να πάρει πίσω αυτά τα χρήματα, επειδή δεν δέχονταν παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Oh shit. I done more with jokabet (their sister site) looking to now get that money back due to them not accepting UK players.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.