Μου επέστρεψαν όλα τα δικά μου
παρακαλώ στείλτε τα email σας και μπορώ να προωθήσω την αλληλογραφία μου για να ξέρετε τι να περιμένετε
They refunded all mine
please send your emails and I can forward my correspondence so you know what to expect
Αυτό είναι εκπληκτικό, έχω £1600... Σας έστειλα το email μου.
That’s amazing, i have £1600 worth… I have sent my email to you.
lucediamond@hotmail.co.uk
Καταπληκτικό, απλώς περιμένω το email σας. Θα εκτιμούσα πραγματικά τη βοήθεια. Ευχαριστώ!!
Amazing, just waiting for your email. Would really appreciate the help. Thanks!!
Πώς σε βοήθησε να ρωτήσω; Τον απασχολήσατε ή αναφέρατε τη «δουλειά» του στο θέμα των καζίνο του Κουρασάο; Εξετάζω όλες τις επιλογές εδώ, καθώς ο Διαμεσολαβητής χρειάστηκε σχεδόν 4 μήνες για να επικοινωνήσει ξανά μαζί μου σχετικά με την ανάθεση αντιπροσώπου
How did he help you may i ask? Did you employ him or reference his "work" on the subject of curacao casinos? Looking at all options here as the ombudsman has taken nearly 4 months to contact me back in regards to assigning me an agent
Τελικά έλαβα την πρώτη απάντηση ενός Διαμεσολαβητή σήμερα μετά την αναφορά στα τέλη Οκτωβρίου νομίζω
I finally got an ombudsman’s first response today after raising end of october i think
Συγχαρητήρια! Πώς φάνηκαν όταν επικοινώνησαν μαζί σας; Μου έστειλαν δύο email δηλώνοντας ότι υπάρχει λίστα αναμονής και θα επικοινωνήσουν μαζί μου εν ευθέτω χρόνω για να μου αναθέσουν έναν πράκτορα, οπότε αποδέχθηκαν την υπόθεσή μου
Congrats! How did they seem when contacting you? They've sent me two emails stating that there's a wait list and they'll contact me in due course to assign me an agent, so they've accepted my case
Μου έκαναν 5 ερωτήσεις, και η μία ήταν "Μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τα χρήματα που είχατε καταθέσει στον λογαριασμό σας στο καζίνο;"
μου έδωσε προθεσμία στις 6 Ιανουαρίου για να απαντήσω, οπότε υποθέστε ότι η τράπεζά μου θα έχει την ίδια προθεσμία που είναι ενοχλητική και μεγάλη
They asked me 5 questions, and one being ‘Were you able to make utilise the funds you had deposited into your casino account?’
gave me a deadline of 6th jan to reply so presume my bank will have the same deadline which is annoying and long
Αν δεν σε πειράζει να μου το δώσεις για να βάλω την μπάλα να κυλήσει! Παρακαλώ x
Έστειλα το email
If you don’t mind getting that over to me so I can get the ball rolling! Please x
Ive sent the email
Παρακαλώ στείλτε μου αυτό το email!
Please Email me this!
danderydhans@gmail.com
Μπορείτε να μου στείλετε παρακαλώ:
ΕΝΑ
Can you send to me please:
Aaron.warr01@gmail.com
Παιδιά, είμαι ένας εθισμένος στον τζόγο που αναρρώνει και άνοιξε έναν λογαριασμό mystake το 2023 μετά την εγγραφή του στο gamstop. Από τότε έχασα πάνω από 100.000 £, τα οποία κλάπηκαν πολλά από μέλη της οικογένειας που εξαπάτησα. Ευτυχώς, ο αδερφός μου έλαβε τα χρήματα πίσω από την τράπεζα καθώς του έκλεψα, κάτι που είναι αηδιαστικό, αλλά ομολογώ ότι έχω πρόβλημα. Ο τζόγος είναι μια αποκρουστική συνήθεια και αναζητώ επαγγελματική βοήθεια κατά του εθισμού. Επίσης, με κυνηγάει η απάτη, καθώς έχω κλέψει χρήματα και από άλλους ανθρώπους. Τα χρέη έχουν μεταφερθεί σε εμένα και η mystake έκλεισε τον λογαριασμό μου πριν τον ανοίξει ξανά μέσα σε λίγες μέρες. Τώρα όλα είναι οριστικά μπλοκαρισμένα. Μπορώ να διεκδικήσω αυτά τα χρήματα πίσω από τις τράπεζες;
Guys, I’m a recovering gambling addict who opened a mystake account in 2023 after registering with gamstop. Since then I’ve lost well over £100,000 which a lot was stolen from family members who I defrauded. Luckily, my brother received the money back from the bank as I stole from him which is disgusting but I admit I have a problem. Gambling is a disgusting habit and I’m seeking professional help against addiction. Action fraud are also after me as I’ve stolen money from other people too. The debts have been passed on to me and mystake closed my account before reopening it again within a few days. Now everything is permanently blocked. Can I claim this money back from the banks?
Σταματήστε το spamming μαζί σας και οι θυμωμένοι άνθρωποι δεν χρειάζεται να το ακούσουν!!! 🙄🙄🙄
ΥΓ όλοι σας έχουμε αποδείξει ότι κάνετε λάθος αν διαβάσετε τις πολλές σελίδες στο νήμα!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
Μην ανησυχείτε. Οι αναρτήσεις διαγράφηκαν καθώς αυτός ο χρήστης προσπάθησε μόνο να προωθήσει και δεν έγραψε τίποτα χρήσιμο για όλους εσάς σε αυτό το νήμα.
Do not worry. The posts were deleted as this user tried to only promote and didn't write anything useful to all of you in this thread.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.