πριν από 14 ώρες
Φαντάζομαι ότι θα εξαρτηθεί με ποιον θα κάνετε τράπεζα οπουδήποτε από τη στιγμή - 2 εβδομάδες
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
0
Φαντάζομαι ότι θα εξαρτηθεί με ποιον θα κάνετε τράπεζα οπουδήποτε από τη στιγμή - 2 εβδομάδες
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
Από την τράπεζά μου. Κάποια συμβουλή τι μπορώ να κάνω/να απαντήσω;
Λάβετε υπόψη ότι εάν οι αμφισβητούμενες συναλλαγές σχετίζονται με τζόγο, τυχερά παιχνίδια ή επενδυτικούς σκοπούς, τότε δεν θα μπορούμε να τις αμφισβητήσουμε σύμφωνα με τους κανόνες αντιστροφής χρέωσης της Mastercard:
"Για συναλλαγές στις οποίες η αξία ή τα περιουσιακά στοιχεία αγοράζονται για τζόγο, επενδύσεις ή παρόμοιους σκοπούς: Αυτό το δικαίωμα αντιστροφής χρέωσης είναι διαθέσιμο μόνο για μια συναλλαγή στην οποία η αγορασμένη αξία ή τα περιουσιακά στοιχεία δεν εμφανίστηκαν στον λογαριασμό που συμφωνήθηκε μεταξύ του κατόχου της κάρτας και του εμπόρου. Για για την αποφυγή αμφιβολιών, τα δικαιώματα αντιστροφής χρέωσης δεν είναι διαθέσιμα για:
-αιτήματα επιστροφών χρημάτων, αναλήψεων ή μεταφοράς,
-Όροι και προϋποθέσεις ή πρόσβαση στον λογαριασμό,
-κέρδη, κέρδη ή απώλειες, ή
-χρήση ή επακόλουθη χρήση."
Εάν τα κεφάλαια έχουν κατατεθεί επιτυχώς στον επενδυτικό/τζόγο λογαριασμό σας, τότε θεωρούμε ότι οι υπηρεσίες ελήφθησαν. Ως εκ τούτου, η Mastercard δεν μπορεί να πάρει τα χρήματα από τον έμπορο.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Μπορούν ωστόσο για το λανθασμένο MCC, καθώς δεν εφαρμόστηκε ο σωστός κωδικός. Θα έπρεπε να είχε χρησιμοποιηθεί κωδικός υψηλού κινδύνου. 7995. Αυτό σημαίνει ότι οι αμοιβές και τα πάντα χειραγωγούνται από αυτές τις εταιρείες
They can however for the incorrect MCC, as the correct code was not applied. A high risk code should have been used. 7995. This means that the fees and everything are manipulated from these companies
Υγεία μπουμπούκι. Απλά να είναι ωραίο να το έχετε για crimbo, δεν είναι!
Cheers bud. Just be nice to have it for crimbo won't it!
Μπορεί σε κάποιον να αρέσει ο διαμεσολαβητής της τράπεζας όπου προωθεί με επιστροφή χρέωσης;
Θα το χρησιμοποιήσω στη διαδικασία επιστροφής χρεώσεων με ποια τράπεζα, όπως βλέπετε παραπάνω, δεν θέλει να προχωρήσει περαιτέρω.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Μπορεί σε κάποιον να αρέσει ο διαμεσολαβητής της τράπεζας όπου προωθεί με επιστροφή χρέωσης;
Θα το χρησιμοποιήσω στη διαδικασία επιστροφής χρεώσεων με ποια τράπεζα, όπως βλέπετε παραπάνω, δεν θέλει να προχωρήσει περαιτέρω.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Εξηγήστε ξεκάθαρα εάν είχατε ένα μπλοκ τζόγου και ότι το MCC χειραγωγήθηκε για να το παρακάμψει, τότε έχετε κάθε δικαίωμα να αυξήσετε την αντιστροφή χρέωσης φίλε.
Clearly explain if you had a gambling block and that the MCC was manipulated to bypass it then you have every right to have the chargeback raised buddy.
Αυτό είναι το πρόβλημα με τη Mastercard και τον τρόπο με τον οποίο υποβάλλει αίτηση ο εκδότης, καλύτερα να δοκιμάσετε προϊόντα που δεν παραλήφθηκαν και να ελπίζετε ότι δεν ανταποκρίνονται.
This is the issue with Mastercard and how the issuer is applying, best off trying goods not received and hoping they don’t respond.
Λοιπόν, το κυνήγησα για λίγο και μετά πήρα τηλέφωνο μια μέρα λέγοντας καλά νέα ότι ήταν όλοι επιτυχημένοι
Well I chased it for a bit then got a call one day saying good news they were all sucessful
Ναι, οι 45 μέρες είναι μέχρι το Σάββατο, οπότε δεν έχω νικήσει άλλες διαφωνίες!
Yeah well the 45 days is up Saturday so no more disputes I've won!
Είναι ασφαλές να πούμε ότι είχατε κερδίσει αυτό το μπουμπούκι πριν από 4 εβδομάδες, οπότε μην ανησυχείτε με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει συνήθως να επιστρέψουν μέσα σε δύο εβδομάδες
Safe to say you had won that 4 weeks ago bud so no worries that way they should usually come back within two weeks
Good evening everyone.
I want to make a suggestion to all members.
Instead of going it alone, how about we find a good law firm that specializes in online gambling and assign the wrong merchant class codes case to them.
I believe we would have had a better result
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω μια πρόταση προς όλα τα μέλη.
Αντί να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του, μήπως να βρίσκαμε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με εξειδίκευση στον διαδικτυακό τζόγο και να τού αναθεταμε την υπόθεση για τους λανθασμένους κωδικούς κατηγορίας εμπόρων.
Πιστεύω ότι θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
Είχε κανείς επιτυχημένα email για pulsion pay και Dsserv Ltd;
Ή
Επιτυχείς αντιστροφές χρέωσης για αυτούς και αν ναι, τι είπατε επειδή δεν είστε σίγουροι τι να πείτε;
Has anyone had successful emails for pulsion pay and Dsserv Ltd?
Or
Successful chargebacks for them and if so what did you say as not sure what to say?
Είχα την ίδια απάντηση από το artstrid και το finnart, που ανατέθηκε στην ομάδα να δώσει απάντηση. Θα φανταζόμασταν ότι προσπαθούσαν να παράγουν δόλια τιμολόγια τώρα για να πουν στην τράπεζα ότι είχα τα NFT
I have had the same response from artstrid and finnart, assigned to the team to provide a response. Would imagine they try to produce fraudulent invoices now to say to bank I had the NFTs
Είχε κανείς κάποια χαρά με το Payop; αξίζει να το επιδιώξουμε; Έχω πληρωμές 8000 £ από τις 23 Νοεμβρίου και μετά στο πλαίσιο της Santeda Intl Χωρίς αμφιβολία θα είχαν αυτόν τον τύπο λογαριασμού
Anyone had any joy with Payop ? is it worth pursuing ? I have £8000 of payments from last Nov 23 onward under Santeda Intl No doubt they would have had this type of account
Οι αντιστροφές χρεώσεων έχουν ήδη κατατεθεί μέσω τράπεζας και κατά την αντιστροφή χρέωσης αυξήθηκαν στο στάδιο του συστήματος κάρτας.. σας φαίνεται γνωστό;
Λάβαμε αυτήν την απάντηση από το mobilumpay σήμερα.
Δεν είστε σίγουροι πώς να το ερμηνεύσετε;
____________________________
Αγαπητέ πολύτιμο πελάτη,
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και μας παρείχατε τις ζητούμενες λεπτομέρειες.
Μετά από μια διεξοδική έρευνα, θα θέλαμε να παρέχουμε σαφήνεια σχετικά με τη συμμετοχή της Mobilum στη συναλλαγή σας. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η Mobilum δεν είναι ο έμπορος άμεσα υπεύθυνος για αυτές τις συναλλαγές, καθώς διευκόλυναν μέσω διαφορετικού εμπόρου.
Οι πληροφορίες στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού σας μπορεί να είναι παραπλανητικές, επειδή η Mobilum pay δεν είναι μέρος στην υπόθεση, αλλά μόνο μεσολαβητής πληρωμών, ο περιγραφέας που αναγράφεται στο αντίγραφο κίνησης ερμηνεύτηκε εσφαλμένα από το σύστημα Revolut - αφού εντοπίσαμε αυτό το πρόβλημα, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια και διορθώσαμε αμέσως το. Επομένως, σας συμβουλεύουμε ευγενικά να επικοινωνήσετε με τον αντισυμβαλλόμενο με τον οποίο πραγματοποιήσατε τις συναλλαγές σας ή να συνάψετε συμφωνία, καθώς φέρει τη νομική ευθύνη για τυχόν επιστροφές χρημάτων και επακόλουθες ενέργειες.
Η έκδοση επιστροφών χρημάτων για συναλλαγές που διεκπεραιώνονται από τρίτους εμπόρους θα παρέκκλινε από τις τυπικές διαδικασίες της Mobilum και θα μπορούσε να εγείρει ρυθμιστικές ανησυχίες. Ως πάροχος υπηρεσιών πληρωμών, η Mobilum δεσμεύεται να βοηθά τους χρήστες μας εξετάζοντας αντιστροφές χρέωσης ή αξιώσεις όπως απαιτείται από ρυθμιστικές αρχές, πολιτικές ή δικαστικές αποφάσεις. Ωστόσο, σημειώστε ότι δεν δεχόμαστε απευθείας αιτήματα επιστροφής χρημάτων από ιδιώτες.
Να είστε βέβαιοι ότι σε περίπτωση που ξεκινήσει μια αντιστροφή χρέωσης, είμαστε πλήρως έτοιμοι να υποστηρίξουμε την υπόθεσή σας μέσω των κατάλληλων καναλιών.
Σας ευχαριστώ!
Χαιρετισμοί,
Mobilum Helpdesk
_________________________
Καμιά ιδέα, είναι τόσο καλό όσο το να λένε ότι θα εγκρίνουν αντιστροφή χρέωσης εάν ληφθούν ή φαίνεται ότι είναι πιθανό να το αμφισβητήσουν / να υποβάλουν ένσταση;
Chargebacks already filed through bank and at chargeback raised to card scheme stage.. does this look familiar?
Got this reply from mobilumpay today.
Not sure how to interperet it?
____________________________
Dear Valued Customer,
Thank you for your patience and providing us with the requested details.
After a through investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant.
The information on your bank statement may be misleading because Mobilum pay is not a party to the case but only a payment intermediary, the descriptor listed on the statement was incorrectly interpreted by the Revolut system - after identifying this problem we made every effort and immediately corrected it. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by regulatory authorities, policies, or court orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you!
Regards,
Mobilum Helpdesk
___________________________
Any ideas, is this as good as saying they will approve chargeback if recieved or does it seem they are likely to contest / appeal it?
My dear friend, do you know anything about luxbook?
Καλή μου Φίλη μήπως γνωρίζεις κάτι για την luxbook
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.